12-05-11, 22:05
|
#6226
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by shrink
....................
Motorul e piesa de schimb din cate stiu eu, acela nu ar fi o mare problema........ .
|
FALS !
Poate fi o foarte mare problema si exista riscul sa nu poti obtine omologare de la RAR daca nu sunt respectate criteriile necesare pt schimbare motor
|
|
|
13-05-11, 09:15
|
#6227
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 663
|
Re: Club Ford Capri
CapriCosti are perfecta dreptate in legatura cu motorul,este o problema deci tot la RAR ajungi.o schimbare de motor cu tot cu omologare costa 900 de lei.Capriul rosu din Ct are in acte 1.6,iar momentan e dotat cu 2.8 de Sierra,asa ca nu prea sant sanse sa treci de RAR.
|
|
|
13-05-11, 15:29
|
#6228
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
da, asa pus aveti dreptate,ma refeream ca daca e facut cu cap, motorul sa aiba acelasi cod ( nu serie) cu motorul care a fost in ea, si sa se fi produs acelasi tip de masina cu asa motor e rezolvabil, altfel intr-adevar e greu sau imposibil.
__________________
WaterTransferPRINTing import&know-how : wtprint.ro
|
|
|
13-05-11, 19:33
|
#6229
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Maine i-mi iau masina de la electrician, am fost si azi pe acolo si am vorbit cu omu'...a adus-o la adevar. Intrebare: are mk2-ul lampi de ceata?
__________________
|
|
|
13-05-11, 20:33
|
#6230
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
da si nu, de expl pe : classiccarblog.co.uk , gasesti si poze;
pe care am mai vazut au ori pe bara in mijloc, ori ca si la mk1 decupate din grila dintre faruri loc pentru ele .
care au iesit din fabrica au sub bara, classicul Hella dreptunghiular dar nu toate modelel de mk2.
|
|
|
13-05-11, 20:44
|
#6231
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
|
|
|
13-05-11, 21:11
|
#6232
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Sunt frumoase; sa platesc electricianul si sa vad ce mai ramane; as monta centuri de siguranta pe spate pentru scaunul copilului ( am avut acum o luna un accident cu un tico pe care l-am facut dauna totala si daca nu aveam centura eram raposat acum si de aceea as vrea centurile respective).
Last edited by costybanica; 13-05-11 at 21:13.
|
|
|
14-05-11, 19:03
|
#6233
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
eu chiar ma amuz acum, nu ma intelege gresit, dar de faza cu tico, inseamna ca noi cei cu masini vechi chiar suntem o specie aparte . Eu acum mi-am luat inapoi un tico vandut acum 2 ani, si intetionez sa iau una si pt prietena care e incepatoare.am nmblat vreo 4 ani cu Tico-uri diferite, printre ele asa de darapanat unu cu care m-am dus pana Budapesta ca vamesul ungar ma ruga insistent ca sa nu intru in tara lor cu aceea masina .dar , am avut noroc, nu am avut accident cu ele niciodata.
|
|
|
14-05-11, 21:26
|
#6234
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Crede-ma cand spun ca la 60/h cat aveam eu poate si mai bine, am reusit sa franez (zbor) un metru si apoi intr-o fractiune de secunda sa ma opresc intr-un opel vectra c pe care l-am mutat vreo trei metri din intersectie; daca nu aveam centura ieseam prin parbriz, coastele de pe partea dreapta pe unde vine centura nici acum nu s-au vindecat in totalitate si am o luna si aproape jumatate de la dambla, s-au fisurat varfurile si au intrat in interior, se vede cu ochiul liber ca nu mai sunt simetrice cu partea stanga; spuneam de centuri pe spate ca daca se intampla un impact, cel ce sta pe bancheta din spate, daca mai e si copil pe deasupra, il razui cu spaclu de pe parbriz sau mai rau il culegi de prin vreun gard daca e mai greu; eu am avut in portbagaj la tico trusele de scule, ranga, etc, ce au ajuns pe bancheta din fata si parte din ele m-au lovit in cocoasa si ceafa. Eu am mai vazut accidente in direct, unul in care soferul unui cielo care nu avea centura pusa a intrat sub un tir in fata mea la 7-8 metri, a facut volanul covrig impletit, cap spart, coaste rupte, etc, nu mai stiu cat a stat in spital sa se repare asa ca personal spun ca salveaza viata centura si de aceea vreau centuri si pe spate la lighean.
|
|
|
14-05-11, 22:22
|
#6235
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
@ Costybanica,
Capri mk2 din poza ta nu a existat in realitate !
Este doar o pictura care infatiseaza un mk 3 tunat cu faruri de mk2
Fusta cu spoiler incorporat a aparut doar pe mk3, iar modelul ala de faruri dreptunghiulare a fost doar pe mk2. Halogene pt ceata au existat din fabrica doar pe modelele cu extraoptionale de la mk1 (GT XLR) si mk2 (XL); la mk3 nu au mai fost montate din fabrica nici pe Ghia.
Daca masina ta a avut lumini de ceata ar trebui sa ai un intrerupetor pt actionarea lor, langa butoanele de dezaburire, stergator si sprituitoare luneta.
|
|
|
14-05-11, 23:57
|
#6236
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
Te cred, mai mult decat atat acum vreo 3 ani am refacut fata la un tico pe care l-am cumparat, atunci am invatat sa sude, nici acum nu stiu cum am reusit, si dasfacand fata am vazut ce slab este toata caroseria, de frica de viitor pe drumuri sau constient am sudat niste vincluri de 15 in ea, dar is constient ca la o eventuala lovitura s-ar fi facut zob, is masini pentru oras si mers domol, chiar ma preocupa gandul mai in gluma mai in serios de cand vreau una pt prietena sa pun rollcage in ea, dar si asa.....La noi cand deodata au aparut cam 100 de buc in oras ca si taxi a fost scandal privind siguranta celor din spate.
Inca un motiv sa iubim masinile vechi, dupa convingerea mea ele sunt care au fost facute sa dureze si potrivit vremurilor lor sa fie si sigure, dar inca is mai sigure ca ticoaloasele mici de fabricatie 2000-si
Back to capri- eu unul nu am gasit in fata locul inelului pt. tractare, daca aveti careva o poza si cum sa decupez din fusta din fata ( nu am avut acum e din tabla) mi-ar fi un mare ajutor..
weekend placut ce a mai ramasdin ea sau spor la lucru celora care ca si mine lucreaza...
|
|
|
15-05-11, 02:04
|
#6237
|
Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of: [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
la Mk3 ii sub ea acuma nu stiu la restu ... verifica poate o sa il gasesti acolo
|
|
|
15-05-11, 14:41
|
#6238
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Dracu mai stie ce a avut sau nu pe ea daca nu mai am instalatia electrica originala. Ca sa montez proiectoare va trebui sa trag eu fire pentru ca pe instalatia de acum nu sunt firele respective.
|
|
|
17-05-11, 18:59
|
#6239
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 1,679
Member of: [Opel]
|
Re: Club Ford Capri
acum 2 zile am gasit un capri abandonat...masina a fost lasata acolo intreaga..dar a ajuns..
|
|
|
18-05-11, 03:10
|
#6240
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 663
|
Re: Club Ford Capri
No comment Capriul acela, bataie de joc,altii le cauta innebuniti,iar altii le arunca...ma mir cum de nu a ajuns la fier vechi.oricum trebuie recuperata partea mecanica daca mai e ceva intreg.gunoiul altora e aur pentru noi.La mine continua sesiunea de chit si fibra,asta e trebuie sa reparam ce au stricat altii.
|
|
|
|
|