31-07-08, 11:16
|
#3901
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by realin
va salut .sint nou pe la voi dar am sieu un capri mk1 supermodificat cu proiect la rar motor v6 2800 cm dar am citeva probleme cu ornamentele la masina .daca puteti sa ma ajutati va rog un mesaj cu nr tel
m-ar interesa si un motor v4 pina in 2000cm multumesc
0744607024 remus capri mk1 1971
|
Poti sa postezi niste poze cu masina si sa ne oferi mai multe detalii despre omologarea motorului v6 2800cc?
v4 nu e mai mare de 1700 cc
|
|
|
31-07-08, 11:16
|
#3902
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by codrin44
am sa iau suportii telescoapelor-picioarele- am sa tai suportul original si am sa sudez peste picior o teava cu filet de forta-rotund. fac la partea inferioara 2 piulite cu buza de 2.5 in la interior-una ptr. a regla arcul si alta cu rol de contrapiulita si apoi un inel cu aceasi buza intre arc si helper.deasupra vin cu un capac care acopera helperu'--- traiasca fabrica de avioane!!!
|
Foarte tare! Succes!
|
|
|
31-07-08, 12:09
|
#3903
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
O intrebare. Am un motor care pare a fi un 2.3, eu credeam ca e 2.8 tre sa verific seria, si modelul, si mai am un motor de 2.8 dar e pe injectie, adik are galerie de injectie, injectoare, etc... Voiam sa stiu daca galeria de admisie de pe 2.3 pe carburatie, are carburator WEBER (curios), merge pe motorul de 2.8, sau mai simplu, daca galeriile de v6 2.0, 2.3, 2.8 se potrivesc intre ele?
|
|
|
31-07-08, 17:43
|
#3904
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
cred ca de pe 2.3 merge pe 2.8, cosmin cred ca a facut asta, iar 2.0 cu 2.3 stiu ca nu sunt compatibile(poate gresesc), oricum ciudat weber-ul de pe 2.3
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
v4 nu e mai mare de 1700 cc
|
este de 2.0L, asa cum si 1.8 exista V6
Last edited by NWZeu; 01-08-08 at 13:42.
|
|
|
31-07-08, 17:54
|
#3905
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
re: Club Ford Capri
ma bag si eu ca musca.. am ajuns in punctul in care trebuie sa imbrac masina cu un strat de vopsea. am decis ca aceasta va fi negru mat. din mostrele pe care le-am vazut la vopsitor nici una nu parea a fi vopsea prea potrivita.. aratau mai mult a negru lucios fara lac. am si eu nevoie de nume de produse, de la cei care au mai facut asta... daca se poate
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
|
|
|
31-07-08, 18:22
|
#3906
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by florin_cars
cred k de pe 2.3 merge pe 2.8, cosmin cred ca a facut asta, iar 2.0 cu 2.3 stiu ca nu sunt compatibile(poate gresesc), oricum ciudat weber-ul de pe 2.3
este de 2.0L, asa cum si 1.8 exista V6
|
In momentul asta am un 2.8 e injectie, si alt motor cu weber pe el, cu o galerie pe carburatie pe care scrie 2.3, dar.... pe blocul motor pe amandoua are un E, la serie nu ma pot uita ca sunt singur si nu le pot hamali, sa le ved seria si tipul exact. Cel care mi la dat pe ala pe carburatie mia zis ca e de 2.8, sper din toata inima sa fie asha.
|
|
|
31-07-08, 22:15
|
#3907
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by florin_cars
cred ca de pe 2.3 merge pe 2.8, cosmin cred ca a facut asta, iar 2.0 cu 2.3 stiu ca nu sunt compatibile(poate gresesc), oricum ciudat weber-ul de pe 2.3
este de 2.0L, asa cum si 1.8 exista V6
|
Probabil exista si v10 de 1l, dar nu despre asta este vorba, banuiesc ca prietenul nostru forumist se intereseaza de o reconditionare originala, nu cred ca vrea cu orice "pret" un v4 de 2l, iar cel mai mare v4 care a fost pus pe Capri a fost cel de 1.7l (din cate stiu).
Last edited by NWZeu; 01-08-08 at 13:43.
|
|
|
01-08-08, 00:40
|
#3908
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
sunt sigur ca acel V10 de 1L nu a fost pe vreun Ford, asa cum V6 1.8 si V4 2.0 au fost
din moment ce omu' si-a facut omologare la 2.8, ce treaba are el cu "reconditionare originala" cu V4?
cel putin NU pe capri vrea asa ceva si daca vrea pana in 2L, tu ii spui ca nu este V4 decat pana in 1.7, dar acum ca de fapt pe CAPRI nu exista acel V4 2.0, mai Power, esti greu de inteles
lasa omu' sa decida singur pt el ce vrea si ce cauta
Last edited by NWZeu; 01-08-08 at 13:43.
|
|
|
01-08-08, 00:44
|
#3909
|
Stock
Join Date: Jul 2008
Posts: 4
|
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
Poti sa postezi niste poze cu masina si sa ne oferi mai multe detalii despre omologarea motorului v6 2800cc?
v4 nu e mai mare de 1700 cc
|
Destul de greu cu omologarea in 2007. Proiect in autocad cu parametri facut de inginer auto. aprobat la rar bucuresti. cu poze cu teste.................
Last edited by NWZeu; 01-08-08 at 13:49.
|
|
|
01-08-08, 12:28
|
#3910
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by florin_cars
sunt sigur k acel V10 de 1L nu a fost pe vreun Ford, asa cum V6 1.8 si V4 2.0 au fost
din moment ce omu si-a facut omologare la 2.8, ce treaba are el cu "reconditionare originala" cu V4?
cel putin NU pe capri vrea asa ceva si daca vrea pana in 2L, tu ii spui ca nu este V4 decat pana in 1.7, dar acum ca de fapt pe CAPRI nu exista acel V4 2.0, mai Power, esti greu de inteles
lasa omu' sa decida singur pt el ce vrea si ce cauta
|
Da, asta am spus, ca nu exista v4 mai mare de 1.7l, dupa care am completat spunand ca pe Ford Capri nu exista v4 mai mare de 1.7l.
Ce treaba are cu reconditionarea originala? Pai daca eu imi pun un 2.8 pentru care platesc un impozit maricel si consumul de benzina este pe masura, poate ma trezesc intr-o dimineata si ma decid ca vreau sa pun un v4 (ca asta a fost motorul initial), reconditionez masinuta sa intruneasca conditiile impuse de ACR, o omologhez ca vehicul retro, o sa fiu mandru de ea si reduc considerabil cheltuielile. Ce zici, are logica?
La fel de bine te intreb eu de ce V4 de 2.0l cand exista V6 de 2.0l, pentru care se gasesc piese pe toate drumurile de tara si de oras si care are si mai multi caluti (probabil ca ar fi trebuit sa-ti pui intrebarea asta de la bun inceput)?!
Cred ca tinzi spre un rationament ilogic.
ps: Pe ce Ford a fost pus V4 2.0l?
Last edited by Silencer Power; 01-08-08 at 12:31.
|
|
|
01-08-08, 16:42
|
#3911
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by realin
Destul de greu cu omologarea in 2007. Proiect in autocad cu parametri facut de inginer auto. aprobat la rar bucuresti. cu poze cu teste.................
|
Este frumoasa masina. Ce motor a avut inainte de a-i pune 2.8, ce modificari i-ai facut pentru a rezista la noua putere a motorului si cum se comporta cand apesi acceleratia?
|
|
|
01-08-08, 22:19
|
#3912
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
realin felicitari pentru noua achizitie , si sa auzim numai de bine ,
ce consum ai la ea ?
|
|
|
02-08-08, 02:17
|
#3913
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
Da, asta am spus, ca nu exista v4 mai mare de 1.7l, dupa care am completat spunand ca pe Ford Capri nu exista v4 mai mare de 1.7l.
...reconditionez masinuta sa intruneasca conditiile impuse de ACR, o omologhez ca vehicul retro...
ps: Pe ce Ford a fost pus V4 2.0l?
|
paaii...pe Transit I, Corsair, Zephyr Mark IV si Consul/Granada mk I
V4 2.0 si 1.7 sunt Essex-uri, care prin adaugarea a 2 cilindrii au devenit mai putin cunoscutele(pt unii) Essex 2.5 & 3.0 V6
Mda, ai completat cand am venit eu cu confirmarea ca exista Ford V4,de 2.0 1-0 4 me
RCR, nu ACR
realin, ai 2.8 carb sau injectie? grupul l-ai schimbat sau nu?
|
|
|
02-08-08, 15:34
|
#3914
|
Stock
Join Date: Jul 2008
Posts: 4
|
re: Club Ford Capri
m-am chinuit cu ea vreo 3ani pina sa ajunga asa.
motorul este 2.8 injectie electronica.
am scimbat(confectionat suportii motor)motorul si cutia de viteze care e acum in 5,instalatia electrica si tot ce tine de ea
|
|
|
02-08-08, 20:41
|
#3915
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
de unde ai luat indicatoarele de bord ?
|
|
|
|
|