21-07-11, 23:30
|
#6406
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Club Ford Capri
Masina a intrat astazi la vopsit,toate bune si frumoase pana cand a iesit la lumina zilei unde...surpriza!vopseaua nu a acoperit pe unele portiuni de pe caroserie,fapt ce ne obliga sa o revopsim.
Last edited by Zakk; 21-07-11 at 23:33.
|
|
|
23-07-11, 18:18
|
#6407
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
Nu este o regula, insa devine o regula atat pentru 2.8, cat si pentru 2.9, daca motorul nu a fost intretinut corespunzator, iar 2.8-ul, in general, are mult mai multe sanse sa corespunda acestei descrieri.
Insa, daca un mecanic sau un om cu pretentii in domeniu ti-a spus asta fara sa argumenteze, inseamna ca trebuie sa se apuce de altceva.
ps: Nu vrei sa stii cat de jegos a putut fi blocul motorului meu... la interior ma refer. Sau cat de distrusi erau cuzinetii, sau cum de la prima cota am ajuns direct la ultima. ) Taranii care au avut motoarele astea au mers ca taranii, mai ales la noi.
|
Pai da si tu mai multe detalii sau niste poze ceva
Nasol cu vopseaua, dar care sa fie cauza? nu s-o degresat bine sau ce?
|
|
|
23-07-11, 23:39
|
#6408
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Club Ford Capri
Pai in primul rand masina are multe fonduri pe ea,mult chit si multa fibra,plus multe alte straturi de spritchit,etc,vopsitorul stia asta de la mine,i-am spus ca e o masina grea dar nu m-a ascultat,a zis ca stie el ce face,drept dovada ca nu a iesit din prima.toate aceste experimente facute pe masina au fost ca o sugativa pentru vopsea.momentan masina este revopsita,si asteapta ziua de luni sa iasa la lumina zilei,sper sa nu mai apara surprize.poze nu mai am de ce sa pun deocamdata,voi pune de luni incolo cand voi scoate masina.petele respective nu se vad din poze.
|
|
|
24-07-11, 22:24
|
#6409
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
dl zakk, aveti un mesaj de la Eu, da-ti va rog un raspuns
Quote:
Originally Posted by baga
Pai da si tu mai multe detalii sau niste poze ceva
|
pai cauta si tu in urma cu ani si ani, posturile lui, ca a pus si poze, a dat si detalii
|
|
|
25-07-11, 17:10
|
#6410
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Club Ford Capri
Gata cu masina,urmeaza si restul pieselor sa intre la vopsit.
|
|
|
25-07-11, 19:18
|
#6411
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of: [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
sincer, chiar da bine culoarea, imi place...daca poti da si tu ceva mai multe detalii referitoare la fabricant, cod culoare, preturi...ma gandesc sa iti fur culoarea si sa o pun si eu pe baba mea
__________________
masinuta mea de suflet...
|
|
|
25-07-11, 19:50
|
#6412
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Deci sambata pe la ora 18 veneam inspre cluj de la turda si am vazut 2 bijuterii un capri negru cu nr straine si inca un old, tot ford nu am apucat sa il zaresc prea bine ca eram cu ochii dupa capri... stiti ceva de ele?
|
|
|
28-07-11, 10:57
|
#6413
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Zakk
Gata cu masina,urmeaza si restul pieselor sa intre la vopsit.
|
Viermele: "Ce visina mare..si putreda"
|
|
|
28-07-11, 14:41
|
#6414
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Club Ford Capri
Florinee,razi de visina mea?
|
|
|
01-08-11, 17:21
|
#6415
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Club Ford Capri
Astazi am primit un set de faruri noi cu semnalizari si 2 amortizoare noi pentru spate.
|
|
|
01-08-11, 23:52
|
#6416
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
In privinta asta un exemplu care poate fi dat este diferenta surprinzatoare dintre Escort RS 2.0 si Sierra RS 2.0 (ambele fabricatie 1993) care au acelasi motor Cosworh de 220cp, cu catalizator, greutate aproximativ egala (Escortul e mai usor cu 5 kg ) si tractiune 4x4:
Escort RS: 0-100km/h=6,1s, v max=225km/h
Sierra RS: 0-100km/h=6,9s, v max=240km/h
Masina mea e ok asteapta sa fie gata si alte capre ca sa se intalneasca cu ele
PS: am auzit de un Capri foarte fain reconditionat, mode mk2, albastru, cu roti 205/13, interior refacut, aci pe langa Arad. Nu l-am vazut inca, dar doi prieteni care l-au vazut spuneau ca arata super...
|
salutare to all , apropo de capri de care zici, lam vazut in fuga si arata bine dar am impresia ca e ala din neamt cu un singur far pe parte, e albastra ca a mea cu o dunga alba.
|
|
|
02-08-11, 13:01
|
#6417
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of: [RENAULT] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Zakk
Astazi am primit un set de faruri noi cu semnalizari si 2 amortizoare noi pentru spate.
|
de curiozitate, de unde le-ai cumparat si cat au costat?
|
|
|
02-08-11, 20:55
|
#6418
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by TZG@
de curiozitate, de unde le-ai cumparat si cat au costat?
|
Farurile le-am cumparat din Turcia,recunosc nu sant originale,dar decat nimic sant bune si astea,au costat in jur de 400 de lei cu tot cu transport,iar amortizoarele,am prins pe cineva la criza ca sa zic asa,si au costat 200 de lei ambele.tu ce faci cu Capra ta,o mai ai sau nu,mai faci ceva la ea?
|
|
|
05-08-11, 11:01
|
#6419
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by criss
Chiulasele de la Burton? ce raport de compresie va fi?
Volanta de unde?si eu caut una usoara
|
Am facut acum niste calcule si sunt undeva la 10.1, pentru ca o sa ma duc la 0.5 mm de buza blocului motor, stock fiind ~ 2mm (fara garnitura de chiulasa).
Oricum, o sa fie cam delicat, pentru ca trebuie sa iau din pistoane in Romania, si nu prea am incredere ca stiu ciumpalacii de pe aici ce fac, cu atat mai mult cu cat o sa fiu la valoarea minima a grosimii coroanei, deci e one shot only, dar cred ca o sa le spun sa ia mai putin prima oara si o sa pun ceasul comparator pe el.
Una peste alta s-a intamplat o minune, in sensul ca aveam un cilindru care in partea de sus, acolo unde pica segmentul de compresie, avea pe o lungime de ~1.5 cm un sant de rugina care nu iesise la honuit, insa tinand cont de noua distanta dintre piston (forjat) si cilindru santul a "disparut".
Last edited by Silencer Power; 05-08-11 at 11:19.
|
|
|
05-08-11, 11:14
|
#6420
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Spor la munca in continuare ,cand va fi gata satisfactia va depasi cu mult asteptarile
|
|
|
|
|