23-11-10, 08:35
|
#5941
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
fratee, ai cel mai frumos Capri, pardon, aveai
sa speram ca iese la fel, dar chiar arata a poze din 1900 toamna din Anglia, Germania, frumos album si poate Capra din vedere e chiar a ta, ai gasit negreala pe capota fata ?
Acum 5 ani se prezenta bine, chiar foarte bine, perfect complet, chiar a necesitat sa-l dezbraci asa?
|
|
|
23-11-10, 12:23
|
#5942
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Club Ford Capri
Da Florine asa am zis si eu cine naiba m-a pus sa-l dezbrac,dar asta e faptul e consumat,mergem inainte si nu regret nimic.negreala de pe capota nu am gasit-o. in schimb am gasit o eticheta pe instalatia electrica care zice-November 1969.
Last edited by Zakk; 23-11-10 at 12:26.
|
|
|
28-11-10, 07:56
|
#5943
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
am scos masina la plimbare dupa ce am rezolvat-o cat de cat si am mai descoperit una bucata belea: am impresia ca volanta+ambreiajul de la sierra nu prea au ce cauta pe masina ca oricat am reglat cablul tot patineaza, insesizabil daca o las batraneste dar daca vreau sa plec putin mai repejor (nu mai vorbesc de scartait de roti) se tureaza motorul aiurea si tot ca o baba pleaca de pe loc; diametrul volantei este cu putin mai mic (6-7 mm) decat interiorul cutiei (clopotul unde intra volanta cu ambreiajul) si ma gandesc ca atunci cand trebuie sa lucreze ambreiajul sa nu opuna rezistenta cumva, sa impiedice parghia sa se duca la capat sau sa fie ceva in neregula la rulment; ambreiajul ei original cu tot cu volanta sunt mult mai mici decat astea de sierra, e posibil sa fie si ceva diferente de rapoarte? (ca la motorul de taiat lemne si sa merg cu ea doar la vale ca sa prind viteza? ); nu mai am idei ...............
__________________
|
|
|
28-11-10, 20:46
|
#5944
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
sincer Costy, nu cred ca te ajuta cu nimic faptul ca i-ai pus volanta si ambreiajul mai mare de 2L pe micutul 1.6
probabil de asta si patineaza, poate zic o prostie
|
|
|
28-11-10, 21:39
|
#5945
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
|
Re: Club Ford Capri
Patinatul poate veni de la ambreiaj dus (disc sau placa). Cat despre ambreiaj de 2,0 pe 1,6...nu e o probolema (Motoarele de 1,6 GT aveau ambreiaj de dimensiunea celui de 2,0).
Acum...depinde de pe ce cutie ai luat acel ambreiaj....Sierra de 2,0...dar 2,0 carburator, injectie, DOHC, an de fabricatie etc.
Trebuia sa faci niste masuratori inainte de a monta ambreiajul de 2,0 sa nu cumva sa fie ceva diferente intre ele (nu ma intereseaza diametrul....ci grosimea lor).....pot fi diferente incepand cu furca.....
__________________
Ford Power
|
|
|
28-11-10, 21:39
|
#5946
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
my closest guess, sierra 89 GHIA a lui, 2.0i OHC
adevarul e ca, chiulasa de 2.0 carb ii mai lipseste, in rest admisia e de 2.0 si evacuarea cu serpisori e ceea ce ii trebuie unui GT de 88CP
ce spui Costy, de-o chiulasa ?
@ ZAKK, uite pozele promise
Last edited by florin_cars; 28-11-10 at 21:46.
|
|
|
29-11-10, 01:00
|
#5947
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Club Ford Capri
Mersi frumos domnu Florin.
|
|
|
29-11-10, 07:44
|
#5948
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Cutia de pe masina este cea originala in 4 trepte, de la sierra 2.0 OHC din '89 am luat doar volanta+ambreiaj; acum treaba sta asa: cand aveam motorul de 2.0 pe masina functiona perfect (ambreiaj sierra) dar de cand am pus motorul de 1.6 a inceput sa patineze; inainte de motorul de 2.0, pe acelasi motor+cutie de acum care sunt pe masina, mergea ok (ambreiaj capri) --> concluzie: e posibil ca vibrokenul adica iesirea lui unde se prinde volanta sa fie prea afara, spre cutie si de aceea sa patineze? sau furca in care intra cablul in cutie sa fie alta? la furca nu am putut sa-mi dau seama daca e ceva in neregula pentru ca am slabit-o din cablu pana avea pedala jumatate din cursa fara sa actioneze iar apoi am strans-o aproape de capatul celalat si am observat: cand era slabita maxim caraia cutia si nu prea le lua iar cand era stransa maxim intra usor in viteze dar patina mai rau; o sa caut prin fiare ca mai am o furca si dupa ce demontez pe acolo, sa vad daca e diferenta intre aia de capri si aia de sierra; iar diferenta de grosime dintre ambreiajul de capri si cel de sierra, din ce i-mi aduc aminte cam este si e posibil sa se cumuleze priza iesita cu cativa mm +ambreiaj mai gros cu cativa mm -->belea!!
Florin, cu chiulasa nu stiu inca ce sa zic, am facut-o pe asta de 1.6 cu semeringuri noi, rectificata si alte alea dar nu zic nu inca, sa consult bugetul si mai vorbim, depinde in ce stare este, ce bani si daca merge pusa asa fara sa mai bag eu bani in ea sa o repar.
|
|
|
04-12-10, 22:58
|
#5949
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of: [RENAULT] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
are cineva idee cum se poate citi un cod motor la pentru un V4 de ford?
|
|
|
05-12-10, 20:30
|
#5950
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
cred ca e ca la V6, nu?
deasupra pompei de benzina ar trebui sa fie in plan vertical SERIA motorului(care nu te intereseaza, trebuie doar sa corespunda cu ce e in CIV) iar deasupra ei la cativa mm in plan oblic se afla TIPul motor, 2 sau 3 caractere.
Cand il aflii, poti cauta apoi cu ce TIP de v4 corespunde, pe net desigur..
CAUT
Cine are faruri/semnale, stopuri, eventual capota fata de Capri MK II si poate niste geamuri laterale spate cu tot cu sistemele de deschidere ?
|
|
|
05-12-10, 22:19
|
#5951
|
Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
|
Re: Club Ford Capri
Nu are nici o legatura cu v6 din generatia de care vorbesti tu Florine... , seria este cu totul in alta parte.
|
|
|
06-12-10, 01:02
|
#5952
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of: [RENAULT] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Imi cer scuze ca n-am fost eu prea explicit cu intrebarea, si-am scris-o si aiurea. Ce ma intereseaza este cum se descifreaza codul respectiv, am gasit un v4 si nush cum sa-mi dau seama de cilindree...
|
|
|
09-12-10, 02:48
|
#5953
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Club Ford Capri
In ciuda conditiilor meteo am reusit sa ajung spre finalizare, dar inca nu e gata cu fata masinii.
|
|
|
09-12-10, 20:03
|
#5954
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Club Ford Capri
Se pare ca vremea tine cu noi asa ca vom continua lucrul la masina.
|
|
|
10-12-10, 10:21
|
#5955
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 2,048
Member of: [DACIA]
|
Re: Club Ford Capri
Poate in vara mergem la munca cu capriu,in vara lui 2011
|
|
|
|
|