16-05-09, 07:52
|
#4471
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by cosmineloo
cateva masini dupa care am cam salivat....
|
Un CAdillac Deville ca cel roz, este unul identic in Piatra Neamt, l-am ajutat noi pe om sa o inmatriculeze pe retro.
E interesant
|
|
|
16-05-09, 18:29
|
#4472
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Salut,ieri mi-am adus de la Baia Mare un sierra din '87 de 2000 cc ghia si vreau sa folosesc motor+cutie pe capri dar inainte sa ma apuc de treaba, de curiozitate, merge oare ansamblul asta cu cardanul de capri sau trebuie schimbat judecand dupa faptul ca sierra e mai lunga decat capri fiind in 4 usi
Si inca o treaba;cine are nevoie de piese de sierra (in afara de alea pe care o sa le folosesc eu la capri) inclusiv caroseria sa ma caute;le dau cat se poate de ieftin pentru ca nu am ce face cu ele
Last edited by NWZeu; 16-05-09 at 19:09.
|
|
|
17-05-09, 08:48
|
#4473
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Eu am pus pe Capri mk3 motor (dohc 2,0) si cutie de Sierra si a trebuit sa scurtez cardanul cu cativa cm. Deasemenea a mai trebuit modificat tunelul ca sa incapa cutia de viteze de Sierra; in cazul meu au trebuit facute modificari si sub capota, la contraaripi, fiindca motorul dohc este mai voluminos decat V6 sau OHC, dar motorul care il pui tu probabil o sa incapa mai usor. In orice caz scurtat, sudat, echilibrat cardan nu este ceva greu de facut, trebuie insa gasit un meserias bun si responsabil. Eu folosesc de vreo 4ani masina in 'regim sport' si modificarea facuta la cardan nu mi-a creat nici o problema.
|
|
|
17-05-09, 11:45
|
#4474
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
re: Club Ford Capri
Referitor la dohc pe capri.. exista mai multe posibilitati.( ca sa nu tai cardanul ) .. Adaptarea unei carcase de ambreiaj mai inguste de pe o sierra cum am facut eu( nu stiu ce model ca pe vremea aia nu eram atent la astfel de detalii... cine stie sa posteze..!!). O alta posibilitate ar fi adaptarea unei traverse de sierra ( care are un decupaj exact ca sa vina motorul mai in fata ) Oricum.. dupa parerea mea trebuie modificati si suportii de prindere ai motorului. Initial am lasat neschimbati suportii de pe traversa ( care sunt inclinati pentru motor in V)dar nu se aliniau cu cei ai motorului ( care erau orizontali ) astfel ca la scurt timp un tampon hidraulic a cedat si am ajuns cu motorul pe caseta. Recomand urmatoarea metoda..!!! procurarea unei rigle din lemn care se aseaza pe traversa astfel incat sa depaseasca in inaltime cu aprox 2...3 cm caseta de directie. Se monteaza cutia pe motor , se introduce motorul pe pozitie ( cu baia pe rigla ) astfel incat sa lucreze lejer cardanul ( motorul se impinge in fata ) Dupa ce a fost centrat motorul se poate trece la constructia / adaptarea suportilor de sustinere ai motorului. Oricum la mine a incaput... milimetric.. Intre baie si traversa ( capri ) am un cm in spate si cam 2 pe inaltime ( suficient pentru ca la pornire nu atinga.. ).. iar nervura capotei a trebuit usor decupata ca sa nu preseze in delcou.. Pentru detalii va stau la dispozitie pe messenger!! Undeva acum 2 ani cred am postat si foto cu modificarile..!! Iar imi cer scuze fata de cei care trudesc sa tina masina cat mai aproape de original/ Va respect /dar daca nu ai posibilitati in primul rand financiare si apoi relatii/ cunostinte sa-ti procuri de afara anumite piese subansamble etc. nu ai facut nici o scofala..Decat sa merg cu un Capri ""ca pe oua ..." am preferat sa adopt acesta varianta. Satisfactii vor fi destule daca ai in vedere faptul ca motorul provine de pe o masina mult mai grea.. iar spatele la Capri este foarte usor...Aproape la fiecare plecare de pe loc se vor roti in gol rotile..( recomand mare atentie incepatorilor)Avanteje vor fi legate si de consum.. mai ales acum in situatie de criza.. Se poate folosi ca masina de zi cu zi.. Nu contest avantajele carburatorului.. dar vad ca este tot mai greu sa gasesti unul in stare perfecta de functionare... " Carburatorul este sufletul motorului " iar daca acesta nu este in parametri... vei avea parte numai de deceptii ..In alta ordine de idei.. un motor( bun ) dohc de 2000 pe un Capri.. este de ajuns pentru un om numai putin " niebun" a se citi " pasionat"
|
|
|
17-05-09, 15:27
|
#4475
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Sierra lui cosybanica e din 1987 asa ca mai mult ca sigur are motor OHC, ce avem noi doi a aparut pe Sierra in august 1989. Este posibil sa fie mai usor de adaptat motorul pe care il pune el pe Capri.
|
|
|
17-05-09, 17:21
|
#4476
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
Nu stiu daca asa tarziu a aparut DOHC-ul perfuzat..posibil, dar parca e cam tarziu. Oricum cum ai zis si tu, trebuie mester bun, nu stiu cat e de usor, dar mai greu e de gasit acel mester BUN
Oricum este ceva de modificat, instalatia electrica asemenea, un electrician priceput sa o demonteze de pe Sierra si s-o mute pe capra, aici la cineva in TM i-a facut treaba cu 100Euro, demontat 2 instalatii si montat una(DOHC inj in loc de OHC carb).
Last edited by florin_cars; 17-05-09 at 17:27.
|
|
|
17-05-09, 22:58
|
#4477
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Da,este adevarat, modificarile facute de meseriasi buni costa mult ! La Capri meu instalatia electrica a fost schimbata de fratele meu,pompa electrica de benzina si calculatorul l-a pus tot el, dar a fost nevoie de electrician auto sa faca legaturile necesare si sa anuleze firele de care nu mai era nevoie, si m-a costat 70 de euro cele aproximativ 2-2,30 ore cat a lucrat electricianul. A trebuit sa astept si vreo 10 zile dupa el... La un Escort la care i-a schimbat frate-miu motorul inj benz cu altul tot inj dar 16v,i-a tras cablurile si calculatorul nou +alta pompa benzina, proprietarul a dus masina la alti electricieni ca n-avea chef sa astepte 4-5 zile, vroia masina gata de 1 Mai anu' trecut. Aia i-au luat 250 ron dar n-au reusit s-o porneasca si dupa vreo 3 saptamani a ajuns remorcat tot la electricianul la care apelasem eu, a mai platit si la asta 70 euro dar dupa 2 ore a plecat cu motorul pornit.
Si DA! dohc 2,0 efi la Ford a aparut abia in 1989 si "batea" orice alt motor de 2000 cmc. de atunci la demaraj (o-100km/ora in 10 sec). Cosworth dohc aparuse cu cativa ani mai devreme, dar cred ca avea 200 cp si dupa 1990 l-au scos pe cel de 220 cp care "batea" Audi S cu motoare V8,si "le sufla in ceafa" la BMW M3 si M5 precum si alte super masini.
|
|
|
18-05-09, 20:17
|
#4478
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
re: Club Ford Capri
motorul e pe injectie si pe admisie scrie efi
|
|
|
18-05-09, 20:22
|
#4479
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
da, banuiam noi asta, dar OHC sau DOHC ? pe ce parte e admisia?
|
|
|
18-05-09, 20:40
|
#4480
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
cum privesti la masina din fata e pe dreapta (sau pe partea soferului) si capacul la tacheti e vopsit jumate cu rosu
mi se pare mie sau e acelasi bloc pentru ca eu vad ca nu e mai mare (la exterior) ca ala de capri si unde se prind suportii de motor pe motor e la fel (tot alea 4 suruburi)
Last edited by NWZeu; 18-05-09 at 23:08.
|
|
|
18-05-09, 21:03
|
#4481
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
|
re: Club Ford Capri
Ai OHC ul....este acelasi bloc motor....motoare PINTO
|
|
|
18-05-09, 21:07
|
#4482
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
atunci ai OHC, 115Cp, n-ai facut mare afacere, asa cva iti puteam da si eu, am Sierra coupe, doar k la al meu fiind arborele stricat, iti dadeam bloc complet de 2L de pe Granada si admisia cu calculator si cele necesare de pe Sierra, cutie viteze in 5 si ce mai aveai nevoie. Asa te-ai cam bagat in bani...cred
Oricum pt 10CP fata de carburator, nu merita, mai ales ca OHC-uri pe injectie nu sunt prea multe, piese nu prea, e mai ciudata, dar prin ciudatenia ei, ca aspect mi se pare mai interesanta/old style decat DOHC-ul pe injectie
da, suportii motor se potrivesc de la OHC-ul tau de 1.6, blocul fiind acelasi.
eu tot la carb raman..si GPL
|
|
|
19-05-09, 01:04
|
#4483
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
|
re: Club Ford Capri
Nou si fericit posesor (in contract abia) de mk2! Saptamana viitoare ma duc sa il preiau, pana atunci sta la 'dezmortit' la persoana de la care l-am luat; nu de alta dar trebuie sa ma aduca vreo 300km pana acasa ... Pun si o poza, e ce mi-a trimis proprietarul la un mom dat. Cand am fost sa o vad si sa fac contractul nu am mai avut timp si de poze din pacate... dar ma voi revansa saptamana viitoare
Sporuri!
|
|
|
19-05-09, 04:57
|
#4484
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
"masina din capatul lanului"
frumusele jantele, desi nu pot zice ca dau minunat pe Capra, parca sunt de Mondeo 1, 2??
Ce motorisca are si ce an e?
Cati euroi ai bagat la tonomatul de capre pt ea?
|
|
|
19-05-09, 09:54
|
#4485
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
|
re: Club Ford Capri
Lanul era curtea vecinului... Masina a fost 1350... se mai putea negocia putin, stiu... dar din pacate proprietarul o vanduse unui amic cu suma asta anul trecut si nu luase toti banii.. si nu putea sa lase din pret pentru ca trebuiau sa se calculeze si ei cu banii.. mi-a spus ca daca nu era incurcat ar fi lasat din pret diferenta din cursul Eur.. dar e ok si asa. Am negociat niste mici reparatii in schimb pana o iau. Tipul e cat se poate de serios si nu cred sa avem neintelegeri.
Masina e intr-o stare destul de buna, chiar m-am mirat putin - comparand cu ce mai gasisem eu pana acum. Tabla e sanatoasa, pragurile sunt intregi si suna bine la 'bataie', are vopsea sarita dar e de asteptat .. mici puncte de rugina superficiala.. si un punct in care rugina a invins.. aripa fata dreapta langa semnalizator are o gaura de vreo 3cm lungime.. Per total de tabla sunt multumit.
Motorul va avea nevoie de o sedere la medic... niscaiva fumulet albastrui pe la saxofon - probabil garnitura, si pe la capacul de ulei.. aici cauzele pot fi multiple... si probabil sunt chiar toate la un loc
Interiorul e complet.. merg toate din instalatia electrica (mai putin vitezometrul care mi-a spus ca a ramas neconectat la cutie). Chederele sunt ... si-atat - vor trebui schimbate. Tapiseria si ea va trebui de schimbat.
Nu am verificat capitolul bucse.. dar mai mult ca sigur tot la caietul de sarcini intra.
Am mers cu masina vreo 3-400 de metri - mai mult nu m-am riscat, ca eram langa un drum national si nu are asigurare si itp. Are electromotorul cam mort, dar ii va schimba periile pana o iau - a pornit trasa din cauza asta. Motorul a mers ok, nu se ineca, nu s-a oprit, statea frumos la relanti (1.6 90 ohc). Toba o auzeam cam prin fata si imi pornea alarma de la masina cu care am fost cand stateau una langa alta si o acceleram
Actele sunt ok, singurul lucru e ca rar-ul a rescris seria caroseriei sub capota, fiindca cea veche era pe undeva sub scaunul insotitorului si nu prea se mai vedeau 3 caractere. E trecuta in carte cu stampila si mentiune de la rar, deci in ordine.
Cam atata poveste pentru moment.. to be continued
Last edited by andreirss; 19-05-09 at 10:05.
|
|
|
|
|