Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 11-05-13, 09:12   #7126
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

is si alte preturile vis-a-vis de nivelul de trai, daca ar fi sa-o vand pe a mea acolo sigur nu ar fi pretul acesta
da, e pacat, nici nu stau sa ma gandesc cat am bagat in ea ,dar sunt momente cand se schimb prioritatile....las' ca sa fie mai dulce revenirea cu un proiect nou, pentru ca, cum spuneam acesta nu inseamna ca renunt pentru totdeauna la Capriuri.
Capra YZZ a ajuns in Mures, aseara am iesit cu baieti si am vazut-o, sunt multe necunoscute in masina aceea, Silencer -daca bine am inteles al tau a fost as fi curios de cateva aspecte la ea chiar si in PM...
__________________
WaterTransferPRINTing import&know-how : wtprint.ro
shrink is offline   Reply With Quote
Old 11-05-13, 23:01   #7127
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
is si alte preturile vis-a-vis de nivelul de trai, daca ar fi sa-o vand pe a mea acolo sigur nu ar fi pretul acesta
..............
In privinta preturilor nici in Germania nu umbla cainii cu covrigi in coada ! Nu trebuie sa te iei numai dupa pretul cerut, pentru ca au si nemtii idiotii lor care habar'n-au cu ce se mananca o masina
De exemplu, Golf 4 benzina 1,4-1,6, din 2000-2002, 120 000-150 000km, in stare ok poti gasi in Germania la aprox 2000-2400 euro. Sunt insa si cretini care cer peste 5000 euro pt un Golf similar (motorizare, rulaj, dotari, etc) Idem pt Focus, Astra, A3, Passat, etc

In general, cand se scoate la vanzare ceva, indiferent ca vorbim de masini, piese/accesorii auto, terenuri sau imobile, vanzatorul cere mult ca sa aibe de unde lasa...Daca nu are oferte, mai lasa mult din pret.

Uneori pretul de vanzare e mult sub pretul cerut. In urma cu aprox doi ani fratele meu s-a dus intro duminica la piata auto sa caute ceva piese si a vazut la vanzare un BMW ursulet la 1000 de euro. Masina era neagra, tunata cu spoilere pana la pamant, suspensii foarte joase, doua usi, jante aliaj vopsite negru mat, motor 2300 cmc 150cp, fabricatie 1986. Interiorul era ok, masina functiona dar avea ceva probleme la cutia de viteze (nu intra in treapta 3). Oamenii din piata se uitau curiosi la masina insa ii speria faptul ca avea motor mare(=consum mare+asigurare scumpa +impozit mare) si nu era tocmai practica din cauza ca era exagerat de joasa si vopseaua neagra prafuita o facea sa arate urat Fratele meu i-a oferit 300 de euro, dar vanzatorul a zis ca e prea putin...La spartul targului s-au intalnit din nou si s-au inteles la pretul de 350 euro. (Dupa o luna masina era la RAR pt schimbare proprietar si pt omologare, vopsita alta culoare, avea motor 318 is 140cp, spoilerele reduse cu cativa cm, arcuri sport decente, defectiunea la cv rezolvata, masina devenise practica, functioneaza foarte bine si in ziua de azi iar fratele meu e multumit de afacera facuta )
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 12-05-13, 00:31   #7128
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Aiurea !
Mk 1 in stare foarte buna se gasesc la vanzare si sub 10 000 euro...uite exemple:
http://suchen.mobile.de/auto/ford-ca...&ambitCountry=

Faptul ca unii cer ca inecatii, pe un Capri 35-45 000 euro nu inseamna ca aia este valoarea de piata a masinii; multi vanzatori isi supraevalueaza harburile

La bani mai putini decat cer cretinii respectivi pe caprele lor poti gasi jaguari si mustangi care sunt mult mai faine si ''mai adevarate''

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
Stii tu ceva, dar nu cat ar trebui.

Niciun exemplu din cele date de tine nu se incadreaza in categoria descrisa de mine.

Cat despre Jaguar si Mustang putem discuta daca vrei, insa este clar ca nu acorzi atentie detaliilor, adica acele mici chestii care fac diferenta.

Oricum, sunt de acord ca fratele tau a facut o afacere buna: 350 euro+motor+cv+vopsit+arcuri+schimbare proprietar+omologare+++.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 12-05-13, 00:40   #7129
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
is si alte preturile vis-a-vis de nivelul de trai, daca ar fi sa-o vand pe a mea acolo sigur nu ar fi pretul acesta
da, e pacat, nici nu stau sa ma gandesc cat am bagat in ea ,dar sunt momente cand se schimb prioritatile....las' ca sa fie mai dulce revenirea cu un proiect nou, pentru ca, cum spuneam acesta nu inseamna ca renunt pentru totdeauna la Capriuri.
Capra YZZ a ajuns in Mures, aseara am iesit cu baieti si am vazut-o, sunt multe necunoscute in masina aceea, Silencer -daca bine am inteles al tau a fost as fi curios de cateva aspecte la ea chiar si in PM...
A mea sau a celuilalt Silencer?
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 12-05-13, 16:53   #7130
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Stii tu ceva, dar nu cat ar trebui.

.............., insa este clar ca nu acorzi atentie detaliilor, adica acele mici chestii care fac diferenta.
...............
.
Pai explica-mi tu de ce ar merita Capri asta 27 499 euro
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
mai mult decat Mustag-ul asta (24 500 euro),
http://home.mobile.de/CLASSICCARSANDBOATS#des_177721895
sau decat Corvette-le asta (22 500 euro)
http://home.mobile.de/CLASSICCARSANDBOATS#des_177720837
sau decat Capri astalalt, care sunt de acord ca are un pret rezonabil (12 000 euro)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
Care sunt detaliile care fac diferenta ???
Mai se pot gasi multe alte ''ezemple'' de masini cu adevarat mai grozave decat Capri care sa merite pretul cerut...

Este clar ca samsarul care vrea 27 499 pe Capri ala bate campii.
Din fericire nu sunt prea multi cretini nehaliti de felul asta, si sunt convins ca nu va gasi fraieri care sa plateasca un purcoi de bani pt RS-ul ala ...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 12-05-13, 17:48   #7131
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default

fara discutii as alege Capra cu kitul May, e ceva foarte rar si mai special ca alte capre.

insa prefer Corvette-ul v8, in detrimentul unui Mustang cabrio v8 sau a caprei RS.

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
Capra YZZ a ajuns in Mures, aseara am iesit cu baieti si am vazut-o, sunt multe necunoscute in masina aceea, Silencer -daca bine am inteles al tau a fost as fi curios de cateva aspecte la ea chiar si in PM...
eu ti-am spus ca a apartinut initiatorului acestui topic, viviesp, nu silencer

Last edited by NWZeu; 12-05-13 at 21:18.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 12-05-13, 22:27   #7132
dre73

Stage 5
 
dre73's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 867
Default Re: Club Ford Capri

frumos capriul 26rs.nemtii cu bani platesc bine raritatile.

Last edited by dre73; 12-05-13 at 22:30.
dre73 is offline   Reply With Quote
Old 13-05-13, 21:43   #7133
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by dre73 View Post
frumos capriul 26rs.nemtii cu bani platesc bine raritatile.
Da, asta chiar ca e rar, de fapt e absolut unicat ! ))))))))))))

Putin probabil ca nemtii sa fie atat de prosti ca sa plateasca 27 499 euro pe asemenea ''facatura'' de RS 2600 cu eleron (pe portbagaj) de RS 3100, spoiler (sub bara fata) cu origini necunoscute, scaune cu tetiere adaptate, cu emblema chinezeasca sau turceasca pe capacul de la rezervorul de benzina si cu repartizarea culorilor altfel decat era traditia la RS ...

Cam asa trebuie sa arate un RS 2600 veritabil:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	70rs.JPG
Views:	32
Size:	74.0 KB
ID:	2772740   Click image for larger version

Name:	73rs.JPG
Views:	30
Size:	60.7 KB
ID:	2772741   Click image for larger version

Name:	CLF145.heritage.jpg
Views:	25
Size:	94.4 KB
ID:	2772742  

Click image for larger version

Name:	RS26-188_jpg.jpg
Views:	32
Size:	72.5 KB
ID:	2772743   Click image for larger version

Name:	Capri-RS2600-interior.jpg
Views:	34
Size:	504.1 KB
ID:	2772744  
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 14-05-13, 05:09   #7134
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

stingray-ul la americani e undeva intre 10-15k (dolari) - nu ma refer la cele cu modificari/imbunatatiri, ceea ce oricum nu e cazul. mai pune 2000 ca sa-l aduci in germania si sa-l inmatriculezi, fa conversia la euro si vezi cam ce profit face "samsarul" cu corvettul.
ca nu dai tu mai mult de x euro pe un rs pt ca are tetiere adaptate ca sa nu mori in caz de accident sau pt ca are nu stiu ce spoiler, e treabata. de asemenea, faptul ca ai cautat un exemplu pe spranceana ales, care pana la urma nu face decat sa confirme regula este iarasi treaba ta.
eu nu o sa fac acelasi lucru, ci o sa-ti spun doar cat costa un atlas axle cu lsd, raport peste 5, full floating, discuri ventilate etc etc etc: peste 6500 euro.
ia zii, poate sa ajunga un capri, real vorbind, la 30k euro? ai da tu 30k? daca nu, de ce?
in alta ordine de idei, preturile masinilor reconditionate sunt date de costul reconditionarii (+ceva), iar la nemti piesele pt capri sunt extrem de scumpe (dai si de 5x pana la de 10x mai mult decat la englezi pt aceeasi piesa), dar si mai scumpe sunt cele originale... si nici astea nu sunt scumpe in comparatie cu cele originale pt modele deosebite. si lista poate continua fara probleme: consum (una e v8 X cmc, alta v6 x cmc), taxe, disponibilitate piese (una e sa iei de la mag de la colt si alta de peste ocean).
iar in incheiere recunosc ca ai avut dreptate, pt ca n-am timp de polemici nejustificate.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 14-05-13, 10:37   #7135
dre73

Stage 5
 
dre73's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 867
Default Re: Club Ford Capri

voi stiti mai bine,era doar o parere strict personala bazata pe viata reala din germania.in alta ordine de idei am un kit May turbo complet daca e cineva amator detalii pm.
dre73 is offline   Reply With Quote
Old 14-05-13, 12:18   #7136
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

dre73, vrem sa vedem kitul, ca suna frumos "negru pe alb" si oricum, ar fi primul cunoscut din Ro



Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
stingray-ul la americani e undeva intre 10-15k (dolari) - nu ma refer la cele cu modificari/imbunatatiri, ceea ce oricum nu e cazul. mai pune 2000 ca sa-l aduci in germania si sa-l inmatriculezi, fa conversia la euro si vezi cam ce profit face "samsarul" cu corvettul.
ca nu dai tu mai mult de x euro pe un rs pt ca are tetiere adaptate ca sa nu mori in caz de accident sau pt ca are nu stiu ce spoiler, e treabata. de asemenea, faptul ca ai cautat un exemplu pe spranceana ales, care pana la urma nu face decat sa confirme regula este iarasi treaba ta.
eu nu o sa fac acelasi lucru, ci o sa-ti spun doar cat costa un atlas axle cu lsd, raport peste 5, full floating, discuri ventilate etc etc etc: peste 6500 euro.
ia zii, poate sa ajunga un capri, real vorbind, la 30k euro? ai da tu 30k? daca nu, de ce?
in alta ordine de idei, preturile masinilor reconditionate sunt date de costul reconditionarii (+ceva), iar la nemti piesele pt capri sunt extrem de scumpe (dai si de 5x pana la de 10x mai mult decat la englezi pt aceeasi piesa), dar si mai scumpe sunt cele originale... si nici astea nu sunt scumpe in comparatie cu cele originale pt modele deosebite. si lista poate continua fara probleme: consum (una e v8 X cmc, alta v6 x cmc), taxe, disponibilitate piese (una e sa iei de la mag de la colt si alta de peste ocean).
iar in incheiere recunosc ca ai avut dreptate, pt ca n-am timp de polemici nejustificate.
Eu cred ca in alegerile facute mai sus de cei care le-am facut, s-a tinut cont de placerea individuala, ca un RS are valoare mare, e adevarat, la fel cum si un Trabant din primele modele are(daca le gasesti pe undeva).
Valoarea nu e neaparat data de piesele ce intra in componenta acelui utilaj, ci de raritate/originalitate, stare, valoare sentimentala, cerere/oferta etc.

Cat despre Stingray, nu stiu unde gasesti tu la asemenea bani, masini asa bune/ok ca cea din linkul lui Costi, pt ca majoritatea au cv AUTO, manuale sunt, dar nu predomina, de aici si preturile mai ridicate pt manuale.
http://www.usedcorvettesforsale.com/...OR&f_year=1972

In alta ordine de idei, suntem constienti ca dealerii au comisioane mari, si e normal, ca ei se ocupa de tot transportul/actele, poze iti dau ei(cate vrei, doar clientul are ca$hu'), nu mergi tu in SUA sa le faci, treburile astea iti scutesc niste costuri, in final preturile se mai negociaza, si nu e diferenta asa de enorma.
Sa stii ca 2.000$ pt transport SUA-DE nu e neaparat de ajuns pt masina dorita, oferta este larga, dar nu toate masinile stau "la coada" sa urce pe vapoare spre EU, mai costa transportul si pe teritoriul SUA in functie de locul unde gasesti utilajul, uneori mai mult decat costa vaporul + asigurarea marfii.


Cred ca stii foarte bine ce-ti spun, la prima vedere pe hartie, 1+2+3 fac 6, dar pana vezi masina in port(adusa pe cont propriu), mai apar niste procente in plus, asa dealerul iti da o preoferta ceva, si ce difera de pretul afisat e problema lui, tu o cumperi la cat ai castigat-o/batut palma.

Cred ca si tu cand vei trage linie cu Capra, vei gandi ca poate mai bine o luai(daca aveai ca$hu' la indemana) gata facuta de altul, chiar si putin mai scumpa. Timpul nu-l poti recastiga, bani da
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 14-05-13, 12:47   #7137
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
.....................
in alta ordine de idei, preturile masinilor reconditionate sunt date de costul reconditionarii (+ceva), iar la nemti piesele pt capri sunt extrem de scumpe (dai si de 5x pana la de 10x mai mult decat la englezi pt aceeasi piesa), dar si mai scumpe sunt cele originale... si nici astea nu sunt scumpe in comparatie cu cele originale pt modele deosebite. si lista poate continua fara probleme: consum (una e v8 X cmc, alta v6 x cmc), taxe, disponibilitate piese (una e sa iei de la mag de la colt si alta de peste ocean).
iar in incheiere recunosc ca ai avut dreptate, pt ca n-am timp de polemici nejustificate.
Masinile prezentate mai sus le-am gasit la primul ''clic'' pe mobile.de. Intamplator mi-a atras atentia RS-ul 2600 albastru pt felul in care a fost mutilat. Ca aspect e super ok pt un RS 3100, e super ok pt orice alt mk1, dar un RS 2600 il prefer stok ... Vanzatorul este un turc/kurd/arab care are parc auto in Germania si masinile pe care le vinde sunt peste 90% BMW-uri second hand, de-aia ziceam ca este ''samsar''...

Corvette si Mustang sunt vandute de o firma din Rotterdam specializata in masini clasice, iar preturile lor sunt rezonabile, la fel ca pretul cerut de vanzatorul privat din Germania cu Capri verde +Turbo May. Pe ei nu-i includ in categoria samsarilor...

Alfel sunt de acord ca daca iti place o masina veche merita sa cheltui oricat pt modificari care sa-i creasca performantele, in functie de buget si pretentiile fiecaruia. Daca as dispune de 30 000 de euroi pe care sa-i cheltuiesc pt o masina in orice caz nu mi-as lua o masina noua ci i-as cheltui pe capra din dotare.
Dupa cum am mai spus si alta data, am avut ocazia sa circul cu masini mult mai recente decat Capri, dar niciuna nu se ridica la nivelul de satisfactie pe care il am cand sunt in Capri. Iar in privinta performantelor, chiar daca e mai vechi, Capri meu e superior atat ca acceleratie cat si ca stabilitate. Nici in privinta consumului nu sunt diferente mari. (Ma refer la masini din 2000-2003, euro 4, de genul Passat, Golf, Focus, A3, Astra sau Panda, Corsa, Lupo, 206 pe care le-am adus din Germania pt vanzare. Dar le duceam direct intro piata auto cu paza din Arad si le lasam acolo pana le vindeam. Iarna asta, cand a fost zapada am circulat cu un Focus 1.6 la care i-am scos numere de Ro, pt ca n-am avut chef sa cumpar cauciucuri de iarna pt Capri).
Bineinteles ca sunt masini noi mult superioare celor cu care am umblat eu, (sau caprei mele), dar nu ma tenteaza niciuna oricat de sofisticate ar fi...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 14-05-13, 16:08   #7138
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
dre73, vrem sa vedem kitul, ca suna frumos "negru pe alb" si oricum, ar fi primul cunoscut din Ro





Eu cred ca in alegerile facute mai sus de cei care le-am facut, s-a tinut cont de placerea individuala, ca un RS are valoare mare, e adevarat, la fel cum si un Trabant din primele modele are(daca le gasesti pe undeva).
Valoarea nu e neaparat data de piesele ce intra in componenta acelui utilaj, ci de raritate/originalitate, stare, valoare sentimentala, cerere/oferta etc.

Cat despre Stingray, nu stiu unde gasesti tu la asemenea bani, masini asa bune/ok ca cea din linkul lui Costi, pt ca majoritatea au cv AUTO, manuale sunt, dar nu predomina, de aici si preturile mai ridicate pt manuale.
http://www.usedcorvettesforsale.com/...OR&f_year=1972

In alta ordine de idei, suntem constienti ca dealerii au comisioane mari, si e normal, ca ei se ocupa de tot transportul/actele, poze iti dau ei(cate vrei, doar clientul are ca$hu'), nu mergi tu in SUA sa le faci, treburile astea iti scutesc niste costuri, in final preturile se mai negociaza, si nu e diferenta asa de enorma.
Sa stii ca 2.000$ pt transport SUA-DE nu e neaparat de ajuns pt masina dorita, oferta este larga, dar nu toate masinile stau "la coada" sa urce pe vapoare spre EU, mai costa transportul si pe teritoriul SUA in functie de locul unde gasesti utilajul, uneori mai mult decat costa vaporul + asigurarea marfii.


Cred ca stii foarte bine ce-ti spun, la prima vedere pe hartie, 1+2+3 fac 6, dar pana vezi masina in port(adusa pe cont propriu), mai apar niste procente in plus, asa dealerul iti da o preoferta ceva, si ce difera de pretul afisat e problema lui, tu o cumperi la cat ai castigat-o/batut palma.

Cred ca si tu cand vei trage linie cu Capra, vei gandi ca poate mai bine o luai(daca aveai ca$hu' la indemana) gata facuta de altul, chiar si putin mai scumpa. Timpul nu-l poti recastiga, bani da
cauta si tu si o sa te convingi singur ca exista si la preturile date de mine.
cat despre valoarea masinii, esti pe o pista falsa, pt ca piesele alea pe care le cumperi ca sa o restaurezi au toate cele mentionate de tine "incluse", de unde si pretul mai mare (exact asa cum am spus in postarea anterioara).
costul shippingului a fost pur orientativ, dar, totodata, nu departe de adevar.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 14-05-13, 17:30   #7139
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

tot discutam noi discutii, dar se pare ca lucrurile sunt destul de complicate intr-o zona unde ar trebui sa fie cat se poate de simple.
ei bine, dupa ce ma bucurasem ca am fost programat la tinichigiu a venit vestea proasta: nu mai au timp

eu n-am experienta cu tinichigii, decat foarte putin, cand am fost sa-mi indrepte un lonjeron si mi l-a strambat si pe celalalt, desi i-am spus handicapatului ca ii dau dublu fata de cat mi-a cerut el (apropo de seriozitatea romanilor).

voi ce stiti, chiar nu sunt sanse sa gasesc un tinichigiu bun care sa se tina de ea, ce trebuie sa le spun ca sa-i conving sa se bage (treaba cu banii nu prea tine, din cate am vazut, dincolo de experienta cu lonjeronul)?
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 16-05-13, 01:44   #7140
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

pai majoritatea mesterilor sunt asa, prefera un Mondeo, Focus, etc sa le fitzoseasca putin sa ia banu serios ca doar sunt masini de mii se zeci de mii de euro(cu n piese detasabile de caroserie care se schimba noi sau s/h si ce indreapta ei sub ele la structura, Dumnezeu cu mila), decat sa se chinuie la o masina clasica majoritar metalica(fara spoilere/praguri false care sa acopere mantuaiala lor) la care majoritatea proprietarilor vor reparatii in tabla, nu cu kit, basca mai vin si zilnic daca se poate pe capul mesterilor sa ii verifice sau/si sa le dea sfaturi.
Asta e motivul pt care procedeaza cum procedeaza


Eu iti pun o intrebare, si putem continua pe PM daca vrei, la ce suma te-ai gandit sa bagi in tinichigerie cu totul(materiale/manopera), si nu vorbesc de vopsit aici, sigur ai ateliere bune si in bucale, pt ca ma gandeam sa-ti propun pe tinichigiul meu, dupa ce-ti arat niste lucrari facute de el. Bineinteles, si el trage de timp, pt ca nu face bani cu oldtimere cum face cu plasticele, dar a lucrat la multe table/oldtimere, detine si el un Taunus TC1, Chevy Van G20 V8, Fiat 850 Coupe, a avut si o Matra Murena etc. De-a lungul timpului din astea a facut, din astea i-am dus si eu cu prietenii mei, si e si placerea lui.
Dar, daca vii de la distanta asta mare si pui banu pe care el il vrea, si bati palma cu el, eu zic ca accepta si un anumit termen

Bine, poate ti se va parea costul prea ridicat cu transportul, dar omu in iarna stiu ca avea cabina de vopsit construita cam 50%, poate e gata, caz in care poti face alta faza, duci mecanica si tot ce-i trebuie s-o puna pe roti, o termina inclusiv vopsitul, o monteaza tot el si-i facem un ITP/RCA in TM si vii cu ea acasa pe roti

Last edited by florin_cars; 16-05-13 at 02:00.
florin_cars is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -