Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 22-10-08, 23:31   #4036
arileo

Stage 3
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 75
Default re: Club Ford Capri

buna
eu sunt LEO si apelez la voi cu o problema:am un ford capri din 77 motor v6 carburator pe care as dori sa-l schimb cu un motor v6 injectie de fabricatie mai recenta.Problema este ca toata lumea a-mi spune ca nu pot sa-l trec in acte sau ca omologarea se face doar la Bucuresti si costa ff mult.Voi ce stiti pot sa-mi pun un mot mai mare ,mai nou dar fara sa am probleme legale?sau daca nu ce sa fac?MULTUMESC
arileo is offline   Reply With Quote
Old 23-10-08, 09:16   #4037
criss
Old School Cars

Stage 5
 
criss's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by arileo View Post
buna
eu sunt LEO si apelez la voi cu o problema:am un ford capri din 77 motor v6 carburator pe care as dori sa-l schimb cu un motor v6 injectie de fabricatie mai recenta.Problema este ca toata lumea a-mi spune ca nu pot sa-l trec in acte sau ca omologarea se face doar la Bucuresti si costa ff mult.Voi ce stiti pot sa-mi pun un mot mai mare ,mai nou dar fara sa am probleme legale?sau daca nu ce sa fac?MULTUMESC
Din ce am auzit eu e nevoie de omologare la bucuresti doar daca motorul care il pui are puterea mai mare cu cel putin 40% decat ce a pus fabrica pe caroseria respectiva. Posibil sa ma insel, nu stiu sigur.

PS: Nu vinzi motorul vechi?
__________________
criss is offline   Reply With Quote
Old 23-10-08, 09:44   #4038
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

mai degraba, sa nu depaseasca cu 40% puterea initiala a autovehicului in discutie. a mea de exemplu a fost initial 2.0 v6 iar acum e 2.3 omologata, daca vreau sa pun alt motor, se tine cont de puterea initiala, adica ~98 de cai.
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
silencer is offline   Reply With Quote
Old 23-10-08, 21:21   #4039
JohnXX

Stage 3
 
JohnXX's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Sunt offtopic , scuze si .... nu a-si face-o dar cei de la vw nu au ajuns la desfacut motoare ..... cel putin nu am gasit eu in 2 ore de cautari ce ma interesa
vreau sa dau jos un motor de pe un passat 1.8 din 89' , problema .... consuma ulei 2 l la 1000 km ......
multa lume mi-a zis ...e de la segmenti , altii de la supape ,
imi iau inima in dinti si dau motorul jos sambata ,
vreau o parere de la voi , ca stiu ca aici pot avea incredere in anumite persoane , care mai cunosc despre ce vorbesc

daca a-ti mai desfacut asa ceva , spunet-mi daca am nevoie de chei speciale , si ce anume trebuie schimbat dupa parerea voastra ......
sau sa nu ma apuc ? )))

multumesc anticipat , si spor la treaba cu fordurile .... al meu e doar de duminica )) ,
JohnXX is offline   Reply With Quote
Old 23-10-08, 23:20   #4040
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default re: Club Ford Capri

CAPRAAARI...am si eu nevoie de o clapeta de acceleratie de 32 ...are cineva ???
Vreau sa fie cat mai noua...sau buna....nu stiu de unde dreaq pot cumpara asa ceva...kitul de reparatie nu are decat garniturile (
__________________
Ford Power
bil1706 is offline   Reply With Quote
Old 23-10-08, 23:23   #4041
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Salut. Am nevoie urgent de o capota de MK3. Cine are de vanzare ...mana sus. Sau cine stie, vreun schimb ceva....
Mai am nevoie de timoneria de pe cutia de viteze , aia cu tije, nu cu schimbatorul direct pe cutie, am pierdut tija de la a 3-a si a 4-a.
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning

Magazin on-line Audio Class

Magazin On-line Piese Auto

Furtune siliconice - conversii turbo

Last edited by AudioClass; 24-10-08 at 00:13.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 23-10-08, 23:56   #4042
arileo

Stage 3
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 75
Default re: Club Ford Capri

multumesc de raspuns!!

da vand motoru!!
arileo is offline   Reply With Quote
Old 24-10-08, 00:00   #4043
codrin44

Stage 5
 
codrin44's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,189
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

nu vinde motorul. banuiesc ca ai un 2.0 sau 2.3. pe aceste motoare poti pune galeria de admisie de pe 2.8 i, cablaraia si calculatorul. eu am reusit! In acest mod scapi de omologari pt. ca nu schimbi motorul ,e aceesi serie!!!
__________________

~~~~~~~~~ F o r d C a p r i ~~~~~~~~~
don't just get older...they just get faster
codrin44 is offline   Reply With Quote
Old 24-10-08, 00:02   #4044
arileo

Stage 3
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 75
Default re: Club Ford Capri

e 2.0. si zici ca merge?
arileo is offline   Reply With Quote
Old 24-10-08, 00:11   #4045
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by arileo View Post
e 2.0. si zici ca merge?
Din cate stiu pe motorul de 2.3 merge galerie de 2.8 dar nu si pe 2.0 v6
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 24-10-08, 08:55   #4046
JohnXX

Stage 3
 
JohnXX's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Daca e cineva care poate sa-mi raspunda la nedumeririle mele postate mai sus , a-i multumesc anticipat , nu da-ti skip va rog.
JohnXX is offline   Reply With Quote
Old 24-10-08, 11:47   #4047
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by JohnXX View Post
Sunt offtopic , scuze si .... nu a-si face-o dar cei de la vw nu au ajuns la desfacut motoare ..... cel putin nu am gasit eu in 2 ore de cautari ce ma interesa
vreau sa dau jos un motor de pe un passat 1.8 din 89' , problema .... consuma ulei 2 l la 1000 km ......
multa lume mi-a zis ...e de la segmenti , altii de la supape ,
imi iau inima in dinti si dau motorul jos sambata ,
vreau o parere de la voi , ca stiu ca aici pot avea incredere in anumite persoane , care mai cunosc despre ce vorbesc

daca a-ti mai desfacut asa ceva , spunet-mi daca am nevoie de chei speciale , si ce anume trebuie schimbat dupa parerea voastra ......
sau sa nu ma apuc ? )))

multumesc anticipat , si spor la treaba cu fordurile .... al meu e doar de duminica )) ,
Daca iti consuma 2l la 1000 km trebuie sa-l desfaci, e clar, acum nu stiu daca tu sau un mecanic.
Problema poate sa fie de la segmenti si/sau cilindri. Daca ai uzura la cilindri va trebui sa verifici si vilbrochenul.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 24-10-08, 23:16   #4048
JohnXX

Stage 3
 
JohnXX's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of:
[FORD]
Exclamation re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Daca iti consuma 2l la 1000 km trebuie sa-l desfaci, e clar, acum nu stiu daca tu sau un mecanic.
Problema poate sa fie de la segmenti si/sau cilindri. Daca ai uzura la cilindri va trebui sa verifici si vilbrochenul.
ok , stiu cum arata un motor , am mai desfacut de dacie, si am pus si la loc , segmenti + cuzineti ,
dar cum se verifica daca sunt uzate , vilbrochenul si cilindrii .
maine de la 9 dau jos motorul si desfac bucatica cu bucatica , cred ca am sa notez ce scot , fac poze ...nu stiu dar oricum sunt convins sa-l fac fara sa merg la idiotii din service care au vrut sa-mi schimbe la un papuc ceva mai nou 1,9 D din 2004 electromotorul , cupla bobina bendix-ul dar nu facea contactul ala intre baterie si electromotor , si au zis ca trebuie schimbat 10 mil unu nou si merge struna , masina era a firmei ..... dar oricum ca sa ma conving am luat un fir si am pus de pe + baterie direct pe electromotor , dupa bobina ..... si surpriza a mers ...... ca sa vezi .

Mersi mult de raspuns Silencer si sper sa mai primesc ceva sfaturi ....
Seara buna tuturor.
JohnXX is offline   Reply With Quote
Old 25-10-08, 17:19   #4049
JohnXX

Stage 3
 
JohnXX's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Deci am dat jos tot , am ajuns la pistoane , am verificat segmentul pe camasa si am o distanta la inchizatura de 1mm si ceva ..... cred ca nu e bun , cel putin ce-i de ungere erau de speriat
acuma cum verific supapele , si ce segmenti sa pun in loc ...... astept un sfat o parere , sunt segmenti standard , R1 , R2 ? ca eu unu nu stiu sa fie ,

Mersi baieti si weekend placut !
JohnXX is offline   Reply With Quote
Old 25-10-08, 20:18   #4050
bil1706

Stage 5
 
bil1706's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
Default re: Club Ford Capri

Pai...mai intai trebuiesc verificati cilindrii (daca nu au uzura...poti pune segmenti Cota 0, 1 sau 2...depinde cum arata). Daca ai uzura pe cil'...trebuie rectificat blocul (alezorul iti va spune la ce cota il poate scoate) si abia atunci te apuci de cumparat segmenti/ pistoane etc.
bil1706 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -