Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 27-03-11, 08:44   #6121
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

M-am apucat de astupat gaurile pe care le-am facut in imensa mea prostie pentru ca mi-am luat instalatie electrica si nu as vrea sa o stric daca umblu pe langa fire; o sa am nevoie de niste poze dupa ce o montez pe masina ca sa stiu pe unde vin anumite mufe sau pe sub capota la sonde si alte alea, asa ca cine are 1.6 carburatie si ma poate ajuta cu ceva poze ar fi nemaipomenit.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1080523.JPG
Views:	61
Size:	1.48 MB
ID:	1936672   Click image for larger version

Name:	P1080524.JPG
Views:	52
Size:	1.46 MB
ID:	1936673   Click image for larger version

Name:	P1080525.JPG
Views:	49
Size:	1.50 MB
ID:	1936674  

Click image for larger version

Name:	P1080526.JPG
Views:	53
Size:	1.44 MB
ID:	1936675  
__________________
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 27-03-11, 09:16   #6122
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Atasez mai jos un articol despre Ford Capri, aparut in urma cu vreo 5 ani intr-o revista auto (AUTOCAR). Articolul este amuzant si de-a dreptul elogios in privinta modelului Capri, fie mk1-mk2 sau mk3
Sunt convins ca o sa va placa la toti, iar daca ati fost suparati (unii) pe caprita voastra ca va facea probleme, dupa ce veti citi acest articol o sa va treaca supararea ....
Attached Files
File Type: pdf CAPRI.pdf (1.29 MB, 30 views)
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 27-03-11, 15:12   #6123
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

Salutare , acum ca am terminat de parcurs toate cele 408 pagini cred ca a venit timpul sa ma prezint in calitate de posesor de Capri , ocazie cu care o sa lamuresc si confuzia creeata de cele 2 postari ale mele de mai sus .

Anul trecut spre sfarsitul verii am gasit in raita uzuala intre anunturi de vanzare una bucata Ford Capri mk3 (nev-ul) , masina pe care o stiam de cativa ani de cand apartinea unui prieten fordist care ulterior a dato actualului ei proprietar din acte . Toate bune si frumoase , ma duc sa vad masina cei drept destul de prezentabila ca si caroserie (tinichigeria facuta destul de cu simtul raspunderii si mai ales estetica zic eu) , motorul desfacut (chestie care ma incantat cel mai tare tinand cont ca detineam motor identic la momentul ala) , interiorul nu chiar ok iar ornamentele lipseau cu desavarsire (cand am intrebat de ele mi sa raspuns ca sunt toate in portbagaj).
Dupa prima discutie cu proprietarul ei de atunci cu care ma stiam de destui de multi ani de pe vremea cand amandoi detineam Ford Taunus mk1 fastback , nu am cazut deacord in privinta pretului si nu am mai dat importanta problemei . Peste ceva vreme , in luna decembrie anul trecut intro duminica ma suna ownerul Capri-ului cu o schimbare de pret legata de o nevoie de bani din acel moment , pretul final mi-a convenit si fara sa stau prea mult pe ganduri am plecat pe plina ploaie torentiala sa luam Capri-ul impreuna cu prietena si un prieten bun.

Odata cu trecerea euforieri cumparaturi de care v-am povestit , am inceput sa analizez ultima achizitie si sa fac inventarul la lipsuri si am constatat urmatoarele :

-Un far gaurit
-Suportii barii fata (lipseau cu desavarsire , fiind inlocuiti de 2 shuruburi sudate de caroserie si bara )
-Roti de tabla de escort pe 13 (cele de pe spate puse invers pt un look mai ajutator la vanzare cred)
-Radiator de granada prins cu shoricei
-Carburator progresiv de 2.0 ohc pe V6
-Tobele absolut terminate (oricum se terminau inainte de puntea spate)
-Panourile care acopereau stalpii de la picioare din fata lipsa ambii
-Macaraua de geam de pe partea dreapta lipsa
-Tapiseria usii din dreapta lipsa , cea din stanga umflata de apa destul de bine
-Scrumiera lipsa
-Maneta de semnalizare defecta
-Scaune de bemve pisicuta berlina prinse cu forante de beton (cate 2 fiecare)
-Aeroterma defecta , calorifer spart de VW
-Rezervor spart (ciuruit)
-Butuc + broasca de la hoin lipsa totala
-Amortizoare haion lipsa
-Capacul care acoperea motorasul de la shtergator lipsa
-Panourile interioare din plastic care acopereau aripile spate erau absolut zdrente
-Un arc spate rupt
-Rezerva lipsa
-Un suport de bara spate lipsa
-Motorul cu linia desfacuta
-Filtru de aer (carcasa) lipsa
-Frane pe o singura roata (dreapta fata)
-Ornamentele laterale (care trebuiau sa fie in portbagaj) lipseau cam 3sferturi
-O lampa de numar lipsa
-Suportii de pe aripi de la flapsuri lipsa 7din 8
-Vasul de stropit parbrizul la fel de lipsa.

Cand am terminat inventarul , nu chiar incantat cei drept ... dar totusi bucuros ca am o baza buna de pornire si anume caroseria ok , am luat imediat legatura cu proprietarul din acte pe care cum am mai spus il stiam de cativa ani si l-am informat ca fosta lui masina a ajuns la mine si ca am degand sa ma apuc sa o repun pe picioare .

Noua viata a Capriului a inceput cam asa :

Plecat pana la mama dracu' mai exact la Buhusi si achizitionat "masina de piese" un Capri 2.3v6 cam corcit (mk3 in toata regula , dar cu bot de mk2) care era destul de complet la nivel de ornamente + alte elemente destul de interesante pt mine la momentul ala cu toate ca masina in sine era un gunoi (sunt poze cu ea si prin acest topic).
Montat motor 2.0v6 si aruncat motorul vechi la cel mai apropriat centru de colectare unde ii era si locul de altfel deci implicit facut cu ocazia asta Capriul sa se deplaseze pe rotile proprii.
La vreo luna distanta am vandut motorul 2.0v6 care abia il pusesem (am mers cu el vreo 15km cred) caci venise o oferta de nerefuzat la momentul ala , lucru care a atras dupa sine o noua remotorizare dar intro varianta cu o ciliindree mai mare cei drept si dupa o munca imensa am terminat de montat cutie manuala cu 5viteze dupa niste combinatii imposibile ca sa iasa treaba bine si cat mai aproape de original

Iar in final saptana trecuta am mai dat banii pe o a2-a masina de piese , un 1.6 cu 4tr din 78 care m-a scapat printre altele de o mare problema si anume fusta fata care la Caprinelu' meu era ciufulita zdravan...

Cumparaturi:

bara fata noua
toate cele 4 fete de usi
tobe noi noute originale pt v6
broasca haion
ornamentul care acopera motorasul de la shtergator
scaune Recarro de piele neagra
Radiator original (cel de pe cea de piese cred ca e de mk1)
scrumiera
amortizoare haion
ceasuri de bord cu 6 cadrane (cea de piese avea tot cu 6 dar pt 4 cil)
Panourile care acopera arpile interioare in portbagaj
faruri impecabile toate 4
cilindrii spate noi
furtun frana stanga fata
consumabile (platina , simering palier , ulei , filtru)
capacele care acopera locasurile pt schimbat becurile de far
diverse embleme
suportii unde vin difuzoarele in portbagaj
consola de la schimbator
suportii de flapsuri de pe aripi


Sper sa o fac circulabila pana in vara deci de saptamana viitoare sunt shanse mari sa intre destul de serios in lucru.

Va salut pe toti si sper sa va pot fi de folos pe cat posibil ! Numai bine

Last edited by sile1; 27-03-11 at 15:19.
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 27-03-11, 21:03   #6124
andreigame

Stage 5
 
andreigame's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,999
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by sile1 View Post
Salutare , acum ca am terminat de parcurs toate cele 408 pagini cred ca a venit timpul sa ma prezint in calitate de posesor de Capri , ocazie cu care o sa lamuresc si confuzia creeata de cele 2 postari ale mele de mai sus .

Anul trecut spre sfarsitul verii am gasit in raita uzuala intre anunturi de vanzare una bucata Ford Capri mk3 (nev-ul) , masina pe care o stiam de cativa ani de cand apartinea unui prieten fordist care ulterior a dato actualului ei proprietar din acte . Toate bune si frumoase , ma duc sa vad masina cei drept destul de prezentabila ca si caroserie (tinichigeria facuta destul de cu simtul raspunderii si mai ales estetica zic eu) , motorul desfacut (chestie care ma incantat cel mai tare tinand cont ca detineam motor identic la momentul ala) , interiorul nu chiar ok iar ornamentele lipseau cu desavarsire (cand am intrebat de ele mi sa raspuns ca sunt toate in portbagaj).
Dupa prima discutie cu proprietarul ei de atunci cu care ma stiam de destui de multi ani de pe vremea cand amandoi detineam Ford Taunus mk1 fastback , nu am cazut deacord in privinta pretului si nu am mai dat importanta problemei . Peste ceva vreme , in luna decembrie anul trecut intro duminica ma suna ownerul Capri-ului cu o schimbare de pret legata de o nevoie de bani din acel moment , pretul final mi-a convenit si fara sa stau prea mult pe ganduri am plecat pe plina ploaie torentiala sa luam Capri-ul impreuna cu prietena si un prieten bun.

Odata cu trecerea euforieri cumparaturi de care v-am povestit , am inceput sa analizez ultima achizitie si sa fac inventarul la lipsuri si am constatat urmatoarele :

-Un far gaurit
-Suportii barii fata (lipseau cu desavarsire , fiind inlocuiti de 2 shuruburi sudate de caroserie si bara )
-Roti de tabla de escort pe 13 (cele de pe spate puse invers pt un look mai ajutator la vanzare cred)
-Radiator de granada prins cu shoricei
-Carburator progresiv de 2.0 ohc pe V6
-Tobele absolut terminate (oricum se terminau inainte de puntea spate)
-Panourile care acopereau stalpii de la picioare din fata lipsa ambii
-Macaraua de geam de pe partea dreapta lipsa
-Tapiseria usii din dreapta lipsa , cea din stanga umflata de apa destul de bine
-Scrumiera lipsa
-Maneta de semnalizare defecta
-Scaune de bemve pisicuta berlina prinse cu forante de beton (cate 2 fiecare)
-Aeroterma defecta , calorifer spart de VW
-Rezervor spart (ciuruit)
-Butuc + broasca de la hoin lipsa totala
-Amortizoare haion lipsa
-Capacul care acoperea motorasul de la shtergator lipsa
-Panourile interioare din plastic care acopereau aripile spate erau absolut zdrente
-Un arc spate rupt
-Rezerva lipsa
-Un suport de bara spate lipsa
-Motorul cu linia desfacuta
-Filtru de aer (carcasa) lipsa
-Frane pe o singura roata (dreapta fata)
-Ornamentele laterale (care trebuiau sa fie in portbagaj) lipseau cam 3sferturi
-O lampa de numar lipsa
-Suportii de pe aripi de la flapsuri lipsa 7din 8
-Vasul de stropit parbrizul la fel de lipsa.

Cand am terminat inventarul , nu chiar incantat cei drept ... dar totusi bucuros ca am o baza buna de pornire si anume caroseria ok , am luat imediat legatura cu proprietarul din acte pe care cum am mai spus il stiam de cativa ani si l-am informat ca fosta lui masina a ajuns la mine si ca am degand sa ma apuc sa o repun pe picioare .

Noua viata a Capriului a inceput cam asa :

Plecat pana la mama dracu' mai exact la Buhusi si achizitionat "masina de piese" un Capri 2.3v6 cam corcit (mk3 in toata regula , dar cu bot de mk2) care era destul de complet la nivel de ornamente + alte elemente destul de interesante pt mine la momentul ala cu toate ca masina in sine era un gunoi (sunt poze cu ea si prin acest topic).
Montat motor 2.0v6 si aruncat motorul vechi la cel mai apropriat centru de colectare unde ii era si locul de altfel deci implicit facut cu ocazia asta Capriul sa se deplaseze pe rotile proprii.
La vreo luna distanta am vandut motorul 2.0v6 care abia il pusesem (am mers cu el vreo 15km cred) caci venise o oferta de nerefuzat la momentul ala , lucru care a atras dupa sine o noua remotorizare dar intro varianta cu o ciliindree mai mare cei drept si dupa o munca imensa am terminat de montat cutie manuala cu 5viteze dupa niste combinatii imposibile ca sa iasa treaba bine si cat mai aproape de original

Iar in final saptana trecuta am mai dat banii pe o a2-a masina de piese , un 1.6 cu 4tr din 78 care m-a scapat printre altele de o mare problema si anume fusta fata care la Caprinelu' meu era ciufulita zdravan...

Cumparaturi:

bara fata noua
toate cele 4 fete de usi
tobe noi noute originale pt v6
broasca haion
ornamentul care acopera motorasul de la shtergator
scaune Recarro de piele neagra
Radiator original (cel de pe cea de piese cred ca e de mk1)
scrumiera
amortizoare haion
ceasuri de bord cu 6 cadrane (cea de piese avea tot cu 6 dar pt 4 cil)
Panourile care acopera arpile interioare in portbagaj
faruri impecabile toate 4
cilindrii spate noi
furtun frana stanga fata
consumabile (platina , simering palier , ulei , filtru)
capacele care acopera locasurile pt schimbat becurile de far
diverse embleme
suportii unde vin difuzoarele in portbagaj
consola de la schimbator
suportii de flapsuri de pe aripi


Sper sa o fac circulabila pana in vara deci de saptamana viitoare sunt shanse mari sa intre destul de serios in lucru.

Va salut pe toti si sper sa va pot fi de folos pe cat posibil ! Numai bine
niste poze ar fii binevenite
andreigame is offline   Reply With Quote
Old 28-03-11, 19:50   #6125
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by sile1 View Post
Salutare , acum ca am terminat de parcurs toate cele 408 pagini cred ca a venit timpul sa ma prezint in calitate de posesor de Capri , ocazie cu care o sa lamuresc si confuzia creeata de cele 2 postari ale mele de mai sus .
.......................................
Va salut pe toti si sper sa va pot fi de folos pe cat posibil ! Numai bine
408 pagini de lectura !!! banuiesc ca a durat cateva zile bune
Dupa cum ai putut afla, e cam problema cu piesele in general, si in special cu servodirectia, stergatoare si spritiuitoare faruri, masca bord cu 6 ceasuri, scaune originale sport...

Am inteles ca ai schimbat deja un motor V6 2.3 pt ca era distrus cu un V6 2.0 reconditionat, pe urma ai schimbat V6 2.0 cu altul mai mare si mai interesant...
adica ai revenit la 2.3 sau ai trecut la 2.8 ? Carburatie sau injectie ?

Si cu stopurile, cu stopurile de Capri cum e ? Ziceam ca m-ar interesa daca ai cumva de vanzare, in ce stare sunt si daca se poate niste poze cu ele....
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 28-03-11, 20:33   #6126
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Atasez mai jos un articol despre Ford Capri, aparut in urma cu vreo 5 ani intr-o revista auto (AUTOCAR). Articolul este amuzant si de-a dreptul elogios in privinta modelului Capri, fie mk1-mk2 sau mk3
Sunt convins ca o sa va placa la toti, iar daca ati fost suparati (unii) pe caprita voastra ca va facea probleme, dupa ce veti citi acest articol o sa va treaca supararea ....

Foarte frumos articolul...
Cati ani trebuie pentru retro 25?cum scria in articol?eu stiam 30
Sile vrem poze cu "mandra" !!!
baga is offline   Reply With Quote
Old 28-03-11, 20:36   #6127
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

De vreme ce harbul meu e posibil sa fie mk2 as vrea sa trec la look-ul care trebuie numai ca i-mi lipsesc cateva maruntisuri; daca are cineva flapsuri de cauciuc ce vin pe barile nichelate si vrea sa scape de ele i'm your man sau faruri patrate ( am si eu un set dar un far este cam prapadit).Saraca asa a fost dar cine stie cine a corcit frumusete de masina cu dacia si a iesit ce am cumparat eu. Am pus si o pozna cum ar trebui sa iasa ligheanul meu. Bari de astea am eu si un flaps, restul pauza.
Cu Retromobilul... la 30 de ani de la fabricarea ultimei masini din seria respectiva poti sa te bagi si daca nu ma insel trebuie sa faci ITP anual la RAR asa ca te purica aia si in nas.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	3159530899_515b98ac5a_o.jpg
Views:	60
Size:	1.78 MB
ID:	1939314  

Last edited by costybanica; 28-03-11 at 20:39.
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 28-03-11, 20:54   #6128
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default

Quote:
Originally Posted by baga View Post
Cati ani trebuie pentru retro 25?cum scria in articol?eu stiam 30
..........
In articolul ala sunt cateva inadvertente legate de datele tehnice de la Capri ; si chestia cu ''retro'' e gresita, din pacate legile de la noi nu fac diferenta intre o masina veche de 2-3 ani sau 25-30-40 de ani Ce conteaza e cifra de la euro-poluare. Pt cele non euro boc si bese te jupoaie de multi-multi bani Pomeneam in urma cu ceva timp de Ford Mustang GT500 CR, Mustang-uri facute de un atelier american pe baza unor masini de acum 40 de ani, dar reconstruite cu parti tehnice moderne (motoare,suspensii, transmisii, etc). Pretul in USA e de 120 000 dolari. Ei bine, daca vreun roman cu bani ar 'pofti' la masina asta numai taxa pt non euro, calculata la cilindree ar cam 700 000 (saptesute mii) euro

Deci, ce retro, ce 25, ce 30 ?!?

Quote:
Originally Posted by costybanica View Post
De vreme ce harbul meu e posibil sa fie mk2 as vrea sa trec la look-ul care trebuie numai ca i-mi lipsesc ..... faruri patrate ..........
Dupa ce a aparut Capri mk3 multi dintre posesori de Capri mk2 au facut tuning la faruri pt ca dadeau un look mai american
Capri mk2 s-a vandut in Europa numai cu faruri dreptungiulare, dar pt export in Statele Unite s-au facut mk2 cu faruri rotunde,
iar cand s-au putut gasi faruri de mk3 pe piata au fost multi care au pus faruri rotunde pe mk2-ul lor (adica vreo 70-80%) indiferent ca erau englezi, nemti, francezi,etc sau romani

Asa ca slabe sperante sa mai gasesti faruri de mk2.......

Last edited by NWZeu; 29-03-11 at 09:04. Reason: unit
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 29-03-11, 08:24   #6129
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Farurile le am, unul se vede ca e bun iar celalalt are oglinda cam ruginita; as putea sa fac o dracie si sa-l desfac sa-i reconditionez oglinda? ca am mai vazut facute dar nu mai tin minte cu ce; in fine, am alte probleme acum decat farurile; sa porneasca si apoi mai vad eu.Tot nu am gasit carburator..........poate rasare de prin vreo magazie.
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 29-03-11, 10:24   #6130
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
iar cand s-au putut gasi faruri de mk3 pe piata au fost multi care au pus faruri rotunde pe mk2-ul lor (adica vreo 70-80%) indiferent ca erau englezi, nemti, francezi,etc sau romani

Asa ca slabe sperante sa mai gasesti faruri de mk2.......
S-a facut vreun sondaj pe tema asta?

Multi (nu pot sa ofer procente, imi pare rau) dintre cei care si-au pus faruri de MK III au facut-o din comoditate cand cele originale si-au dat ultima suflare: se gaseau mai usor, iar daca nu se gaseau fix de MK III se gaseau altele care se potriveau perfect in rama.

Insa este adevarat ca multi si-au pus de MK III (nu ca sa fie "americanoase", ca nu e cazul ), deoarece le-au placut mai mult.

Se gasesc faruri de MK II (noi-noute), mai ales in UK si nu sunt foarte scumpe. De asemenea, se gasesc si lampile de semnalizare.

In ceea ce priveste tampoanele de pe bara, ei bine, afla ca sunt foarte rare si foarte scumpe (pentru ce sunt). Cauciucul de pe orizontala este si el la fel de bine cotat.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 29-03-11, 17:21   #6131
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
S-a facut vreun sondaj pe tema asta?

Multi (nu pot sa ofer procente, imi pare rau) dintre cei care si-au pus faruri de MK III au facut-o din comoditate cand cele originale si-au dat ultima suflare: se gaseau mai usor, iar daca nu se gaseau fix de MK III se gaseau altele care se potriveau perfect in rama.

Insa este adevarat ca multi si-au pus de MK III (nu ca sa fie "americanoase", ca nu e cazul ), deoarece le-au placut mai mult.
E posibil sa fi exagerat cu procentele, dar daca te uiti pe net o sa vezi foarte multe mk2 cu faruri de mk3 (mk2 cu faruri de mk3 pot fi recunoscute dupa fusta simpla din fata, altfel, la o privire mai neatenta se pot confunda cu mk3 cu masca de mk2 -apropo de masca, alt tuning preluat insa de cei cu mk3 de la mk2...)
Oricum, farurile rotunde s-au generalizat la mk3 dupa ce au fost deja folosite la mk2 pe editiile speciale facute pt SUA. Si, intradevar, au fost mai pe placul clientilor si in pas cu moda auto din vremea aia (unii poate isi aduc aminte ca si Daciile aveau faruri dreptunghiulare la inceput, iar prin '79-'80 au fost schimbate cu alea rotunde -100% s-au inspirat de la Capri mk3 )
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 30-03-11, 04:57   #6132
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

Rasfoirea celor 408 pagini a durat cei drept cateva zile dar a meritat cred eu , e interesant sa vezi cum evolueaza oamenii in timp si mai ales cum se transforma masinille lor si nu numai

Masina mea are in acte 2.0v6 , motorul din acte de 2000 cu care am cumparato avea linia muci (motiv pt care era si desfacut) . In prima faza am schimbat motorul tot cu unu v6 de 2.0 de pe o Granada fosta 12B cu km destul de putini in care nu apucase nimeni sa isi bage nasul ( cod NY desigur) ... motor care a rezistat pe masina aproape o luna pana sa il vand timp in care a facut un drum de la garajul unde sa montat , pana la mine la bloc si de la mine de la bloc la garajul meu .
Dupa ce l-am dat jos pe cel de 2litrii , am montat a2-a zi un altul de 2800 carburatie (carburator din fabrica nu transformat deci).

Montarea cutiei cu 5tr a fost din pct meu de vedere foarte apropriata cu masochismul , in sensul ca a fost munca dracu + k daca nu ash fi avut ramasitele la atat de multe forduri prin garaj nu cred ca ar fi iesit asa o treaba buna decat cu mult timp pierdut si mai ales bani.Unicul meu mare noroc ca motorul a fost din fabrica legat de o cutie cu 5tr deci nu a trebuit sa ma mai chinui sa scot ambreiaju ca sa schimb rulmentul din capatul vibrochenului in care se centreaza priza.

Transofrmarea de la 4tr la 5 in cazul meu a implicat : una bucata cutie manuala cu 5rapoarte , traversa de granada cu 4 viteze pusa invers pentru a nu modifica gaurile de prindere originale (adica cu "bumerangul in fata , nu in spate cum sta in mod normal la granada) , prima bucata de cardan in schimb a fost o problema extrem de delicata intrun final am gasit una perfecta pt ce imi trebuia mie dar zic eu cam foarte raruruta si anume provenita de pe Scorpio 2.8i 4X4 ; , carcasa rulmentului intermediar de Sierra , schimbatorul de viteze de Granada cu 5tr (alta raritate) si desigur burdufele de cauciuc pt antifonare.

De stiut in cazul conversiei de la 4 la 5 tr :
- Absolut nici o traversa de sierra nu se potriveste fara modificari
- Nici o traversa de scorpio nu merge indiferent de motorizare (fara modificari desigur)
- Traversa de Granada cu cutie automata sau manuala cu 5tr nu se potriveste
- Traversele de taunus nu merg nici ele fiind prea inguste.
- Cardanul de Sierra e prea scurt (prima bucata , cea care ne intereseaza in mod direct)
- Cardanul de Granada e prea lung
- Cardanul de Scorpio e prea lung
- Cardanul de Taunus e prea scurt
- Cardanul de mt75 difera complet datorita culisantei desigur.
- Schimbatorul de viteze (maneta in sine) de Sierra/Scorpio ating in frana de mana in a2-a + ca sta prea in spate cand e pe "liber"
- Carcasa originala a rulmentului intermediar de la 4 tr tine cardanul prea in sus , atat de sus incat practic nu ai cum sa pui un cardan cu cuplaj elastic daca nu o schimbi deoarece torsioneaza mult prea tare cuplajul tinand cardanul prea ridicat dinspre jumatea masinii (cutia cu 4tr fiind mult mai ridicata , motiv pt care si traversa e dreapta)
- Trebuiesc lungite firele spre sonda care aprinde becurile de mers inapoi.

Nu am facut absolut nici o poza la masina de cand am luato din pacate , o sa incerc totusi sa ii trag cateva poze saptamana asta . Toate pozele care le am in calculator cu ea sunt de pe acest topic deci nu cred ca ar avea rost sa le repun .

Legat de stopuri , pot da un raspuns sigur tot saptamana asta cand o sa vad in ce stare sunt cele care le am in plus.

Piese de Mk2 am urmatoarele : faruri (am sigur 2 ) , semnalizari complete , capota , aripi.

Last edited by sile1; 30-03-11 at 05:06.
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 30-03-11, 09:49   #6133
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by sile1 View Post

Transofrmarea de la 4tr la 5 in cazul meu a implicat :
Te referi la modelul de cutie type 9?
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 30-03-11, 20:23   #6134
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

INTREBARI:
-la tabloul de sigurante doar trei fire merg? pentru ca sunt mai multi papuci acolo si unii raman in aer;
-am ceva mufe si nu i-mi dau seama unde vin, adica: prima poza, negru si negru cu linie albastra mufa cu doua gauri ca la bobina; a doua poza, doua fire rosii groase si unul subtire verde, mufa pozitionata in jurul electromotorului si al alternatorului; a treia poza, 90% cred ca este de la pompita de spalat parbrizul; a patra poza, mufa sigur este de la semnalizare, (negru cu alb) dar pe lampa este doar un fir iar mufa de pe instalatie are si maro si din ce stiu ala e minus pe instalatie (aici e relativ simplu o sa-i pun mufa la semnalizare ca si pe instalatie);
-de la condensator pleaca un fir la bobina, la minus iar pe instalatie am un fir alb cu rosu care nu sunt sigur unde se duce dar banuiesc, ca locul lui e tot la condensator;
-instalatia la faruri sigur este pentru faruri duble ca la mk3 si trebuie si aici facuta modificare ( asta tine de electrician);
-mai sunt ceva fire prin bord cu mufele taiate si ma gandesc ca vin pe la comutatoare dar le fac maine poze si poate le dam de cap;
- dileme mai sunt dar le depistez eu maine.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P1080536.JPG
Views:	33
Size:	1.51 MB
ID:	1942483   Click image for larger version

Name:	P1080541.JPG
Views:	35
Size:	1.41 MB
ID:	1942484   Click image for larger version

Name:	P1080543.JPG
Views:	30
Size:	1.41 MB
ID:	1942485  

Click image for larger version

Name:	P1080544.JPG
Views:	30
Size:	1.50 MB
ID:	1942486   Click image for larger version

Name:	P1080534.JPG
Views:	33
Size:	1.45 MB
ID:	1942507   Click image for larger version

Name:	P1080539.JPG
Views:	39
Size:	1.42 MB
ID:	1942514  


Last edited by costybanica; 30-03-11 at 20:26.
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 30-03-11, 21:43   #6135
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by sile1 View Post
.................................am montat a2-a zi un altul de 2800 carburatie (carburator din fabrica nu transformat deci).
............

Piese de Mk2 am urmatoarele : faruri (am sigur 2 ) , semnalizari complete , capota , aripi.
Eeee, inseamna ca ai motor mai mare si mai tare decat al meu ,si daca e ok si carburatorul o sa fie foarte distractiva masina ta .
Banuiesc ca motorul 2.8 carburatie (130cp din cate stiu eu) il ai dupa vreo Granada, pe Sierra si Scorpio au fost 2.8 numai pe injectie.
Acum Capri tau e functional sau inca mai ai de lucru pe el ?
Ai apucat sa-l probezi cu motorul de 2.8 sa vezi cum se manifesta pe asfalt ?
capricosti is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -