07-12-13, 13:38
|
#7276
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of: [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
astazi am intrebat-o daca vrea o schimbare de motor si ca sa imi demosntreze ca nu vrea a pornit la prima cheie
cred ca e un accident, asa ca am bagat carburatorul la decarburol. intradevar are pe el o chestie ca uleiul...marmelada ceva de genu. Ce am observat ciudat la desfacere a fost benzina sub membrana de supraalimentare(membrana din capac). Acum sa vedem dupa asamblare ce iese si cum reactioneaza. La montarea instalatiei GPL am cerut gaurirea carburatorului si montarea stutului in carburator, insa am fost refuzat pe motiv ca nu mai au dreptul.
Am facut rost de aceste stuturi insa parca imi este mila de carburator sa-l intep.
__________________
masinuta mea de suflet...
|
|
|
07-12-13, 13:43
|
#7277
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Aveam eu un corp gaurit, ti-l dadeam ieftin ca eu il tin pt piese doar.
Dar nu mai sunt in tara de ~o luna din pacate.
Ti-am zis ca GPL-ul i-a facut depuneri de ca...caa, dar nu el e de vina pt aceasta belea, ci mixerul de deasupra, ala e toata buba
Se pare ca alta solute iarna nu ai decat sa mergi fara GPL daca vrei sa-ti mai functioneze fara probleme
|
|
|
07-12-13, 13:47
|
#7278
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of: [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
dar daca mai folosesc si benzina din cand in cand nu am nici un rzultat, daca mai bag 10 km pe benzina la 100 de gaz nu curata depunerile ?
|
|
|
07-12-13, 14:03
|
#7279
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Asta poti incerca, un prieten cu Granada V6 a facut si el asa, am facut si eu asa tot pe masina lui, dar nu mai tragea la fel pe benzina, sacada uneori, asta e rezultatul mixerului, totusi nu inteleg de ce mai creeaza asa ceva producatorii de GPL, daca nu da efectele scontate, ba face si rau.
Probabil e si mana de lucru si GPL-ul romanesc...habar nu am.
In principiu, foloseste teoria functionarii unui motor cu GPL si vezi ce noroc ai (pornire, mers pana se ridica acul la apa, ~30 grade, treci pe GPL, depasirile mai fa-le uneori cu benzol si turata bine, iar inainte de oprire da-i pe drum cam 3-4min de benzina si turata putin inainte sa-i iei contactul).
Mult succes !
|
|
|
08-12-13, 15:49
|
#7280
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of: [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Cand te intorci in tara? Ma tenteaza corpul gaurit? Daca poti sa imi dai si un pret pe PM
|
|
|
09-12-13, 00:11
|
#7281
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
probabil la vara, daca nu vand Granada MK I as veni s-o iau in UK sa umblu cu ea sau as aduce in RO un oldtimer sa-l atestez/inm si sa-l duc inapoi sa am cu ce umbla la taxe decente(de Romania) ca altfel, acolo dai in balbaiala cand auzi de asigurare de 6.400lire/2Litri(calculasem eu pt o Granada, de care n-am gasit decenta sub 2.000+ lire)
ai PM
|
|
|
03-02-14, 11:28
|
#7282
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
Re: Club Ford Capri
salutari,
are cineva de vanzare un weber pt v6? ma intereseaza unul in stare cat mai buna. daca nu e de vanzare, macar de imprumut pentru a verifica niste chestii. pm?
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
|
|
|
08-02-14, 17:20
|
#7284
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Putine sanse sa gasesti stopuri pt Capri mk1.
Din ce an e masina ta ?
Stopurile duble de care vrei tu s-au pus pe mk 1 abia de la sfarsitul anului 1972. Pana in toamna lui '72 au fost stopuri simple identice cu cele de la Escort mk1. Poate sunt mai multe sanse sa gasesti modelul ala de stopuri...
Last edited by capricosti; 08-02-14 at 17:46.
|
|
|
09-02-14, 08:03
|
#7285
|
Stage 1
Join Date: Nov 2013
Posts: 23
|
Re: Club Ford Capri
salutare
masina e din 1973 ..... intradevar foarte greu se gasesc stopurile respective......din acelea inguste am gasit in franta pe leboncoin cu 50 euro setul ......le cumpar pe alea pana gasesc ce imi trebuie mie .....oricum nu o las asa cu astea de jetta sau ce or fi , ca sunt urate cu spume.
|
|
|
09-02-14, 13:49
|
#7286
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
__________________
WaterTransferPRINTing import&know-how : wtprint.ro
|
|
|
09-02-14, 14:19
|
#7287
|
Stage 1
Join Date: Nov 2013
Posts: 23
|
Re: Club Ford Capri
cand vad cu cata ura iti exprimi sentimentele ma bucur ca nu le-am cumparat de la tine.
sa fim seriosi , masina aceea amandoi stim ca nu merita suma ceruta la cum arata . eu unul consider ca nu mi-am batut joc sau altceva , dar daca tu asa ai luat-o nu ai decat. a fost o oferta .... sunt zeci de persoane care pun o suma pe care stiu ca nu o merita masina si la negociere lasa mai mult de jumatate din pret.
astia suntem noi romanii ....... decat sa ne ajutam mai degraba cautam sa dam in capul celui care striga dupa ajutor.
acum am inteles de ce nu ai raspuns macar la mesaj.... macar atat bun simt ma asteptam sa ai.....
o sa gasesc pana reusesc sa refac masina, nu e o problema, de cand cu internetul bani sa ai ca de gasit gasesti orice.
Last edited by aurelian_mz_rt125; 09-02-14 at 14:24.
|
|
|
09-02-14, 16:06
|
#7288
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
...da ai dreptate. scuze . pe de alta parte ironia si ura sunt 2 lucruri diferite, si ar fi bine sa intelegi cand e ceva atac personal si cand nu, acesta nu era si nici nu o sa fie.
in locul tau n-as arunca asa cuvintele, poate sunt cativa pe ici-colo si de pe forumul acesta la care nu am dat in cap din contra... evaluarea masinilor a-si lasa pentru cei prin mana carora au mai trecut cateva clasice .
acei zeci de oameni desper care pomenesti, se numesc samsari, iar pe forumul acesta sunt pasionati.
din pct meu de vedere subiectul e inchis, nu am nici cea mai mica intentie de a mai continua polemica .
bafta, spor la restaurare !
|
|
|
09-02-14, 17:56
|
#7289
|
Stage 1
Join Date: Nov 2013
Posts: 23
|
Re: Club Ford Capri
pasionatii se ajuta intotdeauna intre ei........ samsarii vor doar ca altii sa nu aiba ce au ei, de frica ca nu cumva sa aiba concurenta.
crede-ma "prietene" doar datorita faptului ca ai 2 masini vechi , nu insemna neaparat ca esti pasionat de clasice.
eu am peste 10 motociclete dinainte de 1965 si 3 masini (ultima cumparata acest Ford Capri) si nu tin neaparat la titulatura asta pe care ti-o asumi tu singur - de pasionat.
ce inca nu ai inteles este faptul ca nu ti-am evaluat eu masina , ci ti-am facut o oferta. evaluarea o ai singur in functie de ofertele pe care le primesti, si nu stiu cate oferte ai primit , nici nu ma intereseaza. atunci cand o sa vad masina verde vanduta o sa iti dau dreptate......
acum am incheiat eu subiectul.
|
|
|
12-02-14, 05:06
|
#7290
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by aurelian_mz_rt125
salutare
masina e din 1973 ..... intradevar foarte greu se gasesc stopurile respective......din acelea inguste am gasit in franta pe leboncoin cu 50 euro setul ......le cumpar pe alea pana gasesc ce imi trebuie mie .....oricum nu o las asa cu astea de jetta sau ce or fi , ca sunt urate cu spume.
|
ale tale sunt stopuri de Passat.
vorbeste cu Gabi Dascalu, el avea face-lift, a vandut-o cuiva din AR, eu am transportat-o dar nu mai am numarul omului(probabil Gabi il mai are), poate ii place lui s-o faca cu stopuri de pre face-lift, si faceti un schimb, tu iei de pe Leboncoin si ..intelegi ideea, cel putin este o sansa
|
|
|
|
|