Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 25-12-11, 10:51   #6556
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Salut,
masina arata bine in poze, se pare ca a fost destul de bine ingrijita de-a lungul tumultoasei sale vieti

Motor de-asta am si eu pe Capri si sunt foarte multumit de el. Grozav ar fi sa aibe si cv MT75 de Sierra, altfel va suferi la capitolul performante Mi-e teama insa ca la motor s-au facut modificari stupide dupa cum vad eu in poza ...

Din pacate, va fi foarte greu sa poti 'trece' (omologa) motorul asta pe masina ta din cauza conditiilor RAR care trebuiesc indeplinite pt schimbare motor la ora actuala.

Foarte grav mai este aspectul Taxei auto care intra in vigoare din ianuarie 2012, taxa care va trebui platita la transcriere, si care ar fi de vreo 6-7000 de euro daca nu ma insel pt motor 1,7 Asta in cazul ca n-ai trecut-o deja pe tine in acte.

Sper ca nu ti-am stricat bucuria legata de achizitia masinii, dar ma gandeam ca e bine sa stii ce probleme mari te asteapta din punct de vedere legislativ, si sa meditezi la cum vei putea trece peste ele........

Sarbatori Fericite la toata lumea !

Last edited by capricosti; 25-12-11 at 10:58.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 25-12-11, 14:02   #6557
Zakk

Stage 5
 
Zakk's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
Default Re: Club Ford Capri

Da,va fi foarte greu cu omologarea acelui motor,vorba lui CapriCosti,doar daca nu ai pe cineva suspus pe la RAR,bine ar fi fost sa-i faci repede identificarea cu motorul original,daca mai exista...
Zakk is offline   Reply With Quote
Old 25-12-11, 15:59   #6558
bogdancapri

Stage 4
 
bogdancapri's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 192
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Zakk View Post
Da,va fi foarte greu cu omologarea acelui motor,vorba lui CapriCosti,doar daca nu ai pe cineva suspus pe la RAR,bine ar fi fost sa-i faci repede identificarea cu motorul original,daca mai exista...
Din pacate motorul original nu mai este,o sa incerc sa_l omologhez pe asta.Am fost la RAR si astept raspuns miercuri de la Bucuresti de la comisie.Lamuritima si pe mine care este problema,nu a fost motorizare de 2.0 pe capri.

Last edited by bogdancapri; 25-12-11 at 16:02.
bogdancapri is offline   Reply With Quote
Old 25-12-11, 17:03   #6559
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Au fost motoare 2.0 pe Capri (2.0 V6 si 2.0 L4 ambele pe carburatie), dar erau diferite de asta care il ai de la Sierra (asta este DOHC 8v, avea 109 cp in varianta cu carb si 120-125 cp pe injectie si a aparut pe la sfarsitul anului 1989 pe Ford Sierra si Scorpio).

Motorul de 1.7 V4 avea vreo 87 cp, si in urma cu 6-7 ani se putea obtine omologare pe Capri pt DOHC de Sierra fiindca se incadra in ''+40%''. Acum insa poti sa pui pe Capri numai motoare de Capri.

Teoretic ai putea sa omologhezi si motorul de Sierra daca faci Testul Dinamic la RAR Bucuresti, dar e scump si daca masina nu trece testul pierzi banii, trebuie s-o pui la punct acolo unde constata ei ca ar fi cazul, platesti din nou banii pt Test, si daca ai noroc sa-l treci poti obtine omologarea, daca nu, alti bani-alta distractie...

Ai grija insa ca la dohc-ul tau s-au facut ceva ''adaptari'' care sigur ii afecteaza functionarea la parametri corecti
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 25-12-11, 17:43   #6560
bogdancapri

Stage 4
 
bogdancapri's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 192
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Au fost motoare 2.0 pe Capri (2.0 V6 si 2.0 L4 ambele pe carburatie), dar erau diferite de asta care il ai de la Sierra (asta este DOHC 8v, avea 109 cp in varianta cu carb si 120-125 cp pe injectie si a aparut pe la sfarsitul anului 1989 pe Ford Sierra si Scorpio).

Motorul de 1.7 V4 avea vreo 87 cp, si in urma cu 6-7 ani se putea obtine omologare pe Capri pt DOHC de Sierra fiindca se incadra in ''+40%''. Acum insa poti sa pui pe Capri numai motoare de Capri.

Teoretic ai putea sa omologhezi si motorul de Sierra daca faci Testul Dinamic la RAR Bucuresti, dar e scump si daca masina nu trece testul pierzi banii, trebuie s-o pui la punct acolo unde constata ei ca ar fi cazul, platesti din nou banii pt Test, si daca ai noroc sa-l treci poti obtine omologarea, daca nu, alti bani-alta distractie...

Ai grija insa ca la dohc-ul tau s-au facut ceva ''adaptari'' care sigur ii afecteaza functionarea la parametri corecti
Stiu ca motorul are citeva modificari,el normal este pe injectie dar fostul propietar ia pus carburator si ia schimbat delcoul presupun ca ia fost greu se schimbe si instalatia electrica.Sper sa_l put inmatricula anul asta.daca nu ramine varianta cu bulgaria.
bogdancapri is offline   Reply With Quote
Old 25-12-11, 17:55   #6561
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by bogdancapri View Post
Stiu ca motorul are citeva modificari,el normal este pe injectie dar fostul propietar ia pus carburator si ia schimbat delcoul presupun ca ia fost greu se schimbe si instalatia electrica........
Foarte rau !
N-o sa-ti mearga bine, improvizatia facuta la el e de tot rahatul, in mod sigur puterea s-a redus de la 109 cp la jumatate.In plus vei avea probleme la turatii mari, la pornire, la acceleratii, etc. Consumul de benzina o sa fie de 15-20l/100 km
Daca vrei sa te bucuri de masina va trebui sa ai in vedere sa treci din nou pe injectie, chiar daca te va costa ceva banuti. Asa cum e acum o sa-ti faca numai necazuri.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 26-12-11, 07:35   #6562
bogdancapri

Stage 4
 
bogdancapri's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 192
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Foarte rau !
N-o sa-ti mearga bine, improvizatia facuta la el e de tot rahatul, in mod sigur puterea s-a redus de la 109 cp la jumatate.In plus vei avea probleme la turatii mari, la pornire, la acceleratii, etc. Consumul de benzina o sa fie de 15-20l/100 km
Daca vrei sa te bucuri de masina va trebui sa ai in vedere sa treci din nou pe injectie, chiar daca te va costa ceva banuti. Asa cum e acum o sa-ti faca numai necazuri.
Costi ai dreptate motorul nu functioneaza la parametri normali ma gindeam si eu sa revin la motorul pe injectie dar vreau sa stiu daca a facut cineva asa ceva pe capri si ce costuri implica asta.
bogdancapri is offline   Reply With Quote
Old 26-12-11, 10:32   #6563
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Eu m-am lovit de aceeasi problema cand am schimbat motorul pe capra mea.
Am vrut neaparat motor 2.0 dohc pt ca stiam despre ele ca erau foarte reusite, foarte trainice, aveau performante superioare si consum redus. Dar in urma cu 6 ani erau greu de gasit; in cele din urma am cumparat singurul motor pe care l-am gasit atunci, un dohc 2.0 pe carburatie de Sierra. Cand l-am cumparat credeam ca e original asa, dar mai tarziu mi-am dat seama ca de fapt era modificat, ca initial fusese pe injectie, dar fostul proprietar il trecuse pe carburator. El m-a asigurat ca merge perfect, ca are consum foarte mic, bla-bla-bla...
Aprox un an m-am chinuit cu el, dupa care am hotarat sa revin la injectie. Problema era ca n-am gasit numai injectoarele si calculator separat asa ca a trebuit sa cumpar un motor complet, +calculator,+ radiator cu doua ventilatoare, +pompa de injectie. Din fericire motorul era inca pe Sierra si am putut sa-l probez .
Au trecut aproape 5 ani de atunci si n-am avut nici cea mai mica problema cu Capri meu, asa ca n-am regretat niciun moment cheltuiala facuta.

Ai avut mare noroc sa gasesti un Capri mk1 atat de fain, si ar fi pacat ca la cat de bine arata sa mearga ca o rabla Din moment ce motorul a fost adaptat deja pe masina, eu zic ca merita sa ramai pe dohc, dar sa il schimbi cu altul la care nu s-au facut interventii, si ca sa eviti orice necazuri ar fi indicat sa-i schimbi si radiatorul si pompa de benzina, bobina de inductie si bineinteles calculatorul. Pe mine m-a costat operatia asta vreo 500 de euro daca mai tin bine minte (motor complet, calculator, radiator, pompa benzina,bobina inductie si elecricianul), fara manopera la mecanic...

Nu cumpara motor pe care nu-l poti proba in mers ! Nu te increde in ce spun cei care vand motoare date jos de pe masina !
Mai bine cauti luni de zile si astepti pana gasesti unul pe masina (120 000-150 000, sau cam pe acolo) in stare buna, cu putini km la bord. Urmareste Ford-uri Sierra sau Scorpio aduse de afara (Anglia, Germania) si care se vand pt dezmembrare pt ca ar fi prea mare taxa de inmatriculare pt ele...Am vazut masina intrega la 300-500 euro anul trecut. Ai insa nevoie si de un mecanic bun care sa poata duce treaba la bun sfarsit, si de un electrician auto care sa faca adaptarea instalatiei electrice pt calculator.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 26-12-11, 14:03   #6564
bogdancapri

Stage 4
 
bogdancapri's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 192
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Eu m-am lovit de aceeasi problema cand am schimbat motorul pe capra mea.
Am vrut neaparat motor 2.0 dohc pt ca stiam despre ele ca erau foarte reusite, foarte trainice, aveau performante superioare si consum redus. Dar in urma cu 6 ani erau greu de gasit; in cele din urma am cumparat singurul motor pe care l-am gasit atunci, un dohc 2.0 pe carburatie de Sierra. Cand l-am cumparat credeam ca e original asa, dar mai tarziu mi-am dat seama ca de fapt era modificat, ca initial fusese pe injectie, dar fostul proprietar il trecuse pe carburator. El m-a asigurat ca merge perfect, ca are consum foarte mic, bla-bla-bla...
Aprox un an m-am chinuit cu el, dupa care am hotarat sa revin la injectie. Problema era ca n-am gasit numai injectoarele si calculator separat asa ca a trebuit sa cumpar un motor complet, +calculator,+ radiator cu doua ventilatoare, +pompa de injectie. Din fericire motorul era inca pe Sierra si am putut sa-l probez .
Au trecut aproape 5 ani de atunci si n-am avut nici cea mai mica problema cu Capri meu, asa ca n-am regretat niciun moment cheltuiala facuta.

Ai avut mare noroc sa gasesti un Capri mk1 atat de fain, si ar fi pacat ca la cat de bine arata sa mearga ca o rabla Din moment ce motorul a fost adaptat deja pe masina, eu zic ca merita sa ramai pe dohc, dar sa il schimbi cu altul la care nu s-au facut interventii, si ca sa eviti orice necazuri ar fi indicat sa-i schimbi si radiatorul si pompa de benzina, bobina de inductie si bineinteles calculatorul. Pe mine m-a costat operatia asta vreo 500 de euro daca mai tin bine minte (motor complet, calculator, radiator, pompa benzina,bobina inductie si elecricianul), fara manopera la mecanic...

Nu cumpara motor pe care nu-l poti proba in mers ! Nu te increde in ce spun cei care vand motoare date jos de pe masina !
Mai bine cauti luni de zile si astepti pana gasesti unul pe masina (120 000-150 000, sau cam pe acolo) in stare buna, cu putini km la bord. Urmareste Ford-uri Sierra sau Scorpio aduse de afara (Anglia, Germania) si care se vand pt dezmembrare pt ca ar fi prea mare taxa de inmatriculare pt ele...Am vazut masina intrega la 300-500 euro anul trecut. Ai insa nevoie si de un mecanic bun care sa poata duce treaba la bun sfarsit, si de un electrician auto care sa faca adaptarea instalatiei electrice pt calculator.
Mersi costi de info sa vad daca rezolv ceva la RAR sunt hotarit sa modific motorul sa|_l trec pe injectie.Prioritar acum sunt actele,masina avind doar talon veghi si pe urma modificam si motorul.Ca tablarie masina sta foarte bine neavind gauri,doar modificarile care se vad care mie personal imi plac cu toate ca prefer originalul.
bogdancapri is offline   Reply With Quote
Old 26-12-11, 19:02   #6565
criss
Old School Cars

Stage 5
 
criss's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Sau poti sa pui 2 carburi

https://www.youtube.com/watch?v=RQ7AW...eature=related
criss is offline   Reply With Quote
Old 27-12-11, 09:57   #6566
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

@ criss
Nu cred ca are rost sa se complice cu doua carburatoare pt ca la motorul lui 'bogdancapri' s-au facut niste modificari aiurea la distributie si o sa aibe necazuri indiferent ca pune din nou injectie, carburator sau mai multe carburatoare...

@ bogdancapri,
Apropo, de carburatoare, eu am unul original de 2.0 dohc in stare perfecta...Dar nici ala nu cred ca ar fi valabil pe motorul tau din cauza distributiei

Cu aspectul masinii nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme, arata foarte bine, chiar daca are unele modificari. Principalul e s-o poti transcrie, pe urma sa vezi ce-o fi cu omologarea altui motor si dupa ce rezolvi cu motorul si starea tehnica a masinii (suspensii, frane, transmisie,etc) te poti gandi la alt aspect...

Last edited by capricosti; 27-12-11 at 10:05.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 27-12-11, 11:10   #6567
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

@Bogdan sa ne spui si noua ce ai facut la RAR si ce motor pe injectie ti se accepta pentru ca pe viitor nu se stie cui ii trebuie o informatie ca asta. Si eu am incercat sa omologhez un motor de 2.0 de sierra si m-am lovit de testul dinamic de la Bucuresti si am abandonat ideea.
In prezent capra mea sta pe dreapta tot din cauza instalatiei electrice si a lipsei unui carburator pentru 1.6.
__________________
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 27-12-11, 13:32   #6568
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

salut baieti,
primul rand sarbatori fericite pentru toti.
de mult nu m-am mai logat din cauza vietii, si a naturii muncii mei, dar am revenit.Capra mea e gata mai putin interiorul, sper ca in ianuarie s-o pot termina.
De credeti de nu astazi de dimineata am sunat la vechiul propietar a capriului lui Bogdan, nr de telf nu mai era bun. In vara am fost sa vad masina, intr-adevar e bunicica, pe mine m-a speriat motorul care atunci nu functiona, actele vechi care nu era pe numele lui, si faptul ca trebuia daramat zidul de garaj sa scoti masina, de la mine is cam 600 de km pe trailer asa ca am propus un pret dar nu mi-a dat, dupa aceea nu l-am mai putut ajunge .
@Bogdan, cu putina invidie , dar sincer iti urez bafta la masina , bien ai venit intre cei pasionati de Capri.
Eu la primarie am transcris pe al meu dar la RAR si politie nu.Dupa parerea voastra o sa am de furca cu noiile TAXE?
__________________
WaterTransferPRINTing import&know-how : wtprint.ro
shrink is offline   Reply With Quote
Old 27-12-11, 16:29   #6569
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
salut baieti,
primul rand sarbatori fericite pentru toti.
........................................
Eu la primarie am transcris pe al meu dar la RAR si politie nu.Dupa parerea voastra o sa am de furca cu noiile TAXE?
Nu inteleg cum l-ai transcris la primarie...
Ca sa faci transcrierea ai nevoie de act de vanzare-cumparare, identificare la RAR, verificare tehnica si asigurare valabile, CIV si talon cu noul proprietar (adica pe numele tau) de la Politie. Daca nu le ai inseamna ca masina nu e inca transcrisa.

Alfel o sa fie problema incepand cu saptamana viitoare:

http://www.adevarul.ro/locale/galati...616138615.html
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 27-12-11, 18:15   #6570
AxYJamaicanu
Old School Cars

Stage 5
 
AxYJamaicanu's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 722
Member of:
[Suzuki]
[Old School Cars]
[CHEVROLET]
Default Re: Club Ford Capri

adica a declarat-o la fisc si el ii plateste impozitul insa nu a inmatriculat-o pe numele sau.
AxYJamaicanu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -