20-08-09, 12:36
|
#4726
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
re: Club Ford Capri
deci cam toata masina )
|
|
|
20-08-09, 12:44
|
#4727
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
re: Club Ford Capri
ah nu, in mod cert nu mai am nevoie de scaune si bancheta... alea sunt gata chiar de anul trecut...
|
|
|
22-08-09, 14:58
|
#4728
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 700
|
re: Club Ford Capri
oare cand ne vom putea intalni.. bara langa bara..?? de ex .. in covasna azi iar a fost concurs... de masini evident..!!
|
|
|
23-08-09, 12:17
|
#4729
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 772
|
re: Club Ford Capri
Buna ziua tuturor, sunt nou pe aici, insa nu chiar asa de nou in domeniul Ford. M-am apuca t si eu de cca 1 luna de restaurat o Capra (sper sa iasa un tzap din ea.... mai vedem ce-o iesi ). Stie cineva de unde as putea cump 2 faruri ca cele din imag (atasate mai jos) sau unde sa le reconditionez?
|
|
|
23-08-09, 12:24
|
#4730
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by pieserom
Buna ziua tuturor, sunt nou pe aici, insa nu chiar asa de nou in domeniul Ford. M-am apuca t si eu de cca 1 luna de restaurat o Capra (sper sa iasa un tzap din ea.... mai vedem ce-o iesi ). Stie cineva de unde as putea cump 2 faruri ca cele din imag (atasate mai jos) sau unde sa le reconditionez?
|
sal
bine ai venit....mai multe detalii ..nu fi zgarcit...motorizare,istoria masinii etc...
asteptam cu interes...spor la munca..eventual poze dinainte de restaurare..
|
|
|
23-08-09, 12:29
|
#4731
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 772
|
In alta ordine de idei , stie cineva cum as putea face rost de un manual de capri (in mom de fata as avea nevoie de oarece cote de caroserie). O alta intrebare ar fi ce fel de modificari sunt admise ptr a face totusi patrte di categoria vehiculelor istorice? (spre exemplu eu as vrea sa-i schimb carburatorul, cu unul dublu, cv sa o schimb cu una in 5 trepte, in loc de farurile orig (cele din pozele de mai sus sa-i pun 4 faruri rotunde), in fine nu cred ca ar impieta prea mult asupra formei constructive originala a masinii, mai ales ca asemenea dotari au fost puse de fabr. (mai putin cv in 5 trepte).
poze de dinainte nu am , insa nu am cumparat-o de prea mult timp, (in iarna) iar masina se afla in stare oarecum "buna", adica ii expirase itp-ul cu cateva luni in urma. Din cate am constatat masina era intr-un procent destul de mare originala (cand spun asta ma refer la faptul ca pana cand si blocurile optice sunt originale, deci nu cred ca a suferit traumatisme prea grave la viata ei) , este adevarat ca a fost ciocanita (tinichigerita) pe ici pe colo (praguri , contraaripi lonjeroane, et.c)
Last edited by NWZeu; 23-08-09 at 16:57.
|
|
|
23-08-09, 12:39
|
#4732
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by pieserom
poze de dinainte nu am , insa nu am cumparat-o de prea mult timp, (in iarna) iar masina se afla in stare oarecum "buna", adica ii expirase itp-ul cu cateva luni in urma. Din cate am constatat masina era intr-un procent destul de mare originala (cand spun asta ma refer la faptul ca pana cand si blocurile optice sunt originale, deci nu cred ca a suferit traumatisme prea grave la viata ei) , este adevarat ca a fost ciocanita (tinichigerita) pe ici pe colo (praguri , contraaripi lonjeroane, et.c)
|
ce motorizare?
|
|
|
23-08-09, 12:54
|
#4733
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 772
|
re: Club Ford Capri
1500cmc v4 , inca functional (reglajele lasau de dorit), dar as vrea sa-l pastreze si chiar sa-i fac rep capitala.
|
|
|
23-08-09, 13:55
|
#4734
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by pieserom
1500cmc v4 , inca functional (reglajele lasau de dorit), dar as vrea sa-l pastreze si chiar sa-i fac rep capitala.
|
heheheh
tu mi l-ai sutit....daca l-ai luat din buc....
Last edited by NWZeu; 23-08-09 at 16:57.
|
|
|
23-08-09, 14:13
|
#4735
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by pieserom
In alta ordine de idei , stie cineva cum as putea face rost de un manual de capri (in mom de fata as avea nevoie de oarece cote de caroserie). O alta intrebare ar fi ce fel de modificari sunt admise ptr a face totusi patrte di categoria vehiculelor istorice? (spre exemplu eu as vrea sa-i schimb carburatorul, cu unul dublu, cv sa o schimb cu una in 5 trepte, in loc de farurile orig (cele din pozele de mai sus sa-i pun 4 faruri rotunde), in fine nu cred ca ar impieta prea mult asupra formei constructive originala a masinii, mai ales ca asemenea dotari au fost puse de fabr. (mai putin cv in 5 trepte).
|
Salut,
Nu cred ca ar trebui sa ai probleme daca schimbi carburatorul si cutia de viteze, mai ales daca toate acestea au fost puse pe MK I, in schimb, modelul farurilor trebuie sa fi existat fix pe aceasta varianta de mk I. Totusi, cel mai indicat, daca nu vrei sa risti, este sa vorbesti cu cineva de la ACR. 4 faruri stiu ca au fost puse pe mk I RS, probabil si pe altele. O sa gasesti sigur pe ebay.co.uk sau ebay.de, dar nu vor fi iefine, pe de alta parte, poti sa cumperi farurile cu care a fost dotata masina, unele noi-noute, tot de pe cele doua websiteuri mentionate mai sus si care sa coste mai putin decat unele de RS sh.
In ceea ce priveste stadiul restaurarii, pot sa spun ca arata foarte bine, cine e tinichigiul? :d
ps: o sa ma uit in manualele pe care le am sa vad daca gasesc ceva despre caroserie, poate te pot ajuta
|
|
|
23-08-09, 14:24
|
#4736
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 772
|
Stiu ca,Capriul mk1 a fost echipat si cu faruri rotunde, insa nu stiu daca atunci cand se va face verificarea autenticitatii autovehicolului se va tine cont de faptul ca initial acest tip a fost dotat cu alt tip de faruri. Tinichigiul nu este cine stie ce de el, un incepator, care are multa tragere de inima.
Quote:
Originally Posted by player77
heheheh
tu mi l ai sutit....daca l ai luat din buc....
|
Posibil, sa ti-l fi shutit, adevarul este ca l-am luat din buc (undeva din zona colentina -circ). P.S. _Nici tu nu te-ai prea grabit, ptr ca am stat ceva sa ma gandesc inainte de al lua.
Last edited by NWZeu; 23-08-09 at 16:58.
|
|
|
24-08-09, 10:27
|
#4737
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of: [Old School Cars] [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Salut
Am si eu o rugaminte.
Stie cineva care este dimensiunea standard pe care o are un prezon ( capri MK III).
Am cumparat 2 distantiere si vreau sa cumpar si prezoane mai lungi si vreau sa stiu dimensiunea, sa stiu cat de lungi sa le caut.
Multumesc frumos.
P.S. Aveti idee daca se mai gasesc prezoane modelul clasic ( cap rotund cu nuturi prins in fuzeta) ? si unde sa caut ?
Se potrivesc de la alta masina? sa ofer oamenilor variante.
__________________
masinuta mea de suflet...
|
|
|
24-08-09, 16:53
|
#4738
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 772
|
re: Club Ford Capri
Pentru Marius; ce fel de prezoane vrei , cred ca as putea sa-ti ofer eu , depinde cate vrei.
Acum o intrebare ptr cei ce inca mai au de mesterit la caroserie: Voi, in ce fel stopati rugina? Iar dupa aceea ce fel de grunduri folositi?
|
|
|
26-08-09, 07:34
|
#4739
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Dupa schimbare de motor de la 2.0 v6 la 2.8, niste poze de la concursul de indemanare din Piatra Neamt - 23 august '09.
|
|
|
27-08-09, 07:06
|
#4740
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
|
|
|
|
|