Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 23-03-13, 22:43   #7051
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

Salut,
un nou proiect se arata pe orizont, incerc sa-mi dau seama daca gasesc si la ce preturi, la mk1 as avea nevoie de, fie ele folosite, ca la noi nu am sanse :
aripa interioara partea dreapta
traversa
fusta fata

cu flexul vin eu daca e nevoie
Florine, oare gasim de culooare rosie?

mersi
__________________
WaterTransferPRINTing import&know-how : wtprint.ro
shrink is offline   Reply With Quote
Old 25-03-13, 16:36   #7052
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

posibil sa gasim o halca mareeeeeee
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 26-03-13, 08:39   #7053
dre73

Stage 5
 
dre73's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 867
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
Salut,
un nou proiect se arata pe orizont, incerc sa-mi dau seama daca gasesc si la ce preturi, la mk1 as avea nevoie de, fie ele folosite, ca la noi nu am sanse :
aripa interioara partea dreapta
traversa
fusta fata

cu flexul vin eu daca e nevoie
Florine, oare gasim de culooare rosie?

mersi
stiu o caroserie intreaga la cineva.daca prezinta interes iti dau nr omului.tot rosie e
dre73 is offline   Reply With Quote
Old 27-03-13, 19:22   #7054
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

In cazul in care o sa aibe cineva nevoie de ceva din lista de mai jos (piese de capri) imi poate da un semn la 0726230874

Faruri mk2 pereche (ruginite dar cu sticla intacta)
Semnalizari mk2 fata
Semnalizari mk3 fata
Grila mk3
Capota fata mk2
Capota fata mk3 (a fost reparata dar e ok)
Aeroterma completa
Geamuri laterale toate 4
Haion complet
Luneta cu cheder
Ansamblu stergatoare
Servofrana+pompa frana
Macarale geam
Arc spate (4foi parca)
Discuri frana foarte bune + etrieri
Amortizoare spate
Oglinda stanga reglabila din interior (am una neagra si una cromata)
Oglinda dreapta cromata fara geam

Motor 1.3 ohc
Motor 2.0 ohc carburator complet + cutie de viteze 5tr
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-13, 21:35   #7055
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

Salut,
macara dreapta daca se potriveste la mk1? stii cumva?
shrink is offline   Reply With Quote
Old 31-03-13, 23:04   #7056
Loreen1966

Stage 2
 
Loreen1966's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 30
Default Re: Club Ford Capri

Va salut ,am o intrebare :cum pot adapta un buton de schimbare a vitezelor ( din acela metalic care se prinde cu trei suruburi inbus ) la tija cu filet a schim-batorului ( minerul vechi este prea mare pentru mine ) deoarece burduful nu a tinut nici o secunda pe filet ( s-a rupt ) si am ramas cu minerul cel nou in mina !
Loreen1966 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-13, 09:39   #7057
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

"butonul" cu care schimbi vitezele se numeste "nucă".
Nu stiu ce zici acolo de burduful care a cedat... sa inteleg ca ai cumparat o nuca cu filet, pe care ai fixat-o pe schimbator, si careia i-a cedat filetul sau ceva?

In fine, varianta cu suruburi nu e prea ok, pentru ca aluneca si trebuie sa apelezi la tot felul de improvizatii ca sa tina ceva mai mult timp.

Cea mai buna varianta este sa cumperi o nuca de CALITATE si sa o fixezi prin infiletare. Daca nu are filet la interior, ci doar la exterior, se face o piesa adaptoare la strung.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 02-04-13, 10:04   #7058
Loreen1966

Stage 2
 
Loreen1966's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 30
Default Re: Club Ford Capri

Da ,e vorba de nuca ( la englezi shift lever knob ) nu are filet ci se prinde cu trei inbusuri iar ca metoda de fixare pe tija schimbatorului au dat niste '' camasi '' din plastic care in opinia lor vin peste filetul tijei dar nu tine de loc .Cred ca tija are 3/8 inches in diametru si ma gindesc serios la un fitting care se infileteaza pe tija in locul '' nucii '' originale iar pe fitting sa-i dau trei gauri si sper sa prinda mai bine inbusurile.
Mai am o problema cu PCB -ul bordului ( PRINTED CIRCUIT BOARD ) care s-a exfoliat si nu mai transmite corect informatiile ,de ex.ceasul de temperatura nu functioneaza ,am gasit o firma care vrea sa reconstruiasca PCB -ul dar rigid nu flexibil cum este de fapt ,si imi cere o poza scanata dar nu stiu sa desfac bordul.
Loreen1966 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-13, 10:44   #7059
Loreen1966

Stage 2
 
Loreen1966's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 30
Default Re: Club Ford Capri

Buna ziua ,mai aveti cumva ceasurile de MK3 ? Sau daca stiti pe cineva care le are demontate ,as avea nevoie de o poza scanata ( contra cost bineinteles ) a circuitului printat pe foaie A3 .si scara la care s-a executat scanarea.
Loreen1966 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-13, 10:56   #7060
Loreen1966

Stage 2
 
Loreen1966's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 30
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by johnny111 View Post
Salut!
Cred ca te pot servi eu cu un set de circuite pentru 6 ceasuri de MKIII.
Mai multe pe PM

Mi-ar fi suficienta si o fotografie scanata circuitului cu mentionarea scarii .
Loreen1966 is offline   Reply With Quote
Old 02-04-13, 11:04   #7061
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Faci din metal camasa din plastic, o infiletezi pe schimbator, marchezi locurile unde ar trebui sa intre suruburile cu cap imbus, dai gauri, faci filet cu tarod si nu mai iese nuca aia in vecii vecilor.

Pot sa te ajut eu cu poza cu circuitul. Insa spune-mi mai multe despre cei cu care ai vb tu sa-l faca. Cat costa, de unde sunt, cum ti se pare solutia propusa de ei, par seriosi etc?
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 02-04-13, 16:07   #7062
Loreen1966

Stage 2
 
Loreen1966's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 30
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Faci din metal camasa din plastic, o infiletezi pe schimbator, marchezi locurile unde ar trebui sa intre suruburile cu cap imbus, dai gauri, faci filet cu tarod si nu mai iese nuca aia in vecii vecilor.

Pot sa te ajut eu cu poza cu circuitul. Insa spune-mi mai multe despre cei cu care ai vb tu sa-l faca. Cat costa, de unde sunt, cum ti se pare solutia propusa de ei, par seriosi etc?
Sal,m-ai inteles exact si da ...asa trebuie procedat ( am ramas cu nuca originala in mina deoarece s-a desfilat in timp ce rulam cu 80 km/h pe sosea ,as putea sa o lipesc de filet cum am citit ca se face dar acum vreau s-o schimb cu asta fixata pe vecie ) eu nu sint specialist dar de 20 ani de cind am masina asta am tot reparat-o si acum am ajuns la chestii mai rafinate ,in ce priveste proiectantul de PCB-ri se numeste MSdesigner Pro ,a studiat o macheta si mi-a propus un PCB rigid ( eu nu am nimic de obiectat )de fapt si chinezii au fost de acord sa execute PCB-ul dar nu am putut sa desenez proiectul ( nu am timp sa invat softul ) pretul lor este afisat pe pagina web la cm patrat ( nu mi l-a comunicat dar nu poate fi insuportabil ) cred ca este din Ploiesti .Aici sint detaliile a ceea ce mi-a solicitat :''Va rog sa-mi precizati dimensiunele bordului ( respectiv lungime x latime folie cu trasee cupru .....dimensiuni de gabarit ) ..pt a va prezenta un pret orientativ.
Detalii tehnice + termene si conditii la :msdesigner.pro "
Loreen1966 is offline   Reply With Quote
Old 06-04-13, 19:48   #7063
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

E complicat cu circuitul rigid, pentru ca e posibil sa nu aiba loc, trebuie gaurit ca sa treaca celelalte prin el... nu e simplu.

Cel mai probabil trebuie sa te duci cu masina la ei ca sa iasa o treaba ok, asta doar daca e fezabil.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 08-04-13, 12:37   #7064
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

Salut baieti,
am decis sa schimb cutia de viteze de pe al meu, stiu ca type 9 de la sierra de expl. se potriveste.ceea ce ma ingrijoreaza e scurtarea gardanului, daca trebuie sau nu facuta,stiu erau undeva mai in spate posturi dar nu le gasesc, din experienta voastra cum e toata povestea?motorul meu de de 1,6

mersi
shrink is offline   Reply With Quote
Old 08-04-13, 20:44   #7065
adria1977

Stage 2
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 28
Default Re: Club Ford Capri

Salutare,
Cu o incadrare in timp imi poate da cineva o mana de ajutor? Este un MK2 pe original sau mai are si alte elemente?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00031.jpg
Views:	52
Size:	50.8 KB
ID:	2743640   Click image for larger version

Name:	DSC00032.jpg
Views:	45
Size:	46.7 KB
ID:	2743641   Click image for larger version

Name:	DSC00033.jpg
Views:	68
Size:	63.5 KB
ID:	2743642  

Click image for larger version

Name:	DSC00034.jpg
Views:	58
Size:	55.7 KB
ID:	2743643  
adria1977 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -