Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 23-11-10, 08:35   #5941
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

fratee, ai cel mai frumos Capri, pardon, aveai
sa speram ca iese la fel, dar chiar arata a poze din 1900 toamna din Anglia, Germania, frumos album si poate Capra din vedere e chiar a ta, ai gasit negreala pe capota fata ?
Acum 5 ani se prezenta bine, chiar foarte bine, perfect complet, chiar a necesitat sa-l dezbraci asa?
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 23-11-10, 12:23   #5942
Zakk

Stage 5
 
Zakk's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
Default Re: Club Ford Capri

Da Florine asa am zis si eu cine naiba m-a pus sa-l dezbrac,dar asta e faptul e consumat,mergem inainte si nu regret nimic.negreala de pe capota nu am gasit-o. in schimb am gasit o eticheta pe instalatia electrica care zice-November 1969.

Last edited by Zakk; 23-11-10 at 12:26.
Zakk is offline   Reply With Quote
Old 28-11-10, 07:56   #5943
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

am scos masina la plimbare dupa ce am rezolvat-o cat de cat si am mai descoperit una bucata belea: am impresia ca volanta+ambreiajul de la sierra nu prea au ce cauta pe masina ca oricat am reglat cablul tot patineaza, insesizabil daca o las batraneste dar daca vreau sa plec putin mai repejor (nu mai vorbesc de scartait de roti) se tureaza motorul aiurea si tot ca o baba pleaca de pe loc; diametrul volantei este cu putin mai mic (6-7 mm) decat interiorul cutiei (clopotul unde intra volanta cu ambreiajul) si ma gandesc ca atunci cand trebuie sa lucreze ambreiajul sa nu opuna rezistenta cumva, sa impiedice parghia sa se duca la capat sau sa fie ceva in neregula la rulment; ambreiajul ei original cu tot cu volanta sunt mult mai mici decat astea de sierra, e posibil sa fie si ceva diferente de rapoarte? (ca la motorul de taiat lemne si sa merg cu ea doar la vale ca sa prind viteza?); nu mai am idei ...............
__________________
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 28-11-10, 20:46   #5944
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

sincer Costy, nu cred ca te ajuta cu nimic faptul ca i-ai pus volanta si ambreiajul mai mare de 2L pe micutul 1.6
probabil de asta si patineaza, poate zic o prostie
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 28-11-10, 21:39   #5945
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default Re: Club Ford Capri

Patinatul poate veni de la ambreiaj dus (disc sau placa). Cat despre ambreiaj de 2,0 pe 1,6...nu e o probolema (Motoarele de 1,6 GT aveau ambreiaj de dimensiunea celui de 2,0).
Acum...depinde de pe ce cutie ai luat acel ambreiaj....Sierra de 2,0...dar 2,0 carburator, injectie, DOHC, an de fabricatie etc.
Trebuia sa faci niste masuratori inainte de a monta ambreiajul de 2,0 sa nu cumva sa fie ceva diferente intre ele (nu ma intereseaza diametrul....ci grosimea lor).....pot fi diferente incepand cu furca.....
__________________
Ford Power
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 28-11-10, 21:39   #5946
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

my closest guess, sierra 89 GHIA a lui, 2.0i OHC
adevarul e ca, chiulasa de 2.0 carb ii mai lipseste, in rest admisia e de 2.0 si evacuarea cu serpisori e ceea ce ii trebuie unui GT de 88CP

ce spui Costy, de-o chiulasa ?


@ ZAKK, uite pozele promise
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Ford Capri 1970 - punte spate.JPG
Views:	61
Size:	153.5 KB
ID:	1760449   Click image for larger version

Name:	PICT0081.JPG
Views:	73
Size:	96.7 KB
ID:	1760450   Click image for larger version

Name:	PICT0082.JPG
Views:	72
Size:	123.1 KB
ID:	1760451  

Click image for larger version

Name:	Ford Capri 1970 - suspensie spate, loc toba.JPG
Views:	71
Size:	177.7 KB
ID:	1760452  

Last edited by florin_cars; 28-11-10 at 21:46.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 29-11-10, 01:00   #5947
Zakk

Stage 5
 
Zakk's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
Default Re: Club Ford Capri

Mersi frumos domnu Florin.
Zakk is offline   Reply With Quote
Old 29-11-10, 07:44   #5948
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Cutia de pe masina este cea originala in 4 trepte, de la sierra 2.0 OHC din '89 am luat doar volanta+ambreiaj; acum treaba sta asa: cand aveam motorul de 2.0 pe masina functiona perfect (ambreiaj sierra) dar de cand am pus motorul de 1.6 a inceput sa patineze; inainte de motorul de 2.0, pe acelasi motor+cutie de acum care sunt pe masina, mergea ok (ambreiaj capri) --> concluzie: e posibil ca vibrokenul adica iesirea lui unde se prinde volanta sa fie prea afara, spre cutie si de aceea sa patineze? sau furca in care intra cablul in cutie sa fie alta? la furca nu am putut sa-mi dau seama daca e ceva in neregula pentru ca am slabit-o din cablu pana avea pedala jumatate din cursa fara sa actioneze iar apoi am strans-o aproape de capatul celalat si am observat: cand era slabita maxim caraia cutia si nu prea le lua iar cand era stransa maxim intra usor in viteze dar patina mai rau; o sa caut prin fiare ca mai am o furca si dupa ce demontez pe acolo, sa vad daca e diferenta intre aia de capri si aia de sierra; iar diferenta de grosime dintre ambreiajul de capri si cel de sierra, din ce i-mi aduc aminte cam este si e posibil sa se cumuleze priza iesita cu cativa mm +ambreiaj mai gros cu cativa mm -->belea!!
Florin, cu chiulasa nu stiu inca ce sa zic, am facut-o pe asta de 1.6 cu semeringuri noi, rectificata si alte alea dar nu zic nu inca, sa consult bugetul si mai vorbim, depinde in ce stare este, ce bani si daca merge pusa asa fara sa mai bag eu bani in ea sa o repar.
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 04-12-10, 22:58   #5949
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

are cineva idee cum se poate citi un cod motor la pentru un V4 de ford?
TZG@ is offline   Reply With Quote
Old 05-12-10, 20:30   #5950
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

cred ca e ca la V6, nu?
deasupra pompei de benzina ar trebui sa fie in plan vertical SERIA motorului(care nu te intereseaza, trebuie doar sa corespunda cu ce e in CIV) iar deasupra ei la cativa mm in plan oblic se afla TIPul motor, 2 sau 3 caractere.
Cand il aflii, poti cauta apoi cu ce TIP de v4 corespunde, pe net desigur..


CAUT
Cine are faruri/semnale, stopuri, eventual capota fata de Capri MK II si poate niste geamuri laterale spate cu tot cu sistemele de deschidere ?
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 05-12-10, 22:19   #5951
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

Nu are nici o legatura cu v6 din generatia de care vorbesti tu Florine... , seria este cu totul in alta parte.
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-10, 01:02   #5952
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Imi cer scuze ca n-am fost eu prea explicit cu intrebarea, si-am scris-o si aiurea. Ce ma intereseaza este cum se descifreaza codul respectiv, am gasit un v4 si nush cum sa-mi dau seama de cilindree...
TZG@ is offline   Reply With Quote
Old 09-12-10, 02:48   #5953
Zakk

Stage 5
 
Zakk's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
Default Re: Club Ford Capri

In ciuda conditiilor meteo am reusit sa ajung spre finalizare, dar inca nu e gata cu fata masinii.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	08-12-2010.3.jpg
Views:	49
Size:	142.9 KB
ID:	1773919   Click image for larger version

Name:	08-12-2010.4.jpg
Views:	49
Size:	173.3 KB
ID:	1773920   Click image for larger version

Name:	08-12-2010.5.jpg
Views:	44
Size:	122.7 KB
ID:	1773921  

Click image for larger version

Name:	08-12-2010.6.jpg
Views:	46
Size:	127.6 KB
ID:	1773922   Click image for larger version

Name:	08-12-2010.jpg
Views:	42
Size:	103.9 KB
ID:	1773923   Click image for larger version

Name:	08-12-2010..jpg
Views:	41
Size:	125.1 KB
ID:	1773924  

Click image for larger version

Name:	08-12-2010.1.jpg
Views:	42
Size:	111.4 KB
ID:	1773925   Click image for larger version

Name:	08-12-2010.2.jpg
Views:	42
Size:	105.7 KB
ID:	1773926  
Zakk is offline   Reply With Quote
Old 09-12-10, 20:03   #5954
Zakk

Stage 5
 
Zakk's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
Default Re: Club Ford Capri

Se pare ca vremea tine cu noi asa ca vom continua lucrul la masina.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	09-12-2010.jpg
Views:	39
Size:	131.7 KB
ID:	1774800   Click image for larger version

Name:	09-12-2010..jpg
Views:	46
Size:	155.1 KB
ID:	1774801   Click image for larger version

Name:	09-12-2010.1.jpg
Views:	53
Size:	149.4 KB
ID:	1774802  

Click image for larger version

Name:	09-12-2010.2.jpg
Views:	45
Size:	154.4 KB
ID:	1774803  
Zakk is offline   Reply With Quote
Old 10-12-10, 10:21   #5955
BlueAngel
Dacia Driver

Stage 5
 
BlueAngel's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,048
Member of:
[DACIA]
Default Re: Club Ford Capri

Poate in vara mergem la munca cu capriu,in vara lui 2011
BlueAngel is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -