07-08-09, 09:21
|
#4666
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
re: Club Ford Capri
ce cauciucuri intra pe ele?
|
|
|
07-08-09, 12:05
|
#4667
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Salut, Costi,
Acum am vazut ce i-ai facut "botului" masinii... vezi ca asa cum se gasesc piese pentru frane, la fel se gasesc si bare originale de MKIII.
Ar mai fi un Sport, un GT si un Ghia care fac ciorba delicioasa, dar nu si frumoasa.
|
|
|
07-08-09, 16:23
|
#4668
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by silencer
ce cauciucuri intra pe ele?
|
7 / 15 iti permite cauciucuri de la 195/50/15 pana 245/50/15.
|
|
|
07-08-09, 16:50
|
#4669
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
Salut, Costi,
Acum am vazut ce i-ai facut "botului" masinii... vezi ca asa cum se gasesc piese pentru frane, la fel se gasesc si bare originale de MKIII.
Ar mai fi un Sport, un GT si un Ghia care fac ciorba delicioasa, dar nu si frumoasa.
|
Masina avea bare de Opel Record modelul dinainte de Vectra, si nu mi-au placut, asa ca am improvizat altceva; ce sa-i faci, atata m-a dus pe mine imaginatia...
GT, SPORT au fost puse acolo pt ca masca fusese rupta in portbagaj cand am cumparat masina, si dupa ce am carpit-o a trebuit sa camuflez cumva locul cu pricina, fara emblemele alea ar fi mult mai naspa.
Modelul meu de Capri este Ghia, emblema e pusa de fabrica, si daca te uiti la scaune o sa recunosti asta, in plus are geamurile laterale spate care se deschid si cotiera centrala (intre scaunele din fata). Din cate stiu, abia dupa 1983 au aparut dotarile astea si pe alte modele decat Ghia, iar scaunele au fost inlocuite, optional cu Recaro.
Din pacate in afara de saboti frana nu am gasit altceva ce mai vroiam sa schimb la Capri (stopuri, cablu frana mana, masca fata).Din fericire, astea nu-s asa stingente cum erau franele.
Si nu in ultimul rand, cel mai important lucru este ca masina functioneaza foarte bine, iar performantele motorului sunt surprinzatoare pt o masina de aproape trei decenii. Dar m-am laudat destul pe ziua de azi, daca vom avea ocazia sa ne intalnim vreodata, o sa lasam faptele sa vorbeasca...
|
|
|
07-08-09, 21:24
|
#4670
|
Old School Cars
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
frumos sunetul celor 2 evacuari("trase" prin fusta, gen Mustang mk I), mai ales pe coborarea din ture, BESTIAL, chiar si pt un DOHC, daca era V6..... ![Very Happy](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Foarte bine arata caroseria, si foarte bine "latit" spatiul de sub capota pt DOHC, lucrare in familie, altfel sunt sigur ca nu iesea asa ceva, pateai ca silencer sau altii.
Costi, eu zic sa-l mai cinstesti pe fratele tau din cand in cand
P.S. un prieten are masti noi(uzate de depozitare unele), pt modele vechi, o gramada, si pt ford multe, taunus si capri(MK III cred). O sa incerc sa le pozez pe cele de capra si sa le urc sus, poate e cineva interesat.
Last edited by florin_cars; 07-08-09 at 21:30.
|
|
|
09-08-09, 12:10
|
#4671
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Masina avea bare de Opel Record modelul dinainte de Vectra, si nu mi-au placut, asa ca am improvizat altceva; ce sa-i faci, atata m-a dus pe mine imaginatia...
GT, SPORT au fost puse acolo pt ca masca fusese rupta in portbagaj cand am cumparat masina, si dupa ce am carpit-o a trebuit sa camuflez cumva locul cu pricina, fara emblemele alea ar fi mult mai naspa.
Modelul meu de Capri este Ghia, emblema e pusa de fabrica, si daca te uiti la scaune o sa recunosti asta, in plus are geamurile laterale spate care se deschid si cotiera centrala (intre scaunele din fata). Din cate stiu, abia dupa 1983 au aparut dotarile astea si pe alte modele decat Ghia, iar scaunele au fost inlocuite, optional cu Recaro.
Din pacate in afara de saboti frana nu am gasit altceva ce mai vroiam sa schimb la Capri (stopuri, cablu frana mana, masca fata).Din fericire, astea nu-s asa stingente cum erau franele.
Si nu in ultimul rand, cel mai important lucru este ca masina functioneaza foarte bine, iar performantele motorului sunt surprinzatoare pt o masina de aproape trei decenii. Dar m-am laudat destul pe ziua de azi, daca vom avea ocazia sa ne intalnim vreodata, o sa lasam faptele sa vorbeasca...
|
Intr-adevar, nu gasesti foarte multe la magazinele de la noi, dar pentru asta exista ebay si nu numai (daca ai nevoie de ajutor, striga).
Sunt convins ca merge super misto cu motorul pe care l-ai pus si tocmai asta ar trebui sa fie motivul pentru care sa nu faci compromisuri in privinta restaurarii si/sau tuningului.
Desigur ca ne vom intalni, ca doar impartim aceeasi pasiune, dar mai intai vreau sa o termin pe a mea. M-am apucat serios de treaba, gata cu piesele, sper ca in cateva luni sa fie gata... asta daca nu raman somer. :d
Last edited by Silencer Power; 09-08-09 at 12:21.
|
|
|
09-08-09, 16:03
|
#4672
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
@ florin cars, eu sunt interesat de o masca pt Capri mk3, si te rog sa-l intrebi pe amicul tau daca nu are si o pereche de stopuri.
@ Silencer Power, nu stiu despre ce compromisuri vorbesti tu mai sus, e chestia de gusturi de fapt- daca nu-ti place tie ceva, nu inseamna ca ai si dreptate- dar ma mir ca nu te-ai legat si de eleron ! Unii au fost atat de suparati pe eleron ca n-au vrut sa ma primeasca si pe mine sa ma joc cu ei ! -e vorba de aia cu Usergroup de masini retro, iar eu de atunci n-am mai putut dormi noaptea !-aiurea!!! La vremea cand am lucrat la masina asta nu aveam net, asa ca n-am avut surse de inspiratie ca acum. Probabil peste cativa ani cand vor apare probleme cu vopseaua sau rugina si o sa bag iar masina la reparat, o sa mai umblu si la aspect (oricum- eleronul ramane). In ce priveste chestiunea cu emblemele, singura care va dispare va fi SPORT de la masca; GT o sa ramana, nu inteleg de ce te-ai suparat pe ea ca doar a fost pusa la unele Capri inca din fabrica in urma cu 30-40 de ani - si culmea ! -pe modele cu motor de 1600 cmc, e adevarat ca si pe altele de 2000 si 2300 cmc, atat la mk 1 cat si la mk2, iar faptul ca eu am pus-o pe un mk3 nu cred ca este un compromis, ci doar o completare (!!!).
CIORBA ? Masina mea e ciorba ?!? Pt afirmatia asta ma gandesc sa te tai de pe lista cu cei carora le promisesem o bere cand ne vom vedea ...(glumesc !)
Spor la treaba si succes cu munca la masina ta ! Ai grija cu serviciu sa fii harnic si disciplinat ca sa nu te dea aia in somaj fiindca ar fi pacat sa ramana capra neterminata. Si astept sa pui poze cu ea ca sa pun si eu tunurile pe tine (cine rade la urma rade mai bine! tu ai ras deja, urmeaza sa rad si eu. Sau poate o sa-mi iei piuitu cand va fi gata ...) Inca o data spor la treaba si succes !
|
|
|
09-08-09, 17:20
|
#4673
|
Old School Cars
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
|
re: Club Ford Capri
Are cineva manualul de reparatii pt. 2.0,2.3 v6 ,etc.?, eu am gasit doar varianta in limba rusa
florin_cars, sa nu uiti de mine cu schema de la aprinderea electronica
PS:am vazut live masina lui capricosti, e lucrata cu mult simt de raspundere
__________________
|
|
|
09-08-09, 18:03
|
#4674
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Nu pot sa nu remarc diferenta de ton dintre primul raspuns si asta. :d
Referitor la embleme, da, sunt o ciorba, in sensul ca este o combinatie anarhica... Daca spui ca modelul tau este Ghia, atunci de ce Sport, care, oricum, nu a fost pus pe niciun Capri (S este alta mancare de peste :d... facem ce facem si tot la mancare ajungem) sau de ce GT?! Aceeasi indignare o am fata de pozitionarea lor, care se vrea a fi o solutie la o problema ce poate fi usor rezolvata asa cum trebuie. Iar bara este de-a dreptul groteasca... parca ar fi o Dacie cu bara de Cielo. Una peste alta tin sa-ti spun ca am inteles lipsa de know-how si acces la informatii care au dus la aceste "compromisuri", dar, din punctul meu de vedere (nu trebuie sa fii de acord cu el), ele trebuie remediate.
ps: Nu ti-am spus nimic de eleron pentru ca nu iese din tiparele unui tuning decent pentru un Capri, chiar daca nu-mi place.
pps: Restaurarea Capriului meu are deja peste 100 de poze, chiar daca abia de curand m-am apucat de treaba, asa ca o sa ai ce vedea (si afla) pe websiteul de "prezentare". Voi accepta orice remarca argumentata!
Quote:
Originally Posted by criss
Are cineva manualul de reparatii pt. 2.0,2.3 v6 ,etc.?, eu am gasit doar varianta in limba rusa ![Confused](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_confused.gif)
|
Am 4 manuale (print), ce anume te intereseaza?
Last edited by CJ-01-WOB; 09-08-09 at 22:19.
|
|
|
09-08-09, 20:53
|
#4675
|
Old School Cars
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
|
re: Club Ford Capri
Tolerantele admise la segmenti,cuzineti si axul cu came, reglarea culbutorilor, daca ai ceva si despre aprinderea electronica(eu acum am delcoul si modulul cu firele taiate),si tipul de bujii folosit la 2.3-urile cu aprindere electronica.
Tnx ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
|
|
|
11-08-09, 09:23
|
#4676
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
|
re: Club Ford Capri
stie careva sa imi zica diferentele unui motor de 2,3 v6 125 cp pus pe capri cu unul de 2,6 v6 150 cp? ca sunt cam naucit......e posibil sa am un 2,6 150 cp in loc de 2,3 v6 125...multumesc.
|
|
|
11-08-09, 09:39
|
#4677
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
re: Club Ford Capri
s-ar putea sa ma insel dar am impresia ca rs2600 avea motor cu injectie, deci ar trebui sa ai acel plenum, ca la 2.8i. in schimb, eu nu am auzit de 2.3 cu 125CP...
da, nu ma insel:
2.6 RS
There was a special high performance version with 2,637 cc (160.9 cu in) with a 90.0 mm (3.54 in) bore and a 69.0 mm (2.72 in) stroke. With fuel injection, it produced 150 hp (110 kW) and 219,5 Nm. It was the only first generation engine with fuel injection. Its only application was the
* Ford Capri 2600 RS from 1970 to 1974.
__________________
![](https://forum.4tuning.ro/signaturepics/sigpic14244_2.gif) cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
Last edited by silencer; 11-08-09 at 09:40.
Reason: added info
|
|
|
11-08-09, 09:41
|
#4678
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
|
Quote:
Originally Posted by silencer
s-ar putea sa ma insel dar am impresia ca rs2600 avea motor cu injectie, deci ar trebui sa ai acel plenum, ca la 2.8i. in schimb, eu nu am auzit de 2.3 cu 125CP...
da, nu ma insel:
2.6 RS
There was a special high performance version with 2,637 cc (160.9 cu in) with a 90.0 mm (3.54 in) bore and a 69.0 mm (2.72 in) stroke. With fuel injection, it produced 150 hp (110 kW) and 219,5 Nm. It was the only first generation engine with fuel injection. Its only application was the
* Ford Capri 2600 RS from 1970 to 1974.
|
am eu unul.
defapt lucrez la el
in 69 70 au doua versiuni de 2,3 v6....cel de 108cp si cel de 125 cp
cel de 125 cp a fost un pic mai rarutz....
uite aici specificatziii...
http://www.carfolio.com/specificatio...car/?car=68013
Last edited by NWZeu; 11-08-09 at 21:54.
|
|
|
11-08-09, 09:48
|
#4679
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
@ Silencer Power,
calmeaza-te mosule, anarhia de care vorbesti (sau ciorba) a fost folosita de Ford pe Capri mk2 la cateva zeci de mii de masini, eu doar am preluat exemplul lor, partial din necesitate (SPORT), partial de dambla (GT)! Afla de la mine (bag sama ca nu stiai) ca s-au fabricat Capri 1600 GT.Ghia, 2300 GT.S.Ghia, 3000 GT.S.Ghia. Sau credeai ca GT este apanajul numai a masinilor cu motoate V6-8-etc ? Cei de la VW au avut GT la penibilul Passat (GT cu 4 usi !!!) prin 1988-1992 si n-a murit nimeni din cauza asta , poate doar cativa in accidente grave produse de masinile respective. Asa ca daca la Capri cu motor de 1600cc,4L, 88cp, demaraj 0-100 km/h 13,5 s, v max 168km/h, sau motor 2300cc,V6, 108cp, 0-100km/h 11,2 s, v max 178 km/h, s-a putut pune emblema GT mi-am permis permis s-o pun si eu la motor 2000cc,dohc,120cp, 0-100 km/h sub 9,9 s (ca sa nu zic 10 s, pt ca mi se pare jenant). Si deocamdata nu s-a petrecut nici o catastrofa din cauza asta,n-au picat nici rotile, nici motorul, masina mea tolereaza anarhia !
Asa arata scaunele de Ghia.
|
|
|
11-08-09, 09:55
|
#4680
|
Old School Cars
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
silencere, cum nu ai auzit tu de 2.3-ul de 125CP ce s-a pus doar pe capri MK I?? ![Laughing](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_lol.gif) ![Laughing](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_lol.gif)
sincer, nici eu nu stiu de unde e scoasa diferenta de 17CP, tot incerc sa aflu, da' n-am sanse.
playere, te-ai mai facut cu o capra speciala si rara, se pare ca amicul nostru caprar din C-ta a renuntat, BRAVO.
Dupa cum ti-am explicat si eu, 2.6 de 150CP e injectie, dar varianta carburata are tot 125Cp ca 2.3-ul tau
|
|
|
|
|