multumesc de sfaturi...n-am pornit nimic, eu ma chinui de peste o luna, recent am primit din nou acces rapid la net si am zis sa va impartasesc pataniile mele..am decis sa-i dau foc masinii, nu camerelor de combustie k m-am saturat.
Oricum vremea de acum nu-mi mai permite nimic, si lucrul in frig pana la orele 23-24 m-a adus la disperare, mai ales ca am si 9 masini...
Masina am adus-o pe GPL de la bucuresti(dupa ce am dus alta quasi identica, schimb pe schimb), deci n-ar fi vorba ca nu merge motorul, doar ca pe benzina sigur n-a mers demult.
Am vrut sa incerc si cu bidonul, am mers mult si bine(peste 100km) cu bidon pe alta Granada cu V6, locasul cel mai potrivit gasit de mine fiind pe punte langa furtunul de apa de la radiator, dar acum m-au lasat bateriile si nervii, oricum o sa incerc si varianta asta.
Codrin, am incercat toate 3 pompele la rece, de aia am si precizat ca nu se umezea furtunul ce iese din pompa, doar cel ce intra era umed.
Intr-un final mi s-a sugerat pompa electrica de Damas, noua este 85 lei parca, voi incerca cu ea. E de presiune destul de joasa, oricum cat timp exista retur la carburator, nu vad de ce ar fi problematic si o pompa de pe alta masina de o presiune mai mare, sa zicem 3 bari, as putea refolosi T-ul de la improvizatia initiala inainte de a intra in carb, un dublu retur daca chiar e presiunea mare
, numa' de prostii ma tin si masina inca nu merge
..haz de necaz..
Am incercat de mult cu benzina direct pe admisia carbului, si a dat semne de pornire, o secunda pot zice ca a si functionat, iar problema cu pornirea, reglat aprinderea etc, am surclasat-o din start, incercand direct cu motorul pornit pe GPL sa o trec pe benzina, e cea mai sigura pornire, dar n-a vrut decat un timp cu prima pompa, in blana cu GPL, am trecut-o pe benzina, dar nu pot sti daca a functionat cu benzina sau cu "restul" de GPL ramas pe traseu...
Oricum maine cred ca, o sa cumpar pompa de Damas si o sa ies inaintea lui cosmin cu ea pe strada