01-07-11, 19:06
|
#6316
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 663
|
Re: Club Ford Capri
Inca putin si gata cu cosmarul asta de masina.momentan este la primer toata si se fac ultimele retusari inainte de vopsire.
|
|
|
01-07-11, 19:46
|
#6317
|
Stage 3
Join Date: Apr 2011
Posts: 150
|
Re: Club Ford Capri
Motorul este carburatie, deci mar interesa cam tot...
|
|
|
01-07-11, 22:48
|
#6318
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by baga
2.8i? sau carburator? si poti sa dai mai multe detalii sau eventual sa intrebi cam ce te-ar interesa....
Ce stiti despre COSWORTH de 2.9 pe capri?rezista diferentialul, cardanu? ce cutii merg pe motorul ala?
|
vibrezz se refera la masina lui SpeedClass, nu ti-ai dat seama de asta, nu esti prea bun carcotas pana la urma 
suna-ma inca o data, ca te dai batut prea usor mai ardelene  , eram si eu ocupat, am ramas si fara credit..belele d'astea
|
|
|
01-07-11, 22:49
|
#6319
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Quote:
Originally Posted by baga
...........
Ce stiti despre COSWORTH de 2.9 pe capri?rezista diferentialul, cardanu? ce cutii merg pe motorul ala?
|
Daca dai cautare pe net 'Ford Capri 2,9 Cosworth' o sa vezi destule capre cu motor de Scorpio.
Diferentiarul de Capri 2,3 banuiesc ca ar rezista, asa ceva s-a pus si pe primele Capri RS 2600 pana in 1972 (final drive 3.22), dar pe urma s-a pus altul care a fost si pe motoarele 2.8 turbo, 2.8i, 3000, Perana, Mako (final drive 3.09).
Cutie de viteza manuala merge de Sierra-Scorpio dupa 1989, mt75 varianta folosita pt V6.
Nu cred ca ar fi probleme cu cardanul daca e sanatos, dar probabil vor fi necesare modificari pt adaptarea la noua cv.
Neaparat o sa ai nevoie si de LSD asa ca tine aproape de Silencer Power
Da' ce, te-ai saturat de 2.3 carburatie ?  Sau ai ajuns la concluzia ca e mai ieftin sa-i pui motor pe injectie decat sa cumperi un carb sanatos ?
Uite o Granada din 1977 pe care s-a pus motorul 2.9 Cosworth de Scorpio mk2. Deocamdata partea mecanica este facuta, de doua saptamani asteapta sa-i vina randul la un electronist auto, si pe urma o sa vedem daca rezista diferentialul original de 2.0 V6  Aicea cam am unele dubii...
Quote:
Originally Posted by Vibrezzz
O intrebare am si eu, vreau sa cumpar un ford capri, de pe forum si are motorul de 2.8 (V6 cred) ce parere aveti despre acest motor...
Multumesc mult si astept noi informatii, o sa ma apuc sa citest topicul, care este foarte lung...
|
Orice motor e bun daca e sanatos  Probleme apar cand e uzat, bolnav, obosit, etc.  Altfel, motoarele 2.8 (la Ford 2.8 erau strict V6) erau motoare tari, (in special alea pe injectie= 160cp) si aveau un demaraj 0-100km/h mai bun decat foarte multe masini actuale (2.8i, facea 7,8s  )
Da, topicul e foarte lung, dar e foarte instructiv
Lectura placuta si multa bafta in achizitionarea caprei !
Last edited by NWZeu; 02-07-11 at 10:52.
|
|
|
02-07-11, 12:34
|
#6320
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of: [Old School Cars]
|
Quote:
Originally Posted by florin_cars
vibrezz se refera la masina lui SpeedClass, nu ti-ai dat seama de asta, nu esti prea bun carcotas pana la urma 
suna-ma inca o data, ca te dai batut prea usor mai ardelene  , eram si eu ocupat, am ramas si fara credit..belele d'astea 
|
Deci banuiam ca ii vorba despre masina lui AudioClass... si cred ca am rezolvat treaba adica am gasit un motor la mine in cj de 2.8i te-am sunat sa vad daca mai ai 2.0 dar daca este 2.8  ramane asta inca o intrebare: 2.8i ii automat si ar merge volanta de pe 2.3 pe 2.8i?
Quote:
Originally Posted by capricosti
Daca dai cautare pe net 'Ford Capri 2,9 Cosworth' o sa vezi destule capre cu motor de Scorpio.
Diferentiarul de Capri 2,3 banuiesc ca ar rezista, asa ceva s-a pus si pe primele Capri RS 2600 pana in 1972 (final drive 3.22), dar pe urma s-a pus altul care a fost si pe motoarele 2.8 turbo, 2.8i, 3000, Perana, Mako (final drive 3.09).
Cutie de viteza manuala merge de Sierra-Scorpio dupa 1989, mt75 varianta folosita pt V6.
Nu cred ca ar fi probleme cu cardanul daca e sanatos, dar probabil vor fi necesare modificari pt adaptarea la noua cv.
Neaparat o sa ai nevoie si de LSD asa ca tine aproape de Silencer Power
Da' ce, te-ai saturat de 2.3 carburatie ?  Sau ai ajuns la concluzia ca e mai ieftin sa-i pui motor pe injectie decat sa cumperi un carb sanatos ?
Uite o Granada din 1977 pe care s-a pus motorul 2.9 Cosworth de Scorpio mk2. Deocamdata partea mecanica este facuta, de doua saptamani asteapta sa-i vina randul la un electronist auto, si pe urma o sa vedem daca rezista diferentialul original de 2.0 V6  Aicea cam am unele dubii...
Orice motor e bun daca e sanatos  Probleme apar cand e uzat, bolnav, obosit, etc.  Altfel, motoarele 2.8 (la Ford 2.8 erau strict V6) erau motoare tari, (in special alea pe injectie= 160cp) si aveau un demaraj 0-100km/h mai bun decat foarte multe masini actuale (2.8i, facea 7,8s  )
Da, topicul e foarte lung, dar e foarte instructiv
Lectura placuta si multa bafta in achizitionarea caprei ! 
|
Deci am lecturat si felicitari ca ai depus un asa efort ca sa scrii un post asa lung :P
Am citit insa am mai citit ca Gabriel Dascalul o pus 2.9 24v pe capri si i-o rupt cardanu si cutia  si de asta intrebam....
Si m-am cam saturat de 2.3 carburatie cred ca iau un 2.8i sa vedem ce poate motoru ca 2.3 ma usca  )
Last edited by NWZeu; 03-07-11 at 12:46.
|
|
|
02-07-11, 13:43
|
#6321
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
iara ai dat pe langa subiect Razvane 
colegu capricosti ii spunea lui vibrezzz ca topicul e foarte lung, dar merita, si-i ura lectura placuta
Quote:
Originally Posted by capricosti
Uite o Granada din 1977 pe care s-a pus motorul 2.9 Cosworth de Scorpio mk2. Deocamdata partea mecanica este facuta, de doua saptamani asteapta sa-i vina randul la un electronist auto, si pe urma o sa vedem daca rezista diferentialul original de 2.0 V6  Aicea cam am unele dubii...
Orice motor e bun daca e sanatos  Probleme apar cand e uzat, bolnav, obosit, etc.  Altfel, motoarele 2.8 (la Ford 2.8 erau strict V6) erau motoare tari, (in special alea pe injectie= 160cp) si aveau un demaraj 0-100km/h mai bun decat foarte multe masini actuale (2.8i, facea 7,8s  )
|
iara ma omori cu Granada asta? las-o ascunsa unde e, ca mai bine n-o scoteai la lumina, imi vine sa urlu
De fapt la 2.8i, este si varianta de 150Cp, mai moderna, injectie electronica, cea de 160Cp e varianta veche, injectie mecanica, sper sa nu le incurc..
|
|
|
02-07-11, 15:17
|
#6322
|
Stage 3
Join Date: Apr 2011
Posts: 150
|
Re: Club Ford Capri
Aici tot ce se vorbeste se intelege gresit...
Si inca, o intrebare de novice, ce tractiune are ford-ul?
Last edited by Vibrezzz; 02-07-11 at 15:19.
|
|
|
02-07-11, 16:27
|
#6323
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Vibrezzz
Aici tot ce se vorbeste se intelege gresit...
Si inca, o intrebare de novice, ce tractiune are ford-ul?
|
Asta e intrebare de, cu tot respectul de rigoare, "mura-n gura", desi il ai pe gogu la un click distanta.
Daca s-a vorbit despre cardan nu poate sa aiba decat 2 feluri de tractiune: 4x4 sau 4x2 (acolo unde au cele cu cardan).
|
|
|
02-07-11, 16:32
|
#6324
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Vibrezzz
Aici tot ce se vorbeste se intelege gresit...
Si inca, o intrebare de novice, ce tractiune are ford-ul?
|
Ca orice sportiva respectabila   Ford Capri are tractiune spate (sau mai bine zis propulsie spate  )
|
|
|
02-07-11, 16:46
|
#6325
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by baga
ramane asta inca o intrebare: 2.8i ii automat si ar merge volanta de pe 2.3 pe 2.8i?
|
Merge,merge si de 2.0 dar e mai mic ambreiajul.
PS: si eu sunt in cautare de 2.8 (vibrochen si pistoane) da-mi te rog un PM daca sti vreunul
__________________
|
|
|
02-07-11, 16:49
|
#6326
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Quote:
Originally Posted by florin_cars
................
..............................
De fapt la 2.8i, este si varianta de 150Cp, mai moderna, injectie electronica, cea de 160Cp e varianta veche, injectie mecanica, sper sa nu le incurc..
|
Asa e cum spui tu, dar eu ma refeream la ce a fost original pe Capri mk3 (160 cp).
Cele de Sierra-Scorpio de 150 cp ajungeau mai incet la 100 km/h (8,6 s) dar macar erau ceva mai economice. [Din punct de vedere al maselor (adica al greutatii  ) Capri = Sierra (kg) la motorizari identice].
Altfel, indiferent ca a fost 2.8 injectie de 150 cp sau 160 cp, in momentul cand s-a trecut pe carburatie obisnuita s-a pierdut din putere, si posibil sa fi ramas cam 120-130 cp in caz fericit, depinde de cat de reusita a fost 'operatia'
Quote:
Originally Posted by baga
........................
Si m-am cam saturat de 2.3 carburatie cred ca iau un 2.8i sa vedem ce poate motoru ca 2.3 ma usca  )
|
 Nu mai pierde timpul cu prostii,
mai bine treci direct pe 2.0 DOHC   
Last edited by NWZeu; 03-07-11 at 12:46.
|
|
|
02-07-11, 16:59
|
#6327
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
DA, si imi dai mie 2.8-u
|
|
|
02-07-11, 20:05
|
#6328
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Daca ziceai mai devreme de 2.8i ca iti trebuie si apropo asta ii de pe scorpio ghia  ) cu clima cu servus... aaa si ii automat insa il trecem in 5 trepte manual.
De ce sa raman la 2.0?
Criss imi zicea johnny ca mai stia un 2.8i undeva in satu-mare sau zalau nu mai stiu exact dar cica o luat foc masina ca nu stiu ce o facut idiotii de la remat/dezmembrari, ca eram eu interesat de motor si apoi imi zice ca o luat foc
dar vibrochenu si pistoanele ti-ar fi bune....
|
|
|
02-07-11, 22:44
|
#6329
|
 Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
|
Re: Club Ford Capri
Citesc cu bucurie ultimele posturi de pe acest topic ... si insfarsit ma simt si eu iarasi dornic sa scriu si eu pe aici
In primul rand ca tot se vehicula o comparatie intre 2.0 dohc si 2.8 carb (facut / original) tot ce pot spune (ca sa inlatur orice dubii) este ca de aproape 1 an printre alte Forduri detin 2 Sierra ... 1 2.8i XR4i (originala 2.8i cu tractiune spate) si una cu 2.0 dohc tot cu 2 usi (motorul are la propriu undeva in jur de 100mii km deci e intro stare aproape de nou din pct meu de vedere) , iar diferente intre ele ca demaraj , forta , consum sunt orice altceva sunt absolut ENORME deci credetima pe cuvand ca nu incape indoiala cand vine vorba de diferente  ... Pe scurt cine vrea putere alege clar V6... dohc-ul e un motor foarte reusit (mult mai problematic insa decat V6-ele) insa net inferior ca performante din pct de vedere putere la roata .
@ Zak ma bucur foarte mult cand vad masina ta se aproprie din ce in ce mai repede de mult asteptatul "aproape gata" , sunt convins dealtfel ca la cum a decurs treaba pana acum rezultatul va fi cel putin demn de laudat.
Legat de clintul de Capri care intreba care din axe "trage" , la nivel de sfat ... daca vrei Capri , bagi mana in buzunar si platesti dupa cum iti dicteaza inima/ratiunea/momentu' . Oricum variatia de oferte este extrem de mica fiind extrem de putine masini la vanzare numarabile pe degetele de la o mana probabil , fiecare cu plusurile sau minusurile lor (totul depinde de unde privesti masina si mai ales de gustul fiecaruia).
La nivel de parere personala , ca raport calitate pret ... masina lui Audioclas (cu care nu am absolut nici o treaba , nu am vreo datorie la el , nu il cunosc , nu sunt vreun fan din ubra ...etc) mi se pare cea mai indicata comparativ cu tot ce inseamna Capri de vanzare la noi , asadar daca visul din copilarie si amintirea se intalnesc cu ceva putere de cumparare in acest moment , nu cred ca ar fi o afacere proasta pt cumparator cu siguranta
@ Baga ... 2.9i Coss este un motor foarte , chiar foarte de luat in calcul , cel putin eu am fost extrem de multumit de Scorpio-ul Cosworth din '94 pe care il detin ... altfel spus daca ai banii , mesterii si masina de piese de pe care poti lua cele necesare nu vad nici o piedeica pt ai da drumul la treaba.
In ultima saptamana am inceput sa finalizez usor usor treaba cu Capri-ul meu inainte de schimbarea la fata , asadar sunt in curs de omologare a motorului dupa alte hartogareli in vederea perfectarii itp-ului .
La nivel de impresii 2.8ul in relatie cu puntea spate cu raport 3.22 , este cel putin notabil... nu am apucat sa fac inconjurul lumii (cel mai lung drum fiind cel spre RAR pe centura Bucurestiului) dar pot sa ma declar multumit din pct de vedere al acceleratiei , asta nu inseamna ca nu exista si parti mai putin satisfacatoare care cred ca tin de masina in sine si nu de starea ei dupa 32 de ani de la fabricatie.
|
|
|
03-07-11, 01:42
|
#6330
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by sile1
...
In ultima saptamana am inceput sa finalizez usor usor treaba cu Capri-ul meu inainte de schimbarea la fata , asadar sunt in curs de omologare a motorului dupa alte hartogareli in vederea perfectarii itp-ului .
La nivel de impresii 2.8ul in relatie cu puntea spate cu raport 3.22 , este cel putin notabil... nu am apucat sa fac inconjurul lumii (cel mai lung drum fiind cel spre RAR pe centura Bucurestiului) dar pot sa ma declar multumit din pct de vedere al acceleratiei , asta nu inseamna ca nu exista si parti mai putin satisfacatoare care cred ca tin de masina in sine si nu de starea ei dupa 32 de ani de la fabricatie.
|
Vezi, tocmai cand devenea totul cat se poate de interesant, ca sa nu spun fantastic de interesant, te-ai oprit brusc, desi eu nu ma declar multumit. 
Deci, cum a fost la RAR, ai promovat, fie si partial... Spune-ne sincer, ai copiat? Cum a fost?
|
|
|
|
|