Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 21-07-08, 07:50   #3871
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

1. Si eu am avut aceeasi problema in urma cu ceva timp si ca sa rezov problema cat mai repede (m-am gandit eu) am cumparat o pompa noua. Am pus-o, si problema a continuat sa existe. Dupa care am dat jos carburatorul, l-am reconditionat si am rezolvat si problema alimentarii. Problema consta in blocarea camerei de nivel, de catre cui, pentru ca acestuia i se subtiase capul si se bloca nelasand sa intre benzina.

2. Daca ai 2.8 trebuie sa scrie pe admisie 2.8.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 21-07-08, 08:39   #3872
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by JohnXX View Post
am fost foarte ocupat si am uitat complet de mototor , oricum chestia e ca nu pot sa citesc literele de pe motor ,se vad doar cifrele , cred ca cel care mi-a vandut-o a incercat sa stearga seria ..... altfel nu pot sa-mi explic
daca mai e trecuta si in alta parte seria ..... o citesc , ca si eu sunt curios
am sa incerc sa-i fac o poza la serie , cine stie poate totusi se vede ceva.
pe COD-ul motor nu sunt cifre, doar litere
ti-am mai zis ca seria(litere si cifre e pe plan vertical, iar COD-ul, e exact deasupra, pe plan oblic. Sterge bine cu benzina si gasesti si COD-ul mai sus , dar knd ai cump masina, nu ai verificat seria? Eu n-o cumparam asa daca veneam s-o vad pana la IS
Impozitul e... 8.4mil

Last edited by NWZeu; 21-07-08 at 17:00.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 21-07-08, 10:01   #3873
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

ar fi trist sa nu fie 2.8, mai ales daca platesti impozit cat pentru un 2.8... cum a zis si radu, trebuie sa scrie pe admisie 2.8 si codul motor trebuie sa se vada, altfel nu treci de itp si toate cele... succes
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
silencer is offline   Reply With Quote
Old 22-07-08, 22:57   #3874
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Spune-mi te rog mai multe despre frane ...Cu motorul ce vrei sa faci?
etrierele sunt Bendix cu 2 pistoane pe o parte ptr. discuri ventilate. puteam modifica si etrierele originale dar astea de le-am luat sunt din aliaj usor
discurile sunt de la Summit-cele din poza
referitor la motor am facut lista cu cele necesare. tot ce se afla in miscare in motor in afara de arbore vor fi noi si ptr. "hard work", plus o volanta racing,un adaptor la 90' ptr. filtru ulei si piesa ptr. radiatorul de ulei ar ajunge 1600 $ deci tre sa strang bani seriosi!
mai am in plan un megasquirt si cele aferente-500$ si daca o sa merite si un supercharger.... succes mie !!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	sum-dsep-5514l.jpg
Views:	64
Size:	15.9 KB
ID:	597006  
__________________

~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 23-07-08, 00:57   #3875
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
etrierele sunt Bendix cu 2 pistoane pe o parte ptr. discuri ventilate. puteam modifica si etrierele originale dar astea de le-am luat sunt din aliaj usor
discurile sunt de la Summit-cele din poza
referitor la motor am facut lista cu cele necesare. tot ce se afla in miscare in motor in afara de arbore vor fi noi si ptr. "hard work", plus o volanta racing,un adaptor la 90' ptr. filtru ulei si piesa ptr. radiatorul de ulei ar ajunge 1600 $ deci tre sa strang bani seriosi!
mai am in plan un megasquirt si cele aferente-500$ si daca o sa merite si un supercharger.... succes mie !!!
si cu toate acestea masina nu are nici macar o culoare uniforma. discurile odata montate vor rugini. pistoanele de peste tot se vor bloca, din pricina nefunctionarii etc etc, asa ca nu te apuca sa le pui pe masina. tine-le acasa pt ca vei avea parte de ele f mult timp, fara gram de uzura. boul se leaga de coarne iar nataraul de capri. inca o gluma proasta facuta bine.
__________________
celica t23 in parcare
capri 2.8 de vanzare
0744.319.383

Last edited by NWZeu; 23-07-08 at 12:24.
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 24-07-08, 12:50   #3876
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

asa, sa le aiba mereu noi, nu?
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 24-07-08, 13:25   #3877
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

chiar nu are rost sa le monteze deloc, le strica, le uzeaza, mai stii, iti loveste unu masina.. mai rau te enervezi..

acu, frumos plan omule, tine-te de el doar.
silencer is offline   Reply With Quote
Old 24-07-08, 15:14   #3878
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Cat te-au costat etrierele? - poti sa pui o poza-doua sa vedem cum arata?

Deci discuti cu 5 gauri...

...tot ce se afla in miscare in motor, adica, inclusiv bielele?

La partea cu volanta chiar sunt curios de unde faci rost de asa ceva.

Ce costa 1600$, mai exact?

Daca vrei sa-ti pui supercherger gandeste-te bine, deoarece tot ce cumperi acum trebuie sa fie capabil sa tina viitoarea putere a motorului.

Oricum, ai planuri super mari, pentru care meriti toata stima.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 24-07-08, 18:21   #3879
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

etrierele sunt 50$...discurile sunt ca in poza dar cu 4 gauri ptr. focus....la partea cu volanta am gresit eu...e vb de placa de presiune
bielele nu le iau.....mai exact e vb de: supape,pistoane,segmenti,tijele impingatoare, lifters(nu stiu in RO),ax came , roata de transmisie la ax,pompa de ulei cu debit marit,si in plus cuzinetii,suruburile bielelor,si un alternator cromat de 100(asta mai vad eu)
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 24-07-08, 20:16   #3880
JohnXX

Stage 3
 
JohnXX's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of:
[FORD]
Default

da e 2.8 si seria incepe cu DF si cateva cifre , am vazut fix sub carburator un pic mai spre radiator scris mare ca la chiorii ca mine ,
asa , problema cu alimentarea benzinei nu e de la carburator , merge perfect cu o pompa electrica , e ceva din motor ........ ce anume si cum o rezolv , tija nu cred ca e , eu am scos pompa si am actionat-o manual , baga foarte bine , apoi am pus mana pe tija aia si nu prea facea mare lucru cand se invartea motorul .
cum o rezolv ?

P.S. cat e un motor de 2.8 functional complet ?

se vede in ceata un amarat de 2.8 acolo , stiu ca va plac pozele , le-am facut cu un amarat de telefon , dar bun si asa sper
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	240720082658.jpg
Views:	79
Size:	311.3 KB
ID:	598141   Click image for larger version

Name:	240720082651.jpg
Views:	73
Size:	311.9 KB
ID:	598142   Click image for larger version

Name:	240720082656.jpg
Views:	73
Size:	324.5 KB
ID:	598143  


Last edited by NWZeu; 24-07-08 at 23:43.
JohnXX is offline   Reply With Quote
Old 25-07-08, 00:27   #3881
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

300Euro e un 2.8 fc-nal complet, altceva...
dupa aparente poate fi 2.3-ul nou sau 2.8, dar tot n-ai inteles, seria nu ajuta pe nimeni la identificarea motorului, ci CODUL acestuia..deci ce e in pozne nu prea "suna" bine
codul trebuie sa fie format din 3 litere si atata, am zis..e situat deasupra seriei(plan vertical) in plan oblic

pt pompa ai PM..si mai verific

uite seria si codul(YYH) pt 2.3, compara si vezi ce COD ai u
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC03501.JPG
Views:	66
Size:	409.9 KB
ID:	598677  

Last edited by florin_cars; 25-07-08 at 00:43.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 25-07-08, 08:10   #3882
JohnXX

Stage 3
 
JohnXX's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

af , numa deasupra seriei scrie ?
am sa ma uit diseara sa vad ce scrie , YYH am in acte , dar motorul sigur nu e acelasi , pt ca nu e prisn pe suportii lui originali si restu cifrelor nu sunt deloc cu ce e in acte
o sa incerc sa vad cod-ul motor , sper sa fie ..... ca "marele" mecanic de la care am luato ..... si gur a incercat sa repansoneze .
pe seara vin cu seria daca e ceva de citit acolo .
JohnXX is offline   Reply With Quote
Old 25-07-08, 10:46   #3883
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
etrierele sunt 50$...discurile sunt ca in poza dar cu 4 gauri ptr. focus....la partea cu volanta am gresit eu...e vb de placa de presiune
bielele nu le iau.....mai exact e vb de: supape,pistoane,segmenti,tijele impingatoare, lifters(nu stiu in RO),ax came , roata de transmisie la ax,pompa de ulei cu debit marit,si in plus cuzinetii,suruburile bielelor,si un alternator cromat de 100(asta mai vad eu)
Esti dator cu niste poze cu etrierele.
Sa inteleg ca se potrivesc discurile de Focus, ai pus discul pe fuzeta?
Din cate stiu ai un ax cu came si nu unul stock, ce vrei sa-ti iei... rally camshaft?
Pui supape stock si, daca nu, de unde le cumperi?
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 25-07-08, 22:01   #3884
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

etrierele si discurile ajung dupa 20.08. atunci voi pune foto cu ele in realitate. discurile se potrivesc..sunt 4x108..s-ar putea sa fie necesare modificari dar la 70$ bucata..merita. supapele le pun marite -burtonpower-dar numai pe admisie. nu iau alt ax came..e acelasi road/rally. de la burton, odata cu axul am luat si arcuri supape mai tari-ambele sunt de la Kent. mai am si un disc de ambreiaj ceramic, cu 6 padele si inca unele,altele care nu mi le mai aduc aminte....sper ca anul asta sa fie gata interiorul, transmisia(fara grup),suspensiile si pus la punct actualul motor V6 2.0i
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 27-07-08, 05:37   #3885
nitu_ovidiu82

Stage 4
 
nitu_ovidiu82's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
volanul il dau ca am comandat alt model. de achizitionat a mai fost:
butuc volan cromat,manere usi interior, manivela geam si sistem ca la mustang de deschis portiera toate cromate, oglinzi retrovizoare interior-exterior cromate, banda azbest ptr. serpisori,arcuri coilover de 2.5 in cu helper springs sa nu rupa oala, discuri frana gaurite si shantzuite de 260mm cu etriere cu 2 pistonase si placutele de rigoare(Brembo si powerstop) si alte cateva furtunase si piulite...
cu masina am ajuns sa-i montez portierele si apoi sa fac interiorul complet-anul asta !
de vandut vindeam ca e asa cum a zis florin, schimbari de plan cu motorul,interiorul, dar nu ceva iesit din comun..pe aceeasi linie initiala.

cine vrea volanul? e aproape mocca..
cat te-a costat sistemul de franare? discuri , etrierii si placutele. de unde le-ai comandat?

Last edited by NWZeu; 04-08-08 at 12:58.
nitu_ovidiu82 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -