Salutare , acum ca am terminat de parcurs toate cele 408 pagini cred ca a venit timpul sa ma prezint in calitate de posesor de Capri
, ocazie cu care o sa lamuresc si confuzia creeata de cele 2 postari ale mele de mai sus .
Anul trecut spre sfarsitul verii am gasit in raita uzuala intre anunturi de vanzare una bucata Ford Capri mk3 (nev-ul) , masina pe care o stiam de cativa ani de cand apartinea unui prieten fordist care ulterior a dato actualului ei proprietar din acte . Toate bune si frumoase , ma duc sa vad masina cei drept destul de prezentabila ca si caroserie (tinichigeria facuta destul de cu simtul raspunderii si mai ales estetica zic eu) , motorul desfacut (chestie care ma incantat cel mai tare tinand cont ca detineam motor identic la momentul ala) , interiorul nu chiar ok iar ornamentele lipseau cu desavarsire (cand am intrebat de ele mi sa raspuns ca sunt toate in portbagaj).
Dupa prima discutie cu proprietarul ei de atunci cu care ma stiam de destui de multi ani de pe vremea cand amandoi detineam Ford Taunus mk1 fastback , nu am cazut deacord in privinta pretului si nu am mai dat importanta problemei . Peste ceva vreme , in luna decembrie anul trecut intro duminica ma suna ownerul Capri-ului cu o schimbare de pret legata de o nevoie de bani din acel moment , pretul final mi-a convenit si fara sa stau prea mult pe ganduri am plecat pe plina ploaie torentiala sa luam Capri-ul impreuna cu prietena si un prieten bun.
Odata cu trecerea euforieri cumparaturi de care v-am povestit , am inceput sa analizez ultima achizitie si sa fac inventarul la lipsuri si am constatat urmatoarele :
-Un far gaurit
-Suportii barii fata (lipseau cu desavarsire , fiind inlocuiti de 2 shuruburi sudate de caroserie si bara )
-Roti de tabla de escort pe 13 (cele de pe spate puse invers pt un look mai ajutator la vanzare cred)
-Radiator de granada prins cu shoricei
-Carburator progresiv de 2.0 ohc pe V6
-Tobele absolut terminate (oricum se terminau inainte de puntea spate)
-Panourile care acopereau stalpii de la picioare din fata lipsa ambii
-Macaraua de geam de pe partea dreapta lipsa
-Tapiseria usii din dreapta lipsa , cea din stanga umflata de apa destul de bine
-Scrumiera lipsa
-Maneta de semnalizare defecta
-Scaune de bemve pisicuta berlina prinse cu forante de beton (cate 2 fiecare)
-Aeroterma defecta , calorifer spart de VW
-Rezervor spart (ciuruit)
-Butuc + broasca de la hoin lipsa totala
-Amortizoare haion lipsa
-Capacul care acoperea motorasul de la shtergator lipsa
-Panourile interioare din plastic care acopereau aripile spate erau absolut zdrente
-Un arc spate rupt
-Rezerva lipsa
-Un suport de bara spate lipsa
-Motorul cu linia desfacuta
-Filtru de aer (carcasa) lipsa
-Frane pe o singura roata (dreapta fata)
-Ornamentele laterale (care trebuiau sa fie in portbagaj) lipseau cam 3sferturi
-O lampa de numar lipsa
-Suportii de pe aripi de la flapsuri lipsa 7din 8
-Vasul de stropit parbrizul la fel de lipsa.
Cand am terminat inventarul , nu chiar incantat cei drept ... dar totusi bucuros ca am o baza buna de pornire si anume caroseria ok , am luat imediat legatura cu proprietarul din acte pe care cum am mai spus il stiam de cativa ani si l-am informat ca fosta lui masina a ajuns la mine si ca am degand sa ma apuc sa o repun pe picioare .
Noua viata a Capriului a inceput cam asa :
Plecat pana la mama dracu' mai exact la Buhusi si achizitionat "masina de piese" un Capri 2.3v6 cam corcit (mk3 in toata regula , dar cu bot de mk2) care era destul de complet la nivel de ornamente + alte elemente destul de interesante pt mine la momentul ala cu toate ca masina in sine era un gunoi (sunt poze cu ea si prin acest topic).
Montat motor 2.0v6 si aruncat motorul vechi la cel mai apropriat centru de colectare unde ii era si locul de altfel
deci implicit facut cu ocazia asta Capriul sa se deplaseze pe rotile proprii.
La vreo luna distanta am vandut motorul 2.0v6 care abia il pusesem (am mers cu el vreo 15km cred) caci venise o oferta de nerefuzat la momentul ala , lucru care a atras dupa sine o noua remotorizare dar intro varianta cu o ciliindree mai mare cei drept si dupa o munca imensa am terminat de montat cutie manuala cu 5viteze dupa niste combinatii imposibile ca sa iasa treaba bine si cat mai aproape de original
Iar in final saptana trecuta am mai dat banii pe o a2-a masina de piese , un 1.6 cu 4tr din 78 care m-a scapat printre altele de o mare problema si anume fusta fata care la Caprinelu' meu era ciufulita zdravan...
Cumparaturi:
bara fata noua
toate cele 4 fete de usi
tobe noi noute originale pt v6
broasca haion
ornamentul care acopera motorasul de la shtergator
scaune Recarro de piele neagra
Radiator original (cel de pe cea de piese cred ca e de mk1)
scrumiera
amortizoare haion
ceasuri de bord cu 6 cadrane (cea de piese avea tot cu 6 dar pt 4 cil)
Panourile care acopera arpile interioare in portbagaj
faruri impecabile toate 4
cilindrii spate noi
furtun frana stanga fata
consumabile (platina , simering palier , ulei , filtru)
capacele care acopera locasurile pt schimbat becurile de far
diverse embleme
suportii unde vin difuzoarele in portbagaj
consola de la schimbator
suportii de flapsuri de pe aripi
Sper sa o fac circulabila pana in vara deci de saptamana viitoare sunt shanse mari sa intre destul de serios in lucru.
Va salut pe toti si sper sa va pot fi de folos pe cat posibil ! Numai bine