27-08-09, 11:41
|
#4741
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
|
re: Club Ford Capri
Super arata masina , la a 2-a tura ai dus-o f. frumos
|
|
|
28-08-09, 19:31
|
#4742
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by pieserom
Buna ziua tuturor, sunt nou pe aici, insa nu chiar asa de nou in domeniul Ford. M-am apuca t si eu de cca 1 luna de restaurat o Capra (sper sa iasa un tzap din ea.... mai vedem ce-o iesi ). Stie cineva de unde as putea cump 2 faruri ca cele din imag (atasate mai jos) sau unde sa le reconditionez?
|
ce au farurile tale? banuiesc ca vrei Rk la oglinzi. Se rezolva, pt orice masina, dar se prefera oglinzi metalice, nu plastice cum au astea mai noi. Discutam pe PM.
Carbul schimbat, farurile, cutia nu se prea accepta pt RCR(nu ACR cum a zis Silencer) depinde acuma, cat interes i se da masinii tale la inspectie
Dar cv in 5 nu exista pe acel model de 1.5, carb dublu si faruri rotunde asemenea.
Daca vrei totusi carb dublu, iti pot furniza unul de 2.3(35/35)
|
|
|
29-08-09, 20:30
|
#4743
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
re: Club Ford Capri
intereseaza pe cineva o cutie de viteze 4 trepte.. de pe un v6 2.3..?? ( corpul dintr-o singura bucata..)??
|
|
|
29-08-09, 23:06
|
#4744
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
pune poze cu ea, nu stiu sa existe model dintr-o bucata pe V6 carburat...
|
|
|
30-08-09, 20:12
|
#4745
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
re: Club Ford Capri
Mai Florine.. tot tu trebuia sa nu ma crezi...
|
|
|
01-09-09, 09:00
|
#4746
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
pai nu te credeam, pt ca n-am mai auzit de cutie veche "dintr-o bucata", fara clopot detasabil, ma mir si acum ca am vazut-o
ultimele doua sunt mai noi, de Sierra cred, au capacul acela care acopera si "tine" schimbatorul prins de cutie, nu stiu ce cauta senzorul sub cutie in poza 3, mufele clar sunt de Sierra, si e in 5 trepte dar de OHC.
interesante fiare..parca seamana cu ale mele
P.S. ce interesant ne maschezi noua, faptul ca ai un V6 printre fiare
Last edited by florin_cars; 01-09-09 at 09:03.
|
|
|
02-09-09, 23:43
|
#4747
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
am un Cologne 2.8 cu posibilitati de marit la 3.0 si ceva piese de upgrade(ax came, arcuri supape, serpisori, injectie 2.9) putere stok 150 c.p.
am gasit un Duratec 2.5 V6 24v de pe un mondeo cu 170 c.p. stok care am vazut ca ajunge lejer la 300+ c.p. cu un supercharger dar al carui piese de upgrade sunt mai scumpe si mai greu de procurat.
sa bag banii in continuare in 2.8 Cologne sau sa vand piesele si sa iau Duratecul sa-l dezvolt, avand in vedere posibilitatile de tuning ale celor 2 motoare, anii de fabricatie 1981 vs. 1994, chiulasele fonta vs. alum si 1 ax came vs. 4 ??????
COLOGNE vs. DURATEC
__________________
~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
|
|
|
04-09-09, 01:44
|
#4748
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
As alege Cologne din pasiune, iar Duratec pentru tehnologie, dar inclin spre "fier" cam 80% personal, problema e ca Duratecul e transversal, va trebui sa te chinui ceva cu el, cat despre mesteriinostrii ciobani, parca mai usor lucrezi in Cologne, asta si personal o poti face.
In sfarsit, te mai vede lumea la "fata", tragi si tu capra dupa tine din greu..sa fie intr-un ceas bun
|
|
|
04-09-09, 23:20
|
#4749
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
am fost prins cu alte treburi dar ma intorc. cu Duratec raman cam la 170 cp. upgrade faci cu piese de 3.0 sau STV.. nu am prea vazut pe piata nimic pentru el. Raman pe fier, e clasic si face fata cam la ce dorinte am eu.
|
|
|
05-09-09, 10:19
|
#4750
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of: [Old School Cars] [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Salut
Am si eu o intrebare. Cum se desface capacul de la rezervor, acel capac care vine pe lateral ?
Pe acolo imi sucureaza benzina si nu imi place.
Multumesc.
|
|
|
06-09-09, 23:02
|
#4751
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by mariuslazarina
Salut
Am si eu o intrebare. Cum se desface capacul de la rezervor, acel capac care vine pe lateral ?
Pe acolo imi sucureaza benzina si nu imi place.
Multumesc.
|
salut. destul de usor scoate intai furtunele din el dupa care ciocaneste-l putin pe margine, ar trebui sa mearga la mana. ai grija de conducte si nu uita sa cureti si sita de la sorb.(am cumparat 3 carburi si 2 pompe de benzina din cauza ei)
multa bafta tuturor
__________________
|
|
|
07-09-09, 09:42
|
#4752
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of: [Old School Cars] [FORD]
|
Multumesc frumos!
Ma apuc de el zilele astea.
Inca un mic sfat.
Am desfacut capacul la rezervor si probleme...garnitura arata ca noua, voi cauta sa cumpar una noua, dar nu cred ca voi rezolva problema, sa incerca sa pun un silicon?
Ce altceva credeti ca pot face astfel incat sa ma asigur de etansitatea acestui capac?
Sper sa imi raspundeti pana la ora 17.00 ca atunci poate ajung acasa si pot sa ma apuc de lucru
__________________
masinuta mea de suflet...
Last edited by NWZeu; 10-09-09 at 19:04.
|
|
|
11-09-09, 16:52
|
#4753
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
curata bine locul de etansare si pune aceeasi garnitura. poti pune foarte putina pasta de silicon pe ambele parti ale garniturii.
bafta !!
|
|
|
11-09-09, 17:09
|
#4754
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of: [Old School Cars] [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Salut!
Sa sti ca am ajuns la concluzia ca asta ar putea fi problema.
Cred ca exul a dat capacul jos si a dat cu ceva gen grund, care in momentul in care am desfacut capacul am observat ca este foarte exfoliat( grundul, vopseaua).
Voi curata zona, si ma gandeam daca pot sa-i dau cu ceva in zona aia, vopseaua ma gandesc ca o dizolva benzina.
In plus cineva sugera ca poate ii mai fac o garnitura din piele, suplimentar.
Ce ziceti, e tiganeala, mai rau fac ?
Multumesc frumos!
|
|
|
12-09-09, 13:06
|
#4755
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Asa este, vopseaua nu cred sa reziste. Cand aveam Audi am incercat sa etansez carburatorul in zona garniturii, cu silicon, vopsea si lac nitro, dar n-au rezistat la contactul cu benzina nici macar o saptamana. In cazul meu am rezolvat abia dupa ce am facut garnitura din ceva carton mai special, cam dupa 3-4 incercari cu alte cartoane ...
Garnitura din piele de care zici tu poate sa fie o solutie, desi din cate stiu eu nici pielea nu se intelege cu benzina. La Granada am avut probleme cu rezervorul de benzina din cauza ruginii, si fiindca nu reuseam sa gasesc alt rezervor bun pe vremea aia, l-am dus la cineva care l-a cositorit cu letcon de cupru. Dar mare grija !!! -exista riscul de explozie, asa ca nu incerca sa faci singur asa ceva .
|
|
|
|
|