Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 03-05-09, 22:16   #4426
andreirss

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
Default re: Club Ford Capri

@ nitu_ovidiu82: mersi pentru numar, am sa incerc maine sa vad ce aflu despre masina. Despre cel albastru... stiu unul in Bucuresti cu 1500, un mkII - dar nu cred ca vorbim de aceeasi masina, asta de care zic eu e si pe 4tuning in anunturi (anuntul e cu 1900Eur) si nu avea motor de 2.8 cand m-am interesat. Si nu am descifrat "Sag"
@florin_cars: Intr-adevar, 2.8 cam consuma mult din toate punctele de vedere.. dar canta pe masura Din pacate ar trebui sa recunosc ca nu mi-as permite inca sa tin o masina cu cu motor peste 2L...
andreirss is offline   Reply With Quote
Old 03-05-09, 23:50   #4427
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
cine ma poate ajuta sa repar buba?
pinionul ajunge doar
Nu prea se intelege din poza care e buba...poate daca ai fi mai explicit , ce nu merge....
Apropo....cum mai e cu axul cu came?
Daca poti da-mi masurile alea
Si un pret, ms
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning

Magazin on-line Audio Class

Magazin On-line Piese Auto

Furtune siliconice - conversii turbo

Last edited by NWZeu; 04-05-09 at 10:46.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 06:34   #4428
criss
Old School Cars

Stage 5
 
criss's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,994
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by nitu_ovidiu82 View Post
criss cine ii organizator pe 10 mai? sau daca-l cunosti as putea sa-ti spun si tie ce vreau?
Eu sunt,trimite-mi PM ca suntem offtopic.
criss is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 16:21   #4429
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by andreirss View Post
@ nitu_ovidiu82: mersi pentru numar, am sa incerc maine sa vad ce aflu despre masina. Despre cel albastru... stiu unul in Bucuresti cu 1500, un mkII - dar nu cred ca vorbim de aceeasi masina, asta de care zic eu e si pe 4tuning in anunturi (anuntul e cu 1900Eur) si nu avea motor de 2.8 cand m-am interesat. Si nu am descifrat "Sag"
@florin_cars: Intr-adevar, 2.8 cam consuma mult din toate punctele de vedere.. dar canta pe masura Din pacate ar trebui sa recunosc ca nu mi-as permite inca sa tin o masina cu cu motor peste 2L...
Sag e un "dialect" local , localitate din TM, si capra aia zice ca are 2.9, nu 2.8


Quote:
Originally Posted by AudioClass View Post
Nu prea se intelege din poza care e buba...poate daca ai fi mai explicit , ce nu merge....
Apropo....cum mai e cu axul cu came?
Daca poti da-mi masurile alea
Si un pret, ms
pai, nu pare pinionul cam jos..pe ax, decat unde ar trebui sa fie?
mi s-a rupt gatul pinionului si nu se invartea delcoul, tot nu pornea, nu pornea de juma' de luna, am crezut ca e carbul de vina, fiind mai mare decat ce trebuia pe 2.0, si tot o inneca, curatam galeria, remontam carbul etc..pana am beneficiat de un ajutor si am putut verifica daca am scanteie, ceea ce nu aveam
In final am scos delcoul si am luat imprumut unul de la cineva sa vad daca merge, l-am pus si a luat-o la sfert
deci am nevoie de un delcou stricat, cine se poate dispensa de unul, sau axul cu pinionul, sau doar pinionul cu stiftul ce-l tine pe ax
nu am gasit sublerul, o sa vina taica-miu acasa maine dimi sau asta seara si il cauta el(e al lui, trebuie sa-l gaseasca) si atunci masor

Last edited by florin_cars; 04-05-09 at 16:27.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 04-05-09, 23:01   #4430
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default

@ florin cars, intradevar impozitul, asigurarea, probabil si taxa de drum sunt mari la motoarele 2,8 si 2,9 si daca e de pus motor mai mic atunci nu se merita V6 de 2000cc, daca te uiti la "Capri history" o sa vezi ca era mai slab ca performanta (demaraj, viteza maxima, consum benzina) decat ala in linie aparut dupa 1978. Asa ca daca s-ar mai putea schimba motoarele si vrei V6 motorul de 2300 e de preferat. Eu am avut Granada 2,3 V6 si am fost multumit la timpul ala cu ce putea masina aia,mai putin de consum.Cand am luat Capri-ul insa nu mi-a mai convenit V6 2,3 asa ca am trecut pe 2,0 dohc si n-am regretat nici un moment alegrea facuta. Pe langa faptul ca are performante mai bune si consuma cu vreo 35-40% mai putin, mai sunt si taxele mai mici.Si chiar daca nu este V6 motorul are un sunet grozav (de fapt esapamentul suna grozav).Poate o sa pun un filmulet sa auzi cum suna, dar din cauza ca e facut cu telefonul, imaginea nu e tocmai clara.

@ nitu ovidiu 82
daca vrei un mecanic si tinichigiu bun si serios suna-ma sa-ti spun unde sa-l cauti. Cred ca mai ai nr meu.

Last edited by NWZeu; 04-05-09 at 23:10.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 05-05-09, 00:03   #4431
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

sincer, DOHC-ul n-are in veci un consum cu 35-40% mai mic, depinde cat iti consuma tie granada aia, mie 2.3-ul pe Granada imi consuma afara sub 9% chiar, si am mers de la TM la bucale cu ea. Alta GHIA pe GPL lua 11% afara, in tractare 17%, oras aglomerat n-are rost sa zic..15-17%, iar o Sierra DOHC ia afara 6% benzina, oras aglomerat 11% un minim, spre mediu sa zic. Nu se compara 2.3-ul cu DOHC-ul, GHIA ii dadea acum 5-6 ani bataie la greu Sierrei pe urcare spre Semenic(CS-Resita), bataie de bataie, Granada cu 200+kg mai grea , penal e DOHC-ul uneori. Acum zace terminat, dupa ce a sarit in oras de 18-20%, dereglat complet, electronica sucks la greu, dupa o exploatare de peste 15 ani la acelasi proprietar.
Adevarat ca, conteaza fiecare motor in ce stare e, dar mi-a ajuns cate am vazut la acel DOHC si comparand cu GHIA, acelasi proprietar. Cuplul la DOHC e mai mic decat la 2.3 daca retin bine. GHIA 4 trepte, DOHC Sierra 5 trepte.
Un Scorpio 2 cu acelasi tip de DOHC 2L la acelasi proprietar cica merge mult mai bine, conteaza starea motorului, dar nu mai ai aceeasi senzatie, iar de consum DOHC-ul in oras tot te mananca, chiar nu pricep de ce, e dublu fata de consumul extern.

Am facut personal experimentul cu V6 2L apoi cu OHC 2L, pe aceeasi caroserie, Granada MK I, da, performante mai bune, consum mai bun la OHC, dar V6-le avea o problema, era cam batran, a cedat, de aia l-am si schimbat, acum e donator de piese, dar TOTUL se rezuma la starea fiecarui motor. Eu am comparat un motor refacut partial(GHIA 2.3), cu unul mai obosit(DOHC-ul Sierra) cu altul mai bun(DOHC-ul de Sierra de pe Scorpio 2), e greu sa faci o analiza exacta, impartiala, cat timp starile difera.
Oricum, niciodata nu-mi voi omologa un motor performant, cel putin nu la taxele actuale si la normele de omologare curente.
Deci tot V6 2L merita omologat, de folosit ce vrea fiecare


parerea mea


Impozite :

2.0L 150lei/an
2.3L 345lei/an
2.4L 360lei/an
2.8L 840lei/an
2.9L 870lei/an



P.S. Oricum DOHC nu se mai poate omologa, cel putin nu e fezabil, deci iese din discutie, la fel ca 2.4/2.9, nici 2.8 in unele cazuri, fiecare e supus uneia din cele 3 conditii de omologare artizanala, prevazute de mult iubitul nostru RAR

Last edited by florin_cars; 05-05-09 at 00:11.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 05-05-09, 20:26   #4432
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Poze noi dupa schimbarea de jante.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC_0036.jpg
Views:	103
Size:	97.2 KB
ID:	904209   Click image for larger version

Name:	capri2.jpg
Views:	85
Size:	58.9 KB
ID:	904210   Click image for larger version

Name:	capri3.jpg
Views:	107
Size:	73.6 KB
ID:	904211  

Click image for larger version

Name:	capri4.jpg
Views:	92
Size:	45.2 KB
ID:	904212  

Last edited by AudioClass; 05-05-09 at 20:40.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 05-05-09, 21:44   #4433
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

ce mult schimba o masina, jantele, pot sa fie chiar praf gumele, nu conteaza, jantele fac masina, de multe ori zic asta, desi in cazul de fata doar o schimba "la fata"
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 05-05-09, 22:23   #4434
andreirss

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 36
Default re: Club Ford Capri

Arata super masina.. eu nu am mai vazut-o pana acum astfel incat am sa-mi permit sa te felicit pentru ce ti-a iesit
Atat doar ca i-ar fi stat mai bine cu toti cei patru ochisori.. dar fiecare cu gusturile lui.
Bravo si bafta in continuare la ce ti-ai mai propus cu ea!
andreirss is offline   Reply With Quote
Old 06-05-09, 08:03   #4435
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Multumesc, in legatura cu "ochisorii", dat fiind ca toata fata a fost refacuta pt ca era un mare dezastru (modificare cu faruri de dacie, ruginita, lovita) am zis ca iar sta mai bine doar cu 2, sa dea si impresia de latime. Am plekat prima data cu ideea de faruri originale care le-am si cumparat din germania, dar pana la urma am ramas doar cu 2.

P.S. Farurile originale sunt de vanzare, complete, cu ochelari.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 06-05-09, 09:21   #4436
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

spune-mi te rog(eventual pm daca vrei) cat ceri pe faruri. cand spui ochelari te referi la cei de plastic sau de metal? pe mine ma intereseaza mai mult aia de metal dar si cei de plastic sunt bineveniti daca sunt in stare buna.
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
silencer is offline   Reply With Quote
Old 06-05-09, 20:16   #4437
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default re: Club Ford Capri

hello; din ce cunoasteti voi daca iau un sierra de 2000 cc pot sa omologhez motoru pe capri sau i-mi dau foc astia de la rar ? si alta treaba nu mai stiu ce sa fac cu jantele de 15 sa mearga pe fata fara adaosuri suplimentare de flanse sau mai stiu eu ce
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 06-05-09, 21:03   #4438
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
si alta treaba nu mai stiu ce sa fac cu jantele de 15 sa mearga pe fata fara adaosuri suplimentare de flanse sau mai stiu eu ce
Daca te uiti mai sus la poze , eu am pus jante pe 16" fara sa trebuiasca sa pun distantiere, nu am facut nici o modificare.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 06-05-09, 22:25   #4439
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default

@ florin cars, in legatura cu motoarele si omologarile ai perfecta dreptate. Granada ce am avut-o eu consuma in oras, la traficul de atunci cam 13,5-14 l/100 (am facut si taxi cu ea), dar afara la mers in forta -cu franari si accelerari mai "sport"-la viteze de 130-140 km/ora consuma cam 13-14 l/100. Capri e mai usor si in mod sigur la aceeiasi motorizare consuma mai putin decat Granada.Cu dohc la acelasi mod de conducere am avut consum putin peste 9l/100. Motorul 2,3 care l-am avut initial pe Capri era varza si la costurile care le-as fi avut cu reparatiile mai apareau costurile cu cilindreea la imp si asig, asa ca am preferat sa pun dohc. Am pus la inceput varianta cu carburator pt ca aveam mai multa incredere in carburator decat in injectie , dar am avut probleme cu el,si dupa ce am cheltuit o gramada de bani si nervi am cumparat alt motor, varianta pe injectie si de atunci n-am mai avut nici un fel de probleme. Cum spuneai si tu, depinde de starea motorului, si eu am vazut destule Sierra dohc terminate...Eu cred ca la o masina pe care o utilizezi zilnic, la aceleasi performante, e de preferat motorul mai economic , si din punctul meu de vedere avantajul e pentru dohc. Pe mine inca nu m-a facut de ras. Am fost tentat de alt Capri ieftin, dar ce am vazut 1,6 si 2,3 , nu mai m-au interesat din cauza ca nu se mai poate pune altfel de motor, asa ca singura varianta pe care as cumpara-o este 2,0 ohc care este la fel de tare ca V6 2,3 .

@ AudioClass, ce ET au jantele tale si ce denumire au ? Eu incerc de vreo 2 ani sa gasesc jante pe 15 fara sa trebuiasca distantiere pe fata, dar n-am gasit nici noi nici second hand. Pe ceva site-uri la americani am vazut ca erau si cu ET negativ,modele care arata super pe Capri, la pret intre 65 si 100 dolari/buc dar costa mult transportul si vama. Tu de unde le-ai luat ? Pe net cand ceream cu ET 0-15 mm imi spuneau ca nu au asa ceva. Poti sa ne zici si noua sau e secret ???

Last edited by NWZeu; 07-05-09 at 10:35.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 06-05-09, 23:46   #4440
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
@ florin cars, in legatura cu motoarele si omologarile ai perfecta dreptate. [...] asa ca am preferat sa pun dohc. Am pus la inceput varianta cu carburator pt ca aveam mai multa incredere in carburator decat in injectie , [...]
Corect, doar ca o masina clasica, e una cu motor clasic si alta cu motor modern, e ca un kit-car, aspect & functionalitate, dar atat. Daca e ca la tine, de uz zilnic, da, merita modernizata sub capota, dar isi pierde farmecul, patina
Tu ai avut inainte DOHC-ul carburat? ai poze cu el cumva? abia astept sa-l vad, pt ca stiu ca exista

Last edited by florin_cars; 06-05-09 at 23:49.
florin_cars is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -