Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 15-02-10, 18:05   #5371
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

ai pus injectia pana la urma?
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 18:08   #5372
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Eu am luat de pe Sierra tot sistemul de racire (radiator cu doua ventilatoare, vas de expansiune, furtunaraie) si l-am transplantat pe Capri. Caloriferul de incalzire era defect si am adaptat altul de Audi, motoras de Mercedes Cobra, sau cam asa ceva din cate mai tin minte, si toate puse in carcasa de ventilatie si incalzire de Capri E munca de chinez batran -citat Florin cars - si pe langa rabdare trebuie multa indemanare (asta a fost atributul lui frate'miu pt ca eu sunt in pom in privinta asta ) Poate altii au gasit piese noi pe net si nu s-au mai chinuit cu adaptari.
Cablu de acceleratie la masina mea este de Sierra DOHC adaptat pe Capri tot de cine spuneam mai inainte .; nu am idee cum este cel de OHC ...

@TZG,
poti vedea mai jos modelele de faruri de mk1.
PS: nu cred sa mearga pe mk1 farurile de mk2 a lui Costybanica
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	mk1 faruri.jpg
Views:	71
Size:	188.6 KB
ID:	1316810   Click image for larger version

Name:	800px-Ford_capri_mk1_1973.jpg
Views:	60
Size:	100.1 KB
ID:	1316812   Click image for larger version

Name:	800px-Ford_capri_mk2_1974.jpg
Views:	44
Size:	96.6 KB
ID:	1316813  

Click image for larger version

Name:	mk1 faruri rotunde.jpg
Views:	52
Size:	195.0 KB
ID:	1316816  
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 18:46   #5373
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

da am pus injectia pentru ca asta a fost singura varianta viabila, cel putin asa am vazut-o eu prin prisma lipsei de bani ( am sacrificat laguna 2 masina familiei pentru niste bani in plus pentru capra si pentru firma mea pe butuci) si apropo de aeroterma am luat caloriferul din aeroterma de sierra, am decupat carcasa de la capri ca era mai lung si l-am incotopenit acolo, pana aici ok, ventilatorul merge dar mai departe trebuie sa nimeresc furtunasele care cum si in ce fel dar nu cred ca e rocket science; am montat si eu pe radiator ventilatorul de la sierra si astept sa-l lege electricianul la instalatie si sa vad cum e actionat : de calculatorul motorului sau de vreun senzor si daca nu iese o sa pun ceva pe radiator cum aveam la nova sa declanseze cand fierb ideile in el
__________________
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 15-02-10, 20:50   #5374
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

La sierra te referi ca nu avea vas expansiune sau la capri?
Te pot ajuta cu schema de la sierra eventual, poze de la ce am avut eu, dar zi ce vas de expansiune vrei sa folosesti.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 16-02-10, 08:37   #5375
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

vorbeam de capri ca era o varza totala sub capota cand am luat-o, ma si mir acum cum a pornit cu trei fire in loc de instalatie; sierra era completa, functiona tot pe ea inclusiv indicatorul de nivel de stropgel si eu am macelarit-o pana la ultimul surub (neinmatriculabila);la capri am nevoie sa-l scot la liman; am vazut la radiator un stut mic sub buson cumva de acolo pleca spre vasul de expansiune?
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 16-02-10, 15:51   #5376
johnny111

Stage 5
 
johnny111's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
Default

Quote:
Originally Posted by mariuslazarina View Post
salut

Chiar nu stie nimeni daca pot face modificarile cu scaune, bancheta si polita?

merci
Politza, incercati cea de escort modelele din '80. Dupa cate am vazut, cred ca se pupa.

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Vezi daca nu te poate ajuta Johnny 111, el avea un Capri mk3 pt dezmembrat prin decembrie anul trecut.
Altfel, pot sa-ti spun ca eu am renuntat la polita pt ca era veche, carpita, galagioasa si urata...
Cu piese pot ajuta lumea. Mi-am luat-o cu capra de dezmembrat, pt. ca aveam un "client" la ea intreaga. Bani de nimic, el era din Craiova, are o capra pe care n-o poate face decat cu piese de pe alta etc.
M-am "emotionat" si am fost dispus sa astept pana-i pica o platforma mai bine de 2 luni. Am mai si fost "cumsecade" si am adus-o de la Baia Mare la Cj, sa scuteasca omul 300km.
Sambata, daca vremea o tine cu mine ma apuc de desfacut si, implicit voi actualiza si threadul cu pricina.
Asa incat, orice necesar de piese, pe thread, cu o singura conditie: ce-am promis cuiva si nu i-am mai dat, pe motivul de mai sus, ii voi oferi prima sansa de a le lua, in conditiile in care le-am stabilit cu el.
__________________
Vand Ford Capri MKIII 2.4i omologat

Last edited by NWZeu; 16-02-10 at 17:01.
johnny111 is offline   Reply With Quote
Old 16-02-10, 17:58   #5377
mariuslazarina

Stage 4
 
mariuslazarina's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of:
[Old School Cars]
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

salut

Multumesc jonny, o sa incerc polita, sper sa mearga.
Scaune am gasit de calibra, super intretinute, sper ca duminica le pun pe masina.
Acum am si eu o mare problema si sper sa primesc raspuns de la voi.

Am cumparat cu ceva timp in urma 8 prezoane lungi de la allsteel pe care le-am folosit pe fata, singura problema pe care am observat-o atunci a fost diferenta de nuturi dupa prezoane, la prezoane erau nuturile mai rare dar nu a fost nici o problema.
Acum am pus distantiere mai subtiri pe fata cu prezoane de sierra si le-am trecut pe astea pe spate.
Cand le-am strans ...surpriza...unul s-a rasucit, s-a invartit in nuturi. Acum nu stiu ce sa fac mai departe, as vrea totusi sa le folosesc pe spate.

Ma gandesc sa le dau cate un punct de sudura, problema e ca acasa nu am decat electric si nu stiu daca materialele (prezon si nu stiu cum se numeste chestia in care se bate prezonul) rezista la electric sau daca prinde. Aici am nevoie de ajutorul vostru.
__________________
masinuta mea de suflet...
mariuslazarina is offline   Reply With Quote
Old 16-02-10, 18:35   #5378
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
vorbeam de capri ca era o varza totala sub capota cand am luat-o, ma si mir acum cum a pornit cu trei fire in loc de instalatie; sierra era completa, functiona tot pe ea inclusiv indicatorul de nivel de stropgel si eu am macelarit-o pana la ultimul surub (neinmatriculabila);la capri am nevoie sa-l scot la liman; am vazut la radiator un stut mic sub buson cumva de acolo pleca spre vasul de expansiune?
uite poze cu motorizarea ta
foloseste cablul de acceleratie de la motorul EFI, prnderea de pedala de capri, e identica cu cea de Sierra din cate stiu, o piesa de plastic neagra sau alba cu o gaura care intra pe o "sfera" din capatul pedalei, iar peste piesa respectiva de plastic se pune o siguranta metalica.
Atentie, la pus siguranta e usor, o pui cu mana, la demontat o faci cu surubelnita.
Va trebui sa stai sub bord intr-o pozitie cam nasoala, pe spate, preferabil sa scoti scaunul sofer
De pe firewall se scoate cablul tot cu o surubelnita cu varf ascutit(dinspre motor) sau de sub bord dar mai greu. E de preferat sa nu strici acea clema de pe mansonul cablului cu care se prinde de firewall, la remontare e bine sa se "prinda" cat mai bine de firewall.

referitor la vasul de expansiune, depinde de varianta ta de constructie a Sierrei, furtunul subtirel din vas(de sus) intra fie in pompa de apa, sus langa furtunul gros(poze cu caroseria visinie), fie in furtunul de sus unde are bifurcatie(poza cu caroserie crem/motor EFI) iar furtunul gros de jos(din vas), intra in radiator sub(sau deasupra) frutunul gros(partea pasagerului).

Pozele sunt de pe Scorpio EFI OHC(crem) si Sierra carb OHC(visinie).
Combina-le si vezi, o varianta tot corespunde cu a ta

Bafta !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10022010(017).jpg
Views:	58
Size:	216.3 KB
ID:	1318341   Click image for larger version

Name:	10022010(020).jpg
Views:	51
Size:	183.7 KB
ID:	1318342   Click image for larger version

Name:	Sierra_10.JPG
Views:	49
Size:	102.0 KB
ID:	1318352  


Last edited by florin_cars; 16-02-10 at 18:43.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 16-02-10, 18:55   #5379
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Are cineva suporti de motor de capri 1.6 in linie? daca nu de vanzare macar sa-i copiez...
TZG@ is offline   Reply With Quote
Old 16-02-10, 18:58   #5380
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Eu unul nu cred asa ceva ; anul trecut m-am interesat si eu la RAR pt un Capri care avea probleme cu schimbarea motorului (e vorba de Capri alb din Arad; avea diesel de Escort, nu era omologat, motorul V6 din CIV nu mai exista si fara el nu puteam obtine autentificarea ,iar in afara de V6 nu se putea omologa la RAR local altfel de motorizare )...
Am auzit si eu de cazuri ca cel pomenit de tine, dar banuiesc ca sunt doar povesti neadevarate... Inca nu am vazut nici un CIV in realitate care sa confirme afirmatiile respective. Eu am pe Capri motorul schimbat (cu motor de Sierra) si roti pe 15'', dar am obtinut omologare in urma cu 4 ani cand erau mai putin stricte regulile celor de la RAR...si abia am reusit si atunci (cu chiu-cu-vai printr-o firma de intermedieri)
Asa ca am oarice reticenta sa cred diverse povesti din prezent cu omologari simple si de mare succes


PS: farul din foto nu prea este de Capri mk1, sau in orice caz semnalizatorul sigur nu este de Capri. Pe mk1 au fost trei modele de faruri:
-dreptunghiulare cu semnalizator incorporat( asemanatoare cu al tau)
-dreptunghiulare mai mari, fara semnalizator-model face-lift dupa 1972
-rotunde -cele de RS.
Daca o sa cauti pe net poze cu Ford Capri mk1 o sa vezi toate trei modelele.


multumesc mult de raspuns... ca sa va lamureasca cu omologarea v-ar putea ajuta mili, il stiu toti baietii de pe forum de la renault, are cateva threaduri deschise, e cel cu renaultul 5 gtt alb, cum ziceam, el a omologat motor de clio williams pe renault 5 gtt, a pastrat numarul de pistoane, motorul e tot transversal, tot pe benzina da' alta generatie... si alta capacitate cilindrica, s-a trecut de la 1.4l turbo la 1.8 l aspirat.
TZG@ is offline   Reply With Quote
Old 16-02-10, 23:16   #5381
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default re: Club Ford Capri

[SIZE="7"CEVA NOU NOUTZ PE YOU TUBE [/SIZE]

salut de 0 ora ma uit incontinuu....pt prima data se face un reportaj complex despre capri .vad ca e hot..nou nout..vizionare placuta

https://www.youtube.com/watch?v=c1HYlgwQUOc

SI DESPRE CAPRI PERANA FILMAT IN HD

https://www.youtube.com/watch?v=2sZVl...eature=related

ASA CEVA CAUT DE ANI DE ZILEEEEEEEEEEEEEEEEE
__________________
FORD CAPRI MK1 V6 2300 GTO 1969-THE WHITE DREAM
Ford Capri: the car you always promised yourself"Gone in 8 sec's...

Last edited by player77; 16-02-10 at 23:31.
player77 is offline   Reply With Quote
Old 17-02-10, 07:11   #5382
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

multumesc florin cars pentru poze si explicatie si sper sa ma descurc, apropo de acceleratie am montat pedala de la sierra dupa ce am scurtat-o putin din partea de sus si i-am refacut gaura aia taiata pe unde intra cablul ; pedala de la capri nu avea pe ea decat arcul ce o tinea tensionata si nici un fel de chestie pe unde sa prind cablul asa ca i-am dat eject; acum sper sa aiba destula cursa si sa nu se opreasca in podea prea repede
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 17-02-10, 08:47   #5383
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

in curand ajung si la capitolul filtru de aer si sa montez unul de sierra nu am loc , daca pun un alt filtru ( ma gandeam la unul conic ) ce fac cu senzorul de la cel vechi , se anuleaza? ca am auzit de la un mecanic ca ar fi posibil sa nu mai porneasca motorul sau daca porneste nu merge cum trebuie ca ar avea nevoie calculatorul motorului de senzorul respectiv
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1040694.JPG
Views:	67
Size:	3.79 MB
ID:	1319202  
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 17-02-10, 15:05   #5384
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by TZG@ View Post
multumesc mult de raspuns... ca sa va lamureasca cu omologarea v-ar putea ajuta mili, il stiu toti baietii de pe forum de la renault, are cateva threaduri deschise, e cel cu renaultul 5 gtt alb, cum ziceam, el a omologat motor de clio williams pe renault 5 gtt, a pastrat numarul de pistoane, motorul e tot transversal, tot pe benzina da' alta generatie... si alta capacitate cilindrica, s-a trecut de la 1.4l turbo la 1.8 l aspirat.
Nu te contrazic, e bine daca exista ''portite'' si se poate obtine omologare asa usor; am mai spus si cu alta ocazie ca depinde de relatiile cu cei de la RAR . Unii se ''descurca'' cu astfel de relatii (ex dat de tine cu Renault 5) , altii reusesc cu greu, chiar daca legea le permite (cazul meu din urma cu 4-5 ani) Pana la urma depinde cat e de smecher fiecare -eu nu ma pot lauda cu asa calitate
Da Doamne sa reusesti sa rezolvi si tu cat mai usor,cat mai ieftin si cat mai curand ! Eu tin pumnii stransi sa ai noroc
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 17-02-10, 15:27   #5385
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
......... ce fac cu senzorul de la cel vechi , se anuleaza? ca am auzit de la un mecanic ca ar fi posibil sa nu mai porneasca motorul sau daca porneste nu merge cum trebuie ca ar avea nevoie calculatorul motorului de senzorul respectiv

Mecanicul are dreptate, lipsa senzorului ala dauneaza functiunarii corecte a motorului. In mod normal ar trebui sa poti monta filtru conic la un fragment de tubulatura astfel incat sa ramana si senzorul la locul lui.
In poza este Capri cu motor de Sierra DOHC, dar tot cam asa ar trebui sa poti face si la motorul tau.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Capri DOHC pl.jpg
Views:	81
Size:	175.6 KB
ID:	1319694   Click image for larger version

Name:	performance kit K&N 57i (Sierra 2,0 dohc)  570032.jpg
Views:	52
Size:	23.5 KB
ID:	1319696  
capricosti is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -