Am reusit saptamana asta sa dedic niste timp Caprinelului , ocazie cu care am reusit sai montez dupa cum am mai spus mecanica pe spate si sai montez tobele .
Dupa ce am terminat cu spatele a venit vremea reglatului franei de mana si a aerisitului ... cum era prea frumos sa fie totul ok din prima a trebuit sa schimb si pompa de frana caci am observat ca pierdea presiune.
Am schimbat si centurile pentru ca ale ei erau nasoale (partea de plastic rupta si ramaneau tot timpul pe jos) , daca tot eram prin interior i-am dat jos si bordul cu 3 crapaturi pt a face loc unuia net superior (cu doar 2 crapaturi
) ) . La nivel de vesti proaste am observat ca din pacate nu am mufa necesara pe masina sa montez ceasurile de bord cu 6 indicatoare (mufa pe care nu ma dus capu sa o opresc de pe cazanu' rosu
)
Intrun exces de zel iam aranjat si bara de spate in sensul ca iam montat suportii de la cea rosie (foarte firavi mi sau parut dar nu am avut ce face caci eu pe masina aveam doar unul si culmea mult mai solid comparativ cu cei pe care iam montat) , rezultatul final fiind foarte multumitor in sensul ca bara s-a aliniat foarte ok .
Haionul masinii care avea ceva folie mov plina de gauri si zgarieturi pe luneta a fost si el inlocuit cu unul impecabil , culmea tot negru si cu eleron original in stare buna care sta la locul lui . Imi place mult mai mult varianta cu eleron cu toate ca la inceput ma gandeam sa il dau jos
Si cum am vrut sa fiu harnic pana la capat am ajuns si prin fata masinii unde mi-am facut de lucru in sensul ca am schimbat farurile (am constatat ca aveam 3 faruri de faza lunga Hella si unul cu bec de pozitie Bosch) , dupa ce le-am montat pe cele de la AudioClass zambetul a aparut brusc pe fatza
.
Daca tot eram prin zona am dat jos si radiatorul de apa pe care il scosesem de pe Capriul rosu si il montasem pe a mea caci ea avusese unu de Granada prins cu shoricei :-& . L-am schimbat pentru ca nu eram deloc multumit de el + ca mi-am dat seama ca defapt era de Taunus 20m cel mai probabil dupa ce l-am comparat cu unul original de Capri achizitionat ulterior. In final am dat jos cablul de kilometraj care era desigur rupt.
Ma cam bate gandul sai montez interiorul (in clipa asta are doar scaunele) acum ca e in principiu functionala si sa ma dau cu ea mai des dar sper sa ma stapanesc si sa am rabdare sa o duc intai la vopsit si terosonat si sa ma bucur de ea cand va fi perfect functionala si aspectoasa :-<
@ Shrink , arata super se cunoaste ca sa intalnit pasiunea cu calitatea
... cred ca deja iti e greu sa nu te gandesti obsesiv la clipa in care va fi montat tot pe ea si te poti plimba in voie