Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 28-05-10, 15:59   #5656
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Club Ford Capri

1,6le ala de pe masina ta are stantat pe partea cu evacuarea 16...daca e asa....inseamna ca ai motorul cu alezaj mare si cursa mica.
Ai 2 variante de adus la 100+ de cai:
1- il alezezi la cota celui de 2L (e vba de 2mm), pui interne de 2L si ai 105 cai...de aici te poti juca
2. Poti comprima motorul prin planarea chiulasei cu 1,5mm, alezezi porturile de admisie si le lustruiesti pe cele de evacuare, pui 4 carburatoare de motocicleta si asa ajungi la 100 de cai.....o varianta si maibuna ar fi si schimbul de supape cu unele mai mari (de 1,6 GT sau de 2,0).
Bafta
__________________
Ford Power
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 28-05-10, 17:27   #5657
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
zi tipul motorului tau si puterea, ca deja ma dispera sonda aia, sigur e ceva ciorba de piese acolo, sau motorul e ulterior omologat(pus de pe Granada/Sierra).
Tu ai carb progresiv? sau weber sincron din ala rar si ciudat care seamana cu progresivele de pe OHC-uri?



pai capricosti zicea tocmai asta, ca 1.6 bate 2.0 v6 la cuplu
Deci motorul nu ii trecut in acte , masina o avut cutie automata si am inteles ca s-o gripat si au schimbat-o si cred ca in momentul cand o schimbat cutia o schimbat si motorul... o sa ma uit la cod sa vad exact.... carburatorul ii dublu sincron :d de la jonyyy ii carbu , pe motor o fost un pierburg solex si la pierburg vroiam sa stiu ce fire intra in mufa de la soc acolo tin minte ca intrau 3 fire insa nu stiu de unde vin firele
baga is offline   Reply With Quote
Old 28-05-10, 17:30   #5658
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by bil1706 View Post
1,6le ala de pe masina ta are stantat pe partea cu evacuarea 16...daca e asa....inseamna ca ai motorul cu alezaj mare si cursa mica.
Ai 2 variante de adus la 100+ de cai:
1- il alezezi la cota celui de 2L (e vba de 2mm), pui interne de 2L si ai 105 cai...de aici te poti juca
2. Poti comprima motorul prin planarea chiulasei cu 1,5mm, alezezi porturile de admisie si le lustruiesti pe cele de evacuare, pui 4 carburatoare de motocicleta si asa ajungi la 100 de cai.....o varianta si maibuna ar fi si schimbul de supape cu unele mai mari (de 1,6 GT sau de 2,0).
Bafta
Iti recomand varianta a 2(trage de rupe) sau prima varianta si faci si punctul 2 atunci o sa ai mai mult de 100 :d
baga is offline   Reply With Quote
Old 28-05-10, 20:41   #5659
spike_angel2000

Stage 2
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 38
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
carbul achizitionat, este simplu sau dublu-corp?
ca din poze nu-mi dau seama ce galerie ai..
carbul este simplu.,cu socul pe apa....
spike_angel2000 is offline   Reply With Quote
Old 28-05-10, 21:58   #5660
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by bil1706 View Post
2,0 V6 nu bate la cuplu un 1,6 in linie.....

Ai dreptate, am gresit eu...


Am vorbit cu un amic interesat si el de schimbare motor si i-am spus ca e posibil sa treaca de la V6 la L4 fara Test Dinamic, cum zicea Spike angel2000; A mers azi la RAR Arad sa se intereseze cum sta treaba, dar indivizi aia au spus ca daca se schimba configuratia motorului trebuie obligatoriu Test la Bucuresti Dracul ii mai intelege pe astia si regulile lor

Pe de alta parte insa a aflat si o veste buna -sau aproape buna- anume ca tariful pt Test s-a redus de la 4000 ron la 2600 ron...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 28-05-10, 23:12   #5661
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

ce veste buna a aflat si prietenul tau
asta e, illegal sounds better


Quote:
Originally Posted by baga View Post
Deci motorul nu ii trecut in acte , masina o avut cutie automata si am inteles ca s-o gripat si au schimbat-o si cred ca in momentul cand o schimbat cutia o schimbat si motorul... o sa ma uit la cod sa vad exact.... carburatorul ii dublu sincron :d de la jonyyy ii carbu , pe motor o fost un pierburg solex si la pierburg vroiam sa stiu ce fire intra in mufa de la soc acolo tin minte ca intrau 3 fire insa nu stiu de unde vin firele
Deci ma disperi , e clar, masina a avut niste ciobani drept proprietari, auzi, cutie AUTO , motorul tau e cum am spus de Granada mk II cu face-lift sau Sierra mk II(intemediarul) si nu ai ce face tu cu mufa aia, ma gandesc sa mi-o dai mie ca am Granade da' n-am motoare/accesorii destule, tocmai mai cumpar una cu 100lei zilele ce vin, din pacate lipsa motorului persista si in acest caz
Pt soc trebuie sa ai si alternatorul cu un papuc special pt mufa socului, apoi sonda ce se intercaleaza pe furtunul de apa ce merge la aeroterma, si din sonda aia ies 2/3 fire(nu mai retin) ce intra in corpul socului de pe carb, deci socul tau MIXT e incomplet, pfff

Cat iti papa capra ?

Last edited by florin_cars; 28-05-10 at 23:15.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 00:01   #5662
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
ce veste buna a aflat si prietenul tau




Deci ma disperi , .... auzi, cutie AUTO , ........
Pai e buna ca nu mai e 4000, e mai putin

Deci cutii automatice au fost destul de frecvente pe Capri, inca din cele mai vechi timpuri pana azi ; adica nu la toti s-a stricat cv-a si unii inca le mai au functionale chiar si acum.
Deci aia e ciobani toti :

Si Capri meu a fost la origine automatic , dar cand l-am cumparat eu era deja cu cv manuala de pe Granada; tragic a fost ca 'meseriasii' care au facut modificarea au pus pedala de ambreiaj prea aproape de cea de frana si cand calcam frana agatam cu papucii si in ambreiaj
Dar asta e istorie veche iar problema s-a rezolvat demult...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 00:21   #5663
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Deci ma disperi , e clar, masina a avut niste ciobani drept proprietari, auzi, cutie AUTO , motorul tau e cum am spus de Granada mk II cu face-lift sau Sierra mk II(intemediarul) si nu ai ce face tu cu mufa aia, ma gandesc sa mi-o dai mie ca am Granade da' n-am motoare/accesorii destule, tocmai mai cumpar una cu 100lei zilele ce vin, din pacate lipsa motorului persista si in acest caz
Pt soc trebuie sa ai si alternatorul cu un papuc special pt mufa socului, apoi sonda ce se intercaleaza pe furtunul de apa ce merge la aeroterma, si din sonda aia ies 2/3 fire(nu mai retin) ce intra in corpul socului de pe carb, deci socul tau MIXT e incomplet, pfff

Cat iti papa capra ?
Pe alternator am papucul si am si mufa care intra in alternator si in soc,3 fire intra in soc insa are 2 papuci si nu stiu care unde , care cu care. A avut cutie automata daca nu crezi ii fac poza la pedala de frana sa vezi si tu cum ii taiata ... si am vb cu fostul proprietar , care mno nu prea stia el ce-s alea masini , ia luat-o mama si tata la 18 ani .
Acuma nu mai papa am fost vre 20 de km astazi cu el si dintr-o data o inceput sa bruscheze si acum nu mai porneste de loc.

Last edited by baga; 29-05-10 at 00:23.
baga is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 00:44   #5664
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

fain, eu chiar n-am vazut/stiut de capre cu cv auto din fabrica

lasa, e bine , eu am condus o broasca din '54, la care daca virai dreapta, claxona si..am facut asta si cand am depasit un porc gras, cu cashcheta ce statea in mijlocul drumului, acolo caterinca
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 19:37   #5665
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

gata am rezolvat treaba cu intreruptul in mers ; s-a oprit motorul si nici nu mai porneste; m-a lasat in mijlocul intersectiei si noroc ca a fost noapte de nu m-a injurat nimeni
__________________
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 19:44   #5666
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Un 2.0 v6 am eu dar nu e de vanzare, decat impreuna cu masina, pe care acum este 2.8 iar motorul il tin in caz de ceva probleme.
Oricum cea mai buna solutie e sa gasesti interne de 2.0 si sa alezezi 1.6-le.
Eu chiar acum aduc un motor de BMW de la 2.0 la 2.7 cu alezaj mai mare....si vibrochen cu cursa marita. Diferenta de 80 de caiuti pe acelasi cod motor, si unde mai pui ca iese si cota 0, nou noutz.
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning

Magazin on-line Audio Class

Magazin On-line Piese Auto

Furtune siliconice - conversii turbo
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 20:48   #5667
spike_angel2000

Stage 2
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 38
Default Re: Club Ford Capri

[QUOTE=AudioClass;3399899]Un 2.0 v6 am eu dar nu e de vanzare, decat impreuna cu masina, pe care acum este 2.8 iar motorul il tin in caz de ceva probleme.
Oricum cea mai buna solutie e sa gasesti interne de 2.0 si sa alezezi 1.6-le.
eu nu caut 2000 v6 pt. performanta sau zgomot,ci pt simplul motiv ca deocamdata acesta este motorul trecut pe acte si scapam mai usor cu RAR-ul ,oricum din ceea ce am aflat recent merita sa tin 1,6 in locul celui de 2000 chiar daca costa ceva omologarea...
o alta dilema merita sa pun cutie automata pe capri? am gasit pt. 1,6 la remat la 4 mil dupa negocieri.....
spike_angel2000 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 21:32   #5668
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Asta depinde de tine...dar ai ceva chestii de modificat pe acolo presupun.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 22:02   #5669
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Eu zic sa te documentezi in legatura cu cutia automata... din cate stiu eu alea trag grav
baga is offline   Reply With Quote
Old 29-05-10, 23:22   #5670
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

doar cv nu ajunge, mai trebuie toate pedalele, schimbatorul, convertizorul de cuplu, niste parghii spre carb de la cutie, nu stiu daca nu avea si radiator de ulei pt cv, asa au cutiile auto de obicei, cardanul sigur e diferit(daca il ai din 2 bucati, doar primul segment conteaza, daca il ai intreg, atunci trebuie altul).

Eu zic ca daca n-ai gasit o masina cu toata mecanica la remat(sa poti lua tot), sa lasi cv auto de-o parte

iar interioare de 1.8 si 2.0 am eu, sau motor cu totul daca vrei

Last edited by florin_cars; 29-05-10 at 23:32.
florin_cars is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -