Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 04-01-10, 18:39   #5251
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default re: Club Ford Capri

stie cineva un mk1 pt piese de vanzare?
multumesc.
player77 is offline   Reply With Quote
Old 07-01-10, 09:11   #5252
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default UN PIC DE ISTORIE...FORD CAPRI..

Dupa succesul comercial de la mijlocul anilor '60 al modelului Mustang conceput si fabricat exclusiv in Statele Unite ale Americii, concernul american Ford ia decizia proiectarii pentru piata europeana a unui model sport coupe prin intermediul filialelor sale europene din Germania si Marea Britanie.
Proiectul initial a fost denumit Colt si asigura concernului Ford intrarea pe un segment de piata abordat in premiera de acesta pe piata europeana, acela al coupe-urilor sportive, dominat in acea perioada de elegantele coupe-uri ale marcilor italiene. Solutia aplicata modelului american Mustang care imprumutase initial platforma mecanica a modelului de clasa medie Falcon a fost aplicata de concernul Ford si in cazul modelului coupe sport european care va avea ca baza platforma modelului britanic de clasa medie Cortina. Modelul pentru productia de serie a fost finalizat la mijlocul anului 1968 si a fost botezat Capri, dupa numele unei insule situata in Marea Tireniana in vecinatatea Italiei si care este renumita pentru resedintele si hotelurile de lux.
Productia noului Ford Capri a demarat in noiembrie 1968 in cinci fabrici europene: din Dagenham si Halewood (Marea Britanie), Saarlouis si Koln (Germania) si Genk (Belgia) in timp ce lasarea oficiala s-a petrecut cu ocazia Salonului Auto de la Bruxelles din ianuarie 1969.
Inca de la lansare, Ford-ul Capri a fost foarte bine primit de catre presa si public impresionand prin linia eleganta si sportiva a caroseriei inspirata din cea a modelului american Mustang Fastback, avand capota lunga si consola spate scurta precum si prin cele doua fante de aer ornamentale pozitionate pe aripile din spate.
De la debutul sau pe piata, Fordu-ul Capri a fost oferit cu numai putin de sapte motorizari: V4 avand capacitati de 1.3; 1.5; 1.7L si V6 de 2L care echipau versiunile fabricate in Germania si Belgia si cu 4 cilindri in linie avand capacitati de 1.3; 1.6L si V4 de 2L ce echipau versiunile fabricate in Marea Britanie.
Conceput dupa solutia clasica cu motor amplasat frontal longitudinal si transmisie pe rotile posterioare, Ford-ul Capri era oferit in standard cu o cutie de viteze manuala cu 4 trepte sincronizate. Suspensia fata era prevazuta cu jambe elastice, leviere transversale si arcuri eleicoidale iar cea spate cu axa rigida si arcuri lamelare in timp ce sistemul de franare era servoasistat si dispunea de discuri pe puntea fata si tamburi pe cea din spate. Printre dotarile optionale oferite pe Ford-ul Capri merita mentionate: acoperisul din imitatie de piele (vinil), jantele din aliaj, radioul, proiectoarele ceata si centurile de siguranta retractabile.
Succesul comercial a fost enorm inca de la debut, pana in aprilie 1970 fiind comercializate 275.000 exemplare. Acest succes a fost asigurat de look-ul sportiv foarte reusit, habitaclul spatios pentru 4 persoane, gama larga de motorizari, numeroasele versiuni de echipare: standard, L, XL, GT, XLR si nu in ultimul rand sloganul publicitar care a insotit in primii ani de cariera modelul: „ Capri, masina pe care ti-ai promis-o mereu".
In mai 1969 este lansata versiunea „varf de gama” denumita 2300GT, echipata cu un motor V6 de 2.3L (108CP) si care dispunea de un echipament de dotari imbunatatit. In luna septembrie din acelasi an este prezentata pentru piata britanica o noua versiunea „varf de gama” denumita 3000GT si dotata cu un motor V6 de 3L (128 CP) Essex. Capri 3000GT se deosebea la exterior prin noua grila fata cu 4 faruri si dispunea de un echipament de dotari imbunatatit.
In aprilie 1970 demareaza exportul Ford-ului Capri in Statele Unite ale Americii sub denumirea de Mercury Capri, in Australia, Noua Zeelanda si Africa de Sud acesta fiind echipat exclusiv cu motorul de 1.6L. Tot in acest an este lansata pe piata europeana o noua versiune luxoasa: 2600GT echipata cu un motor V6 de 2.6L (125 CP) si care dispunea de dotari specifice.
In anul 1971 in luna septembrie este comercializata noua versiune sportiva: RS 2600 dotata cu un motor V6 de 2.6L (150 CP) alimentat cu ajutorul injectiei mecanice de benzina. Performante: viteza maxima 205 km/h, acceleratie 0-100km/h in 9 sec. Suspensia si cutia de viteze au fost modificate, structura a fost usurata iar sistemul de franare a fost prevazut cu discuri ventilate pe puntea fata. Elementele distictive la exterior erau: grila frontala prevazuta cu faruri duble, jantele din aliaj cu design sportiv si vopseaua bicolora. In octombrie acelasi an este lansata o serie limitata Capri Crayford in Marea Britanie care dispunea de caroserie cabriolet. Tot in acelasi an pilotul Dieter Glemser castiga campionatul European Touring Car la volanul unui Ford Capri RS 2600 de grupa 2, performanta obtinuta si in 1972 de catre pilotul Jochen Mass.
In septembrie 1972 este realizat un prim facelift concretizat prin retusuri la exterior unde au fost introduse noi faruri rectangulare si blocuri optice de mari dimensiuni in timp ce la interior plansa de bord a fost usor restilizata iar scaunele de conceptie noua.Din punct de vedere mecanic au fost introduse bare antiruliu, suspensia a fost complet revizuita iar motorizarile cu 4cilindri in linie de 1.3 si 1.6L au fost inlocuite cu cele V4 de 1.3; 1.5 si 1.7L iar versiunea 3000GT-GXL a inceput sa fie comercializata si pe piata europeana.
Pe data de 29 august 1973 a fost fabricat exemplarul cu numarul 1milion al Ford-ului Capri, acesta fiind un exemplar din versiunea RS 2600. In decembrie acelasi an este prezentata o noua versiune sportiva denumita RS 3100 ca succesoare a versiunii RS 2600. Aceasta era echipata cu un motor V6 de 3.1L (148 CP) si beneficia la exterior de spoilere fata-spate de mari dimensiuni, jante aliaj cu design sportiv si o grila fata cu 4 faruri. In total au fost fabricate 250 de exemplare.
In februarie 1974 este lansata o noua generatie a Ford-ului Capri care a beneficiat de o caroserie complet redesenata la exterior si interior acum aceasta dispunand si de un hayon, devenind tip hachback modelul fiind unul practic si util nu doar sportiv. Gama de motorizari cuprindea 5 propulsoare: cu 4 cilindri in linie de 1.3; 1.6 si 2L precum si V6 de 2.3 si 3L. Toate versiunile au fost echipate acum cu sistem de franare prevazut cu discuri de mari dimensiuni la puntea fata si alternator iar o cutie de viteze manuala cu 5 trepte a fost oferita in pe unele versiuni iar optional a fost oferita una automata in 3 trepte. Pentru a spori confortul au fost introduse noi dotari standard sau optional in functie de versiune.Tot acum a fost introdusa si versiunea de echipare Ghia.
La Salonul Auto de la Geneva din 1976 este prezentata versiunea speciala JPS (John Player Special) echipata cu motor de 1.6 si 2.3L.
In mai 1976 este lansata o noua motorizare V6 de 2L iar versiunea de echipare GT este inlocuita cu una noua numita S. Tot in acelasi an in octombrie este sistata productia modelului Capri in Marea Britanie productia acestuia continuand in Germania si Belgia iar un an mai tarziu este stopata si comrcializarea in Statele Unite dupa ce au fost comercializate 513.500 de exemplare intre anii 1970-1977.
In martie 1978 are loc lansarea celei de a III-a generatie Ford Capri. Acesta a beneficiat de ample restilizari la exterior si interior in timp ce partea mecanica a fost complet revizuita. Fordul Capri III a fost studiat inclusiv din punct de vedere aerodinamic, coeficientul aerodinamic CX avand acum valoarea de 0,40 fata de 0,43 cat masura la generatia precedenta. Noua generatie a fost oferita la alegere cu 5 propulsoare avand 4 cilindri in linie de 1.3 si 1.6L sau V6 de 2; 2.3 si 3L. Au fost oferite noi versiuni de echipare si noi dotari in serie sau optional.
In ianuarie 1981 a fost lansata o noua motorizare cu 4 cilindri in linie de 2L care a inlocuit in gama propulsorul V6 de 2L. La Salonul Auto de la Geneva din acelasi an a fost prezentata o noua versiune 2800I echipata cu un motor de 2.8L (160 CP) alimentat cu ajutorul injectiei electronice de benzina.
In aprilie 1982 este comrcializata o noua versiune 2800I Turbo produsa in serie limitata de 200 exemplare. Motorul acestei versiuni dezvolta 188 CP si permitea atingerea unei viteze maxime de 220 km/h. In standard era oferit un diferential autoblocabil spate. In octombrie acelasi an este lansata in Marea Britanie: Tickford Capri echipat cu motorul de 2.8L Turbo (205 CP) si dotat cu un kit aerodinamic complet. In acest caz suspensia a fost complet modificata iar sistemul de franare a fost prevazut cu discuri la puntea spate.Ca dotare a fost prevazut si un diferential autoblocabil spate. Performante: viteza maxima 225 km/h, acc. 0-100 km/h in 6 sec.
In ianuarie 1983 este oferita in standard cutia de viteze manuala cu 5 trepte pentru motorizarile de 2; 2.3 si 2.8L.
In noiembrie 1984 este sistata comercializarea pe piata europeana a modelului Capri, acesta continuand sa fie comercializat in Marea Britanie cu motorizarile de 1.6; 2 si 2.8L.
Pe data de 19decembrie 1986 a fost fabricat ultimul exemplar Ford Capri dupa o cariera de succes de 17 ani (1969-1986) timp in care au fost fabricate numai putin de 1.886.647 exemplare.
player77 is offline   Reply With Quote
Old 07-01-10, 15:49   #5253
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

De adaugat la articolul citat de Player 77 faptul ca la inceputul anilor 70, Ford Capri RS (2600 si 3100) concurau la performante cu Porsche, iar Capri Perana cu Ferrari. Mai tarziu, prin anii 80, Capri 2.8i de 160cp era rival cu BMW 633 (200cp) si era peste BMW 630 (185cp) la performante...
Si daca tot e vorba de performante, niste ciudatenii de care putini stiu:
mk2 -Capri 1600 GT,4L , 88 cp: 0-60mph= 14s
-Capri 2000 GT, 4L, 98cp: 0-60mph=11,1s
-Capri 2000, V6, 90cp : 0-60mph=14s !!! (ca cel de 1600 )
Iar la mk3:
-Capri 2000GT, 4L, 101cp: 0-60mph=10,8s
-Capri 2300, V6, 108cp: 0-60mph=12,0s
Adica, motoarele V6 erau in unele cazuri sub cele 4L
Avantaj la V6 ca cine avea chef si posibilitati putea sa-i tune motorul si sa-l faca mai puternic...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 07-01-10, 16:51   #5254
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

- le-am tot spus unor prieteni si cunoscuti Fordisti, ca OHC-urile sunt mai agile decat V6-le apropiate ca performante, da' putini vor sa accepte
- in primul rand sunt mai grele v6-le, au distributie de conceptie veche care nu urca motorul asa mult in ture, rezulta demaraj mai slab, desi pare mai greu de crezut, totusi unii au diverse experiente personale cu v6 si-l lauda de nu mai pot
- la un v6 e mai greu si scump sa-i montezi mai multe carburatoare, kit-uri Turbo f rare...
- pana la urma, V6-le sunt mai durabile/fiabile, cel putin din propria mea experienta

Last edited by florin_cars; 07-01-10 at 16:53.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 07-01-10, 20:23   #5255
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
Default re: Club Ford Capri

Pai...dintre toate V6 urile puse pe Taunus, Capri, Sierra si Granada...nu as accepta si lauda decat 2,9le....in rest motoarele in linieeeeeeeee
Cam aceeasi poveste e si la BMW ..... e o diferenta intre motoarele de 6 in linie fata de cele de 4 in linie.
__________________
Ford Power
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 07-01-10, 20:25   #5256
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
- le-am tot spus unor prieteni si cunoscuti Fordisti, ca OHC-urile sunt mai agile decat V6-le apropiate ca performante, da' putini vor sa accepte
- in primul rand sunt mai grele v6-le, au distributie de conceptie veche care nu urca motorul asa mult in ture, rezulta demaraj mai slab, desi pare mai greu de crezut, totusi unii au diverse experiente personale cu v6 si-l lauda de nu mai pot
- la un v6 e mai greu si scump sa-i montezi mai multe carburatoare, kit-uri Turbo f rare...
- pana la urma, V6-le sunt mai durabile/fiabile, cel putin din propria mea experienta
florine hai sa itzi zic..poate sunt de acord cu tine ..poate nu....cel mai iubit criteriul la motoarele in v,dpmdv ..este soundul.....ma da pe spate...
foarte interesant ceea ce am gasit,poate cred cea mai complexa evaluare facuta de cineva in limba romana.
oricum dupa ce reiese de de aici motorizarea mea ,este de 108 cp,in alta pate apare de 125 cp,sa inteleg ca totul tine de compresie?

stii ce sunt curios?daca exista in romania primul model..
sau daca a fost 2600 rs in romania..
sincer eu cand l am gasit pe al meu nici nu imi venea sa cred. 2300 gt 125 cp in romania ?m am interesat la rar si am vazut ca este singurul inmatriculat in tara cu motorizarea asta...au facut comisie speciala aia de la rar sa il omologheze...este ca un vis devenit realitate...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	685064.jpg
Views:	51
Size:	27.2 KB
ID:	1252926   Click image for larger version

Name:	685066.jpg
Views:	42
Size:	33.0 KB
ID:	1252927   Click image for larger version

Name:	685068.jpg
Views:	42
Size:	24.2 KB
ID:	1252928  

Click image for larger version

Name:	685074.jpg
Views:	39
Size:	24.9 KB
ID:	1252929   Click image for larger version

Name:	NPOCPCapriThreeQuarter.jpg
Views:	44
Size:	361.5 KB
ID:	1252930  

Last edited by NWZeu; 07-01-10 at 21:09.
player77 is offline   Reply With Quote
Old 07-01-10, 21:14   #5257
criss
Old School Cars

Stage 5
 
criss's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Si daca tot e vorba de performante, niste ciudatenii de care putini stiu:
mk2 -Capri 1600 GT,4L , 88 cp: 0-60mph= 14s
-Capri 2000 GT, 4L, 98cp: 0-60mph=11,1s
-Capri 2000, V6, 90cp : 0-60mph=14s !!! (ca cel de 1600 )
Iar la mk3:
-Capri 2000GT, 4L, 101cp: 0-60mph=10,8s
-Capri 2300, V6, 108cp: 0-60mph=12,0s
Adica, motoarele V6 erau in unele cazuri sub cele 4L
Avantaj la V6 ca cine avea chef si posibilitati putea sa-i tune motorul si sa-l faca mai puternic...
Poti completa la lista raportul diferentialelor si viteza maxima atinsa? ca sa ne facem o idee mai clara

PS: la v-uri se schimba distributia sau e proiectata pe viata?
__________________
criss is offline   Reply With Quote
Old 07-01-10, 21:37   #5258
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

cred ca e proiectata pe viata , din cate am inteles ii pe roti dintate, nu stiu daca zic bine?
baga is offline   Reply With Quote
Old 08-01-10, 09:01   #5259
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default

@ criss,
am adaugat mai jos si 'top speed' la modelele amintite mai devreme:
Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
mk2 -Capri 1600 GT,4L , 88 cp: 0-60mph= 14s; tp:106 mph
-Capri 2000 GT, 4L, 98cp: 0-60mph=11,1s; tp:108 mph
-Capri 2000, V6, 90cp : 0-60mph=14s !!! (ca cel de 1600 ); tp:106mph
Iar la mk3:
-Capri 2000GT, 4L, 101cp: 0-60mph=10,8s; tp: 111 mph
-Capri 2300, V6, 108cp: 0-60mph=12,0s ; tp: 112 mph
O lista cu toate modelele Capri o gasiti daca o sa dati cautare 'Capri Performance'

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
- le-am tot spus unor prieteni si cunoscuti Fordisti, ca OHC-urile sunt mai agile decat V6-le apropiate ca performante, da' putini vor sa accepte

- pana la urma, V6-le sunt mai durabile/fiabile, cel putin din propria mea experienta
Nici eu n-am crezut ca un L4 este mai agil decat un V6 pana in urma cu mai bine de 10 ani; atunci aveam Granada 2.3 V6 si un cunoscut care avea Granada 2,0 L4 mi-a demonstrat cum sta treaba si practic (pe sosea) si teoretic (cartea tehnica de la Granada unde era lista cu toate motorizarile in 1982). M-a batut gandul sa-mi pun si eu motor de ala (L4) pe Granada mea, dar am renuntat pt ca erau scumpe si greu de procurat la vremea aia si mai trebuia si act vamal cu plata taxelor de import, astfel devenea excesiv de costisitor un schimb legal in CIV... Pe urma am aflat de DOHC de Sierra dupa 1989, iar cand mi-am luat Capri -fiindca motorul 2,3 original era 'terminat'- l-am dotat cu 'respectivul care este'

Last edited by NWZeu; 08-01-10 at 17:53.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 08-01-10, 09:59   #5260
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by criss View Post
Poti completa la lista raportul diferentialelor si viteza maxima atinsa? ca sa ne facem o idee mai clara

PS: la v-uri se schimba distributia sau e proiectata pe viata?
Conteaza rapoartele diferentialului, cutiei de viteze, greutatea masinii care poate capata valori exponentiale, nr de cilindri pentru aceeasi cilindree samd

Eu as zice ca un L4 are avantajul tuningului mai ieftin (nu pentru cresteri mari de putere), rapid si eficient si poate oferi satisfactii mari pentru usurinta cu care cineva poate "baga" cheia in el.

Restul este in favoarea V6 (tuning extrem, accelerare, viteza maxima, cuplu, sound, senzatie etc etc etc).

Iar in ce priveste comparatia celor 2 in varianta stoc, diferenta de accelerare este compensata pe deplin de farmecul unui v6 (e doar o chestiune de preferinte).

Last edited by Silencer Power; 08-01-10 at 10:21.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 08-01-10, 17:34   #5261
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

salutare frati caprari, la multi ani pe noul an. o intrebare am, sau vreo doua... a facut cineva modificari la sistemul de franare pe vreun capri mk1, as vrea sa montez discuri fata spate cu suporti de etrieri de pe altceva, nu stiu... sierra,granada... orice ar merge... se pare ca voi achizitiona un 2.0 v6 pe care il voi monta pe capri... am gasit si aripi fata ca sa ma pot apuca de adus masina la linie...
TZG@ is offline   Reply With Quote
Old 08-01-10, 20:27   #5262
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Din pacate, nu e deloc usor ce vrei sa faci, dar hai sa-ti impartasesc din experienta mea, inca in derulare

1. daca vrei sa schimbi rulmentii axelor planetare, pentru ca tot trebuie sa le scoti, va trebui sa iei rulmenti mici (parca 62 in diametru)
2. intre axul tau si cel pus pe MK II si III este o diferenta de 2 inch in lungime, ca sa stii in caz ca vrei sa schimbi ceva sau daca vrei sa cumperi ceva cu caracteristici de MK II si III. In schimb, diferentialul este identic, deci aici poti sa te joci.
3. Aici incepe partea grea. In principiu, poti sa adaptezi mai multe modele de discuri (neaparat 4x108 ) si etriere, dar te pot obliga sa pui jante mai mari, asa ca in functie de planul pe care-l ai va trebui sa alegi o anumita setare.
4. Suportul etrierului, pe care poti sa-l cumperi (caz in care vei fi oarecum obligat sa optezi pentru anumite discuri si etriere) sau procura, caz in care trebuie sa masori totul de 100x ca sa iasa bine si sa folosesti un material foarte rezistent, in functie de model, poate fi sudat de camasa axului sau prins cu suruburi in capatul axului, acolo unde se prinde suportul sabotilor. Daca sudezi trebuie sa aliniezi foarte bine, iar daca fixezi cu suruburi trebuie neaparat sa scoti rulemntul de care spuneam mai sus, sa bagi flansa/suportul etrierului pe ax, sa pui alt rulment (cel scos sigur nu mai poate fi folosit) si sa te rogi ca gaura din mijlocul flansei sa "gazduiasca" perfect partea de rulment care iese in exterior. Aceasta problema mai poate fi rezolvata cu o a doua flansa care vine peste cea suport (propriu-zis), actionand pe post de distantier.
5. Multe discuri nu intra pe ax din cauza diametrului butucului, caz in care trebuie sa strunjesti 1... 2... 3 mm (pe raza)

Daca te apuci de treaba asta, poti sa mai intrebi pe masura ce te lovesti de diverse probleme.

Last edited by Silencer Power; 08-01-10 at 20:38.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 08-01-10, 20:56   #5263
criss
Old School Cars

Stage 5
 
criss's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Din pacate, nu e deloc usor ce vrei sa faci, dar hai sa-ti impartasesc din experienta mea, inca in derulare

sa pui alt rulment (cel scos sigur nu mai poate fi folosit)
Oare si la taunus e la fel operatiunea? vreau sa demontez grupul , la viteza mare se aude un huruit.
criss is offline   Reply With Quote
Old 08-01-10, 22:46   #5264
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

oricum un V6 e altceva decat 4L tot timpul miam dorit un motor in V pentru ca ii ceva diferit,merg cele in linie mai tare ca cele in V dar suntetul si toate ,acum fiecare prefera ca vrea, gusturile nu se discuta

Last edited by baga; 08-01-10 at 22:50.
baga is offline   Reply With Quote
Old 08-01-10, 22:47   #5265
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Fratilor problema a cedat un satelit din diferential am facut un drum mic vreo 10 km si nu iam dat , am auzit un sunet puternic si o murit motorul..... cand desfac diferentialu un satelit era in 4 rupt si tija pe care vine prins era rupta in 2, stiti vreo solutie ?fara ca sa schimb grupul ? se poat face la strung?si trata termic apoi?rezista? sau potrivesc de pe alt grup?
baga is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -