Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 30-05-10, 06:19   #5671
spike_angel2000

Stage 2
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 38
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
doar cv nu ajunge, mai trebuie toate pedalele, schimbatorul, convertizorul de cuplu, niste parghii spre carb de la cutie, nu stiu daca nu avea si radiator de ulei pt cv, asa au cutiile auto de obicei, cardanul sigur e diferit(daca il ai din 2 bucati, doar primul segment conteaza, daca il ai intreg, atunci trebuie altul).

Eu zic ca daca n-ai gasit o masina cu toata mecanica la remat(sa poti lua tot), sa lasi cv auto de-o parte

iar interioare de 1.8 si 2.0 am eu, sau motor cu totul daca vrei
nu ma intereseaza sa modific motorul de 1,6..imi ajunge puterea pe care o are acum....vroiam un v6 complet sa nu mai merg la omologare cu el....
cutia automata o luam cu totul adica convertizor,cabluri,suporti etc,,,, vroiam sa stiu dc are cineva pe 1,6 si cum i se pare, daca merita automat in schimbul celei manuale.....
spike_angel2000 is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 09:10   #5672
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by spike_angel2000 View Post
........
o alta dilema merita sa pun cutie automata pe capri? am gasit pt. 1,6 la remat la 4 mil dupa negocieri.....
Nu are rost sa pui cv automatica pt ca pierzi din performante
Nu este adevarat ca trage mai tare masina cu asa ceva , din contra: intarzie demarajul, reduce viteza maxima si creste consumul de combustibil,este mai pretentioasa in exploatare, iar in cazul unor defectiuni reparatiile sunt foarte scumpe.
Cutiile automatice sunt preferate de femei , batrani si oameni lenesi . Daca vrei masina SPORT atunci las-o cu cv manuala.
Documenteaza-te pe net, prin revistele auto sau la TV (Top Gear, 5 Gear, etc) si o sa poti observa din informatiile care apar despre masini ca -indiferent daca sunt mai vechi sau recente- NICIODATA masinile cu cv-a nu 'bat' masinile cu cv-manuala !!!................

Conform site-ului Capri Schweiz:

Capri mk3, 1,6 ,72cp -(in paranteza cv-a):

0-100km/h: 15,1s -(18,0s)
v. max: 158km/h (153 km/h)
consum oras: 11,1 l/100 -(12,4l/100)
consum afara la 90km/h: 7,3 l/100 -(8,2 l/100)

Last edited by capricosti; 30-05-10 at 09:29.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 13:04   #5673
spike_angel2000

Stage 2
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 38
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Nu are rost sa pui cv automatica pt ca pierzi din performante
Nu este adevarat ca trage mai tare masina cu asa ceva , din contra: intarzie demarajul, reduce viteza maxima si creste consumul de combustibil,este mai pretentioasa in exploatare, iar in cazul unor defectiuni reparatiile sunt foarte scumpe.
Cutiile automatice sunt preferate de femei , batrani si oameni lenesi . Daca vrei masina SPORT atunci las-o cu cv manuala.
Documenteaza-te pe net, prin revistele auto sau la TV (Top Gear, 5 Gear, etc) si o sa poti observa din informatiile care apar despre masini ca -indiferent daca sunt mai vechi sau recente- NICIODATA masinile cu cv-a nu 'bat' masinile cu cv-manuala !!!................

Conform site-ului Capri Schweiz:

Capri mk3, 1,6 ,72cp -(in paranteza cv-a):

0-100km/h: 15,1s -(18,0s)
v. max: 158km/h (153 km/h)
consum oras: 11,1 l/100 -(12,4l/100)
consum afara la 90km/h: 7,3 l/100 -(8,2 l/100)
inteles acum... o sa raman la cutie manuala ,eventual poate in 5 trepte....
spike_angel2000 is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 14:10   #5674
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
.....-indiferent daca sunt mai vechi sau recente- NICIODATA masinile cu cv-a nu 'bat' masinile cu cv-manuala !!!................
Bineinteles ca este vorba de masini identice ca model si motorizare dar cu cv diferita...



@ spike angel2000

Cutia de viteze cu 5 trepte este avantajoasa la mers in afara localitatii fiindca te ajuta sa obtii un consum mai redus; daca circuli mult afara din oras este ok, dar alfel s-ar putea sa nu merite cheltuiala si efortul de a o adapta la tine pe masina. Daca cunosti un mecanic de incredere care sa lucreze bine are rost sa te pui pe treaba; s-ar putea sa fie necesare modificari si la axul cardanic si atunci ai nevoie si de un strungar bun.
Eu cred ca ar trebui sa te interesezi de un carburator dublu corp care sa poata fi montat pe motorul tau ca sa mai castigi cativa cai putere (in jur de vreo 8-10 cp, poate chiar mai mult daca 'operatia' reuseste si daca e bun carburatorul dublucorp)

Cauta aici mai mult informatii despre Capri:

http://www.fordcapri.co.uk/

Dai clik pe 'mk3' in stanga ecranului si vezi ce afli interesant...
BAFTA !

Last edited by capricosti; 30-05-10 at 14:36.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 17:19   #5675
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

deci codul la motorul meu incepe cu WY mam uitat acum, ce puteti sa imi ziceti? de pe ce ii?
baga is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 22:17   #5676
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

doar WY este, nu mai are un caracter?
Oricum nici un V6 cu WY nu s-a pus din fabrica pe Granada/Capri toate generatiile, deci singura optiune ramane Sierra, I told u so
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 31-05-10, 13:15   #5677
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by baga View Post
deci codul la motorul meu incepe cu WY mam uitat acum, ce puteti sa imi ziceti? de pe ce ii?
Literele sunt clare? Sigur e WY ? Au fost motoare V6 pe Capri mk1 care aveau cod NY dar erau de 2000cmc si aveau 90cp.
Seria de motor potriveste cu CIV-ul ? Poate vreunul din fostii proprietari a avut probleme cu motorul original si l-a schimbat cu ce a gasit si el...
Sau, poate cum zice Florin, e motor de Sierra. Sierra a aparut in 1983 si a avut motorizari mostenite de la Taunus-Granada-Capri la inceput (Capri si Sierra s-au fabricat impreuna si paralel pana in 1986).
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 31-05-10, 15:49   #5678
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

pai a zis clar, e alt motor decat cel din acte, si dupa sonda aia care nu stie el ce e, e de Sierra garantat motorul, Granada nu avea nici un WY, chiar daca avea acea piesa pe motor.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 31-05-10, 18:21   #5679
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

deci motorul ii schimbat si nu stiu de pe ce masina ii pusa de asta am pus codul motor sa vedem de pe ce ii.
baga is offline   Reply With Quote
Old 05-06-10, 15:59   #5680
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

am bibilit-o zilele astea, a pornit dar face aceleasi probleme; de la o anumita turatie in sus ( nu stiu de la cat ca nu merge turometrul ) se intrerupe o secunda si dupa acea secunda se tureaza iar, chestia asta am facut-o pe loc (stationat) si mi-a spus cineva ca poate fi buba electrica pentru ca daca ar fi de la motor ar merge prost mereu; in mers face treaba asta din ce in ce mai des de parca ar apasa cineva pe un intrerupator in dusmanie din cinci in cinci minute; vreo idee despre ce sa-i fac are cineva ? i-am pus si bujii noi, am schimbat fisele am zis ca poate e vreuna intrerupta, am verificat delco-ul sa nu fie slabit, fire, mufe si tot la fel face
__________________
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 05-06-10, 23:11   #5681
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Deci daca ai motor pe injectie verifica /inlocuieste debimetru si vezi poate ii el de vina.

Problema la masina mea zici ca ii o fata fitoasa merge bine doar cand vrea ea o pornesc duminica merge bine se tureaza bine ... o pornesc luni nu mai se tureaza , trepideaza motorul ... joi cand o pornesc merge din nou bine se tureaza nu trepideaza ... vineri dau cheie porneste greu , trepideaza , nu se tureaza ....
Am vazut ca se prelinge benzina pe la garnitura de la pompa de spritz acum am comandat un set de garnituri sa le inlocuiesc sa vad apoi cum merge ma gandesc ca poate fii de la ele din moment ce intro zi porneste si merge bine si apoi a 2 zi nu mai merge bine (fara sa umble cineva la reglaje ) asa de pe o zi pe alta
baga is offline   Reply With Quote
Old 05-06-10, 23:51   #5682
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
am bibilit-o zilele astea, a pornit dar face aceleasi probleme; de la o anumita turatie in sus ( nu stiu de la cat ca nu merge turometrul ) se intrerupe o secunda si dupa acea secunda se tureaza iar, chestia asta am facut-o pe loc (stationat) si mi-a spus cineva ca poate fi buba electrica pentru ca daca ar fi de la motor ar merge prost mereu; in mers face treaba asta din ce in ce mai des de parca ar apasa cineva pe un intrerupator in dusmanie din cinci in cinci minute; vreo idee despre ce sa-i fac are cineva ? i-am pus si bujii noi, am schimbat fisele am zis ca poate e vreuna intrerupta, am verificat delco-ul sa nu fie slabit, fire, mufe si tot la fel face
Costi, monteaza-i la loc cutia cu filtrul de aer original, tot cum era pe sierra, incearca sa le faci loc, si vezi cum merge motorul
Sunt curios si eu, pt ca face niste fite tare interesante
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 06-06-10, 07:03   #5683
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

cutia aia cu filtru nu o mai am ca s-a spart cand am dezmembrat masina si nu cred ca mai am eu loc acolo dupa cum am aranjat treburile doar sa-i copiez pe aia de la chop shop london garage; voi verifica debitmetrul si daca nu va fi in regula o sa-l schimb sa vad daca face la fel.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	75
Size:	120.1 KB
ID:	1505121  
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 06-06-10, 14:17   #5684
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

eu ziceam doar provizoriu sa montezi piesele, poti intoarce gatul flexibil in sus, de ce zic asta, acea cutie de rezonante ajuta mult, fara ea, poti avea probleme, si momentan ai..

Daca vrei, iti trimit cutia, platesti tu posta si o retrimiti dupa inapoi.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 06-06-10, 17:36   #5685
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
cutia aia cu filtru nu o mai am ca s-a spart......... .
In orice caz, ar fi indicat sa gasesti alt loc pt filtru de aer actual; nu asta e problema pt felul in care functioneaza acum motorul tau, dar poti avea neplaceri pe viitor cu alimentarea cu aer si cu durabilitatea filtrului...
Poti incearca cu tubulaturi flexibile sa rezolvi problema ca sa montezi filtrul intrun loc mai bun.

Last edited by capricosti; 06-06-10 at 17:39.
capricosti is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -