06-04-11, 16:20
|
#6151
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Poate stiti voi, ca eu unul habar n-am...
Exista un loc, macar unul, in tara asta unde se poate echilibra vilbrochenul impreuna cu biele si pistoane sau cu greutati identice pentru acestea din urma?
|
|
|
06-04-11, 19:46
|
#6152
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
|
Re: Club Ford Capri
Nu stiu exact...dar ma pot interesa...si daca aflu ceva iti spun.
Dar de ce vrei sa faci asta....ai combinat cumva arborele cu alte pistoane ?
|
|
|
07-04-11, 08:43
|
#6153
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Alte pistoane nu sunt o problema daca au toate aceeasi greutate, insa daca renunti la bielele stock, care au niste contragreutati, s-ar putea sa fie nevoie.
Insa mi se pare de tot c.....l sa nu existe un atelier in Romania care sa ofere serviciul acesta.
|
|
|
09-04-11, 20:18
|
#6154
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Ma poate ajuta cineva cu 2-3 poze de la delco despre cate fire sunt pe acolo si ce culori au? nu stiu sigur unde vine firul de minus de la bobina si mai am un fir rosu cu alb care vine de pe instalatie si nu sunt sigur daca tot la condensatorul de la delco vine. Ceva poze ar fi edificatoare si ceva detalii.
Am montat instalatia de la Sile1 si totul este in regula pana acum, mai trebuie sa rezolv cu mufa de la ceasuri ca e mai scurta cu putin (lipsesc doua fire, rosu si galben).
__________________
|
|
|
10-04-11, 17:01
|
#6155
|
![](/images/ranks/5.gif) Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
|
Re: Club Ford Capri
/firul lung si subtire rosu cu alb ar trebuii sa fie teoretic de la sonda de temperatura .
|
|
|
10-04-11, 18:41
|
#6156
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
La sonda de la apa este firul mai lung decat asta si are pe capat un papuc (mufa) ce intra pe sonda deci sigur firul asta de care vorbesc eu nu e de acolo plus ca nici nu ajunge ci se opreste aproape de delco, il las si eu asa poate ii gasesc locul vreodata;
@ Sile1 ma poti ajuta cu cateva poze la ceasurile care au fost pe masina de pe care s-a luat instalatia? as vrea sa-mi fac o idee despre cum vin alea pe acolo sa-mi fac si eu bordul sa mearga. Stergatorul de pe spate i-mi merge in permanenta si cred ca are din mufa plus continuu si cred ca o sa-l fac sa mearga la butonul de langa avarii de pe partea stanga a bordului.
|
|
|
11-04-11, 13:32
|
#6157
|
Old School Cars
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by baga
Caut un capri din Buzau, negru metal oglinda pe usi avea flacari galbene pe capota fata avea un demon ce iesea din flacari. Aripile erau umflate pe spate erau mai umflate ca avea niste genti cred ca erau de 290 pe fata de vreo 275.Iesirile de la esapament erau trase la capatu pragului in spate erau ingropate in prag cum are mercedes slr.....
Stie cineva ceva de aceasta masina?
|
Da, seamana cu una ce a participat la niste legale de acum cativa ani, o aveam pozata alaturi de una rosie(cam identica in descriere, evacuari laterale, roti mari, aripi evazate) ce a apartinut mai demult, creatorului acestui topic
|
|
|
11-04-11, 20:31
|
#6158
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by costybanica
La sonda de la apa este firul mai lung decat asta si are pe capat un papuc (mufa) ce intra pe sonda deci sigur firul asta de care vorbesc eu nu e de acolo plus ca nici nu ajunge ci se opreste aproape de delco, il las si eu asa poate ii gasesc locul vreodata;
@ Sile1 ma poti ajuta cu cateva poze la ceasurile care au fost pe masina de pe care s-a luat instalatia? as vrea sa-mi fac o idee despre cum vin alea pe acolo sa-mi fac si eu bordul sa mearga. Stergatorul de pe spate i-mi merge in permanenta si cred ca are din mufa plus continuu si cred ca o sa-l fac sa mearga la butonul de langa avarii de pe partea stanga a bordului.
|
Vezi ca la stergator + merge prin telescopul de pe haionul spate :d verifica acolo vezi ca ceva ii problema
|
|
|
11-04-11, 21:25
|
#6159
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Da, stiu ca merge plusul prin telescop, pe stanga este dezaburirea lunetei iar pe dreapta este stergatorul de luneta; trebuie pus si asta pe un buton, iar pentru ca nu e legat nicaieri m-am hotarat sa-l pun pe butonul de pe bord (am alea doua butoane care cred ca la modelele mai vechi fara maneta aia de pe dreapta acolo erau comenzile pentru stergatoare). La ceasurile alea doar cu doua este cumva mufa mai scurta? culorile corespund oare la aceleasi comenzi ca si la astea cu sase ceasuri cum am eu? din ce mi-am dat eu seama, cateva le-am depistat dar as vrea sa fiu sigur; la cele cu doua ceasuri sunt doua becuri verzi in bord care arata cand se semnalizeaza stanga sau dreapta sau este unul singur ca la astea cu sase ceasuri? poate are cineva poze cu aparatele de bord cu doua ceasuri sa ma lumineze si pe mine.
|
|
|
12-04-11, 07:30
|
#6160
|
![](/images/ranks/5.gif) Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
|
Re: Club Ford Capri
Masina de pe care ti-am dat instalatia a fost dupa cum ti-am spus un mic puzzle din care in final am constatat ca lipseau : galeria de admisie , radiatorul , ceasurile de bord si barile . Altfel spus tot ce iti pot spune este ca avea bord simplu cu 2 ceasuri.
|
|
|
14-04-11, 07:38
|
#6161
|
Old School Cars
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Un sfat va rog,masina mea nu are turometru in dotare,ce solutie ar fi sa rezolv problema? Taunus 2.3 v6
Multumesc
|
|
|
14-04-11, 08:34
|
#6162
|
![](/images/ranks/5.gif) Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
|
Re: Club Ford Capri
Am eu turometru original pt taunus v6 0726230874
|
|
|
15-04-11, 19:29
|
#6163
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Din aproape in aproape am descifrat din instalatie; am gasit o poza la un bord cu 2 ceasuri si nu are indicator la baterie; la bordul cu 6, ceasul de la baterie are doua fire (rosu si galben) exact alea care i-mi lipsesc mie de pe instalatie. Ce indica becurile rosii de sub kilometraj si turometru? stie cineva daca s-au pastrat codurile de culori de la o generatie la alta? pentru ca am gasit pe mufa de bord toate culorile care sunt si pe mufa de la cel cu 6 ceasuri, mai putin unul (albastru cu verde pe instalatia cu 2 ceasuri si pe cealalta cu 6 este verde si merge la turometru).
Nu stiu daca a inteles cineva ce am debitat pana aici dar daca s-a intamplat asa sper sa ma ajutati cu vreo idee; daca bordul cu 2 ceasuri nu are turometru, cumva a fost instalatia la fel ca si la cea care avea? adica sa fie echipata dinainte cu firele respective.
|
|
|
15-04-11, 19:48
|
#6164
|
![](/images/ranks/5.gif) Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
Salut,
O sa incerc zilele urmatoare sa ma uit la al meu(1974,mk1), ceea ce stiu e cand l-am cumparat, fostul propietar mi-a zis ca masina a auvut bord vechi si el l-a schimbat, fubctionand eu nu l-am vazut dar dupa afirmatiile lui mergea.e foarte posibil sa fie aceeasi instalatie, si primii sierra si escorturi au acelasi componente ca si capri-urile se cam potrivesc piesele de baza.
Stie cineava sau are de vanzare
ochelari de far dublu la mk1?
Bafta baieti,
Laci
|
|
|
18-04-11, 20:49
|
#6165
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
INTREBARE : stie cineva daca aeroterma este pe releu sau nu? (buton din bord verificat, aeroterma verificata) inca nu am luat la purificat sectorul, doar intreb preventiv pentru ca din ce am inteles eu, pe un plus vine curentul cu o intensitate mai mica iar pe celalalt mai mare de merge aeroterma cu viteza variabila; tot ce am de facut este sa caut la releele de pe instalatie firele cu culorile de la butonul de pornire a aerotermei nu? sper ca asa sa elucidez misterul.
Daca iese ceva din treaba asta cu instalatia i-mi iau brevet de electricianist auto expert in lighene daca nu, doar de mos Craciun expert in pomi de iarna.
|
|
|
|
|