Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 23-05-09, 11:06   #4516
DASCALUGABRIEL
Ford Driver

Stage 5
 
DASCALUGABRIEL's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of:
[Midnight Racers]
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Din pacate nu cred ca vei scoate banii astia la noi....daca ai pastrat linia originala la interior cred ca sanse ai mai mult in afara ,dar si acolo e o loterie.Eu cind oi trece la cele vesnice o iau cu mine ...fac economie la cosciug)
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
DASCALUGABRIEL is offline   Reply With Quote
Old 23-05-09, 16:48   #4517
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by DASCALUGABRIEL View Post
Din pacate nu cred ca vei scoate banii astia la noi....daca ai pastrat linia originala la interior cred ca sanse ai mai mult in afara ,dar si acolo e o loterie.Eu cind oi trece la cele vesnice o iau cu mine ...fac economie la cosciug)
La interior e totul original, doar ca e refacuta tapitzeria in piele intoarsa.
Nu tin neaparat sa o dau, dar am nevoie de banuti sa pun mana pe un ursuletz, vreau sa ma bag in campinatul de drift , si am nevoie de mashina de antrenament.
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning

Magazin on-line Audio Class

Magazin On-line Piese Auto

Furtune siliconice - conversii turbo
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 23-05-09, 21:12   #4518
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Si eu sunt de aceiasi parere cu DASCALUGABRIEL, putin probabil sa gasesti clienti la asemenea pret, cine are bani prefera masini mai noi si cine vrea Capri prefera sa-l ia ieftin, chiar daca ulterior ajunge sa nu-l poata folosi ori ca sa-l poata folosi mai baga o gramada de bani in piese si manopere.
Si eu ma gandesc sa-l iau pe al meu in cele vesnice...ca va fi maine sau peste 10-20-30-etc ani.
Masina ta arata foarte bine, daca tehnic si functional e la fel de bine poate ai noroc sa primesti bani frumosi pe ea si sa-ti recuperezi cheltuielile facute. Succes la vanzare !
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 24-05-09, 10:52   #4519
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

salut, vreau si eu bord cu sase ceasuri, ca al meu are tot cablajul de pe spate ars plus ca plansa mai e si crapata in doua locuri
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 25-05-09, 01:36   #4520
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Are careva arcuri spate de vanzare pt mk3 ? Ale mele nu sunt de fabrica si sunt cam moi cu masina incarcata. Cu 2-3 persoane e ok, dar cu 4-5 se lasa prea jos masina si la denivelari mari telescoapele desi sunt noi nu mai fac fata.
Am zis acum ceva timp in urma, ca, capra alba dizeloasa, din Ar are arcuri spate de pe ceva Van(Ford) de prin 2004, vorbeste cu ownerul si vezi de pe ce le-a luat, eu ma gandesc la Courier , desi a zis ca erau mai scurte cu 2cm fata de cele de capra, totusi se pot modifica prinderile putin, sincer, mai bine de van(de marfa)
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 25-05-09, 21:46   #4521
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Cand am vorbit eu cu el n-a stiut sa-mi spuna decat ca le-a luat cu 100 euro si ca erau de ceva dubita, despre ce marca sau ce model nu prea stia, decat ca erau pe o masina recenta . Ma gandesc ca pana la urma poate apare ocazia sa gasesc totusi de Capri.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 29-05-09, 12:52   #4522
johnny111

Stage 5
 
johnny111's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by andreirss View Post
Imi poate recomanda cineva un producator de vopsea auto?
Caut in principiu o nuanta de portocaliu ... ceva in tonul celei din atasament.
Eu momentan ma uit pe la Policolor, DuPont, Kober divizia auto, si am mai gasit in Bucuresti o firma Novacolor care prepara si la comanda.

Cel mai relevant mi s-a parut la Policolor unde am gasit si o paleta de culori pe o poza auto ( http://www.duralchid.ro/gama_culori.html ) Ce parere aveti de "galben sport" si "caramiziu 331"?

Va intreb pentru ca poate ati mai vazut nuante de astea pe Capri si stiti cum arata in realitate, eu nu am prins decat poze (ex. atasament). De asemeni stiu ca solutiile pentru un vopsit complet vin 'la pachet' .. chit, vopsea primara.. si ce'o mai fi. Sigur v-ati mai jucat cu asa ceva si m-ar ajuta niste recomandari.
Mersi!
Kober: scate-ti-i din cap. Motivul: calitatea. E vopsea buna de pus pe masini de vandut.
DuPont: beton, da' pe bani. Nu stiu daca n-ai baga mai bine banii aia in altceva.
Duralchid: vopseaua folosita de fabrica pe Daciile din anii '90.
Galben Sport: galbenul de Logan.
Caramiziu 332: culoare de tractor si combina.
Calitatea: ok pt. banii ceruti, dar eu nu mi-as pune pe masina asa ceva.
Nu glumesc deloc!
Cauta un sistem de mixare vopsele (sunt si in Iasi) si acolo au si cartele. Iti gasesti o culoare care sa-ti placa, te duci cu vopsitorul, iti prepara aia acolo cata ai nevoie si nu te doare capul.
Pentru mai multe informatii, date de contact de la cineva care sa te ajute etc, pe privat.
__________________
Vand Ford Capri MKIII 2.4i omologat
johnny111 is offline   Reply With Quote
Old 29-05-09, 21:38   #4523
andreirss

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by johnny111 View Post
Kober: scate-ti-i din cap. Motivul: calitatea. E vopsea buna de pus pe masini de vandut.
DuPont: beton, da' pe bani. Nu stiu daca n-ai baga mai bine banii aia in altceva.
Duralchid: vopseaua folosita de fabrica pe Daciile din anii '90.
Galben Sport: galbenul de Logan.
Caramiziu 332: culoare de tractor si combina.
Calitatea: ok pt. banii ceruti, dar eu nu mi-as pune pe masina asa ceva.
Nu glumesc deloc!
Cauta un sistem de mixare vopsele (sunt si in Iasi) si acolo au si cartele. Iti gasesti o culoare care sa-ti placa, te duci cu vopsitorul, iti prepara aia acolo cata ai nevoie si nu te doare capul.
Pentru mai multe informatii, date de contact de la cineva care sa te ajute etc, pe privat.
Mersi pentru raspuns si indrumari. Intre timp am mai sapat si eu putin si intr-adevar nu toate variantele pe care le gasisem erau prea fericite.
Am mai gasit in Iasi de la Standox si acolo am inteles ca se pot si prepara; am sa trec sa vad cum se prezinta paleta de culori. Poate ai ceva referinte si despre ei.. m-ar ajuta.
andreirss is offline   Reply With Quote
Old 30-05-09, 19:50   #4524
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Salut!
Am si eu nevoie de ceva pareri si informatii.
Vreau sa schimb motorul meu de 2.0 v6 in 2.8, am doua motoare pe care leam dasfacut ieri sa vad cum arata, unul e ruginit in cilindri...deci....distrus, s-ar mai putea recupera cate ceva, si mai am unul de 2.8 pe injectie care arata excelent.
Voiam sa stiu, daca cutia de 2.0v6 merge pe 2.8 la prindere, si daca sunt rapoarte diferite pt 2.8?
Am de asemenea nevoie de un carburator pentru 2.8 fie solex, fie weber, in stare decenta. de pe 2.8ul pe injectie am injectoarele cu tuburile aferente, plus galeria de admisie cu plenum chamber de dat.
Nu mai retin Weberul ce tip e, DGAV20 sau ceva de genul asta pt. 2.8, stiu ca solexul este EEIT38.
Inca o intrebare, o fanta de 2 mm la segmenti este exagerata? Iar alta dilema e : ce anume se uzeaza mai repede, cilindrul sau segmentul ca sa imi dau seama daca se merita sa segmentez motorul cu segmenti standard.

Ms anticipat.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 31-05-09, 10:49   #4525
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

De ce vrei sa treci 2.8 injectie pe carburator ? Daca functioneaza lasa-l asa, modificarile pot sa-ti creeze surprize! Carburator bun este aproape imposibil de gasit avand in vedere ca au peste 20 de ani si deci sunt uzate sau defecte. Pe cate stiu eu fanta de 2 mm este mare si necesita schimbarea segmentilor, probabil trebuie verificare si cotele pistoanelor si cilindrilor...
Cat despre vopsitul masinii cauta pe net Ford-uri Capri si vezi mai multe poze ca sa ai o imagine mai diversa despre cum arata Capri in diferite variante de culori. Si pe mine m-a tentat galbenul dar cand am vazut poze cu Capri galbene m-am razgandit; pe mk1 arata bine dar pe mk2 si 3 nu mi-a placut. Gasesti multe fotografii cu Capri pe site-uri englezesti, unguresti si poloneze.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 31-05-09, 11:02   #4526
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

Pot sa iti spun ca merge cutia de 3.0 si 2.8 ca prinderi, in schimb difera ca lungime. Ma refer la cea in 4 trepte.
silencer is offline   Reply With Quote
Old 31-05-09, 13:13   #4527
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
De ce vrei sa treci 2.8 injectie pe carburator ? Daca functioneaza lasa-l asa, modificarile pot sa-ti creeze surprize! Carburator bun este aproape imposibil de gasit avand in vedere ca au peste 20 de ani si deci sunt uzate sau defecte. Pe cate stiu eu fanta de 2 mm este mare si necesita schimbarea segmentilor, probabil trebuie verificare si cotele pistoanelor si cilindrilor...
Trec pe carburatie ca nu am restul componentelor de la injectie, adica: distribuitor, filtru de aer, si toate cele pana la galerie, iar distribuitorul este cel mai important, ceea ce a ramas de la injectie pe el sunt injectoarele cu tubulatura aferenta, si galeria de admisie. Mai am un 2.8 pe carburatie care e ruginit inauntru si nu mai am ce face cu el. de acolo iau galerie, si am nevoie doar de un carburator Weber DGAS38. O sa verific maine daca cutia de pe 2.0 merge la prinderi cu motorul de 2.8.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 31-05-09, 14:34   #4528
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by silencer View Post
Pot sa iti spun ca merge cutia de 3.0 si 2.8 ca prinderi, in schimb difera ca lungime. Ma refer la cea in 4 trepte.
cred ca ai vrut sa zici 2.0, oricum, da, se potriveste la prinderi fiind acelasi bloc la baza, DAR, 2.8 e alta cutie, alt tip, alte rapoarte, alta fiabilitate, cea de 2.0 e slaba pt 2.8, 2.8 are cutia ce o folosesc si americanii pe Mustanguri v8, si nu numai, ce o folosesc baietii, adaptata pe Cosworth 24V, deci e alta mancare de peste, probabil cum zice si silencer, difera si ca lungime, ceea ce duce si la modificari de cardan


Alta belea, stiti cat costa segmenti/cuzineti de V6 Cologne? Haideti ca am intrebat eu saptamana aceasta la 2 firme pt 2.0 V6(NY), cote Standard si au sunat, au intrebat, au cautat si m-au lasat

segmenti Kobelschmidt 92lei/piston,
cuzineti palier 110lei/pereche,
cuzineti biela 61lei/pereche.

Acestea fiind zise, cred ca motoarele trebuie sa le pastram ca pe ochii din cap, la cat costa doar aceste piese + manopera pt unii/munca proprie pt altii, rezulta ca o segmentare si schimbare de cuzineti ne duce la un V6 mic pe putin 1300 lei , fara alezari cilindrii/RK arbori la cote, pt ca preturile mi s-a spus ca sunt identice si al alte cote, decat Standard.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 31-05-09, 14:51   #4529
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by AudioClass View Post
Trec pe carburatie ca nu am restul componentelor de la injectie, adica: distribuitor, filtru de aer, si toate cele pana la galerie, iar distribuitorul este cel mai important, ceea ce a ramas de la injectie pe el sunt injectoarele cu tubulatura aferenta, si galeria de admisie. Mai am un 2.8 pe carburatie care e ruginit inauntru si nu mai am ce face cu el. de acolo iau galerie, si am nevoie doar de un carburator Weber DGAS38. O sa verific maine daca cutia de pe 2.0 merge la prinderi cu motorul de 2.8.
Salut,

Am 1 distribuitor de 2.8i cu tot cu fise.
Cutia, chiar daca se potriveste, va ceda imediat, garantat!
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 31-05-09, 16:36   #4530
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

Eu spuneam de type 5 de pe 2.8 si 3.0 ca se potriveste pe 2.0. Asta am eu si trebuie scurtat cardanul cu 3cm. Pe mine m-au costat segmentii si cuzinetii pt arbore 300euro. De pe oldcars.de
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
silencer is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -