10-08-15, 16:04
|
#7426
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Nu prea conteaza cat a dat pe el, conteaza sa-l poata folosi...
Last edited by capricosti; 10-08-15 at 16:08.
|
|
|
11-08-15, 20:55
|
#7427
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
|
Re: Club Ford Capri
ma poate ajuta cineva cu un bord de mk3?
|
|
|
12-08-15, 04:13
|
#7428
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 98
|
Re: Club Ford Capri
motorul tau stiu de la cine este si ce caruta de bani ai dat aiurea dar provine cumva de pe o Sierra din Anglia? Si nu ma refer la faptul ca ai pus poza cu una..[/QUOTE]
NU stiu florin de pe ce masina este ! idea e ca are multe pe acolo de legat si bagat si nu stiu egzact unde vin sau ce lipseste !
|
|
|
14-08-15, 08:20
|
#7429
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
In astea doua poze carburatoarele sunt diferite...
Daca ai cumparat motorul gata demontat dupa alta masina, fara sa-l vezi functionind sigur o sa ai probleme cu el... Conteaza enorm fiecare furtunas care este acolo pt ca motorul sa functioneze bine, altfel o sa iti faca permanent necazuri ba la ralanti, ba la accelerare sau deccelerare, ba la pornire, ba la mers constant, etc. O sa ai multa bataie de cap ca sa-l faci functional la parametrii corecti  si din pacate, putin probabil sa reusesti vreodata
Last edited by capricosti; 14-08-15 at 08:22.
|
|
|
19-08-15, 21:55
|
#7430
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 98
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
In astea doua poze carburatoarele sunt diferite...
Daca ai cumparat motorul gata demontat dupa alta masina, fara sa-l vezi functionind sigur o sa ai probleme cu el... Conteaza enorm fiecare furtunas care este acolo pt ca motorul sa functioneze bine, altfel o sa iti faca permanent necazuri ba la ralanti, ba la accelerare sau deccelerare, ba la pornire, ba la mers constant, etc. O sa ai multa bataie de cap ca sa-l faci functional la parametrii corecti  si din pacate, putin probabil sa reusesti vreodata 
|
chear pt aceea am cerut sa puna cineva poze cu motorul lui care fucntioneaza OHC cu carburator ford VV cred ca sunt pe MK3 !
|
|
|
20-08-15, 15:17
|
#7431
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Pe Capri au fost motoare comune cu cele de pe Escort, Taunus, Granada, Sierra, Tranzit.
In cazul motoarelor 1,6 au existat mai multe tipuri, cu puteri diferite (intre 64-91 cp).
Daca vrei sa te ajute cineva ar trebui sa dai mai multe informatii despre ce motor ai tu acolo, eventual o poza mai clara cu carburatorul.
Cel mai bine ar fi sa depistezi codul motor inscriptionat undeva pe motor cu litere mari in relief (LAC, LAN, LCE, LCS, etc) sau modelul de carburator (vezi ce mai scrie langa Weber) pe care il ai tu.
Pe urma o sa fie mai usor sa gasesti la cineva un motor ca al tau pe forumuri sau in realitate, indiferent ca motorul respectiv este pe un Capri, Taunus, Escort, Sierra, etc...
|
|
|
20-08-15, 20:34
|
#7432
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 98
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Pe Capri au fost motoare comune cu cele de pe Escort, Taunus, Granada, Sierra, Tranzit.
In cazul motoarelor 1,6 au existat mai multe tipuri, cu puteri diferite (intre 64-91 cp).
Daca vrei sa te ajute cineva ar trebui sa dai mai multe informatii despre ce motor ai tu acolo, eventual o poza mai clara cu carburatorul.
Cel mai bine ar fi sa depistezi codul motor inscriptionat undeva pe motor cu litere mari in relief (LAC, LAN, LCE, LCS, etc) sau modelul de carburator (vezi ce mai scrie langa Weber) pe care il ai tu.
Pe urma o sa fie mai usor sa gasesti la cineva un motor ca al tau pe forumuri sau in realitate, indiferent ca motorul respectiv este pe un Capri, Taunus, Escort, Sierra, etc...
|
motor 1.6 OHC carburator tip Ford VV
|
|
|
21-08-15, 15:04
|
#7433
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Codul de motor LCR este de pe Taunus din perioada 1979-1983, are 73 cp. Dar motoare identice s-au pus si pe alte Forduri intre 1979-1987 insa aveau cod motor diferit in functie de model (Capri, Tranzit, Escort, Sierra).
Deci vezi daca ai norocul sa gasesti pe cineva cu Ford (nu neaparat Capri...) fabricat intre 1979-1987 care are un motor 1,6 de 73 cp functional si poate iti da o mana de ajutor.
Bafta !
Last edited by capricosti; 21-08-15 at 15:07.
|
|
|
23-09-15, 08:53
|
#7434
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Pt cei care inca mai au necazuri cu pornirea motorului, poate este de ajutor un articol vechi din revista Autoturism, unde sunt date indicatii cu privire la pasii de urmat pt a rezolva problema.
Tot aici se poate vedea o metoda de reglare a avansului motorului fara lampa stroboscopica, usor de folosit si absolut necesara inainte de a incerca reglarea unui carburator.
Cand se regleaza avansul, la unele masini se poate roti cu o cheie fixa (...) arborele motorului si nu mai este nevoie de impingerea masinii pana apare scanteie la platine...
|
|
|
26-10-15, 15:29
|
#7435
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
|
Re: Club Ford Capri
cumpar jante pe 13.14.15 aspect old school.care merg puse pe capri.
are cineva de vanzare?
0740419068
|
|
|
01-11-15, 12:10
|
#7436
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Saptamana trecuta s-au implinit 10 ani de cand am Capri (29 oct 2005). Atunci aveam de gand sa-l pun la punct, sa-l folosesc pt distractie 1-2 ani, pe urma, dupa ce-mi fac damblaua cu el, sa-l vand.
Daca cineva mi-ar fi spus ca o sa folosesc Capri-ul 10 ani nu as fi crezut... Si dupa cum merge cred ca o sa-l mai tin inca macar vreo 10 ani  . Chiar daca nu e asa dotat  (la comfort ma refer in special) sau asa performant ca masinile sport actuale, este totusi super ok in exploatarea de zi cu zi si ofera o senzatie de V.I.P. din cauza ca atrage atentia peste tot  ...
De cateva zile l-am tras pe dreapta pana la primavara, si am facut asigurare pe 6 luni pt A3 fiindca e mai comod in zilele friguroase (are dezghetare geamuri mai rapida, incalzire habitaclu mai buna decat batranul Capri, roti de iarna noi, etc).
Iar dupa ce trece iarna scot iarasi capra la pascut asfalt  )))
|
|
|
08-11-15, 05:24
|
#7437
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
|
|
|
16-11-15, 09:46
|
#7438
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
E foarte ok ca aspect Capri lui englezoi, poate si pretul o fi ok.
Un olandez bruiat la cap de morile de vant  s-a gandit sa faca un mk1 roz in cinstea panteri roz, si cand a vazut ce a iesit a scos capra la vanzare  )))))))
|
|
|
04-08-16, 14:43
|
#7439
|
Ford Driver
 Stage 4
Join Date: Dec 2006
Posts: 172
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Noroc
O toba intermediara are cineva ?
Macar tubulatura... pentru un 1.6
|
|
|
27-08-16, 18:59
|
#7440
|
Ford Driver
 Stage 4
Join Date: Dec 2006
Posts: 172
Member of: [FORD] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Aripi fata pentru mk3 are cineva ?
|
|
|
|
|