21-10-09, 21:54
|
#4951
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
baga,
cu stopurile este o mare problema; si eu le-am avut sparte pe ale mele -si stanga si dreapta- dar am avut norocul sa recuperez aproape toate bucatelele de plastic si sa le lipesc cu Super Glue si de vreo 3 ani circul asa cu ele (poti sa le vezi in albumul foto din semnatura); din dorinta de a le proteja cat de cat, pana gasesc altele mai bune, am pus un fel de bara pe spate, si deocamdata inca mai rezista carpeala cu adeziv...
Stopurile de care s-a vorbit acum o luna nu mai exista, Silencer trebuia sa faca o poza cu ele, dar fiindca nu a mai dat de ele n-a avut ce sa pozeze, si deci oferta a cazut. Silencer mi-a sugerat sa pun stopuri de mk2, dar nici de alea nu se gasesc usor. Si eu si Mariuslazarina cautam stopuri de foarte mult timp si pot sa-ti spun ca sunt sanse aproape zero sa gasim in tara; sanse ar fi pe net, de 'afara' dar nici asa nu este tocmai simplu...
|
|
|
21-10-09, 22:29
|
#4952
|
Stage 1
Join Date: Jan 2009
Posts: 10
|
re: Club Ford Capri
www.oldcars.de
acolo sigur gasesti sticla pentru stopuri. si ai satisfactia ca sunt originale.
|
|
|
22-10-09, 00:03
|
#4953
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
salutari caprarilor !!!!
|
|
|
22-10-09, 07:07
|
#4954
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
re: Club Ford Capri
deci sa inteleg ca am cardan de la alta masina (adica taunus,granada, alte alea????)
|
|
|
22-10-09, 07:48
|
#4955
|
Ford Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by costybanica
deci sa inteleg ca am cardan de la alta masina (adica taunus,granada, alte alea????) ![icon_blink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_blink.gif)
|
Daca are lungimile corespunzatoare inclusiv suportul cardanului....ala cu bucsa de la mijloc, ardanul este bun.... trebuie doar scurtat.
|
|
|
22-10-09, 09:29
|
#4956
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by costybanica
deci sa inteleg ca am cardan de la alta masina (adica taunus,granada, alte alea????) ![icon_blink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_blink.gif)
|
Nu neaparat, dar cel mai probabil, da - nu inseamna ca nu este bun.
Cardan din 2 bucati a existat pe capri (2 modele), dar nu pe modelele intalnite in Romania. ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
Poate sa desfaca cardanul la oricare dintre articulatii; scoate sigurantele, scoate camasile de pe bratele crucii si aia e, iar crucea poate fi inlocuita cu alta noua.
Last edited by Silencer Power; 22-10-09 at 09:53.
|
|
|
22-10-09, 09:35
|
#4957
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by panaitescud
salutari caprarilor !!!!
|
Salutare!
Ce vesti ne aduci (adica cadouri din UK)?
|
|
|
22-10-09, 10:46
|
#4958
|
Old School Cars
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Costy, cardanul tau e clar de la un taunus, granada cum ai zis si tu, sunt curios cat de bine e facut(prins pe burta tunelului cardanic) suportul de prindere al rulmentului din mijlocul cardanului, fa-i o revizie ochiometrica inainte de a pune cardanul definitiv.
Incearca sa vezi daca merge cardanul de la sierra, daca n-ai facut-o deja ![Wink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_wink.gif)
Daca nu merge, atunci masoara la ambele cardane lungimea, de la flansa de prindere pe dif, pana in fata la varf, si spune-mi separat si lungimea varfului(DOAR a cuplei ce intra in cutie), sa vad si eu ce cardane am pe acasa si pe masini, poate se potriveste unul la tine.
Suportul cutiei se poate modifica, am pus poze acum cateva sute de pagini ![Embarassed](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_redface.gif) , modificarea ce am facut-o eu la fostul meu consul, destul de simpla si de buna(daca ai chef de search).
LE: hai ca am dat eu search
https://forum.4tuning.ro/325-discutii.../page-146.html
postul 2186 contine pozele modificarii traversei cutiei, ceva asemanator cred ca vei avea nevoie.
Last edited by NWZeu; 22-10-09 at 17:11.
|
|
|
22-10-09, 12:14
|
#4959
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Quote:
Originally Posted by costybanica
deci sa inteleg ca am cardan de la alta masina (adica taunus,granada, alte alea????) ![icon_blink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_blink.gif)
|
Si eu am la Capri cardan din 2 tronsoane, si l-am itrebat pe fratele meu cum a procedat cand l-a dus la modificat.
Tronsonul care vine inspre cv se poate scoate de pe nuturi intr-o singura pozitie, dupa ce desfaci ceva surub de la imbinarea lor -ceva rulment am inteles ca ar mai fi acolo- si il duci la strungar sa ti-l scurteze la cat ai tu nevoie.In felul asta nu mai este nevoie sa umbli la crucile cardanice sa le decapsezi. Dupa ce il scurtezi, il imbini la loc, dar cauti (singura) pozitia in care potriveste, strangi bine surubul si gata. In cazul meu a trebuit sa-i pun capat de cardan de Sierra cu o flanse de cauciuc, care se cupleaza la cv.
Quote:
Originally Posted by johnny111
Cine ma poate ajuta cu niste poze de sub capra? Ma intereseaza prinderea cardanului de podea ( eu am un colier cu prindere in 2 puncte in acelasi plan, dar nu-mi dau seama cum as putea sa-l prind in gaurile pe care le am) si cat unt de colineare cele 2 segmente ale cardanului.
La 2.4i am schimbat MT75-ul ( cu probleme pe care n-am fost dispus sa le repar) cu un Type9. Cutia asta, desi e mai subtire coboara mult sub masina (risc sa agat cu ea orice piatra mai serioasa de pe drum). Mecanicii mi-au tot spus ceva de colinearitate, prindere in podea etc si vreau sa ma lamuresc si eu. Cum eu n-am luat masina cu motor, cutie si cardan vreau sa vad in primul rand cum sta un cardan in pozitie originala sub masina.
Daca cineva este supercumsecade ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) poate imi si masoara un cardan original cu tot cu poze.
Multumiri anticipate!
|
Nu stiu cum ai avut tu montat MT 75-ul pe masina, dar la mine a trebuit modificat tunelul pe latime si inaltime; in felul asta cutia de viteze a putut fi ridicata vreo 4-5 cm si n-au fost alte probleme. Poate ca este nevoie sa cauti un tinichigiu sa-ti modifice tunelul si suportii ca sa nu mai 'atarne' cv sub masina. O sa-l intreb pe fratele meu cum e cu colinearitatea de care zic mecanicii tai, si daca n-ai rezolvat inca problema, o sa-ti spun ce aflu de la el...
Cu poze nu te pot ajuta deocamdata, dar daca mai este cazul, sa-mi zici si o sa incerc sa fac cateva fotografii.
Last edited by NWZeu; 22-10-09 at 17:12.
|
|
|
22-10-09, 16:26
|
#4960
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Si eu am la Capri cardan din 2 tronsoane, si l-am itrebat pe fratele meu cum a procedat cand l-a dus la modificat.
Tronsonul care vine inspre cv se poate scoate de pe nuturi intr-o singura pozitie, dupa ce desfaci ceva surub de la imbinarea lor -ceva rulment am inteles ca ar mai fi acolo- si il duci la strungar sa ti-l scurteze la cat ai tu nevoie.In felul asta nu mai este nevoie sa umbli la crucile cardanice sa le decapsezi. Dupa ce il scurtezi, il imbini la loc, dar cauti (singura) pozitia in care potriveste, strangi bine surubul si gata. In cazul meu a trebuit sa-i pun capat de cardan de Sierra cu o flanse de cauciuc, care se cupleaza la cv.
|
Daca desfaci de la rulment este indicat sa-l schimbi; valabil si pentru bucsa.
Totusi, inainte de a desface masoara distantele, pentru stii exact de unde sa tai (poate e nevoie sa tai din a doua jumatate a cardanului, in functie de cum vrei sau cum trebuie sa pice brida).
Last edited by Silencer Power; 22-10-09 at 16:34.
|
|
|
22-10-09, 20:26
|
#4961
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
re: Club Ford Capri
salut, astea ar fi cotele: capri varful de la cutie 100 mm; sierra 105 mm ;de la varf la ax prima cupla 620 mm sierra si 670 capri mm si total 1455 sierra si 1355 mm capri;
__________________
|
|
|
22-10-09, 20:33
|
#4962
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
cardanul e prins in podea intr-o gaura filetata si un suport al masinii deci e ceva original nu adaptare la prindere si apropo masina a intrat in tara (odata cu una de piese) prin aprilie '89 din germania daca nu ma insel dar asta o sa o aflu pentru ca masina a fost la mine pe strada din 1989 dar eu nu am observat-o deloc pentru ca a stat mult in garaj si in ultimii doi ani a avut alt propietar din alt cartier care la fel a tinut-o la ruginit in strada
apropo cum se face smecheria aia cu discuri pe spate si de la ce harb se ia tot angrenaju'??
Last edited by NWZeu; 23-10-09 at 18:58.
|
|
|
23-10-09, 09:19
|
#4963
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
In principiu de la Sierra, dar trebuie sa adaptezi cablul de frana, sa procuri flanse pentru etriere si alte mici interventii (furtunuri, suruburi, prezoane mai lungi...).
Te pot ajuta cu flansele (aluminiu) si prezoanele - 500 lei.
|
|
|
23-10-09, 11:32
|
#4964
|
Opel Driver
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
re: Club Ford Capri
|
|
|
23-10-09, 19:00
|
#4965
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 772
|
re: Club Ford Capri
PENTRU SCURTAT SAU LUNGIT CARDANE
Nu sfatuiesc pe nimeni sa-l taie la voia intamplarii "cu flexu' si sa-l sudeze la voia intamplarii Motivele ar fi ca, inevitabil ar aparea un dezechilibru (dezaxare, descentrare).
Eu am o alta solutie pusa in practica mai demult si mai de multe ori , adica: luati partea de cardan ce vreti s-o modificati si mergeti la un strungar ( nu tre sa fie prea meseriash) , taiati cardanul pe strung la o distanta de cca 10cm de unul din capete (de preferat ar fi cel dinspre cruce ), masurati interiorul tevii si spunetii strungarului sa va faca o bucsa de cca 5cm lungime(daca trebuie lungit atunci lungimea...) si o grosime de 4-5 mm(bucsa tre facuta cu cota de strangere si pe cat posibil dintr-o singura prindere). Acum nu va mai ramane decat sa verificati daca teava cardanului este curata la interior (in caz ca nu rugati strungarul sa-i dea o fata dreapta INAINTE SA FACA BUCSA) si sa treceti la montaj. Incalziti teava cardanului (nu foarte tare)eventula puteti baga bucsa facuta in congelator ptr cateva ore si asamblati-le. Bine ar fi sa nu mufati capetele teviilor pana se unesc (ptr ca sudura sa prinde toate cele trei piese). ATENTIE LA SUDURA NU SUDATI DIN PRIMA CORDON CONTINUU. Cam asta ar fi; simplu, ieftin si destul de rezistent. Daca vreti dupa toata operatia , puteti merge iar la nenea strungarul sa-l verifice. Bafta!
|
|
|
|
|