Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 31-07-08, 11:16   #3901
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by realin View Post
va salut .sint nou pe la voi dar am sieu un capri mk1 supermodificat cu proiect la rar motor v6 2800 cm dar am citeva probleme cu ornamentele la masina .daca puteti sa ma ajutati va rog un mesaj cu nr tel

m-ar interesa si un motor v4 pina in 2000cm multumesc



0744607024 remus capri mk1 1971
Poti sa postezi niste poze cu masina si sa ne oferi mai multe detalii despre omologarea motorului v6 2800cc?

v4 nu e mai mare de 1700 cc
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 31-07-08, 11:16   #3902
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by codrin44 View Post
am sa iau suportii telescoapelor-picioarele- am sa tai suportul original si am sa sudez peste picior o teava cu filet de forta-rotund. fac la partea inferioara 2 piulite cu buza de 2.5 in la interior-una ptr. a regla arcul si alta cu rol de contrapiulita si apoi un inel cu aceasi buza intre arc si helper.deasupra vin cu un capac care acopera helperu'--- traiasca fabrica de avioane!!!
Foarte tare! Succes!
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 31-07-08, 12:09   #3903
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

O intrebare. Am un motor care pare a fi un 2.3, eu credeam ca e 2.8 tre sa verific seria, si modelul, si mai am un motor de 2.8 dar e pe injectie, adik are galerie de injectie, injectoare, etc... Voiam sa stiu daca galeria de admisie de pe 2.3 pe carburatie, are carburator WEBER (curios), merge pe motorul de 2.8, sau mai simplu, daca galeriile de v6 2.0, 2.3, 2.8 se potrivesc intre ele?
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning

Magazin on-line Audio Class

Magazin On-line Piese Auto

Furtune siliconice - conversii turbo
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 31-07-08, 17:43   #3904
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

cred ca de pe 2.3 merge pe 2.8, cosmin cred ca a facut asta, iar 2.0 cu 2.3 stiu ca nu sunt compatibile(poate gresesc), oricum ciudat weber-ul de pe 2.3


Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
v4 nu e mai mare de 1700 cc
este de 2.0L, asa cum si 1.8 exista V6

Last edited by NWZeu; 01-08-08 at 13:42.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 31-07-08, 17:54   #3905
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default re: Club Ford Capri

ma bag si eu ca musca.. am ajuns in punctul in care trebuie sa imbrac masina cu un strat de vopsea. am decis ca aceasta va fi negru mat. din mostrele pe care le-am vazut la vopsitor nici una nu parea a fi vopsea prea potrivita.. aratau mai mult a negru lucios fara lac. am si eu nevoie de nume de produse, de la cei care au mai facut asta... daca se poate
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
silencer is offline   Reply With Quote
Old 31-07-08, 18:22   #3906
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
cred k de pe 2.3 merge pe 2.8, cosmin cred ca a facut asta, iar 2.0 cu 2.3 stiu ca nu sunt compatibile(poate gresesc), oricum ciudat weber-ul de pe 2.3



este de 2.0L, asa cum si 1.8 exista V6

In momentul asta am un 2.8 e injectie, si alt motor cu weber pe el, cu o galerie pe carburatie pe care scrie 2.3, dar.... pe blocul motor pe amandoua are un E, la serie nu ma pot uita ca sunt singur si nu le pot hamali, sa le ved seria si tipul exact. Cel care mi la dat pe ala pe carburatie mia zis ca e de 2.8, sper din toata inima sa fie asha.
AudioClass is offline   Reply With Quote
Old 31-07-08, 22:15   #3907
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
cred ca de pe 2.3 merge pe 2.8, cosmin cred ca a facut asta, iar 2.0 cu 2.3 stiu ca nu sunt compatibile(poate gresesc), oricum ciudat weber-ul de pe 2.3



este de 2.0L, asa cum si 1.8 exista V6
Probabil exista si v10 de 1l, dar nu despre asta este vorba, banuiesc ca prietenul nostru forumist se intereseaza de o reconditionare originala, nu cred ca vrea cu orice "pret" un v4 de 2l, iar cel mai mare v4 care a fost pus pe Capri a fost cel de 1.7l (din cate stiu).

Last edited by NWZeu; 01-08-08 at 13:43.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 01-08-08, 00:40   #3908
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

sunt sigur ca acel V10 de 1L nu a fost pe vreun Ford, asa cum V6 1.8 si V4 2.0 au fost
din moment ce omu' si-a facut omologare la 2.8, ce treaba are el cu "reconditionare originala" cu V4?
cel putin NU pe capri vrea asa ceva si daca vrea pana in 2L, tu ii spui ca nu este V4 decat pana in 1.7, dar acum ca de fapt pe CAPRI nu exista acel V4 2.0, mai Power, esti greu de inteles
lasa omu' sa decida singur pt el ce vrea si ce cauta

Last edited by NWZeu; 01-08-08 at 13:43.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 01-08-08, 00:44   #3909
realin

Stock
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 4
Default

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Poti sa postezi niste poze cu masina si sa ne oferi mai multe detalii despre omologarea motorului v6 2800cc?
v4 nu e mai mare de 1700 cc
Destul de greu cu omologarea in 2007. Proiect in autocad cu parametri facut de inginer auto. aprobat la rar bucuresti. cu poze cu teste.................
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	capri1.jpg
Views:	106
Size:	883.2 KB
ID:	604859   Click image for larger version

Name:	capri2.jpg
Views:	82
Size:	954.8 KB
ID:	604860   Click image for larger version

Name:	capri3.jpg
Views:	98
Size:	703.5 KB
ID:	604861  

Click image for larger version

Name:	capri4.jpg
Views:	86
Size:	967.4 KB
ID:	604862   Click image for larger version

Name:	Imagine056.jpg
Views:	69
Size:	117.2 KB
ID:	604863   Click image for larger version

Name:	Imagine057.jpg
Views:	78
Size:	113.6 KB
ID:	604864  

Click image for larger version

Name:	Imagine058.jpg
Views:	113
Size:	152.6 KB
ID:	604865   Click image for larger version

Name:	Imagine059.jpg
Views:	91
Size:	132.8 KB
ID:	604866   Click image for larger version

Name:	Imagine060.jpg
Views:	84
Size:	193.3 KB
ID:	604867  


Last edited by NWZeu; 01-08-08 at 13:49.
realin is offline   Reply With Quote
Old 01-08-08, 12:28   #3910
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by florin_cars View Post
sunt sigur k acel V10 de 1L nu a fost pe vreun Ford, asa cum V6 1.8 si V4 2.0 au fost
din moment ce omu si-a facut omologare la 2.8, ce treaba are el cu "reconditionare originala" cu V4?
cel putin NU pe capri vrea asa ceva si daca vrea pana in 2L, tu ii spui ca nu este V4 decat pana in 1.7, dar acum ca de fapt pe CAPRI nu exista acel V4 2.0, mai Power, esti greu de inteles
lasa omu' sa decida singur pt el ce vrea si ce cauta
Da, asta am spus, ca nu exista v4 mai mare de 1.7l, dupa care am completat spunand ca pe Ford Capri nu exista v4 mai mare de 1.7l.
Ce treaba are cu reconditionarea originala? Pai daca eu imi pun un 2.8 pentru care platesc un impozit maricel si consumul de benzina este pe masura, poate ma trezesc intr-o dimineata si ma decid ca vreau sa pun un v4 (ca asta a fost motorul initial), reconditionez masinuta sa intruneasca conditiile impuse de ACR, o omologhez ca vehicul retro, o sa fiu mandru de ea si reduc considerabil cheltuielile. Ce zici, are logica?
La fel de bine te intreb eu de ce V4 de 2.0l cand exista V6 de 2.0l, pentru care se gasesc piese pe toate drumurile de tara si de oras si care are si mai multi caluti (probabil ca ar fi trebuit sa-ti pui intrebarea asta de la bun inceput)?!

Cred ca tinzi spre un rationament ilogic.

ps: Pe ce Ford a fost pus V4 2.0l?

Last edited by Silencer Power; 01-08-08 at 12:31.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 01-08-08, 16:42   #3911
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by realin View Post
Destul de greu cu omologarea in 2007. Proiect in autocad cu parametri facut de inginer auto. aprobat la rar bucuresti. cu poze cu teste.................
Este frumoasa masina. Ce motor a avut inainte de a-i pune 2.8, ce modificari i-ai facut pentru a rezista la noua putere a motorului si cum se comporta cand apesi acceleratia?
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 01-08-08, 22:19   #3912
JohnXX

Stage 3
 
JohnXX's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

realin felicitari pentru noua achizitie , si sa auzim numai de bine ,
ce consum ai la ea ?
JohnXX is offline   Reply With Quote
Old 02-08-08, 02:17   #3913
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Da, asta am spus, ca nu exista v4 mai mare de 1.7l, dupa care am completat spunand ca pe Ford Capri nu exista v4 mai mare de 1.7l.
...reconditionez masinuta sa intruneasca conditiile impuse de ACR, o omologhez ca vehicul retro...
ps: Pe ce Ford a fost pus V4 2.0l?
paaii...pe Transit I, Corsair, Zephyr Mark IV si Consul/Granada mk I
V4 2.0 si 1.7 sunt Essex-uri, care prin adaugarea a 2 cilindrii au devenit mai putin cunoscutele(pt unii) Essex 2.5 & 3.0 V6

Mda, ai completat cand am venit eu cu confirmarea ca exista Ford V4,de 2.0 1-0 4 me

RCR, nu ACR




realin, ai 2.8 carb sau injectie? grupul l-ai schimbat sau nu?
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 02-08-08, 15:34   #3914
realin

Stock
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 4
Default re: Club Ford Capri

m-am chinuit cu ea vreo 3ani pina sa ajunga asa.
motorul este 2.8 injectie electronica.
am scimbat(confectionat suportii motor)motorul si cutia de viteze care e acum in 5,instalatia electrica si tot ce tine de ea
realin is offline   Reply With Quote
Old 02-08-08, 20:41   #3915
JohnXX

Stage 3
 
JohnXX's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of:
[FORD]
Default re: Club Ford Capri

de unde ai luat indicatoarele de bord ?
JohnXX is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -