30-07-09, 12:35
|
#4651
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
Are cineva niste suruburi pentru prinderea discului de frana de butuc (8 suruburi)?
|
cred ca le am eu
dar trebuie sa satepti pina dau jos suspensia fata....cu 4 bucati cred ca te ppot rezolva da tre sa caut.
copii cine are nevoie de o punte spate de capri .????doar sabotii defrina trebuei schimbati,in rest nu are pic de joc.....urgent ca tre sa plec de la garajul unde sint acum si sincer nu mai vreau sa car si fieru asta dupa mine.....detalii pe 0732376930
__________________
FORD CAPRI powered by COSWORTH(200HP)
ensured by BROWNING in curind supercharged!
|
|
|
02-08-09, 10:05
|
#4652
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Poate unii stiti cum se pare ca va arata noul Capri, iar pt cei care n-au aflat iata o fotografie cu modelul care se zice ca va fi fabricat din 2010
Last edited by capricosti; 02-08-09 at 10:20.
|
|
|
02-08-09, 10:20
|
#4653
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Nu arata rau dar nu mai are botul ala lung si disproportionat cum era la generatiile anterioare si a pierdut aspectul de muscle car. Ceva mai spectaculos sugerase cineva prin 2007, cu aspect foarte american pe platforma noului Camaro ...
Asa ca pana anul viitor trebuie sa ne punem serios pe economii ca sa putem sa ne cumparam capre noi
Dar banuiesc ca oricum noi vom ramane tot la astea antice care sunt pasiunea vietii noastre.
|
|
|
02-08-09, 17:47
|
#4654
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
re: Club Ford Capri
prima arata surprinzator de similar cu noul scirocco, iar a2a, era o schita facuta de un fan, in niciun caz ceva macar aproape de oficial. in plus, platforma de camaro??? la un ford european? camaro se bate cu mustangul, ce logica ar avea Ford sa produca un Capri in aceeasi clasa cu mustangul? ma tem ca singura masina echivalenta cu un capri, de la ford ar fi un Focus ST. si daca vrei, Focus RS ar fi un capri rs3100 sau ceva din acea clasa. cam asa vad eu lucrurile, deci, baga economii si strange ~23k pt un ST.
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
|
|
|
03-08-09, 00:06
|
#4655
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Ai dreptate, cel care sugerase Capri pe platforma lui Camaro e un fan care probabil s-a gandit doar la aspect nu si la alte detalii; cred ca imaginea aia am descarcat-o de pe Capri Club Hungaria, nu sunt foarte sigur. Foto cu Capri galben a aparut in mai multe reviste si pe net in urma cu o luna sau doua si a fost prezentat ca fiind noul Ford Capri ce va fi fabricat din 2010 pe platforma lui Focus, beneficiind si de motorizarile respective. Pacat ca in felul asta nu va mai fi tractiune spate iar designul nu mai pastreaza aspectul clasic asa cum s-a intamplat cu Mustang, Camaro si Challenger in SUA. Seamana mai degraba cu Scirocco, Leon Cupra, Alfa Mito sau chiar si cu Honda Civic. Nu mai este mult pana in 2010 si vom vedea atunci cata dreptate au avut jurnalistii. In articolele respective se zicea ca proiectul new Capri era planificat pt 2008 dar inceputul crizei economice si declinul industriei auto i-a determinat pe cei de la Ford sa amane evenimentul.
Ford Focus RS are performante super-grozave dar ca aspect nu-mi place deloc, chiar daca are elemente sport personalizate e tot Focus. Asa ca musai sa scoata ceva cu aspect intradevar SPORT...
|
|
|
03-08-09, 00:21
|
#4656
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
re: Club Ford Capri
presa spune multe. ford nu are puterea lui volkswagen de a produce constant noi clase de masini. mie mi se pare ca ford in totdeauna au fost mai stricti cu clasele si au omis(probabil intentionat) unele segmente din piata. la cat de mult timp a trecut de cand ford europa producea masini sport cu tractiune spate, accesibile, eu ma indoiesc ca vor face ceva acum. in plus, de ce sa intre in hora masinilor sport ieftine cu rwd cand tocmai au dezvoltat revoknuckle... eu zic ca ne pregatesc un fiesta de 200 cp.. nu un cougar..
|
|
|
05-08-09, 15:01
|
#4657
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
re: Club Ford Capri
Va rog sa aruncati o privire A I C I, va asteptam!
Mi s-a semnalat (de catre capricosti) ca threadul a fost inchis, eu nu am avut net zilele astea, cum a mers si am vazut problema l-am redeschis imediat, in cazul incare mai sesizati probleme, nu ezitati sa ma anuntati ...
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
05-08-09, 19:28
|
#4658
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
re: Club Ford Capri
ne poti spune de ce a fost inchis?
|
|
|
05-08-09, 23:59
|
#4659
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
re: Club Ford Capri
Nu, chiar nu stiu .... am sa incerc sa aflu, stiu ca au fost niste probleme si cand se creea un nou post si dadea eroare (asa ca suspectez de aici sa fi fost vreo problema) ... cert e ca acum merge ok .... si repet, daca mai apar probleme, va rog sa ma anuntati.
|
|
|
06-08-09, 00:06
|
#4660
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
@ silencer, am gasit thread-ul cu Capri tau, si am vazut ca n-ai mai postat nimic recent. Asta inseamna ca n-ai mai facut nimic la el ? Ai mai incercat sa gasesti vopsea negru mat adevarata ? (ce era pe masina anul trecut am inteles ca a fost o improvizatie a vopsitorului si stiu ca nu a rezistat peste iarna). Alta culoare nu-ti place ? Eu am vopsit Capri meu de trei ori in culori diferite -primele doua au fost 'de proba' cu vopsea ieftina, si acum vreo 2 ani i-am dat culoarea actuala cu vopsea si lac de calitate mai buna. Insa am neglijat partile care nu se vad si n-am dat pana acum cu terosen sau boschit, poate o s-o fac inainte de venirea ienii, inca arata foarte bine si nu ma streseaza deocamdata.
Sper ca nu te-am iritat cu intrebarile mele, dar am vazut pe thread-ul tau ca erai foarte bucuros si entuziasmat cand ai luat masina si ai inceput lucrul la ea, iar acum nu mai zici nimic. Poate ar trebui s-o iei metodic, pe etape, mai intai motorul, transmisia, trenul de rulare si dupa ce esti multumit de cum merge sa continui cu re-vopsitul, tapiteriile, si ce-o mai fi. Eu asa am procedat, desi aveam bani aproape destui (vandusem un Audi 80 pe care il avusesem pana atunci) sa fac tot odata. Mi-era teama sa nu cheltui prea mult si sa ma pomenesc cu o masina nefunctionala. Abia dupa ce i-am pus motorul cu injectie si am vazut ce a dracului s-a facut masina mea am trecut la vopsit, cauciucuri noi dar mai trebuie sa lucrez la interior si s-o terosonez...
|
|
|
06-08-09, 15:51
|
#4661
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by silencer
presa spune multe. ford nu are puterea lui volkswagen de a produce constant noi clase de masini. mie mi se pare ca ford in totdeauna au fost mai stricti cu clasele si au omis(probabil intentionat) unele segmente din piata. la cat de mult timp a trecut de cand ford europa producea masini sport cu tractiune spate, accesibile, eu ma indoiesc ca vor face ceva acum. in plus, de ce sa intre in hora masinilor sport ieftine cu rwd cand tocmai au dezvoltat revoknuckle... eu zic ca ne pregatesc un fiesta de 200 cp.. nu un cougar..
|
Te cam inseli, Ford nu este mai prejos decat VW, au modele echivalente la fiecare categorie de la clasa mica pana la dube si microbuze, avantajele si dezavantajele alternand succesiv pe diferite durate de timp.
In 2003 la Franckfurt Ford a prezentat conceptul Visos, iar in anii urmatori au mai aparut fotografii care infatisau alte 'proiecte' Capri.In 2005 se vorbea de un Capri pe platforma lui Mondeo coupe (cu 4 usi ca la Mercedes S si VW Passat)ce urmeaza sa iasa prin 2010; in 2007 sau 2008 aparea o varianta cu aspect de Ka pe platforma de Focus; iar acum o luna varianta 2009 (care mai aduce cu ceva de la modelele vechi) care va primi si motoare noi dar si unele de pe Focus-ATENTIE! -inclusiv motoare diesel !!!
|
|
|
06-08-09, 17:35
|
#4662
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
re: Club Ford Capri
eu sustin in continuare ca nu vom avea un Ford cu 2 usi, 4 locuri, motoare de la L4 la V6, tractiune spate, pret ~ accesibil. s-ar putea sa primim un coupe pe platforma lui focus sau chiar mondeo care va avea tractiune spate si motoare pe benzina si diesel, ceea ce eu nu numesc un Capri... deci? tu care crezi ca vor fi specificatiile urmatorului capri?
|
|
|
06-08-09, 22:24
|
#4663
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Eu sunt convins ca va aparea noul Capri,nu conteaza motorizarile L sau V, ci performantele; motorul 5L, 2500 cmc de la ST si RS la 240-300 cp e super ok; si cum Jaguar, BMW, Porsche au si diesel-uri nu cred ca ar fi un sacrilegiu sa aibe si Capri. Tractiune spate nu cred nici eu ca va mai fi, iar preturile vor fi cam aceleasi ca la Focus. Poate nu stiai, dar Ford Capri 2,8i nu era deloc ieftin acum 25-30 de ani, din contra, se apropia de pretul BMW-ului 625-630, fiindca aveau cam acelasi nivel de performante; deci un new-Capri RS nu cred ca va fi sub 30 000 euro, dar in mod sigur vor fi si variante mai temperate la 12-15 000 euro.
Mi-e teama ca nu va mai avea aspectul american- muscle car european, sau 'britanic'- ci va arata la fel ca Scirocco, Leon, Megan-Clio, etc. Ford a iesit la sigur cu new-Mustang cu aspect retro deoarece americanii au fost mai receptivi-chiar foarte entuziasmati- la conceptul prezentat cam tot prin 2003.
Mie mi-ar place sa apara noul Capri si mi se pare de'a dreptul stupid ca in ultimii 10-15 ani europenii au scos doar masini 'obisnuite' pe care le considerau SPORT la variantele coupe: Golf, Focus, Astra, Cupra, etc. Imi pare bine ca le-a venit mintea la cap la astia de la VW cu Scirocco, sper sa urmeze Capri, Manta (sau Calibra) si -de ce nu- Fuego !!! La americani au 'prins' legendele, si se pare ca 'prinde' si la europeni, Scirocco are deja succes.
|
|
|
06-08-09, 23:28
|
#4664
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
re: Club Ford Capri
la americani prinde fenomenul pentru ca ei au alta cultura. la europeni masinile au ajuns sa fie ceea ce sunt pentru ca asta se cere/vinde. scirocco are succes doar pentru ca este la fel de scump ca un golf, deci este o variatie mai tinereasca a acestuia. similar poti considera si fratele mai mare CC. nu inteleg de ce tii asa de mult sa apara noul capri, avand in vedere ca nu va avea altceva decat numele in comun cu originalul, eu apreciez foarte mult directia in care se indreapta Ford cu noul RS si consider ca un capri cu tractiune fata nu isi are rostul iar unul cu tractiune spate nu va exista. ceea ce tu numesti variante SPORT la masini obisnuite mie nu mi se pare ca nu trebuie luate in seama. gandeste-te la golf r32, megane rsxxx si celelalte masini din aceasta clasa. ele sunt noul capri, capri-ul din trecut a ramas acolo, a murit odata cu aparitia hatchurilor si supersportivelor dezvoltate pe baza acestora. mai mult nu stiu ce sa spun.
|
|
|
07-08-09, 09:10
|
#4665
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Ok, ramane de vazut ce va mai fi. Eu cred ca atat Ford cat si altii ar trebui sa scoata pe piata modele sport individualizate asa cum erau altadata, asa cum a re-inceput Scirocco, iar cel de la Ford poate sa se numeasca oricum, numai sa aibe aspect de masina sport.
Ma gandesc sa vand jantele care le aveam inainte pe Capri meu. Este vorba de BBS-uri care au facut cariera pe masini prin anii '80-'90, iar cei care tin la aspectul clasic poate sunt interesati de asa ceva. Cine vrea sa stie cum arata pe Capri pot intra in semnatura 'capricosti' si sa dea clic pe album foto...Daca va fi nevoie voi da si detalii despre ele. Daca nu ,voi incerca pe alte topicuri la ceilalti Ford-isti.
|
|
|
|
|