19-04-08, 22:01
|
#3601
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 502
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by p.ady
noua mea achizitie...azi am ajuns cu ea acasa!bucurie mare in familie!
|
in sfarsit un fericit posesor de automobil. sa ai parte de ea.
|
|
|
19-04-08, 22:04
|
#3602
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 502
|
re: Club Ford Capri
si poate imi spune si mie cineva cum naiba se leaga aprinderea electronica cu delcoul la V6. din aprindere pleaca 5 fire, iar din delcou numai 3. stiu ca e normal dar cum aflu care unde vine si unde pleaca celelalte doua fire si care sunt alea etc etc, doua fire din aprindere parca sun legate si intre ele, si nu pare a fi inventzie. la delc am mufa, iar la delc am o mufa din care ies cativa cm de fire.
__________________
celica t23 in parcare
capri 2.8 de vanzare
0744.319.383
|
|
|
19-04-08, 22:09
|
#3603
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 502
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by zolley
baieti daca l-as vopsi asa cu pete ar fi vopsit (tuning) asmu la stil ma refer sau arata ca si cum ar fi vopsit in grajd intre vaci de baghe ioane !
caut un stil de vopsit ce bate la ochi !!
|
eu zic ca e ok. chiar original. si nu da rau deloc.
|
|
|
19-04-08, 22:22
|
#3604
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 502
|
re: Club Ford Capri
ca sa apreciati corect socoteala cu gazul, trebuie intai sa stiti cum functioneaza motorul cu pricina. sau motorul in general. ca sa evit unele discutii inutile pe aceasta tema, va informez ca nu exista ardere USCATA SI NICI UMEDA, cum presupun diversi moshulici. Este decat ardere. un alt mit este cel conform caruia benzina mai unge putin supapele si ce mai e pe acolo. incearca sa gresezi ceva cu benzina si vezi poate se degreseaza. motorul se va uza mai rapid in cazul in care debitul de gaz este prea mare. ceea ce se va intampla si daca debitul de benzina e prea mare, cu diferenta ca in cazul benzinei apare fumul negru.
va recomand sa nu fiti carcotasi, si sa acordati GPL-ului o sansa. faptul ca unii incearca sa se bucure de masina lor cat mai mult, nu doar duminica, nu este de condamnat. nici faptul ca o a doua masina ar putea fi o povara atat la impozite cat si la asigurare. nu consider ca injosesti masina cu un GPL. nici in garaj nu se innobileaza ca a mea. oare o masina ar fi mai fericita fara GPL si plimbata decat 12 km pe saptamana? ieftin nu inseamna nasol.
sau poate vreti masini de showroom?
astept blestemele.
|
|
|
19-04-08, 22:44
|
#3605
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
re: Club Ford Capri
subscriu la cele spuse de cosmineloo
|
|
|
20-04-08, 00:11
|
#3606
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
re: Club Ford Capri
asta e cumva un consul? sau ce o fii, azi cautam un loc unde sa pap o pizza si uita ce am vazut.
|
|
|
20-04-08, 00:42
|
#3607
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
|
re: Club Ford Capri
WOOOOOOOOOOW Ce bine arata....cat ai dat pe Taune ???
|
|
|
20-04-08, 20:07
|
#3608
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by bil1706
WOOOOOOOOOOW Ce bine arata....cat ai dat pe Taune ???
|
nui al meu, lam vazut in oras cand ma plimbam, zicea cineva ca o bagat ceva banuti in el si are ceva motoras bun. daca mai aflu io ceva detalii va spun si voua
|
|
|
20-04-08, 20:13
|
#3609
|
Stage 2
Join Date: Jan 2008
Posts: 30
|
re: Club Ford Capri
Va Rog Sa-mi Spuneti Cum Se Leaga Turometrul La Ford Capri Ii Pentru Ca Inginerii Din Service Habar Nu Au Si Vor Sa Ma Lase Cu Masina Fara Bord.celelalte Ceasuri Le-am Testat Cu Doua Fire Si Un Transformator Dar La Turometru Nu Stiu.
|
|
|
20-04-08, 20:56
|
#3610
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,654
|
re: Club Ford Capri
p.ady ....astept raspuns.
nitu ovidiu82 ...cel din pozele tale este un opel rekord
|
|
|
20-04-08, 22:31
|
#3611
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by cosmineloo
ca sa apreciati corect socoteala cu gazul, trebuie intai sa stiti cum functioneaza motorul cu pricina. sau motorul in general. ca sa evit unele discutii inutile pe aceasta tema, va informez ca nu exista ardere USCATA SI NICI UMEDA, cum presupun diversi moshulici. Este decat ardere. un alt mit este cel conform caruia benzina mai unge putin supapele si ce mai e pe acolo. incearca sa gresezi ceva cu benzina si vezi poate se degreseaza. motorul se va uza mai rapid in cazul in care debitul de gaz este prea mare. ceea ce se va intampla si daca debitul de benzina e prea mare, cu diferenta ca in cazul benzinei apare fumul negru.
va recomand sa nu fiti carcotasi, si sa acordati GPL-ului o sansa. faptul ca unii incearca sa se bucure de masina lor cat mai mult, nu doar duminica, nu este de condamnat. nici faptul ca o a doua masina ar putea fi o povara atat la impozite cat si la asigurare. nu consider ca injosesti masina cu un GPL. nici in garaj nu se innobileaza ca a mea. oare o masina ar fi mai fericita fara GPL si plimbata decat 12 km pe saptamana? ieftin nu inseamna nasol.
sau poate vreti masini de showroom?
astept blestemele.
|
Partial sunt de acord, dar treaba sta in felul urmator.
1. Modelul de masina despre care discutam este unul facut sa mearga cu benzina cu plumb, asta inseamna lagare si simeringuri rezistente la cifra octanica specifica benzinei cu plumb. Un lagar distrus poate sa duca la probleme serioase la nivelul supapelor. Acestea fiind spuse avem urmatoarele:
- benzina cu plumb CO (cifra octanica) 90-91
- benzina fara plumb CO 95-98
- GPL CO 110
Ca sa nu mai spun, ca, desi paradoxal, GPL-ul chiar daca are CO 110 duce la o sensibila diminuare a performantelor masinii.
|
|
|
21-04-08, 00:01
|
#3612
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by bil1706
p.ady ....astept raspuns.
nitu ovidiu82 ...cel din pozele tale este un opel rekord
|
io am intrebat ce masinuta ii. nam stiut ca ii opel
oricum ............ ii faina lucratura la el
|
|
|
21-04-08, 01:05
|
#3613
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by silencer
ai inteles complet gresit ce ziceam si eu si john.. si radu. omu vrea sa stie cu ce iese mai bine, cu granada pe gpl sau cu tico. ii zic eu mai explicit: GPL E JENANT. nu vad cum ai ajuns tu sa compari acum urcatu la deal cu economie in oras... nu a fost destul de explicit john cand a zis pentru ce ii trebuie masina? daca vroia sa urce dealuri isi lua naiba un diesel, daca vroia sa depaseasca ursuleti isi lua un ursulet mai rapid decat ceilalti ursuleti. cat despre relanti.. el nu trebuie pentru o functionare corecta sa stea la 700-900 de ture?
|
-ai inteles complet gresit u mai degraba, eu i-am raspuns lui nitu_ovidiu82
-diesel te rog frumos sa-ti iei tu, nu mai oferi asemena sfaturi, am 2 in curte si ma uit la ele cum mananca zeci de milioane(motoarele doar) si tot stau..GPL keeps on going..si mai sunt si ifetine piesele(s-ar putea sa isi revina si romanu din mania DIESEL, da e cam greu momentan)
-cat despre ralanti..citetse informatiile despre motorul de care tocmai vorbim (iarasi..romanu..stie de ralanti mare.."sa nu moara motorul" )
|
|
|
21-04-08, 08:09
|
#3614
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by zolley
baieti daca l-as vopsi asa cu pete ar fi vopsit (tuning) asmu la stil ma refer sau arata ca si cum ar fi vopsit in grajd intre vaci de baghe ioane !
caut un stil de vopsit ce bate la ochi !!
|
capota mea de mk3 e cam ruginita si ma gandeam ca as putea sa o curat de vopsea, sa o tin o zi, doua in apa sa o prinda rugina bine si pe urma sa o curat si sa o dau doar cu lac.. oare ar sari in ochi?
|
|
|
21-04-08, 14:47
|
#3615
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
re: Club Ford Capri
silencer e pus pe glume zilele astea
unii sunt mai bine dispusi
|
|
|
|
|