Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 05-06-09, 10:19   #4546
andreirss

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
Default re: Club Ford Capri

Salutare! Am nevoie de putin ajutor/sfaturi.
Capri-ul pe care l-am luat (aproape luat - e facut contractul cu avans, dar nu am facut inca toate actele) are o problema - va trebi sa povestesc putin.
Masina a avut seria caroseriei rescrisa la rar si trecuta in cartea masinii. Problema acum e urmatoarea... seria a fost scrisa sub capota in zona indicata pe poza cu linia verde. Putin deasupra liniei rosii se poate observa o crapatura. Crapatura respectiva este numai la nivelul acelui element care vine peste caroseria in sine - eu asa tin minte, ca am gasit acea bucata de tabla ca si piesa de schimb.
Persoana de la care iau masina mi-a spus ca ma ajuta cu ITP-ul (din ciclul "stiu pe cineva") si mi-l face el inainte sa o trec pe numele meu ca sa nu ajung cu inspectia la RAR. Numai ca atunci cand a dus-o la statie, tipul de acolo i-a spus ca nu s-ar baga sa-i dea inspectia din cauza acelei crapaturi, care ar putea fi un semn ca s-a "umblat" in acea zona sensibila care are si seria.
Masina sta de un an si ceva la alta persoana care a cumparat-o intr-un fel.. a platit o parte din suma si urma sa dea si restul - fara contract, era o cunostinta -, intre timp nu a mai avut bani si masina a zacut intr-un service pana am aparut eu.
Proprietarul mi-a spus ca din cauza asta - ca masina nu a stat in grija lui de ceva vreme, nu poate sa bage mana in foc ca nu s-a umblat pe la ea.. desi la cat cunoate el masina, e aceeasi caroserie cu care a lasat-o, si ce e drept... cam greu sa fi schimbat cineva cu o caroserie la aceeasi culoare..dar cine stie.
El mi-a spus ca asa nu mi-o da, ca riscam sa aiba si el si eu probleme...

Acum ca am povestit... ce am putea face sa rezolvam problema? - a se nota ca nu vrem sa ajunga la rar pt inspectie, ca acolo nu o obtinem fara o investitie majora in piese...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Imag015_.JPG
Views:	78
Size:	42.9 KB
ID:	950304  
andreirss is offline   Reply With Quote
Old 05-06-09, 15:43   #4547
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default re: Club Ford Capri

Eu zic sa verifici daca a fost "umblat" la serii...si sa te convingi de asta. Daca sa umblat nu te complica.
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-09, 15:54   #4548
andreirss

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by bil1706 View Post
Eu zic sa verifici daca a fost "umblat" la serii...si sa te convingi de asta. Daca sa umblat nu te complica.
Seria care apare acolo sub capota apare si in cartea masinii, cu stampila de la RAR cum ca a fost rescrisa. Nu stiu cum altfel sa sa verific daca a fost "umblat" la serii. Problema e ca persoana la care a dus proprietarul masina pt ITP i-a spus ca din cauza acelei crapaturi exact pe elementul care are seria, e posibil ca atunci cand voi ajunge eu ca si cumparator la RAR pt identificare, aia sa faca urat... ca am inteles ca au nu-stiu-ce aparat cu care citesc/verifica seriile pe masina astfel incat sa nu fie decupate si puse de pe o masina pe alta sau ceva de genul... si imperfectiunile de genul asta ridica un semnal de alarma cum ca tabla e discontinua - asa s-ar verifica impotriva resudarii. - sper ca nu aberez - repet, vorbesc din auzite.
Am sa trec si pe la RAR sa intreb ce si cum.. asta daca dau de vreounul binevoitor pe-acolo......

Last edited by andreirss; 05-06-09 at 15:58.
andreirss is offline   Reply With Quote
Old 05-06-09, 17:11   #4549
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Daca cei care au vazut de aproape (masina pe care vrei s-o cumperi) au dubii in privinta seriilor e cazul sa fii foarte atent. Seria pansonata-de fabrica sau de RAR -poate fi decupata si sudata la alta caroserie dar cand ajungi la RAR pt verificare sau schimbare de proprietar ,in cazul ca ei au suspiciunii la capitolul asta, pot sa verifice cu un aparat cu ultrasunete si sa depisteze daca s-a intervenit cu sudura in perimetrul seriei iar daca se confirma treaba asta iti blocheaza actele, masina si ajungi sa dai declaratii la Politie. Faptul ca proprietarul nu garanteaza autenticitatea caroseriei ("ca nu poate baga mana in foc "!!!) e foarte suspect. Intereseaza-te la RAR daca iti poate face numai autentificarea urmand sa faci inspectia ulterior ,peste cateva saptamani sau luni dupa ce o pui la punct...Dupa cum ai prezentat tu situatia masini ,eu cred ca poate fi tzeapa cu seria caroseriei. Pe cea de la motor ai verificat-o ?
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 05-06-09, 18:41   #4550
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Azi am cumparat o cutie de viteze TYPE E (code 5) , pt. 2.8i, in 4 viteze, si are levierul de la schimbator rupt. Are cineva cumva vreun levier pentru cutia asta?
Si alt lucru, am gasit acolo la dezmembrari un motor de 1.3 v4, pt capri 1, poate ar fi interesat cineva.
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning

Magazin on-line Audio Class

Magazin On-line Piese Auto

Furtune siliconice - conversii turbo
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 05-06-09, 20:15   #4551
andreirss

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Daca cei care au vazut de aproape (masina pe care vrei s-o cumperi) au dubii in privinta seriilor e cazul sa fii foarte atent. Seria pansonata-de fabrica sau de RAR -poate fi decupata si sudata la alta caroserie dar cand ajungi la RAR pt verificare sau schimbare de proprietar ,in cazul ca ei au suspiciunii la capitolul asta, pot sa verifice cu un aparat cu ultrasunete si sa depisteze daca s-a intervenit cu sudura in perimetrul seriei iar daca se confirma treaba asta iti blocheaza actele, masina si ajungi sa dai declaratii la Politie. Faptul ca proprietarul nu garanteaza autenticitatea caroseriei ("ca nu poate baga mana in foc "!!!) e foarte suspect. Intereseaza-te la RAR daca iti poate face numai autentificarea urmand sa faci inspectia ulterior ,peste cateva saptamani sau luni dupa ce o pui la punct...Dupa cum ai prezentat tu situatia masini ,eu cred ca poate fi tzeapa cu seria caroseriei. Pe cea de la motor ai verificat-o ?
Da, seria de la motor e ok. Azi nu am ajuns la RAR, dar am sa incerc maine daca au program si sa intreb si acolo de o solutie. Cam asta ar fi singura pe care mi-o imaginam si eu... daca se poate la RAR sa imi rescrie seria in alta parte (ca acolo oricum voi interveni cu sudura sau schimb) si sa imi faca identificarea...
Voi mai reveni luni cu detalii, poate va mai fi cineva interesat de subiect pe forum. Pana atunci, mai astept sugestii daca se gasesc.
Weekend placut!
andreirss is offline   Reply With Quote
Old 06-06-09, 18:26   #4552
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

culoarea corespunde in carte? exista posibilitatea ca actele si seria sa fie ale unei alte capre si caroseria pe care dai banii sa fie alta poveste. seria caroseriei are elemente despre anul fabricatiei, tara fabricatiei... pe www.oldmobile.de , pe la ultimile pagini si in revista burtonpower gasesti traducerea seriei. vezi sa nu fie o serie de mk1 pe un mk2. daca faci ITP-ul inainte de prefectarea actelor e bine dar la identificarea RAR daca seria e falsa ti-ar putea indisponibiliza masina desi esti cumparator de buna credinta. daca cunoasti un inginer de la RAR adu-l acasa sa-si dea cu parerea.
__________________

~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 07-06-09, 10:20   #4553
andreirss

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
culoarea corespunde in carte? exista posibilitatea ca actele si seria sa fie ale unei alte capre si caroseria pe care dai banii sa fie alta poveste. seria caroseriei are elemente despre anul fabricatiei, tara fabricatiei... pe www.oldmobile.de , pe la ultimile pagini si in revista burtonpower gasesti traducerea seriei. vezi sa nu fie o serie de mk1 pe un mk2. daca faci ITP-ul inainte de prefectarea actelor e bine dar la identificarea RAR daca seria e falsa ti-ar putea indisponibiliza masina desi esti cumparator de buna credinta. daca cunoasti un inginer de la RAR adu-l acasa sa-si dea cu parerea.
In cartea masinii au fost completate datele de doua ori. Prima data era seria veche a caroseriei si culoarea "visiniu" - care e culoarea masinii. A doua oara a fost completat cand s-a rescris seria caroseriei, si culoarea s-a trecut "rosu" - am inteles ca nu se mai trec toate culorile acum, ci numai niste culori de baza de genul rosu e si caramiziu si portocaliu si roz .... nu se mai trece codul exact al culorii.
Nu am de ce sa caut info dupa seria veche, aia nu mai este valabila... cand a fost rescrisa la RAR, i-au dat o serie cu "RO...". Ca daca inainte de asta caroseria era pe alta masina, mai putin ma intereseaza... a trecut odata pe la RAR si e inscrisa seria actuala in carte. Numai sa nu mai fi existat si o a doua operatiune...
Sub capota pe elementul de tabla de deasupra mastii de plastic din fata este o tablita de la producator nituita pe care sunt trecute toate datele si seriile masinii. Acolo se regaseste si seria veche a caroseriei, seria motorului care corespunde cu e pe motor si in carte... Doar ca .. niste nituri stiu sa pun si eu
andreirss is offline   Reply With Quote
Old 07-06-09, 15:55   #4554
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

@ bil1706, pt ca pe mesaj privat nu stiu sa atasez foto iata aici distantierele de care era vorba...
@ andreirss, noi ne-am dat cu deja cu parerea, ramane de vazut ce vei rezolva tu; sa dea Dumnezeu sa fie ok si sa poti deveni cat mai curand proprietar de Capri, BAFTA !!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	flanse Ford.jpg
Views:	60
Size:	118.9 KB
ID:	953510  
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 07-06-09, 19:44   #4555
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by AudioClass View Post
Azi am cumparat o cutie de viteze TYPE E (code 5) , pt. 2.8i, in 4 viteze, si are levierul de la schimbator rupt. Are cineva cumva vreun levier pentru cutia asta?
Si alt lucru, am gasit acolo la dezmembrari un motor de 1.3 v4, pt capri 1, poate ar fi interesat cineva.
E o cutie de viteze foarte misto, datorita rapoartelor, dar cu sanse mici sa reziste la puterea unui 2.8i, fie el si cu mai putin de 150 sau 160 cp (nu stiu daca e injectie electronica sau mecanica).
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 07-06-09, 20:02   #4556
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
E o cutie de viteze foarte misto, datorita rapoartelor, dar cu sanse mici sa reziste la puterea unui 2.8i, fie el si cu mai putin de 150 sau 160 cp (nu stiu daca e injectie electronica sau mecanica).
Pia din cate stiu eu este chiar de 2.8 cutia asta, si ar tebui sa reziste fara probleme, chiar am auzit ca este cea mai buna pt. 2,8.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 07-06-09, 20:40   #4557
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by AudioClass View Post
Pia din cate stiu eu este chiar de 2.8 cutia asta, si ar tebui sa reziste fara probleme, chiar am auzit ca este cea mai buna pt. 2,8.
Daca este Type E nu este de 2.8i.
Singurele cutii puse pe 2.8 au fost: Type 5, 9 si MT75. (cea mai buna fiind cea din urma)

ps: Partea nasoala la Type E este ca atuul cutiei este si minusul ei, adica o cutie cu rapoarte apropiate este o cutie solicitata si daca nici nu este facuta sa reziste la un motor precum 2.8i, iti dai seama cam ce o sa se intample.

Last edited by Silencer Power; 07-06-09 at 20:47.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 07-06-09, 20:56   #4558
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Daca este Type E nu este de 2.8i.
Singurele cutii puse pe 2.8 au fost: Type 5, 9 si MT75. (cea mai buna fiind cea din urma)

ps: Partea nasoala la Type E este ca atuul cutiei este si minusul ei, adica o cutie cu rapoarte apropiate este o cutie solicitata si daca nici nu este facuta sa reziste la un motor precum 2.8i, iti dai seama cam ce o sa se intample.
Ca sa nu fie confuzii, asta e cutia, cred ca am gresit eu in descriere.
http://www.burtonpower.com/technical...5_gearbox.aspx
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 07-06-09, 21:03   #4559
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by AudioClass View Post
Ca sa nu fie confuzii, asta e cutia, cred ca am gresit eu in descriere.
http://www.burtonpower.com/technical...5_gearbox.aspx
Pai pana acum numai despre Type 5 am discutat, ar fi trebuit sa stii.

Ai luat o cutie ok (ca si model), acum nu stiu cum se prezinta.

Bafta!
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 07-06-09, 21:36   #4560
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Pai pana acum numai despre Type 5 am discutat, ar fi trebuit sa stii.

Ai luat o cutie ok (ca si model), acum nu stiu cum se prezinta.

Bafta!
chestia e ca pe catalogul alora de la motomobil cutia asta e numita TYPE E(code 5), de aia nu neam inteles
AudioClass is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -