Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 12-08-09, 10:29   #4696
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

silencer,
Apreciez sfaturile voastre, am povestit care a fost istoria celor 2 embleme pe masca; SPORT o sa dispara (am repetet deja de 2-3 ori asta) cand o sa procur alta masca mai buna, GT pur si simplu imi place sa fie acolo, sa mai 'coloreze' putin masina- asta e slabiciunea mea. Ghia a fost pusa de fabrica -pentru cine nu stie Ghia nu are legatura cu performantele masinii !- si indica faptul ca masina respectiva (Capri, Granada, Focus, Mondeo, etc) beneficiaza de dotari suplimentare complecte ale gamei. La Capri: scaune mai luxoase, tapiterie piele, consola centrala cu cotiera tip caseta (pt pus diferite obiecte mai mici), lumina in torpedou, geamuri laterale spate care se deschid, servodirectie si cam atat. La inceput am crezut ca toate caprele au fost ca a mea, dar cand am mai vazut alte Capri ( 4-5 buc) m-am mirat ca unele aveau scaune ca alea de Dacie, altele ceva gen Recaro, si aici pe forum am aflat ca unele nu aveau servodirectie sau ca la altele nu se deschideau geamurile laterale spate. Poate unii isi inchipuie ca ma dau mare si deja ma antipatizeaza, dar am facut doar o prezentare a masinii si stiu ca este vorba doar de noroc in cazul meu, nu de merite personale ca sa ma laud, ci -repet- de noroc !

Cred ca putem considera subiectul terminat si sa mai discutam de alte masini... Eu zic sa-l luam in colimator pe Silencer Power pt ca m-a "inervat" prea tare zilele astea. (glumeam !)
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 12-08-09, 10:42   #4697
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

nu ai de ce sa te superi, sau poate ai. silencerpower doar incerca sa isi spuna punctul de vedere in felul lui. masina lui si gusturile lui sunt constant macelarite de mine, in privat ce e drept. eu cel putin mi-am dat seama de cand ai intrat pe forum ca atunci cand ti-ai customizat masina nu ai urmat o directie precisa ci ai fost condus, ca majoritatea ce-i drept, de disponibilitatea elementelor fizice si a informatiei. acum ca ai ajuns printre noi sunt sigur ca vei privi lucrurile altfel, poate diferit de noi dar in mod cert vei dobandi cunostinte care vor conta. tu pastreaza-ti masina cum iti place, stii cum e, nu baga in seama criticii, nici macar nu-i ignora.

p.s. masina ta fiind o ghia, cred ca si eu as fi tinut-o cat mai standard, scaunele din ea chiar sunt lux nu sport. poate pt asta ai primit si comentariile privind emblemele. daca tot ai dus masina spre sport cu motorul si celelalte, ai putea sa te indrepti complet in acea directie sau, ai putea sa o faci sa arate subtil, ca o ghia, batranica, inceata, si cu acel motor.. sa fie o bestie.
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi

Last edited by silencer; 12-08-09 at 10:45.
silencer is offline   Reply With Quote
Old 12-08-09, 21:32   #4698
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default

@ silencer,
nu ma supar, recunosc ca Silencer Power m-a iritat din cauza ca insista asupra unor detalii care pt mine nu prea contau, dar pana la urma e ok ca am sfarsit conflictul si sper sa ramanem prieteni, ii sunt chiar dator cu o bere, inca nu l-am taiat de pe lista.
Cat despre lucru la masina , ca si in alte discutii, ai dreptate, am facut-o fara sa stiu exact ce vreau, la custom-izare am improvizat de la o zi la alta, interesul major fiind punerea la punct a problemelor legate de 'transplantul' mecanic de la Sierra la Capri (motor, cutie,rezervor,radiator,inst electrica,etc), si in plus eram nerabdator s-o vad cat mai repede in functiune sa vad daca merita sa mai bag alti bani in ea. Acum sunt multumit de ce poate masina din punct de vedere tehnic si urmeaza sa mai lucrez si la aspect.
O itrebare insa nu-mi da pace: oare daca la Silencer Power nu-i furau hotii oglinzile, le-ar fi tinut in continuare pe masina si acum ? N-a incercat sa-si cumpere altele , sau n-a gasit inca modelul ala de oglinzi ??? (na, ca nu m-am putut abtine !) Sper ca v-ati dat seama ca glumesc...

@ Criss,
motorul cu cod YYH este de la Granada, si are 108 cp,2300 cmc, dar cred ca stiai deja asta; daca aveam seria complecta puteam afla si anul de fabricatie.

Last edited by NWZeu; 13-08-09 at 17:49.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 12-08-09, 22:30   #4699
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

nu cred ca pot sa-ti raspund la intrebari. daca nu ma insel le-a lasat acolo ca nu avea rost sa le dea jos. ar fi ramas cu 4 gauri... in mod cert nu urma sa ramana acolo dupa restaurare. sa stii ca toti ne lovim de probeme cand vrem sa facem ceva in privinta acestor masini, si toti facem alegeri gresite, mai mult sau mai putin... nu stiu daca am pus poze cu aripile mele decupate... acum nu mai sunt atat de sigur ca imi plac cum eram atunci cand decupam din ele...

in a 2a poza e masina de pe care vin, si cum ar trebui sa arate..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Picture 053.jpg
Views:	72
Size:	2.38 MB
ID:	1043323   Click image for larger version

Name:	Picture021.jpg
Views:	85
Size:	423.4 KB
ID:	1043324  
silencer is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 01:07   #4700
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

playere, dar de ce are sigla cu XL, nu avea cu GT 2300?

A iesit beton, ai acum 2 capre unicat in tara, cel putin ca stare, desi cred ca GT 2300 nu mai sunt.
Congrats

Last edited by florin_cars; 13-08-09 at 01:10.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 08:22   #4701
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
@ silencer,
nu ma supar, recunosc ca Silencer Power m-a iritat din cauza ca insista asupra unor detalii care pt mine nu prea contau, dar pana la urma e ok ca am sfarsit conflictul si sper sa ramanem prieteni, ii sunt chiar dator cu o bere, inca nu l-am taiat de pe lista.
Cat despre lucru la masina , ca si in alte discutii, ai dreptate, am facut-o fara sa stiu exact ce vreau, la custom-izare am improvizat de la o zi la alta, interesul major fiind punerea la punct a problemelor legate de 'transplantul' mecanic de la Sierra la Capri (motor, cutie,rezervor,radiator,inst electrica,etc), si in plus eram nerabdator s-o vad cat mai repede in functiune sa vad daca merita sa mai bag alti bani in ea. Acum sunt multumit de ce poate masina din punct de vedere tehnic si urmeaza sa mai lucrez si la aspect.
O itrebare insa nu-mi da pace: oare daca la Silencer Power nu-i furau hotii oglinzile, le-ar fi tinut in continuare pe masina si acum ? N-a incercat sa-si cumpere altele , sau n-a gasit inca modelul ala de oglinzi ??? (na, ca nu m-am putut abtine !) Sper ca v-ati dat seama ca glumesc...
Eu nu am restaurat nimic la masina mea (spre deosebire de tine), au fost mici interventii ca sa reziste cat mai bine pana cand ma apuc de ea. Asa ca, oglinzile ar fi ramas fara nici cea mai mica urma de indoiala, pentru ca doar nu scoteam oglinzile si lasam masina ciuruita... sau ai fi vrut sa pun dopuri? (e retorica)

ps: daca nu ai comentarii cat de cat obiective, pertinente si lipsite de razbunare o sa bei berea singur... glumesc, evident
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 10:04   #4702
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default

@ silencer,
mie imi plac branhiile alea, sunt pe gustul meu, poate o sa imi fac si eu. Imi plac si bordurile mai bombate cum is cele din poza 2, am vazut la mai multe Capri si deja le am in plan pe cand va urma sa mai lucrez la tablarie. O sa caut o poza cu un Capri care imi place mie si o sa va cer parerea daca e buna alegera mea.
@ Silencer Power,
ma bucur ca stii de gluma, berea sper sa o bem impreuna si cu ceilalti mai devreme sau mai tarziu. Stiam de ce nu ai dat jos oglinzile, dar am zis sa ma leg si eu de ceva.
Motorul tau e 2.0 , V6 , 90 cp, daca nu ma insel. Modificarile pe care vrei sa le faci ma gandesc ca o sa-i ridice puterea la peste 200 cp (posibil sa gresesc !), banuiesc ca umbli si la pistoane, ax came, transmisie, frane, etc. Cam la cat apreciezi ca o sa te coste in final ? Nu era mai simplu si mai ieftin sa-i pui V6 Cosworth ? La englezi am vazut pe net o firma care pune motorul asta pe Capri mk1,2 si 3 la 2000 lire, fara tva (nu stiu cat ar costa numai motorul in RO, dar cred ca operatia cu motor cu tot ar fi mai ieftina la noi). Stage 1 ofera motorul normal de vreo 200 cp, dar pt bani in plus se poate opta pt Stage 2-3 cu putere pana la 500 cp. Tot ei au in oferta si V8, dar nu stiu la ce pret.
@ florin cars,
care mai e situatia cu piesele de Capri de care ziceai zilele trecute ? Ceva masca ? Ceva stopuri ?

@ Silencer Power,
scuze, mi-am amintit cu intarziere ca modificarile vor fi pe un motor de 2.8... Si inca o intrebare: cam cand crezi ca va fi gata 'bestia' ?

Last edited by NWZeu; 13-08-09 at 17:50.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 10:53   #4703
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

nu va fi gata niciodata, asta e partea frumoasa. el nu e adeptul injectiei pe o masina din 78... de-aia are ditai carbul.
silencer is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 11:22   #4704
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by silencer View Post
nu va fi gata niciodata, asta e partea frumoasa. el nu e adeptul injectiei pe o masina din 78... de-aia are ditai carbul.
Cum 'niciodata'? Da' ce l-au dat in somaj ?
Si eu am avut rezerve in privinta injectiei, de'aia cand am pus dohc am ales carburatia, insa de cand am trecut pe inj sunt mult mai multumit.
Pe Capri au fost motoare pe injectie inca din 1970, pe mk1 cu cilindree de 2600 si 150cp- faimoasele RS2600, care is printre cele mai admirate modele de Capri dintotdeauna.Asa ca daca anul de fabricatie este 1978 nu ar fi un sacrilegiu motorul pe inj., dar probabil se pot face mai usor modificari pt cresterea puterii la carb.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 11:28   #4705
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

pai o masina de pasiune, niciodata nu e gata, uita-te si la strainii care au bani fata de noi, dar tot timpul e de facut ceva, de adaugat sau modificat ceva, astea sunt masini in continua schimbare, asta zicea silencer.

nu e vorba ca nu au fost capre perfuzate inainte de '80, dar "suna" aiurea, injectie pe o masina veche, desi acestea exista din anii '30-'40.



costi, poze cu grilele am facut, dar stii problemele cu netul, compul, nu pot uploada poze, astept sa le "urc" de la altcineva. Stopuri nu sunt, doar grile multe si diferite, ceasuri de bord de masini vechi, mai simple dar mai rare si faruri diverse modele, asemenea, simple si rare, nimic special.
Pt putere mare la 2.8 de ex, nu era nevoie de atatia bani investiti, era varianta Turbo, mai ieftina si nu necesita injectie, cum de altfel nici eu nu agreez asa ceva pe motoare vechi, decat daca e montata din fabrica...
Pana la urma, decat Turbo, iubesc capacitatea, asa ca, decat sa "stresez" un micut de 2.8, preferam un aspirat 5.0+ si aveti din astea destule prin bucale

Last edited by florin_cars; 13-08-09 at 11:57.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 12:13   #4706
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

gluma repetata bate in altceva... tu esti multumit cu injectia si cu un L4. cred ca noi suntem fani V...
silencer is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 15:04   #4707
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
Pt putere mare la 2.8 de ex, nu era nevoie de atatia bani investiti, era varianta Turbo, mai ieftina si nu necesita injectie, cum de altfel nici eu nu agreez asa ceva pe motoare vechi, decat daca e montata din fabrica...
Pana la urma, decat Turbo, iubesc capacitatea, asa ca, decat sa "stresez" un micut de 2.8, preferam un aspirat 5.0+ si aveti din astea destule prin bucale
Turbo as pune pe un MK III, dar ar fi bi-. Totusi, costurile nu sunt chiar atat de mici, sunt chiar mai mari decat la mine, dar si ceva mai multa putere daca treaba e facuta cum trebuie.
Si un v8 ar fi o treaba, nu neaparat 5.0, poate sa fie si unul mai mic. Oricum ar fi, nu trebuie sa uitam multitudinea de modificari implicate de o conversie pentru v8, sau orice alt motor care sare de 200 cp, pe care, la noi (in Romania), daca nu le faci tu, nu ti le face nimeni, si nu este deloc usor.

Last edited by Silencer Power; 13-08-09 at 15:06.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 18:10   #4708
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default re: Club Ford Capri

hehe...
fara suparare ca ma bag dar observ ca pe o mica bantuiala ,facuratzi ditamai circul de 2 pagini topic....aceasi problema sau discutie am avut o eu in urma cu un an.
ca idee....am un focus diesel 2.0 stock 136 cp dus la extreme la 200 cp ...masina trage excelent chiar dubios ....am comandat un chit de focus st din uk ,l am pus pe masina ...si de aici sa te tzii nene...discutiii pe forum....ba ca e taranesc,ba ca e misto etc..etc...
mentionez ca masina mea de servici era un focus st de 225 t5,deci obisnuindu ma cu consumul de 30 la suta....consum care nu era pe bani mei....am comandat diesel....cu 6 la suta consum si cu un cuplu mai mare ca un st....
si au inceput discutiile ...mai bine comandai st ,umblii cu copii etc....
de asta spun ...fiecare cu gusturile sale..ii inteleg perfect si pe unu si pe altu...unu e suparat ca ca munca si gustul sau nu e apreciat...altuia i se pare ceva kitcios....
hai sa uitam de incident...si sa ne concentram domnilor la capre...

va poop
player77 is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 18:29   #4709
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

pai daca spuneai asta aici nu te critica nimeni ca ti-ai pus bara de ford pe un ford.
silencer is offline   Reply With Quote
Old 13-08-09, 21:27   #4710
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by silencer View Post
pai daca spuneai asta aici nu te critica nimeni ca ti-ai pus bara de ford pe un ford.
heheheh
asa crezi tu....au fost topicuri la genul ca sunt tzarn...ca am pus gen cum pun uni m power pe un bmw slabutz....dar am ras si am trecut mai departe...multi nu intelegeam cum pot sa fac oroarea sa pun kit de st pe un dizelar..etc...pe urma le am explicat ca dieselu meu trage aprox la fel de bine ca un benzinar de 225 cp...si ei nu intelegem de ce am dat atat pe un diesel si pe urma am facut modificari de 3000 euro ca sa arte ca una benzina...
explicatzia mea a fost de o rapiditate rar intalnita..foook u ....all si cu asta
basta...
ideea e ca chiar imi pare rau cand va contrariatzi pe timpenii...oricum imi pare bine ca v am cunoscut si ca impartasim cu totzi aceasi pasiune...capri...
cine vrea imi poate da add la mes....ciprian_lefteroglu...
ne auzim
player77 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -