Intrebare: pe un motor de Scorpio de 2.4i (125cp), in locul volantei si a CV originale (MT75) pot pune de pe un 2.8i (cred 145cp) volanta si CV (Typ9)?
Am avut o inventie de electromotor pe cutia originala si mi-a busit si coroana de pe volanta. Am posibilitatea sa fac schimb de cv. Typ 9 chiar mi-ar potrivi mai bine sub tunel decat actuala cutie care e mai voluminoasa.
Rog pe cei priceputi sa-mi dea un raspuns!
__________________
Vand Ford Capri MKIII 2.4i omologat
Electromotorul de 2.4i este si pentru 2.8i si 2.9i, ceea ce inseamna ca nu ar trebui sa fie probleme (in sensul de compatibilitatea CV si volantei cu electromotorul), cu atat mai mult cu cat tu schimbi si volanta, iar atata timp cat pe 2.9i sigur poti pune volanta de 2.8i, iarasi nu ar trebui sa fie probleme in a o pune pe 2.4i. Toata logica culminand odata cu schimbarea CV.
am si eu o intrebare, poate stupida pentru unii, dar vreau sa ma asigur ca am tot ce am nevoie cand ma apuc de treaba.
Cum pot regla balamalele la un mk 3, modalitate si unelte necesare.
salut, al meu e mk2 si pot sa zic ca usa din dreapta avea doua pozitii la deschidere in sus si afara si problema s-a rezolvat cu bolturi de cielo uzate si de reglat daca nu sunt sudate se da jos mocheta sau cartonul de pe stalp si se descopera suruburile la interior; cel putin asa am facut eu la mine mai departe nu mai stiu;acum am alta problema si anume cum gasesc clemele alea de pe caroserie si usa care tin ornamentele ca ale mele sunt rupte si ruginite
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
re: Club Ford Capri
Mariuse, pt reglaj usi, trebuie MULTIIII nervi, timp(la mine au fost fractiuni de zile din lipsa de a jutor permanent), 2 oameni preferabil si o cheie cotita de 13. Ai grija sa te uiti la luftul dintre cadrul geamului si cheder, din interior, cand nu se mai vede lumina de afara printre ele, si usa e inchisa la linie pe afara, atunci ai scapat de chin
Electromotorul de 2.4i este si pentru 2.8i si 2.9i, ceea ce inseamna ca nu ar trebui sa fie probleme (in sensul de compatibilitatea CV si volantei cu electromotorul), cu atat mai mult cu cat tu schimbi si volanta, iar atata timp cat pe 2.9i sigur poti pune volanta de 2.8i, iarasi nu ar trebui sa fie probleme in a o pune pe 2.4i. Toata logica culminand odata cu schimbarea CV.
ps: MT75 in ce stare e?
Cutia e in stare excelenta: 207.000 km Intra perfect in viteze, fara ssunete suspecte, atat in repaus cat si in sarcina. Din cate mi-am dat seama s-au facut niste adaptari pe ea ( are un decupaj de vizitare, probabil atunci cand a potrivit "inventia de electromotor"). Te intereseaza? O dau la schimb cu un Type9 bun + elecrtomotor.
salut,astazi am dat jos motorul de la sierra si caseta de directie cu servo cu tot cu traversa si vreau sa stiu cum fac sa o montez pe capri pentru ca este mai lata si nu incape; sa tai capetele de la traversa de capri si sa le pun pe aia de sierra sau sa adaptez caseta direct pe traversa de capri ?
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
re: Club Ford Capri
stiu ca nu se potriveste traversa sau servo de pe sierra pe capri, dar poate un mester vede altfel situatia, cert e ca NU vrei sa faci improvizatii la directie..
Deci n-ai montat pana acum motorul in capra, eu tot sunt curios sa-l vad sub capota, bineinteles sa stiu daca se inchide capota, poate fiind diferit de MK I va merge, dar sa vedem.
salut,astazi am dat jos motorul de la sierra si caseta de directie cu servo cu tot cu traversa si vreau sa stiu cum fac sa o montez pe capri pentru ca este mai lata si nu incape; sa tai capetele de la traversa de capri si sa le pun pe aia de sierra sau sa adaptez caseta direct pe traversa de capri ?
Eu tot motor de Sierra am pus, dar in cazul meu a fost deajuns sa se faca o mica modificare la suportii de prindere. Nu stiu cum sta treaba in cazul OHC-ului, dar cum spune si florin-cars, nu te juca la capitolul directie si structura de rezistenta cu improvizatii, mai bine renunta la servo si poate motorul o sa fie mai usor de pus pe Capri. Pastreaza eventual instalatia servo de pe motor, si daca vei gasi mai tarziu caseta de directie de Capri sa o adaptezi la ea.
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
re: Club Ford Capri
in sfarsit iti vad si eu Floride-ul, frumos, de altfel si 16-urile sunt faine dar nu prea place capra face-lift , tot mai faina e a ta cu ale ei jante si dual exhaust.