Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 02-11-09, 09:14   #5011
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Putin violate (mainile) , si inca nu o iesit chiar cum voiam eu, dar tinand cont ca sunt niste jante foarte dificile, iar inca nu sunt expert in polisat, zic ca o iesit bine.
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning

Magazin on-line Audio Class

Magazin On-line Piese Auto

Furtune siliconice - conversii turbo
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 02-11-09, 18:57   #5012
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

sa va spun cum am facut vopseaua (nu eu ci vopsitorul), la un litru de vopsea duralchid s-au pus intaritor 300 ml si diluant 250 ml iar dupa vopsit a dat cu lac diluat la randul lui ( cred eu prea mult ) si cu intaritor ; toata compozitia am cumparat-o de la policolor si acei domni amabili mi-au spus ca vopseaua+lac+intaritor+diluanti sunt compatibile; nu stiu ce sa mai cred, am impresia din cauza ca a diluat prea mult lacul de aceea s-a scurs si cu efectul de coaja de portocala nu stiu ca am mai vopsit si eu si mi s-a intamplat si mie dar nu mereu; apropo de spritchit a folosit ceva numit fuler de la apan (dacia renault braila)
__________________
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 02-11-09, 20:43   #5013
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
sa va spun cum am facut vopseaua (nu eu ci vopsitorul), la un litru de vopsea duralchid s-au pus intaritor 300 ml si diluant 250 ml iar dupa vopsit a dat cu lac diluat la randul lui ( cred eu prea mult ) si cu intaritor ; toata compozitia am cumparat-o de la policolor si acei domni amabili mi-au spus ca vopseaua+lac+intaritor+diluanti sunt compatibile; nu stiu ce sa mai cred, am impresia din cauza ca a diluat prea mult lacul de aceea s-a scurs si cu efectul de coaja de portocala nu stiu ca am mai vopsit si eu si mi s-a intamplat si mie dar nu mereu; apropo de spritchit a folosit ceva numit fuler de la apan (dacia renault braila)
Credeam ca ai folosit spritchit romanesc clasic, dar Fuler e ok, ciudat ce s-a intamplat cu vopseaua... Fratele meu a avut o problema asemanatoare acum 7-8 ani cu o masina, chiar si dupa ce a vopsit-o a doua oara a capatat aspectul 'coaja de portocala'. A mai intrebat si alti vpositori pe care-i cunostea care ar putea fi cauza, si unu i-a zis ca poate apare fenomenul asta daca masina a fost polishata (lustruita) chiar si cu cateva luni inainte. Proprietarul masinii a recunoscut ca intr-adevar lustruise masina relativ recent (cam de 2 luni), dar fiindca n-a fost multumit de ce-a iesit (in vremea aia inca nu erau asa accesibile solutiile de polishat de calitate) s-a hotarat sa revopseasca masina... Din cate stiu, acum exista in magazine ceva substante cu care se sterge masina, inainte de sprituit sau vopsit, si neutralizeaza efectul solutiilor de polishat. Mai intreaba si pe altii, eventual -daca e cazul- o sa iau legatura cu fratele meu sa vad ce mai stie el.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 03-11-09, 02:26   #5014
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
ramai la francezii de la renot?
nu chiar, voi renunta si la r 5 gtt intr-un final... probleme financiare, nu cu pasiunea
TZG@ is offline   Reply With Quote
Old 03-11-09, 07:27   #5015
criss
Old School Cars

Stage 5
 
criss's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Coaja de portocala a aparut pt ca nu a fost diluata suficient vopseaua,daca e diluata prea tare e riscul mai mare sa curga, daca o mai vopsesti odata mare atentie sa fie uscata bine vopseaua,altfel va aparea efectul de incretire.Duralchid-ul iese f. bine si fara lac,are luciu frumos
__________________
criss is offline   Reply With Quote
Old 03-11-09, 11:17   #5016
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

frumoase rau jantele, si BBS-urile si 13-le originale :shokc:
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 03-11-09, 11:45   #5017
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
salut , intr-un tarziu am pus motorul pe masina si soc!! nu atinge admisia in capota chiar cred eu e loc si pentru protectia de pasla; am probleme cu vopseaua care s-a facut coaja de portocala si in consecinta o mai vopsesc odata inainte sa o asamblez; alta belea e ca nu mai intra radiatorul si trebuie decupat in tabla ; astept sugestii cum si unde sa pun semnalizari pe fata
Criss are dreptate; l-am intrebat pe fratele meu de ce apare 'coaja de portocala' si mi-a spus ce zice si Criss. De la polishat recent inainte de vopsire efectul e altul (niste gropite foarte dese in stratul nou de vopsea). Cel mai bine ar fi sa renunti la lacuit peste Duralchid...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 03-11-09, 19:24   #5018
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

va multumesc pentru sfaturi si informatii, voi actiona in consecinta adica matuiesc vopseaua si o mai dau odata sa vedem ce iese
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 03-11-09, 20:17   #5019
johnny111

Stage 5
 
johnny111's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
Default re: Club Ford Capri

costybanica, hai sa te enervez si eu:
1. Duralchidul rosu e f. scump. La banii aia mai ca-ti luai vopsea preparata pe calculator ceva mai superioara calitativ
2. Domnii amabili de la magazin cred ca vand la fel de usor vopsea cum vand legume: Duralchidul e o vopsea in asa fel gandita incat sa nu se aplice lac peste. Fie ei n-au treaba cu ceea ce vand, fie sunt excelenti vanzatori. Faptul ca ai dat lac e un cost suplimentar la care te-ai expus.
3. Lacul s-a facut coaja de portocala datorita faptului ca stratul aplicat a fost prea subtire si nu a avut de unde sa se intinda. Probabil vopsitorul s-a temut sa nu-i curga si a aplicat "gazat".
4!!!!! NU MATUI ACUM VOPSEAUA! Vopseaua nu e uscata (chiar daca tie ti se pare ca e). Matuind-o si aplicand alta vopsea peste risti sa reactioneze cu stratul vechi neuscat si sa ti se increteasca, sa crape sau mai stiu eu ce. Umbla cu masina asa cum e si las-o pentru la primavara. Pana atunci iti aduni niste banuti, poti achizitiona materiale ( grundfuller, vopsea si eventual lac) si sa strangi bani pentru un alt vopsitor si alte conditii de vopsire.
Nu vreau sa-ti jignesc prietenul care te-a ajutat cu vopsitoria, dar, ca un om care lucreaza in domeniu, iti recomand sa-ti gasesti un vopsitor bun si un mediu ok de vopsire ( merge si un garaj curat bine ventilat). Sub vie se mai vopsesc eventual harburile de 2-300 € .
__________________
Vand Ford Capri MKIII 2.4i omologat
johnny111 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-09, 20:31   #5020
criss
Old School Cars

Stage 5
 
criss's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Incearca inainte de vopsit cu un polish,un smirghel de 1500-2000 dupa care pasta pt polish

Ex: http://www.migweb.co.uk/forums/car-c...-pictures.html

Later edit: johnny111 are dreptate , si daca chiar tii neaparat sa revopsesti ,verifica vopseaua cu diluant,intr-o zona unde nu e la vedere pune putin diluant, daca se increteste inseamna ca nu e uscata complet si nu are rost sa dai inca o tura.

Last edited by criss; 03-11-09 at 20:36.
criss is offline   Reply With Quote
Old 04-11-09, 21:24   #5021
johnny111

Stage 5
 
johnny111's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 405
Default re: Club Ford Capri

1. nu merge polishul pe Duralchid. E un email alchidic mult prea moale pentru a putea primi luciu din polish ( o vopsea cu cat e mai dura cu atat se slefuieste mai uniform si polisheaza mai frumos )
2. Chiar daca a dat lac peste, eu am banuiala ca nu s-a prins bine de vopsea (probleme de incompatibilitate dintre un produs alchidic si unul acrilic). Cu polishul odata ca pe scursura va strapunge lacul si pe urma il incalzeste si are toate sansele se se exfolieze de unde nu l-a spart. Mai bine lasa masina asa si o revopseste pe exterior la primavara. Astfel se poate apuca de echipat masina. Calitatea vopsirii la roata de rezerva si in compartimentul motor nu intereseaza pe prea multi.
2 Fapt divers: prezentarea din link e ok, daca ai si scule: abraziv (usor de procurat si relativ ieftin), masina de polishat cu turatie reglabila ( nu merge un flex obisnuit, are turatie prea mare), burete de polishat (minim 30 ron), pasta ( pasta de polish din poza e una din cele mai performante din piata, iar pretul ei e pe masura).
johnny111 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-09, 22:39   #5022
p.ady

Stage 3
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 137
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
salut , intr-un tarziu am pus motorul pe masina si soc!! nu atinge admisia in capota chiar cred eu e loc si pentru protectia de pasla; am probleme cu vopseaua care s-a facut coaja de portocala si in consecinta o mai vopsesc odata inainte sa o asamblez; alta belea e ca nu mai intra radiatorul si trebuie decupat in tabla ; astept sugestii cum si unde sa pun semnalizari pe fata
IN LOC DE VOPSIT..SLEFUIESTE-O SI DA-I UN POLISH!...
p.ady is offline   Reply With Quote
Old 05-11-09, 21:53   #5023
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Salut o sa mai intreb chiar nu are nimeni un stop pentru mk3? pe partea stanga sau nu stie nimeni de unde pot sa imi fac rost?
baga is offline   Reply With Quote
Old 05-11-09, 21:57   #5024
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Din cate stiu mai cauta cineva asha ceva......dar nu prea a avut noroc. Eu am vazut o gramada pe ebay.co.uk, de acolo am cumparat si eu multe accesorii.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 06-11-09, 16:44   #5025
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Am vb cu colegul meu care se pricepe la vopsele si o zis ca Duralchid nou(cica o aparut o noua formula) ii cam greu de lucrat cu el si daca ii coaja sa ii dai un polish sa nu te apuci sa o vopsesti din nou...


AudioClass auzi nu imi zici exact distanta la plutitor de unde pana unde sa o masor?ca are mai multe locuri... daca ai desfacut un carb de capri stii de ce vb(are in mijlocul camerei unde intra plutitorul jos in mijloc o parte care coboara mai jos unde is 2 jiglere) de asta intreb cam de unde sa masor si cat sa fie...
baga is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -