Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 04-12-08, 10:15   #4111
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
trebuie sa verifici pompa la rece, adică o pui pe direct si vezi daca "umecteaza" futunul spre carb. astea de pe injectie baga prea multa presiune si nu e ok.ptr. carburi, pompa electrica are 0.5 bari. in carb te-ai uitat daca e gaz? ai incercat sa pui cu seringa benzina direct in carb? furtunul spre carb nu e infundat? ai verificat aprinderea daca e ok? incearca si avansul sa-l reglezi putin. stii ca la GPL-uri se pune o garnitura de chiulasa mai groasa, daca o fi compresia prea mica? daca motorul nu a mai functionat de ceva timp, baga niste ulei in capul pistoanelor. dar eu zic sa pui niste benzina direct in carb-putina si pulverizata- sa vezi daca da sa porneasca macar, iar referitor la pompa electrica pe carburi stiu ca trebuie expres de presiune scazuta, nu de pe injectie mai ales ca astea de pe injectate au un releu care le mai da cate o pauza.
zise unu care nu a reusit nici pana in ziua de azi sa isi miste capra de pe loc.
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 04-12-08, 10:18   #4112
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by viviesp View Post
m-am hotarat ce fac cu masina, a venit si iarna...
sa auzim de bine.

incepe distractia
asa arata jucaria unuia care nu se dezminte.
a incercat odata, a iesit ceva. a doua oara nici nu vreau sa ma gandesc.
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 04-12-08, 10:51   #4113
panaitescud

Stage 5
 
panaitescud's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of:
[FORD]
Thumbs up re: Club Ford Capri

florin, incearca sa faci o alimentare direct din bidon langa pompa de benzina.


spor la treaba vivi !!!
panaitescud is offline   Reply With Quote
Old 04-12-08, 17:55   #4114
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by panaitescud View Post
florin, incearca sa faci o alimentare direct din bidon langa pompa de benzina.


spor la treaba vivi !!!
florin incearca sa nu dai foc masinii cum aproape am facut eu acum acum o luna aproape. si nu glumesc. m-am gandit sa pun o camera de supraveghere in garaj ca se intampla multe treburi "memorabile" acolo. dar cred ca ai pornit deja motorul.
__________________
celica t23 in parcare
capri 2.8 de vanzare
0744.319.383
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 04-12-08, 19:46   #4115
panaitescud

Stage 5
 
panaitescud's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of:
[FORD]
Thumbs up re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by cosmineloo View Post
florin incearca sa nu dai foc masinii cum aproape am facut eu acum acum o luna aproape. si nu glumesc. m-am gandit sa pun o camera de supraveghere in garaj ca se intampla multe treburi "memorabile" acolo. dar cred ca ai pornit deja motorul.
eu am pus bidonul in fata radiatorului...unde este loc destul

Last edited by NWZeu; 04-12-08 at 23:27.
panaitescud is offline   Reply With Quote
Old 04-12-08, 20:35   #4116
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

multumesc de sfaturi...n-am pornit nimic, eu ma chinui de peste o luna, recent am primit din nou acces rapid la net si am zis sa va impartasesc pataniile mele..am decis sa-i dau foc masinii, nu camerelor de combustie k m-am saturat.

Oricum vremea de acum nu-mi mai permite nimic, si lucrul in frig pana la orele 23-24 m-a adus la disperare, mai ales ca am si 9 masini...

Masina am adus-o pe GPL de la bucuresti(dupa ce am dus alta quasi identica, schimb pe schimb), deci n-ar fi vorba ca nu merge motorul, doar ca pe benzina sigur n-a mers demult.
Am vrut sa incerc si cu bidonul, am mers mult si bine(peste 100km) cu bidon pe alta Granada cu V6, locasul cel mai potrivit gasit de mine fiind pe punte langa furtunul de apa de la radiator, dar acum m-au lasat bateriile si nervii, oricum o sa incerc si varianta asta.
Codrin, am incercat toate 3 pompele la rece, de aia am si precizat ca nu se umezea furtunul ce iese din pompa, doar cel ce intra era umed.
Intr-un final mi s-a sugerat pompa electrica de Damas, noua este 85 lei parca, voi incerca cu ea. E de presiune destul de joasa, oricum cat timp exista retur la carburator, nu vad de ce ar fi problematic si o pompa de pe alta masina de o presiune mai mare, sa zicem 3 bari, as putea refolosi T-ul de la improvizatia initiala inainte de a intra in carb, un dublu retur daca chiar e presiunea mare , numa' de prostii ma tin si masina inca nu merge ..haz de necaz..

Am incercat de mult cu benzina direct pe admisia carbului, si a dat semne de pornire, o secunda pot zice ca a si functionat, iar problema cu pornirea, reglat aprinderea etc, am surclasat-o din start, incercand direct cu motorul pornit pe GPL sa o trec pe benzina, e cea mai sigura pornire, dar n-a vrut decat un timp cu prima pompa, in blana cu GPL, am trecut-o pe benzina, dar nu pot sti daca a functionat cu benzina sau cu "restul" de GPL ramas pe traseu...

Oricum maine cred ca, o sa cumpar pompa de Damas si o sa ies inaintea lui cosmin cu ea pe strada

Last edited by florin_cars; 04-12-08 at 20:40.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 04-12-08, 20:42   #4117
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by viviesp View Post
m-am hotarat ce fac cu masina, a venit si iarna...
sa auzim de bine.

incepe distractia
aahh, capra ce am vrut s-o iau si eu..

bafta la golit pusculita , totusi ce carb ciudat cu returul pe partea opusa, iar ca forma din nou ciudat
inca o inventie "a la Capitala", returul obturat
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 05-12-08, 00:47   #4118
viviesp

Stage 5
 
viviesp's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Club Ford Capri

a fost numai asa de proba mane, sa vedem daca functioneste, scanteieste, bla-bla..... pornit cu benzina in sticla.
viviesp is offline   Reply With Quote
Old 05-12-08, 07:57   #4119
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default re: Club Ford Capri

Bine ai revenit Vivi.... iar ai reusit sa ma surprinzi!!!... Ai disparut o vreme dar te-ai intors in forta.. 2 fete .. 2 capri ......
Succes incontinuare ... !!!!
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
Old 07-12-08, 21:52   #4120
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by viviesp View Post
a fost numai asa de proba mane, sa vedem daca functioneste, scanteieste, bla-bla..... pornit cu benzina in sticla.
totusi esti sigur ca ai pornit V6-le cu acel carb?
eventual a mers in 3 cilindrii(la ralanti de 6.000rpm), asa cum a mers OHC-ul meu in 2 cilindrii , totusi nu cred ca un V6 merge intr-un singur banc de cilindrii

sa nu-mi spui ca ala e carbul de pe fostul tau OHC, pt ca de fapt e un carb progresiv , ti-am zis eu ca arata ciudat si am mers in garaj si uite ce am pozat
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	PICT0014.JPG
Views:	204
Size:	184.4 KB
ID:	721434   Click image for larger version

Name:	PICT0015.JPG
Views:	202
Size:	182.1 KB
ID:	721435  

Last edited by NWZeu; 08-12-08 at 00:19.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 08-12-08, 09:16   #4121
cv-03-btf

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
totusi esti sigur ca ai pornit V6-le cu acel carb?
eventual a mers in 3 cilindrii(la ralanti de 6.000rpm), asa cum a mers OHC-ul meu in 2 cilindrii , totusi nu cred ca un V6 merge intr-un singur banc de cilindrii

sa nu-mi spui ca ala e carbul de pe fostul tau OHC, pt ca de fapt e un carb progresiv , ti-am zis eu ca arata ciudat si am mers in garaj si uite ce am pozat
Unde spuneai ca ai acum garajul .... Florine..???? )
cv-03-btf is offline   Reply With Quote
Old 08-12-08, 18:16   #4122
viviesp

Stage 5
 
viviesp's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,442
Member of:
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default re: Club Ford Capri

am ramas fara capra, m-a corupt tinichigiul si mi-a luat-o el.
viviesp is offline   Reply With Quote
Old 09-12-08, 01:47   #4123
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

pt ca n-a pornit
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 09-12-08, 21:48   #4124
cosmineloo

Stage 5
 
cosmineloo's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 502
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by viviesp View Post
am ramas fara capra, m-a corupt tinichigiul si mi-a luat-o el.
vezi poate ramai si fara anvelope. o sa ti le cumpere baietii de la vulcanizare pe toate. numai de bine.
cosmineloo is offline   Reply With Quote
Old 13-12-08, 00:40   #4125
axxel4you

Stage 3
 
axxel4you's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 154
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
totusi esti sigur ca ai pornit V6-le cu acel carb?
eventual a mers in 3 cilindrii(la ralanti de 6.000rpm), asa cum a mers OHC-ul meu in 2 cilindrii , totusi nu cred ca un V6 merge intr-un singur banc de cilindrii

sa nu-mi spui ca ala e carbul de pe fostul tau OHC, pt ca de fapt e un carb progresiv , ti-am zis eu ca arata ciudat si am mers in garaj si uite ce am pozat


Exista si webber sincron , am acasa si pe motorul de 1,3L carbul asemanator este sincron , trebuie verificat cum se deschid clapetele de aer ... impreuna sau decalat.

Last edited by NWZeu; 13-12-08 at 12:56.
axxel4you is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -