ref la RK, stiu, un prieten mecanic de Ford..si-a facut si el OHC-uld e 2L TOT schimbat, pompele apa/ulei, pistoane/biele, arbore RK, cuzineti/segmenti/simeringuri, chiulasa, axa came noua, acum 5ani, l-a costat ff mult. Acum mi-a propus o investitie de 1500Ron
ca sa ma mai duca 2-3 ani fara probleme iar 1.000Eu pt o garantie de 5+ ani fara discutii la ritmul meu de exploatare al masinii.
Da, bujiile de la cilindrii ce nu merg sunt ude, celelalte 2 sunt uscate.
Mersul in 2 pistoane e destul de recent(2 sapt si..)..de
cand am facut prostii, am schimbat carbul(pregatit pt GPL, gaurit + diuze), a dat cateva rateuri..l-am chinuit urat..le-am combinat carburile..apoi l-am refacut al meu dar acum axul clapetei de jos al corpului 2, odata actionat se blocheaza pe inchidere la 3/4 si se tureaza motorul d
e crapa, tre' sa inchid manual clapeta. Carbul o sa-l rezolv mai traziu..desi axul e uns, degeaba..tre' niste ciocane in carb sa-si revina..se o
cupa carburatoristul
ca eu m-am saturat
Deci e posibil
ca prin rateurile respective sa se fi crapat garnitura galeriei de adm, azi o schimb, sper sa apuc si cele de la evacuare sa le schimb tot azi si tare as vrea sa am noroc si sa isi revina cei 2 cilindrii.
Cat despre fum, sper
ca simeringurile sa fie necazul.
Despre frana, am mai primit o astfel de ipoteza, dar lichidul e OK si frana asemenea
Azi la schimbat garnituri, deseara la verdict ...