13-03-11, 04:05
|
#6091
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Eu zic ca sunt sanse mari sa aiba legatura cu aprinderea, dar cel mai bine cheama un mecanic care se pricepe si la motoare vechi si sigur iti rezolva problema.
|
|
|
13-03-11, 08:56
|
#6092
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by costybanica
https://www.youtube.com/watch?v=JE3Uu15XONA
In acest filmulet se vede exact carburatorul dublucorp, se aude motorul ca functioneaza, totul este in regula..........
,....... a mers masina in formula respectiva si deodata nu a mai vrut....
|
Da, in filmulet se pare ca merge bine motorul.
Cand am avut Granada V6 2,3 dar si la Audi 80, ambele pe carburatie, mi s-au intamplat si mie fenomene stranii de felul asta; la ralanti era ok, in sarcina mergea bine catva timp si deodata incepea sa scuture, sa nu mai traga motoru' si pana la urma se oprea;pe urma pornea mai usor uneori, alteori mai greu, iara plecam din loc, si dupa cateva minute (2-5-20 cand-cum) iara apareau probleme. La ambele masini a fost aceiasi problema dar am descoperit 'buba' abia dupa ce umblam degeaba la reglaje (carb si avans), la bujii, bobina, etc.
Necazurile se datorau mizeriei din benzina; la Granada era filtru de benzina imbacsit cu apa si impuritati, dupa ce am pus unul nou au disparut problemele; la Audi era o bucata de mizerie ca o coaja de samanta care obtura uneori alimentarea carburatorului.
Verifica daca nu e imbacsit sorbul din rezervor, schimba filtrul de benzina, si sufla aer pe furtunul dinspre rezervor, poate are depuneri de mizerie adunate de'a lungul timpului. La Capri cand aveam motor dohc cu carb mi-a facut figuri asemanatoare, dar in cazul ala problema era o bucata mica mica de mizerie aflata in cnc si care ajungea uneori la jiglere. Desi am desfacut carbul si l-am curatat cu carpa si cu aer, rahatul ala de mizerie ramanea ascuns pe undeva si iara ma supa.
|
|
|
13-03-11, 14:37
|
#6093
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
O sa ma apuc de ea zilele astea sa spal rezervorul, sa curat conductele si tot ce presupune alimentare, mai verific odata aprinderea si poate o fac sa mearga.
|
|
|
13-03-11, 16:54
|
#6094
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
|
Re: Club Ford Capri
Totusi....in felul in care a pornit motorul in filmulet...nu prea as suspecta aprinderea.
Mai e o problema...daca atunci cand e rece porneste si merge bine...si iti face figuri doar cand se incalzeste....poate fi de la supape (in cazul asta...rezolvare ieftina .... reglezi tachetii mai stransi pe admisie decat cere fabricantu'). Asta o faci DOAR pe cilindrul care nu lucreaza bine (cand e motorul cald....scoti cate o fisa de la bujii si vezi care e mai slaba)....ATENTIE...cu conditia ca toate bujiile sa fie set.
Sufla si tu (cu o pompa) consudtele de tur si retur de benzina (sa nu cumva sa fie mizerie pe ele...), inainte sa sufli pe ele, scoate busonul de la rezervor.
Bafta
__________________
Ford Power
|
|
|
13-03-11, 19:28
|
#6095
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by bil1706
Totusi....in felul in care a pornit motorul in filmulet...nu prea as suspecta aprinderea.
Mai e o problema...daca atunci cand e rece porneste si merge bine...si iti face figuri doar cand se incalzeste....poate fi de la supape (in cazul asta...rezolvare ieftina .... reglezi tachetii mai stransi pe admisie decat cere fabricantu'). Asta o faci DOAR pe cilindrul care nu lucreaza bine (cand e motorul cald....scoti cate o fisa de la bujii si vezi care e mai slaba)....ATENTIE...cu conditia ca toate bujiile sa fie set.
Sufla si tu (cu o pompa) consudtele de tur si retur de benzina (sa nu cumva sa fie mizerie pe ele...), inainte sa sufli pe ele, scoate busonul de la rezervor.
Bafta
|
Acum m-am uitat si eu la filmulet si, intr-adevar, nu pare a sa fie aprinderea.
Costy, poti sa pui si un filmulet cu masina cand incepe sa faca probleme?
O problema similara pateam vara, cand mi se incalzeaza motorul foarte tare si amestecul nu mai ajungea decat intr-o mica masura in cilindri si din cauza asta mi se oprea motorul si tot ce puteam sa fac era sa trag pe dreapta si sa astept sa se raceasca. Insa, banuiesc ca nu se pune problema la tine sa nu functioneze ceva din sistemul de racire astfel incat pe vremea asta sa ai o astfel de problema.
Last edited by NWZeu; 14-03-11 at 17:41.
Reason: done
|
|
|
14-03-11, 21:56
|
#6096
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
As vrea sa pun film cu ea cand face probleme, dar problema e ca nu mai porneste deloc acum; maine ma apuc de ea daca il prind liber si pe cel care a facut motorul, sa-i explic treaba cu tachetii sa vad ce spune; bujiile sunt NGK si le-am luat de ceva vreme dar nu le-am folosit decat dupa ce am facut motorul deci pot spune ca sunt noi; in legatura cu pornirea la cald sau rece, din ce i-mi aduc aminte, pornea greu la rece cu clapetele de soc inchise fortat cu surubelnita ( nu merge sistemul ei pe antigel ), iar daca se incalzea cat faceam doua trei ture pe strada si o opream pornea mai usor dar consuma benzina intr-un stil barbar; iar de mers cu ea nu am mers sa vad exact daca face in vreun fel, doar cateva ture asa ca nu pot spune ca se incalzea motorul cum trebuie si intra in sarcina sa-mi fac vreo parere despre ea.
__________________
|
|
|
14-03-11, 23:10
|
#6097
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Bujiile alea nu is pentru motorul tau... si eu am avut NGK si erau noi si nu lucrau cum trebe incearca-le vezi cum stai cu scanteia si inca o faza daca facea figuri doar la cald putea sa fie de la bobina am patit o data, la rece mergea motorul bine, cand se incalzea era gata tremura smancea... numa cum trebe nu mergea
|
|
|
15-03-11, 13:29
|
#6098
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
|
Re: Club Ford Capri
NGK sunt cam cele mai bune bujii...dr nu prea sunt Ok pt motorul tau (aceeasi problema am avut-o si eu).
Cauta BERU sau BOSCH (dar neaparat dupa codul de motor....pt ca bujiile au si ele niste temperaturi de lucru). Oricum....diferenta foarte mare nu va fi la mersul motorului.
Bafta
|
|
|
15-03-11, 13:30
|
#6099
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Inca o chestie pe care am observat-o si am uitat de ea: cand dau la cheie arunca benzina pe deasupra carburatorului (prin clapetele de soc), exact ca o fantana arteziana, pufaie ca si cand ar da rateuri si mai scoate si cate o flacara dar de pornit tot nu vrea; am suflat conductele, am tras furtun chiar din bidonul de benzina si tot nimic. La aprindere a facut chestia aia cu pistonul 1 sus, luleaua orientata spre el, pinionul de la distributie pus la semn si dracu sa le ia ca nu mai stiu ce a facut acolo.
Bujiile, bateria si naiba stie ce am mai luat au fost dupa codul motorului, asa mi le-au dat de la piese auto la comanda (bateria e de 72 sau 75 ).
Last edited by costybanica; 15-03-11 at 13:32.
|
|
|
15-03-11, 13:47
|
#6100
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Carburatorul este 32/32?
|
|
|
15-03-11, 14:07
|
#6101
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Asta e carburatorul, doar ce am facut pozele, ma chinui de cateva ore si nimic. 32 36 DGAV
|
|
|
15-03-11, 14:47
|
#6102
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
|
Re: Club Ford Capri
1. Atentie cu gaura aia pe unde a fost montat GPL.....surubul ala sa etanseze bine pt ca altfel trage aer fals....si nici nu trebuie sa acel surub sa iasa in carburator (pt ca sparge aerul care intra in motor si creeaza turbulente).
2. Deschide clapetele de soc si vezi ca ai pe fiecare camera cate o piesa in forma de T....tragele afara si vezi ca pe o parte are un canal iar pe cealalta parte nu ....vezi ca acel canal trebuie sa aiba corespondenta cu carburatorul (asta poate fi una din cauzele benzinei pe la clapetele de soc).
3. Clapetele de soc nu trebuie sa fie inchise de tot.....eu le-as bloca pe deschis si la pornire dai 2-3 sprituri inainte de a da la automat (trebuie sa porneasca...si o poti tine din acceleratie pana se incalzeste ca sa poata tina ralanti'ul).
3. Verifica ci CNC'ul .....sa nu cumva sa fie cam mare.
Eu cred ca ai prea multa benzina ..... imediat dupa ce dai la cheie si nu porneste, scoate bujiile si vezi daca miros a benzina sau sunt ude.
Nu am pe ce masina sa verific...ca te puneam sa imi trimiti carburatorul sa ti-l fac....
Vefica toate cele enumerate mai sus si spune-mi ce ai gasit...... pana acum ai verificat si jetat carburatorul asa cum ti-am spus acum 1-2 pagini ?
|
|
|
15-03-11, 15:25
|
#6103
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Intr-o oarecare masura am facut cum mi-ai spus dar nu am gasit de 1.25 (spuneau unii ca era de skoda si nu se mai gaseste), suruburile nu intra prea mult in interior ci sunt la fata, piesele in forma de T una a iesit (camera a doua)iar cealata nu, am verificat si nivelul si nu cred ca e mare oricum l-am mai micsorat (nivelul)
|
|
|
15-03-11, 17:11
|
#6104
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Deci, progresiv.
Eu zic sa cauti alt carburator, pentru ca nu-mi miroase a bine trecerea de pe benzina pe GPL si invers si probabil umblat prin el la greu.
|
|
|
15-03-11, 18:30
|
#6105
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Cam asta vreau si eu sa-l vand sau sa-l dau la schimb pe unul special pentru motorul meu; poate are cineva de aici nevoie de el ca si maine il trimit sau poate aveti vreunul bun de 1.6 si vreti sa-l vindeti.
|
|
|
|
|