05-06-09, 10:19
|
#4546
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
|
re: Club Ford Capri
Salutare! Am nevoie de putin ajutor/sfaturi.
Capri-ul pe care l-am luat (aproape luat - e facut contractul cu avans, dar nu am facut inca toate actele) are o problema - va trebi sa povestesc putin.
Masina a avut seria caroseriei rescrisa la rar si trecuta in cartea masinii. Problema acum e urmatoarea... seria a fost scrisa sub capota in zona indicata pe poza cu linia verde. Putin deasupra liniei rosii se poate observa o crapatura. Crapatura respectiva este numai la nivelul acelui element care vine peste caroseria in sine - eu asa tin minte, ca am gasit acea bucata de tabla ca si piesa de schimb.
Persoana de la care iau masina mi-a spus ca ma ajuta cu ITP-ul (din ciclul "stiu pe cineva") si mi-l face el inainte sa o trec pe numele meu ca sa nu ajung cu inspectia la RAR. Numai ca atunci cand a dus-o la statie, tipul de acolo i-a spus ca nu s-ar baga sa-i dea inspectia din cauza acelei crapaturi, care ar putea fi un semn ca s-a "umblat" in acea zona sensibila care are si seria.
Masina sta de un an si ceva la alta persoana care a cumparat-o intr-un fel.. a platit o parte din suma si urma sa dea si restul - fara contract, era o cunostinta -, intre timp nu a mai avut bani si masina a zacut intr-un service pana am aparut eu.
Proprietarul mi-a spus ca din cauza asta - ca masina nu a stat in grija lui de ceva vreme, nu poate sa bage mana in foc ca nu s-a umblat pe la ea.. desi la cat cunoate el masina, e aceeasi caroserie cu care a lasat-o, si ce e drept... cam greu sa fi schimbat cineva cu o caroserie la aceeasi culoare..dar cine stie.
El mi-a spus ca asa nu mi-o da, ca riscam sa aiba si el si eu probleme...
Acum ca am povestit... ce am putea face sa rezolvam problema? - a se nota ca nu vrem sa ajunga la rar pt inspectie, ca acolo nu o obtinem fara o investitie majora in piese...
|
|
|
05-06-09, 15:43
|
#4547
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
|
re: Club Ford Capri
Eu zic sa verifici daca a fost "umblat" la serii...si sa te convingi de asta. Daca sa umblat nu te complica.
|
|
|
05-06-09, 15:54
|
#4548
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by bil1706
Eu zic sa verifici daca a fost "umblat" la serii...si sa te convingi de asta. Daca sa umblat nu te complica.
|
Seria care apare acolo sub capota apare si in cartea masinii, cu stampila de la RAR cum ca a fost rescrisa. Nu stiu cum altfel sa sa verific daca a fost "umblat" la serii. Problema e ca persoana la care a dus proprietarul masina pt ITP i-a spus ca din cauza acelei crapaturi exact pe elementul care are seria, e posibil ca atunci cand voi ajunge eu ca si cumparator la RAR pt identificare, aia sa faca urat... ca am inteles ca au nu-stiu-ce aparat cu care citesc/verifica seriile pe masina astfel incat sa nu fie decupate si puse de pe o masina pe alta sau ceva de genul... si imperfectiunile de genul asta ridica un semnal de alarma cum ca tabla e discontinua - asa s-ar verifica impotriva resudarii. - sper ca nu aberez - repet, vorbesc din auzite.
Am sa trec si pe la RAR sa intreb ce si cum.. asta daca dau de vreounul binevoitor pe-acolo......
Last edited by andreirss; 05-06-09 at 15:58.
|
|
|
05-06-09, 17:11
|
#4549
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Daca cei care au vazut de aproape (masina pe care vrei s-o cumperi) au dubii in privinta seriilor e cazul sa fii foarte atent. Seria pansonata-de fabrica sau de RAR -poate fi decupata si sudata la alta caroserie dar cand ajungi la RAR pt verificare sau schimbare de proprietar ,in cazul ca ei au suspiciunii la capitolul asta, pot sa verifice cu un aparat cu ultrasunete si sa depisteze daca s-a intervenit cu sudura in perimetrul seriei iar daca se confirma treaba asta iti blocheaza actele, masina si ajungi sa dai declaratii la Politie. Faptul ca proprietarul nu garanteaza autenticitatea caroseriei ("ca nu poate baga mana in foc "!!!) e foarte suspect. Intereseaza-te la RAR daca iti poate face numai autentificarea urmand sa faci inspectia ulterior ,peste cateva saptamani sau luni dupa ce o pui la punct...Dupa cum ai prezentat tu situatia masini ,eu cred ca poate fi tzeapa cu seria caroseriei. Pe cea de la motor ai verificat-o ?
|
|
|
05-06-09, 18:41
|
#4550
|
Ford Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Azi am cumparat o cutie de viteze TYPE E (code 5) , pt. 2.8i, in 4 viteze, si are levierul de la schimbator rupt. Are cineva cumva vreun levier pentru cutia asta?
Si alt lucru, am gasit acolo la dezmembrari un motor de 1.3 v4, pt capri 1, poate ar fi interesat cineva.
|
|
|
05-06-09, 20:15
|
#4551
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Daca cei care au vazut de aproape (masina pe care vrei s-o cumperi) au dubii in privinta seriilor e cazul sa fii foarte atent. Seria pansonata-de fabrica sau de RAR -poate fi decupata si sudata la alta caroserie dar cand ajungi la RAR pt verificare sau schimbare de proprietar ,in cazul ca ei au suspiciunii la capitolul asta, pot sa verifice cu un aparat cu ultrasunete si sa depisteze daca s-a intervenit cu sudura in perimetrul seriei iar daca se confirma treaba asta iti blocheaza actele, masina si ajungi sa dai declaratii la Politie. Faptul ca proprietarul nu garanteaza autenticitatea caroseriei ("ca nu poate baga mana in foc "!!!) e foarte suspect. Intereseaza-te la RAR daca iti poate face numai autentificarea urmand sa faci inspectia ulterior ,peste cateva saptamani sau luni dupa ce o pui la punct...Dupa cum ai prezentat tu situatia masini ,eu cred ca poate fi tzeapa cu seria caroseriei. Pe cea de la motor ai verificat-o ?
|
Da, seria de la motor e ok. Azi nu am ajuns la RAR, dar am sa incerc maine daca au program si sa intreb si acolo de o solutie. Cam asta ar fi singura pe care mi-o imaginam si eu... daca se poate la RAR sa imi rescrie seria in alta parte (ca acolo oricum voi interveni cu sudura sau schimb) si sa imi faca identificarea...
Voi mai reveni luni cu detalii, poate va mai fi cineva interesat de subiect pe forum. Pana atunci, mai astept sugestii daca se gasesc.
Weekend placut!
|
|
|
06-06-09, 18:26
|
#4552
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
culoarea corespunde in carte? exista posibilitatea ca actele si seria sa fie ale unei alte capre si caroseria pe care dai banii sa fie alta poveste. seria caroseriei are elemente despre anul fabricatiei, tara fabricatiei... pe www.oldmobile.de , pe la ultimile pagini si in revista burtonpower gasesti traducerea seriei. vezi sa nu fie o serie de mk1 pe un mk2. daca faci ITP-ul inainte de prefectarea actelor e bine dar la identificarea RAR daca seria e falsa ti-ar putea indisponibiliza masina desi esti cumparator de buna credinta. daca cunoasti un inginer de la RAR adu-l acasa sa-si dea cu parerea.
__________________
~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
|
|
|
07-06-09, 10:20
|
#4553
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by codrin44
culoarea corespunde in carte? exista posibilitatea ca actele si seria sa fie ale unei alte capre si caroseria pe care dai banii sa fie alta poveste. seria caroseriei are elemente despre anul fabricatiei, tara fabricatiei... pe www.oldmobile.de , pe la ultimile pagini si in revista burtonpower gasesti traducerea seriei. vezi sa nu fie o serie de mk1 pe un mk2. daca faci ITP-ul inainte de prefectarea actelor e bine dar la identificarea RAR daca seria e falsa ti-ar putea indisponibiliza masina desi esti cumparator de buna credinta. daca cunoasti un inginer de la RAR adu-l acasa sa-si dea cu parerea.
|
In cartea masinii au fost completate datele de doua ori. Prima data era seria veche a caroseriei si culoarea "visiniu" - care e culoarea masinii. A doua oara a fost completat cand s-a rescris seria caroseriei, si culoarea s-a trecut "rosu" - am inteles ca nu se mai trec toate culorile acum, ci numai niste culori de baza de genul rosu e si caramiziu si portocaliu si roz .... nu se mai trece codul exact al culorii.
Nu am de ce sa caut info dupa seria veche, aia nu mai este valabila... cand a fost rescrisa la RAR, i-au dat o serie cu "RO...". Ca daca inainte de asta caroseria era pe alta masina, mai putin ma intereseaza... a trecut odata pe la RAR si e inscrisa seria actuala in carte. Numai sa nu mai fi existat si o a doua operatiune...
Sub capota pe elementul de tabla de deasupra mastii de plastic din fata este o tablita de la producator nituita pe care sunt trecute toate datele si seriile masinii. Acolo se regaseste si seria veche a caroseriei, seria motorului care corespunde cu e pe motor si in carte... Doar ca .. niste nituri stiu sa pun si eu
|
|
|
07-06-09, 15:55
|
#4554
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
@ bil1706, pt ca pe mesaj privat nu stiu sa atasez foto iata aici distantierele de care era vorba...
@ andreirss, noi ne-am dat cu deja cu parerea, ramane de vazut ce vei rezolva tu; sa dea Dumnezeu sa fie ok si sa poti deveni cat mai curand proprietar de Capri, BAFTA !!!
|
|
|
07-06-09, 19:44
|
#4555
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by AudioClass
Azi am cumparat o cutie de viteze TYPE E (code 5) , pt. 2.8i, in 4 viteze, si are levierul de la schimbator rupt. Are cineva cumva vreun levier pentru cutia asta?
Si alt lucru, am gasit acolo la dezmembrari un motor de 1.3 v4, pt capri 1, poate ar fi interesat cineva.
|
E o cutie de viteze foarte misto, datorita rapoartelor, dar cu sanse mici sa reziste la puterea unui 2.8i, fie el si cu mai putin de 150 sau 160 cp (nu stiu daca e injectie electronica sau mecanica).
|
|
|
07-06-09, 20:02
|
#4556
|
Ford Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
E o cutie de viteze foarte misto, datorita rapoartelor, dar cu sanse mici sa reziste la puterea unui 2.8i, fie el si cu mai putin de 150 sau 160 cp (nu stiu daca e injectie electronica sau mecanica).
|
Pia din cate stiu eu este chiar de 2.8 cutia asta, si ar tebui sa reziste fara probleme, chiar am auzit ca este cea mai buna pt. 2,8.
|
|
|
07-06-09, 20:40
|
#4557
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by AudioClass
Pia din cate stiu eu este chiar de 2.8 cutia asta, si ar tebui sa reziste fara probleme, chiar am auzit ca este cea mai buna pt. 2,8.
|
Daca este Type E nu este de 2.8i.
Singurele cutii puse pe 2.8 au fost: Type 5, 9 si MT75. (cea mai buna fiind cea din urma)
ps: Partea nasoala la Type E este ca atuul cutiei este si minusul ei, adica o cutie cu rapoarte apropiate este o cutie solicitata si daca nici nu este facuta sa reziste la un motor precum 2.8i, iti dai seama cam ce o sa se intample.
Last edited by Silencer Power; 07-06-09 at 20:47.
|
|
|
07-06-09, 20:56
|
#4558
|
Ford Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
Daca este Type E nu este de 2.8i.
Singurele cutii puse pe 2.8 au fost: Type 5, 9 si MT75. (cea mai buna fiind cea din urma)
ps: Partea nasoala la Type E este ca atuul cutiei este si minusul ei, adica o cutie cu rapoarte apropiate este o cutie solicitata si daca nici nu este facuta sa reziste la un motor precum 2.8i, iti dai seama cam ce o sa se intample.
|
Ca sa nu fie confuzii, asta e cutia, cred ca am gresit eu in descriere.
http://www.burtonpower.com/technical...5_gearbox.aspx
|
|
|
07-06-09, 21:03
|
#4559
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by AudioClass
|
![Very Happy](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_biggrin.gif) Pai pana acum numai despre Type 5 am discutat, ar fi trebuit sa stii.
Ai luat o cutie ok (ca si model), acum nu stiu cum se prezinta.
Bafta!
|
|
|
07-06-09, 21:36
|
#4560
|
Ford Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
![Very Happy](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_biggrin.gif) Pai pana acum numai despre Type 5 am discutat, ar fi trebuit sa stii.
Ai luat o cutie ok (ca si model), acum nu stiu cum se prezinta.
Bafta!
|
chestia e ca pe catalogul alora de la motomobil cutia asta e numita TYPE E(code 5), de aia nu neam inteles
|
|
|
|
|