Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 31-01-10, 13:22   #5341
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
... W16 iti spune ceva?

Corect, si eu sunt subiectiv, iar daca citeste cineva tot ce am scris sa nu creada ca e adevarul absolut.

Nu stiu nici un W16 la Ford; la VW-Audi stiu ca este pe Phaeton si -la comanda- pe Tuareg (in urma cu vre-o 3-4 ani si-a luat unu din Romania Tuareg W16, de atunci poate or mai fi aparut si altii). Poate si pe Bugatti sa fie W16, nu stiu si nici nu ma intereseaza.
Cand vorbeam de L4 si V6, ma refeream la Ford si ma gandeam la o alternativa pt Capri. Am mai spus ca V6 Cosworth e superok si mi-ar place, e mai usor de procurat, si ar fi mult mai tare decat multe masini actuale, chiar daca ramane stok . Problema este ca e greu de omologat pe Capri cu puteri de sub 114 cp...

Altfel, daca vorbim de Porsche, BMW, Audi, Mercedes, sunt intru totul de acord ca V6 este ideal
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 31-01-10, 14:26   #5342
NWZeu

Stage 5
 
NWZeu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of:
[Moderators]
[AfterDark Racing]
[DAEWOO]
[FORD]
[BMW]
Default re: Club Ford Capri

W16 ...... asta e Veyron, W12 s-au folosit pe VW si Audi.
NWZeu is offline   Reply With Quote
Old 31-01-10, 15:24   #5343
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Ai dreptate, W12 era pe Phaeton si Tuareg...
W12 sau W16 tot un drac


Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Nu stiu nici un W16 la Ford....Poate si pe Bugatti sa fie W16, nu stiu si nici nu ma intereseaza.

....Cand vorbeam de L4 si V6, ma refeream la Ford si ma gandeam la o alternativa pt Capri....
ps: Ce am retinut atunci despre W este ca sunt facute prin ''lipirea'' a doua motoare V6, respectiv V8. Dar fiinca nu intentionam sa pun asa ceva pe Capri , nu m-au interesat
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 01-02-10, 08:26   #5344
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

pana la urma, sa nu va mai certati, totul s-ar putea reduce la fiabilitatea, comparabila intre cele doua tipuri de motoare V6 si L4.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 02-02-10, 10:27   #5345
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Salutare din nou, am fost la rar intr-un final, am reusit sa ma interesez de omologari, lucrurile stau exact asa cum le stie toata lumea... Tot ce pot omologa in 600 de ron e un motor de 1.7 v4 fara teste dinamice,e problematica trecerea de la 4 la 6 pistoane, testele de dinamicitate costa de la 20 de milioane in sus, asta fiind doar taxa de omologae de fapt... partea proasta e ca nu pot spune o suma exacta... daca iti dau revenire, ai pus-o...

acum o saptamana am avut norocul sa dau de un 1.7 l v4 essex, ala cu delcoul in fata, dar am ajuns cu 2 zile intarziere,motorul se daduse...

Asadar,are cineva ratacit pe undeva vreun v4 de 1.7 l? nu-mi trebuie functional, doar sa poata fi reconditionat...
TZG@ is offline   Reply With Quote
Old 07-02-10, 19:03   #5346
dan_kamikaze
Ford Driver

Stage 4
 
dan_kamikaze's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 222
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by TZG@ View Post
Salutare din nou, am fost la rar intr-un final, am reusit sa ma interesez de omologari, lucrurile stau exact asa cum le stie toata lumea... Tot ce pot omologa in 600 de ron e un motor de 1.7 v4 fara teste dinamice,e problematica trecerea de la 4 la 6 pistoane, testele de dinamicitate costa de la 20 de milioane in sus, asta fiind doar taxa de omologae de fapt... partea proasta e ca nu pot spune o suma exacta... daca iti dau revenire, ai pus-o...

acum o saptamana am avut norocul sa dau de un 1.7 l v4 essex, ala cu delcoul in fata, dar am ajuns cu 2 zile intarziere,motorul se daduse...

Asadar,are cineva ratacit pe undeva vreun v4 de 1.7 l? nu-mi trebuie functional, doar sa poata fi reconditionat...
am un v4 ...dar nu stiu ce capacitate are...eventual iti dau seria...dc te intereseaza ne auzim pe mess...
dan_kamikaze is offline   Reply With Quote
Old 08-02-10, 22:50   #5347
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

una bucata DAB in baby atlas si ciorba de pinion princial
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF3215.JPG
Views:	52
Size:	1.30 MB
ID:	1306697   Click image for larger version

Name:	DSCF3207.JPG
Views:	59
Size:	1.29 MB
ID:	1306698   Click image for larger version

Name:	DSCF3209.JPG
Views:	58
Size:	1.27 MB
ID:	1306699  

Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 09-02-10, 19:51   #5348
pieserom

Stage 5
 
pieserom's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 772
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
una bucata DAB in baby atlas si ciorba de pinion princial



Este vorba, cumva de un diferential autoblocant??? daca , da, de unde? cati bani? ce fel de?.... sper ca nu-i secret!
pieserom is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 08:49   #5349
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

E un ZF din Anglia. Pretul?... nu mai tin minte, dar nou este ~900 GBP.
Acum sper sa fie ok si sa nu trebuiasca sa-i schimb discurile de frictiune, care nu sunt scumpe, dar implica timp si o munca cu destul de multa raspundere.

Last edited by Silencer Power; 10-02-10 at 08:58.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 10-02-10, 21:33   #5350
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default re: Club Ford Capri

intrebare de 50 cp.
daca as dori sa pun un motor mai performant pe un taunus de 2.3 108 cp ce ati recomanda? ma refeream la un motor de generatie mai noua si implicit ce cutie sa pun pe el?,fara prea multa bataie de cap cu raru si omologarea..
multumesc.chiar e cam urgent,eventual daca stiti pe undeva de vanzare..
__________________
FORD CAPRI MK1 V6 2300 GTO 1969-THE WHITE DREAM
Ford Capri: the car you always promised yourself"Gone in 8 sec's...
player77 is offline   Reply With Quote
Old 11-02-10, 08:33   #5351
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

pai pe taunus, chiar nu a existat nimic mai mare de 2.3 108CP din cate stiu eu, ma rog a mai fost 2.3-ul tau de 125CP dar pe un anumit model, nu stiu la care te referi tu.


LE: am recitit mesajul si cred ca nu vrei omologare/rar, parca
caz in care pofteste la 2.8/2.9 cu cv auto sau manual(vesnica problema cu cardanul, apoi cu suportii motor/cv)

Last edited by florin_cars; 11-02-10 at 08:35.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 11-02-10, 08:47   #5352
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by player77 View Post
intrebare de 50 cp.
daca as dori sa pun un motor mai performant pe un taunus de 2.3 108 cp ce ati recomanda? ma refeream la un motor de generatie mai noua si implicit ce cutie sa pun ...

Acum doua sau trei zile mi-a spus un amic de un Taunus din Arad pe care s-a pus motor V6 2,9 Cosworth, dar nu cred ca e omologat. Detalii nu stia (cutie viteza, adaptare suporti, etc)...
Vezi ca este un topic despre omologari RAR, si unii se lauda pe acolo ca au obtinut omologare recenta si ieftina (fara TEST R.A.R. ) pt altfel de motor decat cel original...Regulile afisate de RAR sunt restrictive dar unii spun ca, in ciuda acelor reguli, ei au rezolvat...

Last edited by capricosti; 11-02-10 at 08:56.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 11-02-10, 11:14   #5353
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
pai pe taunus, chiar nu a existat nimic mai mare de 2.3 108CP din cate stiu eu, ma rog a mai fost 2.3-ul tau de 125CP dar pe un anumit model, nu stiu la care te referi tu.


LE: am recitit mesajul si cred ca nu vrei omologare/rar, parca
caz in care pofteste la 2.8/2.9 cu cv auto sau manual(vesnica problema cu cardanul, apoi cu suportii motor/cv)
ma gandeam undeva la un 2000cm 150 cp,de pe un fiesta rs.
oare e posibil?
player77 is offline   Reply With Quote
Old 11-02-10, 12:55   #5354
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

salut, ma poate ajuta cineva cu clemele ce sustin ornamentele si kederele de pe exterior ?
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 11-02-10, 13:01   #5355
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by player77 View Post
ma gandeam undeva la un 2000cm 150 cp,de pe un fiesta rs.
oare e posibil?
Eu nu cunosc decat un RS, la Fiesta mk 3, cu motor de 1.8 si 130CP, dar cu un cuplu mai mic decat motorul ce vrei tu sa-l inlocuiesti, mult prea slabutz, pe langa faptul ca va trebui sa vezi cum pupi motorul la pozitia longitudinala de asezare in Taunus si la cutia acestuia pt RWD.
Pe ce model de taune vrei pana la urma sa faci conversia asta?
florin_cars is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -