13-04-15, 19:28
|
#7381
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Un Capri cu aspect patriotic romanesc 
Dar nu este din Romania, este din GB.
La noi se pare ca au renuntat aproape toti la proiectele Capri...
|
S-a renuntat la proiectele Capri pt ca toate caprele care le mai gasesti in Romania sunt bune de fier vechi. Mai bine te-ai apuca sa faci o masina de la 0  Iar modificarile care le gasesti pe o masina cumparata din Romania sunt de domeniul SF-ului. Asa ca multa lume care chiar isi doreste sa restaureze o masina alege sa cumpere una de afara...iar Capriul fiind o masina nu tocmai ieftina se orienteaza spre altceva. Si uite
asa am ramas doar cativa care ne incumetam sa aducem la viata acest model...
__________________
FORD Capri 1969/BMW E12 525 1978/MERCEDES 250C 1969
|
|
|
14-04-15, 09:09
|
#7382
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
@ florin cars,
Puntea e de Capri, a schimbat doar tamburii cu discuri de Scorpio cel mai probabil.
Altii care au pus discuri pe spate au luat de la Sierra pt ca erau tot cu 4 prezoane.
Last edited by capricosti; 14-04-15 at 09:33.
|
|
|
14-04-15, 09:31
|
#7383
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by young_timer
S-a renuntat la proiectele Capri pt ca toate caprele care le mai gasesti in Romania sunt bune de fier vechi. Mai bine te-ai apuca sa faci o masina de la 0  Iar modificarile care le gasesti pe o masina cumparata din Romania sunt de domeniul SF-ului. Asa ca multa lume care chiar isi doreste sa restaureze o masina alege sa cumpere una de afara...iar Capriul fiind o masina nu tocmai ieftina se orienteaza spre altceva. Si uite
asa am ramas doar cativa care ne incumetam sa aducem la viata acest model...
|
Eu nu ma refeream la cei care ar vrea sa restaureze in viitor un Capri ci la cei care au inceput un proiect de felul asta in urma cu mai multi ani.
Acum 5-7-8 ani erau vreo 30-40 de insi care incepusera sa lucreze la diverse capre...Cei mai multi nu erau interesati de restaurari pretentioase, vroiau doar sa le faca din nou functionale, eventual sa le tuneze putin, cum era moda pe timpul ala... Unii au renuntat sa le mai repare pt ca fie era prea scump, fie erau prea rable masinile respective ca sa mai merite munca si efort pt a le readuce la viata.
Sigur ca in Romania Capri-urile au avut de suferit pe vremuri din cauza ca nu se puteau procura piese pt ele, asa ca multi mergeau pe improvizatii sau adaptari de piese. In occident nu aveau problema asta si din cauza asta masinile de acolo sunt in general mai ok decat astea de pe la noi. Oricum, si acolo cei mai multi proprietari de Capri nu sunt colectionari ci nostalgici. Mai exista si o categorie de tineri care cumpara Capri pt amuzament, le schimba aspectul, motoarele si se distreaza cu ele...
|
|
|
14-04-15, 12:09
|
#7384
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Trist dar adevarat....la noi este foarte dificil,financiar vorbind, sa restaurezi/repari sau chiar sa intretii o masina gen Ford Capri (sau Taunus cum am avut eu).
Tin minte si acum ca la vechea masina am cautat 2 ani aripi de fata(model '73) si pana la urma le-am adus din Franta...nu are rost sa mai spun si la ce costuri.
|
|
|
14-04-15, 12:23
|
#7385
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Club Ford Capri
Asta asa e...cand vrei sa cumperi ceva pt. un Capri sau chiar Taunus trebuie sa te astepti la preturi putin spus "piperate". Dar un avantaj il avem astazi ca putem gasi aproape orice chiar daca nu neaparat la noi in tara. Citeam pe un forum din UK niste sfaturi pt cei care vor sa restaureze un Capri iar primul sfat era : gandeste-te bine inainte sa te apuci, ai nevoie de multi bani, multa rabdare si multa pasiune  cu rabdarea si pasiunea stau bine
Last edited by young_timer; 14-04-15 at 12:27.
|
|
|
16-04-15, 17:28
|
#7386
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 328
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Si mai este un aspect,despre care sa mai discutat,referitor la vanzarea/cumpararea unei astfel de masini(Capri...Taunus....Granada...Consul).
Unele persoane care cumpara o astfel de masina,jura ca vor sa o refaca/restaureze si apoi sa o pastreze pentru el...ca mai apoi,dupa ce o cumpara sa o dezmembreze in cel mai ordinar mod(o astfel de persoana,de prin Berceni,un cretin in fapt,paralel cu tot ce inseamna marca Ford,dar care a omorat zeci de masini cu potential) sau alte persoane care dupa ce o cumpara,cum au mai zis-o si altii inainte,mai adauga un 0 in coada pretului platit si o repun la vanzare.(unii mai adauga un revopsit/jante,etc....oricum nimic de bun gust)
Din pura intamplare,dau peste un blog despre masini americane si ce sa vezi....a-mi sare in ochi vechiul meu Taunus(pe care si beat manga al recunosc) dar cu numar de BH 69 DRK.....el avand mai acum 1-2 ani in urma, numar de SB 07 RBF....
http://pisti91.myfreeforum.org/archi..._t__t_593.html
Last edited by valentin16; 16-04-15 at 17:32.
|
|
|
17-04-15, 17:54
|
#7387
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 98
|
Re: Club Ford Capri
Vine primăvara !
|
|
|
18-04-15, 03:48
|
#7388
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Deci ai trecut pe flanse  arata frumos ligheanele alea pline, le-ai pus in final. Am si eu ligheane 80% pline 8.5J/10J dar 4x108 pregatite pt Taunus doar sa le reconditioned si nu stiu cum sa le fac inca.
Ai de omologat culoare, motor, bani garla doar pe acte
Iti pot procura inima cromata pt cheder parbriz, vad ca nu o mai ai nici pe cea veche, merge si la luneta.
Vad ca aripi de fibra nu vrei cu 300 euro dar poti macar sa dai un raspuns negativ, nu te va durea mana
Nu-ti prea place sa vorbesti mai Zoli...
Last edited by florin_cars; 18-04-15 at 03:52.
|
|
|
18-04-15, 13:03
|
#7389
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 98
|
Re: Club Ford Capri
Momentan nu am 300 euro pt ca schimbarea aripilor sunt doar optionale !  trebuie sa demolez garajul iar din acest motiv trebuea sa repornesc ( proiectul Capra :P ) !
|
|
|
20-04-15, 11:26
|
#7390
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by zolley
Momentan nu am 300 euro pt ca schimbarea aripilor sunt doar optionale !  trebuie sa demolez garajul iar din acest motiv trebuea sa repornesc ( proiectul Capra :P ) !
|
hei mai traiesti?
|
|
|
20-04-15, 13:43
|
#7391
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 98
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by player77
hei mai traiesti?
|
inca da !  stie careva de la ce masina se mai potrivesc acele 4 faruri rotunde pt mk1 ?
|
|
|
20-04-15, 13:46
|
#7392
|
Stage 3
Join Date: Jan 2015
Posts: 91
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by zolley
inca da !  stie careva de la ce masina se mai potrivesc acele 4 faruri rotunde pt mk1 ?
|
Am eu ceva faruri rotunde si cred ca sunt de Capri MK1...daca ar avea cineva o dimensiune as putea sa iti spun sigur daca se potrivesc...
|
|
|
21-04-15, 16:13
|
#7393
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by zolley
inca da !  stie careva de la ce masina se mai potrivesc acele 4 faruri rotunde pt mk1 ?
|
Din ce apare pe Motomobil se pare ca farurile rotunde au fost la fel pe Capri mk1-2-3. La specificatii se poate vedea ca au fost pt Capri fabricate incepand din 03/70 pana 02/87.
http://www.motomobil.com/3237,8016840-2.html
Ca dimensiune potrivesc destul de bine cu cele de pe Daciile 1300 cu faruri rotunde si de pe BMW seria 3 ursulet.
Ramane de vazut cum reusesti sa adaptezi sistemul de montare pe masina ta. Eu am avut la inceput faruri noi de Dacie dar au trebuit facute cateva modificari ca sa se poata prinde la suportii originali de mk3. Acum cativa ani am gasit faruri in stare foarte buna, originale de mk3 si le-am dat jos pe alea de Dacie.
Last edited by capricosti; 21-04-15 at 16:20.
|
|
|
21-04-15, 21:47
|
#7394
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 98
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Din ce apare pe Motomobil se pare ca farurile rotunde au fost la fel pe Capri mk1-2-3. La specificatii se poate vedea ca au fost pt Capri fabricate incepand din 03/70 pana 02/87.
http://www.motomobil.com/3237,8016840-2.html
Ca dimensiune potrivesc destul de bine cu cele de pe Daciile 1300 cu faruri rotunde si de pe BMW seria 3 ursulet.
Ramane de vazut cum reusesti sa adaptezi sistemul de montare pe masina ta. Eu am avut la inceput faruri noi de Dacie dar au trebuit facute cateva modificari ca sa se poata prinde la suportii originali de mk3. Acum cativa ani am gasit faruri in stare foarte buna, originale de mk3 si le-am dat jos pe alea de Dacie.
|
am vazut si eu capri mk1 cu faruri rotunde de dacia dar is prea mari se poate monta dar bate la ochi ca nu e de acolo !  poate de bmw ursulet ?!
florin_cars masoara te rog diametrul si zi un $$$ la ele !
Last edited by zolley; 21-04-15 at 21:49.
|
|
|
23-04-15, 16:33
|
#7395
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Nu stiu cum era la Capri care l-ai vazut tu, dar diferenta este foarte mica.
Ca sa-ti poti face o idee poti sa te uiti la pozele de mai jos, intruna masina este cu faruri de Dacie, in alta cu faruri de Capri si BMW ursulet.
|
|
|
|
|