22-10-08, 23:31
|
#4036
|
Stage 3
Join Date: Feb 2007
Posts: 75
|
re: Club Ford Capri
buna
eu sunt LEO si apelez la voi cu o problema:am un ford capri din 77 motor v6 carburator pe care as dori sa-l schimb cu un motor v6 injectie de fabricatie mai recenta.Problema este ca toata lumea a-mi spune ca nu pot sa-l trec in acte sau ca omologarea se face doar la Bucuresti si costa ff mult.Voi ce stiti pot sa-mi pun un mot mai mare ,mai nou dar fara sa am probleme legale?sau daca nu ce sa fac?MULTUMESC
|
|
|
23-10-08, 09:16
|
#4037
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by arileo
buna
eu sunt LEO si apelez la voi cu o problema:am un ford capri din 77 motor v6 carburator pe care as dori sa-l schimb cu un motor v6 injectie de fabricatie mai recenta.Problema este ca toata lumea a-mi spune ca nu pot sa-l trec in acte sau ca omologarea se face doar la Bucuresti si costa ff mult.Voi ce stiti pot sa-mi pun un mot mai mare ,mai nou dar fara sa am probleme legale?sau daca nu ce sa fac?MULTUMESC
|
Din ce am auzit eu e nevoie de omologare la bucuresti doar daca motorul care il pui are puterea mai mare cu cel putin 40% decat ce a pus fabrica pe caroseria respectiva. Posibil sa ma insel, nu stiu sigur.
PS: Nu vinzi motorul vechi?
__________________
|
|
|
23-10-08, 09:44
|
#4038
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
re: Club Ford Capri
mai degraba, sa nu depaseasca cu 40% puterea initiala a autovehicului in discutie. a mea de exemplu a fost initial 2.0 v6 iar acum e 2.3 omologata, daca vreau sa pun alt motor, se tine cont de puterea initiala, adica ~98 de cai.
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
|
|
|
23-10-08, 21:21
|
#4039
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Sunt offtopic , scuze si .... nu a-si face-o dar cei de la vw nu au ajuns la desfacut motoare ..... cel putin nu am gasit eu in 2 ore de cautari ce ma interesa
vreau sa dau jos un motor de pe un passat 1.8 din 89' , problema .... consuma ulei 2 l la 1000 km ......
multa lume mi-a zis ...e de la segmenti , altii de la supape ,
imi iau inima in dinti si dau motorul jos sambata ,
vreau o parere de la voi , ca stiu ca aici pot avea incredere in anumite persoane , care mai cunosc despre ce vorbesc
daca a-ti mai desfacut asa ceva , spunet-mi daca am nevoie de chei speciale , si ce anume trebuie schimbat dupa parerea voastra ......
sau sa nu ma apuc ? )))
multumesc anticipat , si spor la treaba cu fordurile .... al meu e doar de duminica )) ,
|
|
|
23-10-08, 23:20
|
#4040
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
|
re: Club Ford Capri
CAPRAAARI...am si eu nevoie de o clapeta de acceleratie de 32 ...are cineva ???
Vreau sa fie cat mai noua...sau buna....nu stiu de unde dreaq pot cumpara asa ceva...kitul de reparatie nu are decat garniturile (
__________________
Ford Power
|
|
|
23-10-08, 23:23
|
#4041
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Salut. Am nevoie urgent de o capota de MK3. Cine are de vanzare ...mana sus. Sau cine stie, vreun schimb ceva....
Mai am nevoie de timoneria de pe cutia de viteze , aia cu tije, nu cu schimbatorul direct pe cutie, am pierdut tija de la a 3-a si a 4-a.
Last edited by AudioClass; 24-10-08 at 00:13.
|
|
|
23-10-08, 23:56
|
#4042
|
Stage 3
Join Date: Feb 2007
Posts: 75
|
re: Club Ford Capri
multumesc de raspuns!!
da vand motoru!!
|
|
|
24-10-08, 00:00
|
#4043
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
nu vinde motorul. banuiesc ca ai un 2.0 sau 2.3. pe aceste motoare poti pune galeria de admisie de pe 2.8 i, cablaraia si calculatorul. eu am reusit! In acest mod scapi de omologari pt. ca nu schimbi motorul ,e aceesi serie!!!
__________________
~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
|
|
|
24-10-08, 00:02
|
#4044
|
Stage 3
Join Date: Feb 2007
Posts: 75
|
re: Club Ford Capri
e 2.0. si zici ca merge?
|
|
|
24-10-08, 00:11
|
#4045
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by arileo
e 2.0. si zici ca merge?
|
Din cate stiu pe motorul de 2.3 merge galerie de 2.8 dar nu si pe 2.0 v6
|
|
|
24-10-08, 08:55
|
#4046
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Daca e cineva care poate sa-mi raspunda la nedumeririle mele postate mai sus , a-i multumesc anticipat , nu da-ti skip va rog.
|
|
|
24-10-08, 11:47
|
#4047
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by JohnXX
Sunt offtopic , scuze si .... nu a-si face-o dar cei de la vw nu au ajuns la desfacut motoare ..... cel putin nu am gasit eu in 2 ore de cautari ce ma interesa
vreau sa dau jos un motor de pe un passat 1.8 din 89' , problema .... consuma ulei 2 l la 1000 km ......
multa lume mi-a zis ...e de la segmenti , altii de la supape ,
imi iau inima in dinti si dau motorul jos sambata ,
vreau o parere de la voi , ca stiu ca aici pot avea incredere in anumite persoane , care mai cunosc despre ce vorbesc
daca a-ti mai desfacut asa ceva , spunet-mi daca am nevoie de chei speciale , si ce anume trebuie schimbat dupa parerea voastra ......
sau sa nu ma apuc ? )))
multumesc anticipat , si spor la treaba cu fordurile .... al meu e doar de duminica )) ,
|
Daca iti consuma 2l la 1000 km trebuie sa-l desfaci, e clar, acum nu stiu daca tu sau un mecanic.
Problema poate sa fie de la segmenti si/sau cilindri. Daca ai uzura la cilindri va trebui sa verifici si vilbrochenul.
|
|
|
24-10-08, 23:16
|
#4048
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
Daca iti consuma 2l la 1000 km trebuie sa-l desfaci, e clar, acum nu stiu daca tu sau un mecanic.
Problema poate sa fie de la segmenti si/sau cilindri. Daca ai uzura la cilindri va trebui sa verifici si vilbrochenul.
|
ok , stiu cum arata un motor , am mai desfacut de dacie, si am pus si la loc , segmenti + cuzineti ,
dar cum se verifica daca sunt uzate , vilbrochenul si cilindrii .
maine de la 9 dau jos motorul si desfac bucatica cu bucatica , cred ca am sa notez ce scot , fac poze ...nu stiu dar oricum sunt convins sa-l fac fara sa merg la idiotii din service care au vrut sa-mi schimbe la un papuc ceva mai nou 1,9 D din 2004 electromotorul , cupla bobina bendix-ul dar nu facea contactul ala intre baterie si electromotor , si au zis ca trebuie schimbat 10 mil unu nou si merge struna , masina era a firmei ..... dar oricum ca sa ma conving am luat un fir si am pus de pe + baterie direct pe electromotor , dupa bobina ..... si surpriza a mers ...... ca sa vezi .
Mersi mult de raspuns Silencer si sper sa mai primesc ceva sfaturi ....
Seara buna tuturor.
|
|
|
25-10-08, 17:19
|
#4049
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Deci am dat jos tot , am ajuns la pistoane , am verificat segmentul pe camasa si am o distanta la inchizatura de 1mm si ceva ..... cred ca nu e bun , cel putin ce-i de ungere erau de speriat
acuma cum verific supapele , si ce segmenti sa pun in loc ...... astept un sfat o parere , sunt segmenti standard , R1 , R2 ? ca eu unu nu stiu sa fie ,
Mersi baieti si weekend placut !
|
|
|
25-10-08, 20:18
|
#4050
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
|
re: Club Ford Capri
Pai...mai intai trebuiesc verificati cilindrii (daca nu au uzura...poti pune segmenti Cota 0, 1 sau 2...depinde cum arata). Daca ai uzura pe cil'...trebuie rectificat blocul (alezorul iti va spune la ce cota il poate scoate) si abia atunci te apuci de cumparat segmenti/ pistoane etc.
|
|
|
|
|