01-11-11, 08:33
|
#6481
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Pana atunci mai dureaza vreo 2-3-4-5 ani,
|
Si la mine mai dureaza mult si bine ,in momentul de fata arata cam asa
|
|
|
02-11-11, 07:26
|
#6482
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
@ criss,
@Silencer Power,
voi doi nu sunteti normali
Sunteti amandoi niste perfectionisti
Mult succes in ce faceti si spor la treaba !
|
|
|
09-11-11, 20:50
|
#6483
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
Re: Club Ford Capri
vand jenti pe 16 4x108 et40, j6,5 cu cauciucuri 205/55 sunt borbet H modelul de pe Mondeo, la 150 de euro fix, nu sunt zgariate deloc. cineva interesat?
Last edited by nitu_ovidiu82; 09-11-11 at 20:55.
|
|
|
09-11-11, 21:02
|
#6484
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
Re: Club Ford Capri
stie cineva ce inseamna cifrele de pe roata asta dintata din punte? eu vreau sa pun o punte de pe un tranzit si vreau sa stiu daca e mai puternica sau mai slaba, in privinta puterii la roata. mersi
asa poate imi dau seama fara sa mai numar toti dintii
|
|
|
10-11-11, 05:38
|
#6485
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
E posibil ca 3.44 sa fie raportul final,acum depinde cat e in momentul de fata pe masina,ca sa poti face comparatia.
Raport mic-demaraj mai slab si viteza maxima mai mare
Raport mare-demaraj mai bun si viteza maxima mai mica
__________________
|
|
|
10-11-11, 10:05
|
#6486
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Puntea din imagine este de Capri, deci se pleaca de la 3.44
Cel mai probabil raportul final la Transit pleaca de la o valoare mai apropiata de 4.
Deci o sa ai demaraj, insa nu e bine nici sa exagerezi, adica sa ajungi la ~4.5, pentru ca o sa turezi motorul de fiecare data, ceea ce s-ar putea sa nu-i faca foarte bine.
|
|
|
10-11-11, 23:24
|
#6487
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by nitu_ovidiu82
stie cineva ce inseamna cifrele de pe roata asta dintata din punte? eu vreau sa pun o punte de pe un tranzit .....
|
Nu stiu ce motor ai acum pe masina, dar raportul de 3,44 a fost din fabrica pe Capri 2,0 L4 si V6. Pentru motorizarile mai puternice raportul final a fost mai mic: 3,22 pt V6 2,3.
3,09 pt V6 2,6-2,8-3,0-3,1 si Tickford turbo.
3,08 pt V8 Perana.
3,00 V8 Mako.
La motoarele mici a fost raport mare:
3,77 la 1,6.
4,11 la 1,3.
Pe Tranzit-urile actuale raportul final incepe de la 3,73 si poate ajunge la 5,44 depinde de motorizare si tonaj....
In unele cazuri poti gasi o eticheta metalica pe carcasa de la punte, sau un panson care iti indica ce raport final este inauntru. Deci, daca ai punte de tranzit cauta ce este pansonat pe ea sau vezi ce scrie pe eticheta metalica (ex: 4,27 sau 4,78 sau 5,11, etc).
Nu cred ca are rost sa te complici cu punte de Tranzit pe Capri, mai bine pune-ti motorul la punct si cauta punte tot de Capri daca ai probleme cu asta.
Last edited by capricosti; 10-11-11 at 23:29.
|
|
|
11-11-11, 14:12
|
#6488
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Nu stiu ce motor ai acum pe masina, dar raportul de 3,44 a fost din fabrica pe Capri 2,0 L4 si V6. Pentru motorizarile mai puternice raportul final a fost mai mic: 3,22 pt V6 2,3.
3,09 pt V6 2,6-2,8-3,0-3,1 si Tickford turbo.
3,08 pt V8 Perana.
3,00 V8 Mako.
La motoarele mici a fost raport mare:
3,77 la 1,6.
4,11 la 1,3.
Pe Tranzit-urile actuale raportul final incepe de la 3,73 si poate ajunge la 5,44 depinde de motorizare si tonaj....
In unele cazuri poti gasi o eticheta metalica pe carcasa de la punte, sau un panson care iti indica ce raport final este inauntru. Deci, daca ai punte de tranzit cauta ce este pansonat pe ea sau vezi ce scrie pe eticheta metalica (ex: 4,27 sau 4,78 sau 5,11, etc).
Nu cred ca are rost sa te complici cu punte de Tranzit pe Capri, mai bine pune-ti motorul la punct si cauta punte tot de Capri daca ai probleme cu asta.
|
aha, acum am priceput, capriu a avut 2.0 inainte si a pus 2.3u, puntea inseamna ca e aia de 2.0, azi am invartit cardanu si asa miam dat seama, el se invarte de 3,44 ori si roata o data. pai daca de pe transit nas putea pune, de pe ce masina as putea lua o punte cu raport mai mic? ca am inteles ca 2,3u nus bune de nimic, adica nu poti face mare lucru la el, in afara de galerii, filtru aer, ca sa mai castigi ceva.
|
|
|
11-11-11, 17:38
|
#6489
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Daca ai minimum 3000 de euro iti spun eu in detaliu ce sa faci.
Daca nu ai, iti recomand sa uiti de toata treaba asta.
|
|
|
11-11-11, 21:13
|
#6490
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
Re: Club Ford Capri
sa inteleg ca rapoartele mici sunt cam rare la noi pe masini?
apropo, o veste proasta azi am aflat ca inca un capri a fost obligat sa umble cu dieselu dupa el, e la noi in jud arad.
nasol, foarte nasol
|
|
|
11-11-11, 21:47
|
#6491
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by nitu_ovidiu82
.............. ca am inteles ca 2,3u nus bune de nimic, adica nu poti face mare lucru la el, in afara de galerii, filtru aer, ca sa mai castigi ceva.
|
Ai inteles gresit Motorul 2.0 V6 e ala rau pt ca e slab si performantele sunt la nivelul unuia de 1,6 L4, dar desi e slab si merge incet consuma mult.
Motorul 2,3 V6 e un motor mult mai ok (pt amatorii de V6 ) , e unul dintre motoarele care au fost foarte apreciate la vremea lor (adica in urma cu 30-40 de ani). Daca reusesti sa repari 2,3-ul tau iti trebuie un carburator bun (cateva sute de euro in Germania) si o sa poti sa te bucuri de masina cu motorul asta deocamdata.
Puntea nu trebuie sa o schimbi daca e buna asta care o ai acum pt ca nu catigi semnificativ cu alta punte; mai degraba vezi ce cv ai pe masina ta, poate ca si aia e pusa 'la nimereala' de fostul proprietar . Ia legatura cu Criss, el iti poate da informatii mai exacte in privinta asta (Taunusul lui e mult mai periculos de cand i-a schimbat cutia de viteze si a umblat un pic si la motor )...
|
|
|
11-11-11, 21:59
|
#6492
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
Re: Club Ford Capri
dar nam nici o treaba cu carburatorul sau motorul, puntea ma stresa cel mai mult. multam de sfaturi.
|
|
|
11-11-11, 22:06
|
#6493
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by nitu_ovidiu82
.......
.........apropo, o veste proasta azi am aflat ca inca un capri a fost obligat sa umble cu dieselu dupa el, e la noi in jud arad.
nasol, foarte nasol
|
Pai de ce e nasol ca si pe Mercedes,BMW, Haudi e motoare dizel pe motorina si nu se supara nimenea...
Si pe Porsche s-au pus motoare diesel, si pe VW Sciroco modelul nou e tot diesel...
Ca sa nu mai zic de ce au facut la 'Le Mans 24 de ore' Peugeot diesel si Audi diesel Timp de 24 de ore si-au batut joc de benzinare (Corvete,Ferrari,Aston Martin,Mercedes,BMW,etc) indiferent ca erau V6, V8, V10
Deci, de ce sa nu puna unii si pe Capri ?!
|
|
|
11-11-11, 22:08
|
#6494
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by nitu_ovidiu82
.......
.........apropo, o veste proasta azi am aflat ca inca un capri a fost obligat sa umble cu dieselu dupa el, e la noi in jud arad.
nasol, foarte nasol
|
Pai de ce e nasol ca si pe Mercedes,BMW, Haudi e motoare dizel pe motorina si nu se supara nimenea...
Si pe Porsche s-au pus motoare diesel, si VW Sciroco modelul nou are o motorizare diesel...
Ca sa nu mai zic de ce au facut la 'Le Mans 24 de ore' Peugeot diesel si Audi diesel Timp de 24 de ore si-au batut joc de benzinare (Corvete,Ferrari,Aston Martin,Mercedes,BMW,etc) indiferent ca erau V6, V8, V10
Deci, de ce sa nu puna unii si pe Capri ?!
|
|
|
11-11-11, 22:10
|
#6495
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
Re: Club Ford Capri
dar de ce aveau rapoarte mai mari motoarele mici, pentru ca unu mic se tureaza putin?
|
|
|
|
|