- ce fel de vopsea/ cum ar trebui vopsit ca sa iasa un negru perfect mat? am vazut si la tv, si pe strada una asa si m-a impresionat... Ma gandesc la negru mat cu rosu imperial, lucios; credeti ca e ok? sau las toata vopseaua lucioasa?
- la tv arata mereu ca la vopsit, dupa cele 2-(3-4-7) straturi de vopsea se mai da unul-doua de lac... Vopsitorul meu spune ca nu a auzit asa ceva, ca vopseaua are propriul ei luciu, de acolo iese stralucirea! il cred pe cuvant, dar si eu stiu ce am vazut...
Suna-ma si te invat eu ce si cum cu vopseaua mata. Si scoatem si preturi bune, direct de la distribuitor, nu din magazin.
eu ma intalnesc azi cu un baiat care are atelier de vopsit sa vada masina sa imi zica un pret si o durata, banuiesc ca o sa aduc eu vopseaua asa ca daca poti sa postezi aici informatii mi-ar fi foarte util. o sa va zic cum iese
Un magazin in care pot gasi piese de ford capri IEFTINE (acceptabile ) prin bucuresti ?
Vreau sa ma apuc de motor, sa-l desfac ca-i da cu FUUUM.
Motor 1.6 GL.
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
re: Club Ford Capri
al lui axxel e 1.3 4IL nu V4
PROBLEMA mare la OHC-ul meu 2L
da mult cu fum alb, acum de 2 sapt merg cu el doar in 2 pistoane , desi aprinderea e OK si compresia pe cilindrii nefunctionali e 12, fata de unul din cilindrii functionali(al doilea are bujie prea stransa si nu s-a amsurat) care are comp 11.
In sarcina in mers, in accelerare se aude un zgomot foarte ciudat(ca si cum ar zangani niste coliere pe teava de evacuare), papa ulei mult(2L + in 2 saptamani, 5mm pe joja in 50km, etc) si nu stiu care e buba.. pierde putin ulei prin zona fuliei..poate fi si simeringul de la fulie/arbore dar problema generale care poate fi..stie cineva?
Garnitura de la capac de sus am schimbat-o, urmeaza garniturile de la galeriile de admisie(e posibil sa traga aer fals si sa mearga in 2 din aceasta cauza) si evacuare(scapa gaze), NU am gaze de carter la buson ulei.
CE parere aveti??? ...pt ca de deschis nu ma apuc fara bani destui sau o rezultat cat mai sigur de ceea ce poate fi...
acum problema mare !!! , cine ma poate ajuta .... imi da cineva un Ford TAURUS V6 2900 cutie automata .... masina e din 96' , problema e ca merge 10 min si da apa afara , mi sa spus ca e de la garniturile de la kiloasa .......dar sa fie oare numa asta ? sau e sigur asta ? si .... cam cat m-ar costa sa o fac ? daca stiti asa informativ ......
EDIT: in afara faptului ca folosesti litera K aiurea, termenul corect este chiulasa.
da mult cu fum alb, acum de 2 sapt merg cu el doar in 2 pistoane , desi aprinderea e OK si compresia pe cilindrii nefunctionali e 12, fata de unul din cilindrii functionali(al doilea are bujie prea stransa si nu s-a amsurat) care are comp 11.
In sarcina in mers, in accelerare se aude un zgomot foarte ciudat(k si cum ar zangani niste coliere pe teava de evacuare), papa ulei mult(2L + in 2 saptamani, 5mm pe joja in 50km, etc) si nu stiu care e buba.. pierde putin ulei prin zona fuliei..poate fi si simeringul de la fulie/arbore dar problema generale care poate fi..stie cineva?
Garnitura de la capac de sus am schimbat-o, urmeaza garniturile de la galeriile de admisie(e posibil sa traga aer fals si sa mearga in 2 din aceasta cauza) si evacuare(scapa gaze), NU am gaze de carter la buson ulei.
CE parere aveti??? ...pt k de deschis nu ma apuc fara bani destui sau o rezultat cat mai sigur a ceea c poate fi...
HIIIEELLLPPPPPPPPPPP !!
DECI!!!
Schimba simeringurile de la supape, si cred ca va fi de ajuns. Am avut un 1.6 OHC pe un Taunus, cu aceeasi problema. Dupa schimb a mers ceas!
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning
Un magazin in care pot gasi piese de ford capri IEFTINE (acceptabile ) prin bucuresti ?
Vreau sa ma apuc de motor, sa-l desfac ca-i da cu FUUUM.
Motor 1.6 GL.
Sper ca sa am un raspuns cat mai curand.
Aceeasi sugestie si pt. tine , incearca mai intai sa schimbi simeringurile la supape inainte sa investesti o groaza de bani in motor!
acum problema mare !!! , cine ma poate ajuta .... imi da cineva un Ford TAURUS V6 2900 cutie automata .... masina e din 96' , problema e ca merge 10 min si da apa afara , mi sa spus ca e de la garniturile de la kiloasa .......dar sa fie oare numa asta ? sau e sigur asta ? si .... cam cat m-ar costa sa o fac ? daca stiti asa informativ ......
Pai, cam asta e sa stii ! Daca o faci tu te vor costa doar piesele, daca te duci la mecanic....nah .... acum depinde de cat te vor jumuli ei
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by AudioClass
DECI!!!
Schimba simeringurile de la supape, si cred ca va fi de ajuns. Am avut un 1.6 OHC pe un Taunus, cu aceeasi problema. Dupa schimb a mers ceas!
asta mi-a zis si mosu de la care am luat masina(i-ar fi spus mecanicul lui) si fiecare cu ipoteza lui, majoritatea(inclusiv eu) se invart in jurul simeringurilor de supape pt fum, iar pt mersul in 2 pistoane(in primul rand multi raman masca la cat de bine poate merge in 2 pistoane, inclusiv un mecanic astazi ) unii zic garnitura gal adm, altii segmentii de ungere varza/sparti.
Azi am cerut o lista de preturi MAREEE, sa vad ce si cum pt o capitala daca e cazul
ms de sfat(macar ai avut si u aceeasi problema, si cantareste mult parerea ta)