Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 10-12-10, 18:51   #5956
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Astazi m-am incumetat sa fac o treaba de curiozitate si cred ca mi-a iesit; am desfacut motorul de cutie si am bagat ca distantiere cate doua seibi de metric 12 ; consecinta: s-a departat motorul de cutie si acum are alt mers masina, nu mai patineaza. Deci buba este ambreiajul prea gros.
Acum pentru cultura mea generala: cum trebuie sa stea clapetele la carburator atunci cand este frig? inchise? am observat ca de cand cu frigul nu mai porneste decat daca sta cineva sa tina clapetele inchise ca altfel omor 10 baterii si tot nu vrea; e posibil ca dupa ce am desfacut carburatorul si l-am curatat sa nu-l fi pus cum trebuie sau soclul pe apa sa nu functioneze?
__________________
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 10-12-10, 22:55   #5957
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default

Da, trebuie sa stea inchise, iar socul asta face.

Quote:
Originally Posted by Zakk View Post
Se pare ca vremea tine cu noi asa ca vom continua lucrul la masina.
Frumos lucrat!

Last edited by NWZeu; 11-12-10 at 10:25.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 00:59   #5958
Zakk

Stage 5
 
Zakk's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
Default Re: Club Ford Capri

Da frumos lucrat asa am zis si eu,omul e meticulos si atent,nu se grabeste e foarte important,sant foarte multumit de ce a facut pana acum.intram in vacanta pana la primavara din cauza vremii care nu ne mai permite sa continuam.
Zakk is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 09:42   #5959
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
....... cum trebuie sa stea clapetele la carburator atunci cand este frig? inchise? .....e posibil ca dupa ce am desfacut carburatorul si l-am curatat sa nu-l fi pus cum trebuie sau soclul pe apa sa nu functioneze?
Clapetele trebuie sa stea inchise la pornire atat iarna cat si vara cand este rece motorul, si dupa ce porneste motorul socul actioneaza deschiderea clapetelor treptat- vara mai repede si iarna mai incet- in functie cat de repede se incalzeste motorul.Cand motorul este cald, ele raman deschise si la pornire.

Dupa curatare, cand ai montat la loc carburatorul s-a intamplat probabil sa pui gresit vreo tija sau parghie de actionare a clapetelor, sau poate este defect socul, mai exact termocupla lui e obosita sau blocata.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 17:54   #5960
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Asa deci, nu-mi ramane decat sa-l desfac din nou si sa-l mai bibilesc un pic poate reusesc sa-l fac
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 11-12-10, 23:07   #5961
adyroad

Stock
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 1
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by viviesp View Post
Ma adresez in mod deosebit "TATICILOR" de FORD CAPRI cat si celor care viseaza la o astfel de masina.

Haideti sa ne intalnim prin intermediul acestui forum pentru a ne cunoste mai bine si pentru a putea sa ne rezolvam eventualele probleme intampinate in intretinerea "copiilor nostri".
salu gasesc sa cumpar usile pt un mki, capota geamurile lateral spate si ce pret
adyroad is offline   Reply With Quote
Old 12-12-10, 03:48   #5962
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

stie cineva cum se citeste codul la un v4? adica ce inseamna fiecare cifra,litera. gasesc ceva pe google da' vag
TZG@ is offline   Reply With Quote
Old 12-12-10, 08:56   #5963
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default

Codul motor este una, iar seria de motor este altceva !
Mai bine da-ne si codul si seria pe care le-ai gasit la motorul respectiv, si poate asa cineva te va putea ajuta....

Codurile Ford pt motoarele pt V4 puse pe Capri intre 1968 si 1972 au fost:

-1,3: 50cp si 53cp..............JX
-1.5: 60cp........................EX
-1.5: 65cp........................EY
-1.7: 75cp........................MY

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
Asa deci, nu-mi ramane decat sa-l desfac din nou si sa-l mai bibilesc un pic poate reusesc sa-l fac
Trebuie sa umbli doar la dispozitivul de soc, asa ca nu trebuie sa desfaci tot carbul...
Nu stiu exact cum e carbul tau, dar in general la cele cu soc automat este un bimetal in forma de spirala care actioneaza clapeta de aer prin intermediul unei tije; verifica daca tija aia e pusa bine si vezi daca spirala nu a sarit de la locul ei (se intampla cand pui capacul la dispozitivul de soc, sa iasa capul mobil al spiralei bimetalice si sa nu mai actioneze corect).

Last edited by NWZeu; 12-12-10 at 10:12.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 12-12-10, 21:23   #5964
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

sau capacul socului e intors cu 180 grade, se slabesc cele 3 suruburi, si se intoarce capacul, cam greu de crezut, dar posibil.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 14-12-10, 15:30   #5965
TZG@

Stage 5
 
TZG@'s Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of:
[RENAULT]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Codul motor este una, iar seria de motor este altceva !
Mai bine da-ne si codul si seria pe care le-ai gasit la motorul respectiv, si poate asa cineva te va putea ajuta....

Codurile Ford pt motoarele pt V4 puse pe Capri intre 1968 si 1972 au fost:

-1,3: 50cp si 53cp..............JX
-1.5: 60cp........................EX
-1.5: 65cp........................EY
-1.7: 75cp........................MY



Trebuie sa umbli doar la dispozitivul de soc, asa ca nu trebuie sa desfaci tot carbul...
Nu stiu exact cum e carbul tau, dar in general la cele cu soc automat este un bimetal in forma de spirala care actioneaza clapeta de aer prin intermediul unei tije; verifica daca tija aia e pusa bine si vezi daca spirala nu a sarit de la locul ei (se intampla cand pui capacul la dispozitivul de soc, sa iasa capul mobil al spiralei bimetalice si sa nu mai actioneze corect).

Pe motor scrie K7, ori nu ma uit eu la ce trebuie...


oricum, multumesc mult
TZG@ is offline   Reply With Quote
Old 24-12-10, 16:48   #5966
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri



CRACIUN FERICIT la toata lumea !!!

capricosti is offline   Reply With Quote
Old 24-12-10, 21:28   #5967
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Sa fiti cumpatati la sarmale si sirop de struguri ; Sarbatori Fericite
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 24-12-10, 21:50   #5968
Zakk

Stage 5
 
Zakk's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
Default Re: Club Ford Capri

CRACIUN FERICIT!!!
Zakk is offline   Reply With Quote
Old 31-12-10, 18:45   #5969
Zakk

Stage 5
 
Zakk's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
Default Re: Club Ford Capri

UN AN NOU FERICIT SI LA MULTI ANI!!!
Zakk is offline   Reply With Quote
Old 31-12-10, 19:25   #5970
panaitescud

Stage 5
 
panaitescud's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,158
Member of:
[FORD]
Thumbs up Re: Club Ford Capri

la multi ani tuturor !!!
panaitescud is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -