Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 30-04-10, 15:41   #5566
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

multumesc de indicatii, asa am facut si eu mai putin partea cu recuperatul de lichid, am aerisit in prima faza spatele care are aerisitor doar pe stanga ca pe dreapta in locul niplului intra conducta ce vine spre stanga si apoi dreapta fata si stanga fata;acum sa prind putin timp sa o scot putin la plimbare; am intampinat o alta problema si anume daca dau prea mult la automat si nu porneste se ineaca bujiile, iar daca le curat si le montez o ia din prima, e cumva vreo modalitate de reglaj la amestecul de benzina sa nu mai inece bujiile sau mai scurt si la obiect cum fac sa mearga motorul in parametrii normali sa nu mai tremure si toate alea; apropo motorul asta mi-a rupt tamponul de cauciuc de pe stanga, de fapt mai e jumate
__________________

Last edited by costybanica; 30-04-10 at 15:45.
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 30-04-10, 16:29   #5567
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
............ e cumva vreo modalitate de reglaj la amestecul de benzina sa nu mai inece bujiile sau mai scurt si la obiect cum fac sa mearga motorul in parametrii normali sa nu mai tremure si toate alea; apropo motorul asta mi-a rupt tamponul de cauciuc de pe stanga, de fapt mai e jumate

Cand era motorul pe Sierra l-ai probat ? Daca atunci nu erau probleme inseamna ca s-a gresit cu legaturile (electrice, vacumuri, furtune) facute pe Capri...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 30-04-10, 19:42   #5568
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

da am facut proba chiar am mers cu ea putin la mine pe strada ca nu aveam numere dar nu am observat nimic in neregula la ea in 100 de metri de mers; dupa ce mi-a facut instalatia electrica mi-a spus ca nu poate sa faca turometrul sa mearga si nici avariile in rest functioneaza tot; iar cu furtunele nu am decat unul de la canistra de carbon pe care l-am obturat pentru ca nu-si tinea relantiul iar in alta parte nu cred ca am gresit pentru ca am pus conductele la benzina cum trebuie, mufa la delco, fisele in regula, ce sa mai zic cred ca am acoperit cam tot, apropo atunci cand calc acceleratia are o fractiune de secunda de intarziere iar dupa ce se accelereaza nu mereu da cate un rateu
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 01-05-10, 04:25   #5569
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

acuma ce ai pe masina carb sau injectie?
baga is offline   Reply With Quote
Old 01-05-10, 08:35   #5570
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

motorul meu e 2.0 efi de pe sierra din 89 si e pe injectie, iar la urma se vede cum s-a rupt tamponul de la motor
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1040931.JPG
Views:	66
Size:	3.95 MB
ID:	1447782   Click image for larger version

Name:	P1040932.JPG
Views:	47
Size:	3.86 MB
ID:	1447783   Click image for larger version

Name:	P1040933.JPG
Views:	52
Size:	3.93 MB
ID:	1447784  

Click image for larger version

Name:	P1040934.JPG
Views:	45
Size:	3.79 MB
ID:	1447785   Click image for larger version

Name:	P1040935.JPG
Views:	49
Size:	3.72 MB
ID:	1447786  
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 01-05-10, 11:17   #5571
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Pot fi mai multe cauze care sa duca la o functionare proasta a motorului;
-Scanteie; esti sigur ca ai scanteie BUNA pe toate 4 bujiile ? fisele sunt ok ? bobina de inductie ai luat-o dupa Sierra sau e cea originala de la Capri ? Vezi ca nu sunt la fel, neaparat trebuie cea de Sierra.
-Injectoare; dupa stationari indelungate, pot apare probleme la ele; depuneri de mizerie care duc la o functionare incorecta;
-Debitmetru; din cate stiu contine un fir de wolfram foarte fin si sensibil, care are rol de senzor si daca se defecteaza da informatii eronate in calculator; cand ai umblat cu el ca sa modifici prinderea filtrului de aer poate a fost bruscat sau lovit accidental ...

Suportul de motor posibil sa fi fost deja cu probleme inainte sa-l pui pe Capri si n-ai observat, sau poate adaptarile de prindere sa fie facute gresit...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 01-05-10, 17:33   #5572
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

m-ai bagat in ceata direct, bobina e de la sierra, fisele la prima vedere dau scanteie ok, injectoarele nu stiu ce sa zic iar debitmetrul de la aer nu l-am bruscat de nici un fel asa ca nu stiu ce sa zic, astept sa fac asigurare si sa rezolv cu culoarea masinii si dupa ce o scot la drum o sa vad ce e
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 01-05-10, 21:59   #5573
74axd

Stage 2
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 37
Default Re: Club Ford Capri

vizavi de schema prezentata mai deunazi pentru aprinderea la ford taunus 2.0 ohc . am montat-o si am pastrat culorile scrise in schema: alb la demaror, rosu la +contact, oranj, violet la mufa de pe delcou, negru pe delcou la masa si verde la minus bobina. tot aici se leaga si turometrul.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DurasparkFORDall.jpg
Views:	69
Size:	66.4 KB
ID:	1448599  
74axd is offline   Reply With Quote
Old 02-05-10, 08:35   #5574
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
m-ai bagat in ceata direct, bobina e de la sierra, fisele la prima vedere dau scanteie ok, injectoarele nu stiu ce sa zic iar debitmetrul de la aer nu l-am bruscat de nici un fel asa ca nu stiu ce sa zic, astept sa fac asigurare si sa rezolv cu culoarea masinii si dupa ce o scot la drum o sa vad ce e
Normal ar fi sa mearga motorul ca atunci cand era pe Sierra...
Este posibil sa-si revina de la sine daca pui Capri la treaba; se intampla uneori ca dupa stationari mai indelungate sa faca figuri cate ceva (frane, motorase, motor, contacte elecrtice, etc), dar pana la urma sa se repare de la sine.
Ce ai mai aflat despre omologare ?


Si fiindca a fost 1 MAI muncitoresc iaca o poza cu un Capri proletar


(Poza este recenta dar nu este de ieri )
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	30042010.jpg
Views:	128
Size:	208.8 KB
ID:	1449003  
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 02-05-10, 09:36   #5575
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

cu omologarea e cam asa : daca am noroc si reusesc sa ma inteleg (financiar vorbind) cu cineva de la rar pe care il cunosc, schimb culoarea din gri cum e in acte, in rosu cum e acum vopsita fara sa merg cu ea la pozat sa se vada motorul ca e altul, iar cu motorasul inca nu mi-a spus cum face sa ocolim putin legea dar de facut se face; daca nu ma inteleg cu el vopsesc masina la loc cum a fost si merg cu motorul pe naspa pana il aranjez pe al ei original de 1.6 ; @74axd multumesc, sper sa gaseasca culorile ca la mine cateva fire au fost arse si inlocuite si dracu stie cu ce culori; @capricosti masina mea a avut cui de remorcare si mosul care a avut masina de la revolutie si pana acum trei ani a carat cu ea cu remorca toate alea plus ca omu a fost tamplar si i-ti inchipui cate usi si geamuri a vazut saraca, chiar acum o saptamana am vorbit cu el si spunea ca si-a batut joc de masina si acum ca a vazut-o rosie cum o avea el inainte parca ii venea sa planga ca a vandut-o
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 03-05-10, 16:34   #5576
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default

Salut as avea nevoie de ajutorul vostru , cine are motorul 2.3 v6 pe capri poate sa se uite unde merg cele 2 fire de pe bulb( pe corpul termostatului am doi papuci si nu stiu ce fire merg pe ei si de unde ) , problema la mine ii ca se incalzeste prea tare motorul , chiar o fiert ...

revin cu detalii nu ii corpul termostatului ii un capac care vine prins sus pe motor(admisie) ,termostatul ii jos langa pompa de apa , stie cineva ceva de un kit de reparatie pt pompa de apa(rulment si presetupa )? sau daca nu o pompa noua

Last edited by NWZeu; 05-05-10 at 07:34.
baga is offline   Reply With Quote
Old 03-05-10, 22:04   #5577
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

ai motorul "nou" cred, de 114Cp, nu stiu daca capri il avea din fabrica, pe granada si sierra s-au pus sigur, ala e pt senzor temperatura, pt ceas sau martor de pe consola de la oglinda..
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 04-05-10, 22:37   #5578
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

da am motorul de 114 cai , pentru senzorul de temperatura ii tot acolo dar ii altul la voi cei care aveti carburator cu soc electric de unde aveti tras fire la soc?
baga is offline   Reply With Quote
Old 04-05-10, 23:25   #5579
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

un fir vine de la alternator, exista alternatoare speciale pt soc mixt, cu un "cui"in spate pe care intra papucul de "+".

pune poza cu ce te nedumeretse legat de acea sonda, da sigur e ceea ce zic eu , exista 2 sonde de apa la cologne noi, una e pt martor, una e pt ceas, de aia iti tot zic
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 05-05-10, 10:11   #5580
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

salut, ma gandeam sa schimb tampoanele de la motor cu alea de sierra pentru ca unul il am rupt dar am vazut ca sunt mai mari cu vreo doi cm si ma gandesc ca ridica motorul mai sus; apar probleme sau e bine ce vreau eu sa fac?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC00856.JPG
Views:	34
Size:	729.6 KB
ID:	1454328  
costybanica is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -