Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 07-05-13, 22:23   #7111
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
a venit primavara si apar capriurile.....

http://www.bestauto.ro/ford/capri/be...=1&pictureid=1

totul original,numa' in 80 a fost refacut motorul si caroseria, pretul de fapt e 3500, bucse si capete de bara modificate...........dar e de epoca!

http://www.***********/ford-capri-C28966091.html

mie mi se pare struto-camila,cu elementele de mk3, si stopurile si interiorul
si motorul schimbat.....dar macar pretul e aproape de realitate

nu stiu cand o sa avem preturi reale......
Doar prima merita, chiar mult mai mult decat mkIII-ul gasit de mai tanarul nostru prieten.

De altfel, ai 3 variante cand achizitionezi o masina veche:
1. e intr-o stare exceptionala si nu mai trebuie sa faci nimic o perioada de timp = pret foarte mare
2. e intr-o stare acceptabila si te apuci sa mai reconditionezi una-alta = cost acceptabil
3. e intr-o stare jalnica si bagi o groaza de bani in ea, mai mult sau poate chiar mult mai mult decat ai da pe cea de la prima varianta+timpul necesar restaurarii, care se traduce in ani = pret mic

Iar acum schema de mai sus transpusa in realitate:
1. nu prea exista la noi
2. cei mai multi proprietari cer mult mai mult decat fac, din cauza punctului 1
3. cei mai multi clienti care intr-un final abandoneaza lupta (pierduta inca de la inceput). Acesta este motivul pentru care nu suntem nici 0.0001% din populatia Romaniei activi in acest thread.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 07-05-13, 22:28   #7112
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

@ shrink,
Ca veni vorba de masini vechi cu motoare schimbate

Ce zici, Camaro 69 asta cu motor DIESEL, cat valoreaza ?
Sau Bel Air 53 cu motor LS2 injectie folosit pe Corvette fabricatie dupa 2000 ?
Sau Corvette 62 tot cu motor injectat LS3 folosit pe modele din prezent ?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1102dp_01_o+1102dp_1969_cummins_powered_camaro+front_three_quarter.jpg
Views:	27
Size:	431.5 KB
ID:	2767426   Click image for larger version

Name:	1102dp_02_o+1102dp_1969_cummins_powered_camaro+engine_bay.jpg
Views:	27
Size:	483.3 KB
ID:	2767427   Click image for larger version

Name:	chevy bel-air 1953 auto.jpg
Views:	22
Size:	612.0 KB
ID:	2767435  

Click image for larger version

Name:	chevy bel-air 1953 engine LS2.jpg
Views:	24
Size:	507.2 KB
ID:	2767436   Click image for larger version

Name:	1962_chevrolet_corvette-auto.jpg
Views:	25
Size:	430.5 KB
ID:	2767438   Click image for larger version

Name:	1962_chevrolet_corvette-engine LS3.jpg
Views:	16
Size:	474.7 KB
ID:	2767440  

capricosti is offline   Reply With Quote
Old 07-05-13, 23:04   #7113
AxYJamaicanu
Old School Cars

Stage 5
 
AxYJamaicanu's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 722
Member of:
[Suzuki]
[Old School Cars]
[CHEVROLET]
Default Re: Club Ford Capri

foarte bine zis costi ... se mai adauga si mentalitatea urmatoare ptr epave : "masina o dau la 20 milioane (sa zicem) daca nu, o duc la fier vechi" ... si asa ajung la fier vechi pe 3-4 milioane
__________________
1981 BMW 316 E21
Sharknose or no nose !
AxYJamaicanu is offline   Reply With Quote
Old 08-05-13, 01:14   #7114
m.dragos

Stock
 
Join Date: Feb 2013
Posts: 5
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
te-ai uitat la varsta pe care o are? E un factor destul de important cand vine vorba de restaurare/bani/multi bani.
Daca am 18 ani asta nu inseamna ca nu pot restaura o masina, pana acum nu am achizitionat nici o masina pentru ca am vrut sa gasesc ceva mai deosebit, si in final am gasit acel capri.
Fiind vorba de bani, prefer sa imi investesc banii intr-o masina pe placul meu decat sa ii arunc in stanga si in dreapta ca restul tinerilor de varsta mea. Este adevarat, in cazul in care achizitionez masina, restaurarea poate o sa dureze mai mult decat la o persoana mai in varsta si cu mai multa experienta decat mine, dar important este sa o duc la capat.
m.dragos is offline   Reply With Quote
Old 08-05-13, 09:26   #7115
silencer

Stage 5
 
silencer's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by m.dragos View Post
Daca am 18 ani asta nu inseamna ca nu pot restaura o masina, pana acum nu am achizitionat nici o masina pentru ca am vrut sa gasesc ceva mai deosebit, si in final am gasit acel capri.
Fiind vorba de bani, prefer sa imi investesc banii intr-o masina pe placul meu decat sa ii arunc in stanga si in dreapta ca restul tinerilor de varsta mea. Este adevarat, in cazul in care achizitionez masina, restaurarea poate o sa dureze mai mult decat la o persoana mai in varsta si cu mai multa experienta decat mine, dar important este sa o duc la capat.
uita-te la topicul cu a mea. a costat 1500 in starea in care o vezi la inceput. estimeaza cat au mai intrat in ea ca sa ajunga ca in ultimele postari. de acolo a stat si s-au mai deteriorat cateva chestii in ea.
zi-mi cat ai oferi sa o iei sa te apuci de ea mai departe. vorbim doar teoretic, nu e de vanzare.
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
silencer is offline   Reply With Quote
Old 08-05-13, 09:54   #7116
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

e da, avem toti dreptate dar nu deodata.
da Costi valoreaza, dar hai sa nu confundam bagarea unui motor intr-un atelier de old timere sau tuning, si intr-un service oarecare.si tu stii foarte bine in ce consta si ce modificari trebuie aduse incepand de la cardan pana la frane.
nu e aceeasi lucru, daca tampoanele nu se potrivesc sudam aiurea, cardanul nu il mai echilibram dupa taiere, franele lasa ca o sa tina, nu mai punem marite, planetarele nu le facem custom, si nu avem acte pentru motor sau toate-s facuta ca' la carte.
respect pentru cei care fac toate astea bine,dar nu cred ca e cazul la o masina de 1500.
si daca ne uitam la preturile de afara ne dam seama ca in Romania pur si simplu nu mai merita sa cumperi masina de epoca sau trebuie sa ai mare noroc.
pretul de catalog unui capri mk1 cu piese originale!, stadiul 3 e in jur de 800-1200, stadiul 2 -3000 si stadiul 3 care e perfect ajunge 8000 Euro. de aici puteti sa trageti concluziile.....
__________________
WaterTransferPRINTing import&know-how : wtprint.ro
shrink is offline   Reply With Quote
Old 08-05-13, 21:49   #7117
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by m.dragos View Post
Daca am 18 ani asta nu inseamna ca nu pot restaura o masina, pana acum nu am achizitionat nici o masina pentru ca am vrut sa gasesc ceva mai deosebit, si in final am gasit acel capri.
Fiind vorba de bani, prefer sa imi investesc banii intr-o masina pe placul meu decat sa ii arunc in stanga si in dreapta ca restul tinerilor de varsta mea. Este adevarat, in cazul in care achizitionez masina, restaurarea poate o sa dureze mai mult decat la o persoana mai in varsta si cu mai multa experienta decat mine, dar important este sa o duc la capat.
Pai, este foarte bine ca iti place Capri, e foarte bine ca vrei sa-l repari/restaurezi, e foarte bine ca esti optimist si ambitios.
Poate o sa ai noroc de meseriasi buni care sa te ajute, poate o sa ai noroc sa nu trebuiasca sa bagi dintro data foarte multi bani in masina respectiva.

Problema este ca exista putine sanse ca acel Capri sa fie de vanzare, pt ca daca ar fi fost de vanzare ar fi avut macar un anunt cu nr de telefon pus la vedere. Posibil ca proprietarul sa o fi 'lasat in asteptare' din lipsa de bani, sau poate din cauza unor probleme de ordin personal (poate probleme de sanatate, poate surmenaj/stres cu serviciu, poate necazuri in familie). Sau poate este plecat la munca in strainatate si o sa se ocupe de Capri la intoarcere...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 08-05-13, 22:43   #7118
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
...............................
pretul de catalog unui capri mk1 cu piese originale!, stadiul 3 e in jur de 800-1200, stadiul 2 -3000 si stadiul 3 care e perfect ajunge 8000 Euro. de aici puteti sa trageti concluziile.....
Sunt si cazuri de mk1 cu piese originale care depasesc 8000 euro daca sunt in stare perfecta (RS 2600, RS 3100, Perana).
Am vazut si mk1 modificate pe care se cere peste 10 000 euro, depinde de cat era de viguros motorul si cat de speciale erau modificarile (suspensii, frane, roti, interior ,traseu esapament, etc).

Si pana la urma nu conteaza prea mult cat este evaluarea de catalog, conteaza ce vrea fiecare de la capra lui si cata satisfactie ii ofera ea Am vazut multe mk1 'replica' RS, unele doar ca aspect, altele si cu motoare ceva mai mari si mai tari decat motorul original (motor de Capri modificat, motoare de Sierra/Scorpio, de Ford USA V8 sau de Rover V8 ). Costurile ca sa obtii o astfel de masina pot fi foarte mari, dar pt unii asta nu e mare problema, e mai important sa-si faca oamenii damblaua si sa se simta bine cand sunt la volanul masinii.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 09-05-13, 07:37   #7119
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

....exact!
da, bineinteles foarte multe sunt care depasesc 10000 de euro si la pret real,
sapatamana trecuta am fost in Ungaria, am trecut pe la niste pasionati de Capri, acolo am vaut un mk3 cu motor de 5200 in V, cica ar avea 400 de caluti
tot acolo un escort mk2 cu aceeasi motor participant la cursele de drag.
catalogul intr-adevar nu e relevant pentru ceimai multi dintre noi, dar de multe ori ma iau de cap cand aud preturi emise de cei care cred ca cu o uitata in garaj de generatii o sa se imbogateasca........

Last edited by shrink; 09-05-13 at 07:39.
shrink is offline   Reply With Quote
Old 09-05-13, 08:54   #7120
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Sunt si cazuri de mk1 cu piese originale care depasesc 8000 euro daca sunt in stare perfecta (RS 2600, RS 3100, Perana).
Am vazut si mk1 modificate pe care se cere peste 10 000 euro, depinde de cat era de viguros motorul si cat de speciale erau modificarile (suspensii, frane, roti, interior ,traseu esapament, etc).

Si pana la urma nu conteaza prea mult cat este evaluarea de catalog, conteaza ce vrea fiecare de la capra lui si cata satisfactie ii ofera ea Am vazut multe mk1 'replica' RS, unele doar ca aspect, altele si cu motoare ceva mai mari si mai tari decat motorul original (motor de Capri modificat, motoare de Sierra/Scorpio, de Ford USA V8 sau de Rover V8 ). Costurile ca sa obtii o astfel de masina pot fi foarte mari, dar pt unii asta nu e mare problema, e mai important sa-si faca oamenii damblaua si sa se simta bine cand sunt la volanul masinii.

Corect, un MKI restaurat foarte bine (nu perfect) indiferent (indiferent) de motorizare pleaca de la 10k euro si in functie de motorizare si altele ajunge si la 35-40k euro (in Germania, mai mult, ca englezii sunt in general mai ieftini).
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 09-05-13, 22:24   #7121
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

....din motive pe care acum nu le relatez, se pare ca Capriul meu gri o sa fie de vanzare.Forumisti sunt in prioritate , nu renunt la caprimania dar s-au ivit alte prioritati, si uneori ...........
la interior mai este de lucru, in rest ok atat mecanic cat si acte care sunt pe numele meu .
motor 1600 , fabricatie.1974 .
pretul e undeva pe la 4200 Euro.
shrink is offline   Reply With Quote
Old 10-05-13, 07:38   #7122
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
Corect, un MKI restaurat foarte bine (nu perfect) indiferent (indiferent) de motorizare pleaca de la 10k euro si in functie de motorizare si altele ajunge si la 35-40k euro (in Germania, mai mult, ca englezii sunt in general mai ieftini).
Aiurea !
Mk 1 in stare foarte buna se gasesc la vanzare si sub 10 000 euro...uite exemple:
http://suchen.mobile.de/auto/ford-ca...&ambitCountry=

Faptul ca unii cer ca inecatii, pe un Capri 35-45 000 euro nu inseamna ca aia este valoarea de piata a masinii; multi vanzatori isi supraevalueaza harburile

La bani mai putini decat cer cretinii respectivi pe caprele lor poti gasi jaguari si mustangi care sunt mult mai faine si ''mai adevarate''

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 10-05-13, 07:53   #7123
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

Costi, acela e mk2
shrink is offline   Reply With Quote
Old 10-05-13, 08:38   #7124
shrink

Stage 4
 
shrink's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
Default Re: Club Ford Capri

niste poze despre masinea mea:, de atunci are si filtru de aer
mai multe in pm, sau
0722-20.45.54
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	_n.jpg
Views:	46
Size:	115.9 KB
ID:	2769146   Click image for larger version

Name:	kep1.jpg
Views:	83
Size:	288.2 KB
ID:	2769147   Click image for larger version

Name:	n2.jpg
Views:	51
Size:	87.3 KB
ID:	2769148  

shrink is offline   Reply With Quote
Old 10-05-13, 20:54   #7125
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by shrink View Post
Costi, acela e mk2
Pai sunt vreo 20 de Capri in pagina aia, si intradevar sunt si 3 sau 4 mk 2, restul sunt mk 1 in stare mai proasta, mai buna sau foarte buna, cu preturi de la 2 490 euro pana la 12 000 euro.
Ala verde metalizat cu 12 000 euro este cu motor 2,3 V6 + Turbo May= 179 cp Mai tare chiar decat RS-urile 2600.

Pacat ca trebuie sa-ti vinzi masiuta dupa ce ai muncit atata ca s-o pui la punct...
Bafta la vanzare !
capricosti is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -