21-04-12, 19:05
|
#6766
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
(NOTA: Pe mk1 a existat motorizare V6 de 2800cmc -105 cp - si s-a montat numai la modelele exportate in USA la modeleul 1974).
|
da, si mi-e mi-a tresarit inima cand m-am gandit ca e model american... , daca este trecut in carte, de epoca n-o sa mai fie niciodata iar impozitul te cam usuca, cu un transplant ar merge dar depinde cum a fost pus acest motor.
cat despre al tau Bogdan, marturisesc ca am fost cam invidos pe tine cand ai luat-o , stii ca am fost si eu sa-o vad, - mi-a trecut , si chiar iti doresc sa te bucuri de ea cat mai mult,. da si al meu e mai greu la condus decat de expl. golful meu, dar nici nu se compara !!!
Eu inca mai caut un interior decent sau macar un tapiter care sa nu o confunde cu un Rolls royce cand da pretul.............
__________________
WaterTransferPRINTing import&know-how : wtprint.ro
|
|
|
22-04-12, 19:49
|
#6767
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by shrink
............ da si al meu e mai greu la condus decat de expl. golful meu, dar nici nu se compara !!!
..........
|
Cum adica e ''greu de condus'' ?
Poate mai trebuie pusa putina vaselina pe ici-pe colo...
Eu am avut ocazia sa conduc masini mai recente si singurul lucru care m-a impresionat a fost doar ca stergatoarele de parbriz aveau viteza de stergere mai rapida si orcat de tare ploua, vizibilitatea era super buna; la Capri daca ploua mai tare stergatoarele nu fac fata nici in treapta a doua de stergere...
E adevarat ca la masinile de care vorbesc (fabricate dupa 2001) mai sunt dotari precum aer conditionat, geamuri electrice, scaune cu tapiterii rigide cu reglaj si pe inaltime si cu incalzire daca e nevoie, ceasuri de bord mai sofisticate, oglinzi cu reglaj electric, inchidere centralizata din telecomanda, etc dar chestiile astea nu m-au impresionat deloc.
Iar in ce priveste stabilitatea in viraje stanse (de ex in sensurile giratorii) Capri se comporta mult mai bine decat masinile la care ma refer...(e adevarat ca erau masini mai micute, gen Golf, Lupo, Escort, Peugeot 206, Fiat Punto, Mercedes A class, Opel Corsa, Astra...)
|
|
|
24-04-12, 00:06
|
#6768
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Intrebare de 10 puncte ce telescoape mai merg pe capri mk3 ca nu prea gasesc special pentru ea?(am gasit ceva dar cam piperat pretul)
|
|
|
24-04-12, 20:55
|
#6769
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by baga
................. ce telescoape mai merg pe capri mk3 ca nu prea gasesc special pentru ea?(am gasit ceva dar cam piperat pretul)
|
Pai cat de piperat e pretul ala ???
Eu le-am schimbat pe ale mele si pe fata si pe spate in urma cu 6 ani si din cate tin minte m-au costat putin peste 100 de euro perechea pe fata si aproape 150 de euro alea de pe spate. Nu mai stiu de ce firma erau produse (stiu ca as fi vrut Monroe,dar nu am gasit asaceva pt Capri si am luat ce am gasit ), insa stiu ca isi fac datoria foarte bine si in ziua de azi.
O sa fii uimit de cat de bine se va comporta masina cu telescoape bune, si n-o sa regreti cheltuiala facuta
Incearca sa vezi daca te multumeste oferta de aici:
http://www.ingaraj.ro/piese-auto-for...lista_selectie
|
|
|
25-04-12, 18:22
|
#6770
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
Re: Club Ford Capri
http://www.ruddies-berlin.de/
ptr carburatoare de tot felul, cred.
nam inteles nimic de acolo
poate va ajuta
|
|
|
25-04-12, 19:54
|
#6771
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
O sa dau un telefon sa vad ce oferta imi fac, oricum am gasit mai scumpe ca si la mine in cluj: adica 100 de euro bucata pentru fata
Sa vedem. mersi mult
|
|
|
04-05-12, 23:09
|
#6772
|
Stage 4
Join Date: Dec 2011
Posts: 192
|
Re: Club Ford Capri
Astazi am dat o fuga la Bucale cu capra sa_i fac un test de drum mai lung,masina a mers impecabil fara probleme,am mers cu 100...120 fara problema,o masina care se intinde la drum foarte bine,singura problema o am la o roata cu o placuta de frina care face figuri cred ca o sa dau rotile jos si fac un schimb de placute.....stie cineva ce placute sa iau si ce costuri implica asta?
__________________
3 buc vw 1600,vw t2a,ford capri mk1,BMW 2000C
|
|
|
05-05-12, 17:47
|
#6773
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
Re: Club Ford Capri
se mai ocupa cineva de carburatoare in Arad?
de reglaje si etc
ma chinuie un pierburg 2e de nu ma vad
imi sta la 2000 de ture si nu stiu ce sai mai fac
|
|
|
06-05-12, 20:03
|
#6774
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Sau poate ca nu e chiar asa de usor sa ne intalnim din moment ce am mai discutat de o liniuta si in urma cu vreo 2 ani si inca n-am reusit sa ne vedem
|
https://forum.4tuning.ro/16-curse-acc...-jap-fest.html
Daca vrei ne dam pe aeroport, eu voi fi prezent
__________________
|
|
|
07-05-12, 17:39
|
#6775
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by criss
|
Pai cu vr'o sutadoujde cai ai mei nu ma pot pune cu hergheliile din masinile care vin acolo... Eu n-am pus nici macar filtru de aer sport , pe cand majoritatea celor care vin la liniute pe aeroport au motoare modificare la greu sau au din fabrica cam dublu cat are dohc-ul meu... Si n-am nici experienta ''start''urilor la fractiune infinitezimala de secunda asa ca mai bine stau cuminte in banca mea si ma '' dau mare'' doar prin oras intre doua semafoare .
Oricum am tras capra in garaj la frate'miu pt putin face-lift si pt modificat esapamentul; m-am mai maturizat putin si nu mai imi place sa aud urland esapamentul cand calc mai tare pe acceleratie...
Iti urez bafta la liniute !!!
Last edited by capricosti; 07-05-12 at 17:43.
|
|
|
07-05-12, 18:06
|
#6776
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
[QUOTE=capricosti;5013456]Pai cu vr'o sutadoujde cai ai mei nu ma pot pune cu hergheliile din masinile care vin acolo... Eu n-am pus nici macar filtru de aer sport , pe cand majoritatea celor care vin la liniute pe aeroport au motoare modificare la greu sau au din fabrica cam dublu cat are dohc-ul meu... Si n-am nici experienta ''start''urilor la fractiune infinitezimala de secunda asa ca mai bine stau cuminte in banca mea si ma '' dau mare'' doar prin oras intre doua semafoare .
Oricum am tras capra in garaj la frate'miu pt putin face-lift si pt modificat esapamentul; m-am mai maturizat putin si nu mai imi place sa aud urland esapamentul cand calc mai tare pe acceleratie...
Iti urez bafta la liniute !!!
|
|
|
08-05-12, 05:09
|
#6777
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Pai cu vr'o sutadoujde cai ai mei nu ma pot pune cu hergheliile din masinile care vin acolo...
Iti urez bafta la liniute !!!
|
Nici eu nu ma pot pune cu ele,dar nah... merg pt distractie , atunci ne intalnim noi pana la urma la vreun semafor
|
|
|
08-05-12, 20:27
|
#6778
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Luna asta nu cred ca scot masina de la ''service'' dar cand e gata te sun sa ne intalnim pt o liniuta...
Domnilor posesori de Capri,
tocmai am gasit un articol mai vechi (nu prea vechi, din februarie 2012) in Top Gear unde se afirma ca Ford Capri e o masina pt tzaranoi
Adica noi suntem ''NISTE TARANI !'' cum zic aia dintr-o reclama la ceva alcool
Mai jos articolul din Top Gear (nu e vorba de ceva jignitor cand se vorbeste de Capri=tzaranoi, ci mai degraba de admiratie pt marca asta, in special versiunea 2,8i Brooklands):
http://www.topgear.ro/masini/legende...ands-4607.html
|
|
|
08-05-12, 21:13
|
#6779
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by bogdancapri
Astazi am dat o fuga la Bucale cu capra sa_i fac un test de drum mai lung,masina a mers impecabil fara probleme,am mers cu 100...120 fara problema,o masina care se intinde la drum foarte bine,singura problema o am la o roata cu o placuta de frina care face figuri cred ca o sa dau rotile jos si fac un schimb de placute.....stie cineva ce placute sa iau si ce costuri implica asta?
|
Pai numa' cu 120 ?!? Mai tare n-ai vrut tu, sau n-a vrut masina ?
Ar fi bine sa verifici contorul de km dupa bornele de pe marginea drumului (dar nu numai intre 2 borne ci pe mai multi km, macar 15-20), si vitezometrul ar trebui sa-l verifici cu un GPS, sau cu ajutorul vreunui amic care sa mearga cu alta masina.
In cazul meu, din cauza modificarilor facute la capra (schimbat motor+cv), diferenta intre indicatiile de la bord si realitate este de 16-19 %, depinde de ce dimensiune de cauciucuri am pe masina; adica daca la bord imi arata 100 km/h, in relitate merg cu 116-119 km/h, sau daca e 120 km/h pe bord, viteza reala este de 139-143 km/h...
Asa ca atentie sa nu ai surprize cu Radar-ul
Placute de frana pt Capri mk3 se gasesc usor, dar cred ca si de mk1 poti gasi la fel de usor pt ca din cate stiu eu au fost la fel, diferenta e in functie de motorizare. Trebuie sa stii ce motor ai avut inainte pe masina ta ca sa stie vanzatorul ce sa-ti ofere.
|
|
|
08-05-12, 21:26
|
#6780
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Ca tot vorbesc baietii despre liniute si concursuri, ia sa va arat si eu un mic filmulet
|
|
|
|
|