07-05-13, 22:23
|
#7111
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by shrink
|
Doar prima merita, chiar mult mai mult decat mkIII-ul gasit de mai tanarul nostru prieten.
De altfel, ai 3 variante cand achizitionezi o masina veche:
1. e intr-o stare exceptionala si nu mai trebuie sa faci nimic o perioada de timp = pret foarte mare
2. e intr-o stare acceptabila si te apuci sa mai reconditionezi una-alta = cost acceptabil
3. e intr-o stare jalnica si bagi o groaza de bani in ea, mai mult sau poate chiar mult mai mult decat ai da pe cea de la prima varianta+timpul necesar restaurarii, care se traduce in ani = pret mic
Iar acum schema de mai sus transpusa in realitate:
1. nu prea exista la noi
2. cei mai multi proprietari cer mult mai mult decat fac, din cauza punctului 1
3. cei mai multi clienti care intr-un final abandoneaza lupta (pierduta inca de la inceput). Acesta este motivul pentru care nu suntem nici 0.0001% din populatia Romaniei activi in acest thread.
|
|
|
07-05-13, 22:28
|
#7112
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
@ shrink,
Ca veni vorba de masini vechi cu motoare schimbate
Ce zici, Camaro 69 asta cu motor DIESEL, cat valoreaza ?
Sau Bel Air 53 cu motor LS2 injectie folosit pe Corvette fabricatie dupa 2000 ?
Sau Corvette 62 tot cu motor injectat LS3 folosit pe modele din prezent ?
|
|
|
07-05-13, 23:04
|
#7113
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 722
Member of: [Suzuki] [Old School Cars] [CHEVROLET]
|
Re: Club Ford Capri
foarte bine zis costi ... se mai adauga si mentalitatea urmatoare ptr epave : "masina o dau la 20 milioane (sa zicem) daca nu, o duc la fier vechi" ... si asa ajung la fier vechi pe 3-4 milioane
__________________
1981 BMW 316 E21
Sharknose or no nose !
|
|
|
08-05-13, 01:14
|
#7114
|
Stock
Join Date: Feb 2013
Posts: 5
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
te-ai uitat la varsta pe care o are? E un factor destul de important cand vine vorba de restaurare/bani/multi bani.
|
Daca am 18 ani asta nu inseamna ca nu pot restaura o masina, pana acum nu am achizitionat nici o masina pentru ca am vrut sa gasesc ceva mai deosebit, si in final am gasit acel capri.
Fiind vorba de bani, prefer sa imi investesc banii intr-o masina pe placul meu decat sa ii arunc in stanga si in dreapta ca restul tinerilor de varsta mea. Este adevarat, in cazul in care achizitionez masina, restaurarea poate o sa dureze mai mult decat la o persoana mai in varsta si cu mai multa experienta decat mine, dar important este sa o duc la capat.
|
|
|
08-05-13, 09:26
|
#7115
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 485
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by m.dragos
Daca am 18 ani asta nu inseamna ca nu pot restaura o masina, pana acum nu am achizitionat nici o masina pentru ca am vrut sa gasesc ceva mai deosebit, si in final am gasit acel capri.
Fiind vorba de bani, prefer sa imi investesc banii intr-o masina pe placul meu decat sa ii arunc in stanga si in dreapta ca restul tinerilor de varsta mea. Este adevarat, in cazul in care achizitionez masina, restaurarea poate o sa dureze mai mult decat la o persoana mai in varsta si cu mai multa experienta decat mine, dar important este sa o duc la capat.
|
uita-te la topicul cu a mea. a costat 1500 in starea in care o vezi la inceput. estimeaza cat au mai intrat in ea ca sa ajunga ca in ultimele postari. de acolo a stat si s-au mai deteriorat cateva chestii in ea.
zi-mi cat ai oferi sa o iei sa te apuci de ea mai departe. vorbim doar teoretic, nu e de vanzare.
__________________
cand vei fi vazut atata rugina cat mine vei putea vorbi
|
|
|
08-05-13, 09:54
|
#7116
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
e da, avem toti dreptate dar nu deodata.
da Costi valoreaza, dar hai sa nu confundam bagarea unui motor intr-un atelier de old timere sau tuning, si intr-un service oarecare.si tu stii foarte bine in ce consta si ce modificari trebuie aduse incepand de la cardan pana la frane.
nu e aceeasi lucru, daca tampoanele nu se potrivesc sudam aiurea, cardanul nu il mai echilibram dupa taiere, franele lasa ca o sa tina, nu mai punem marite, planetarele nu le facem custom, si nu avem acte pentru motor sau toate-s facuta ca' la carte.
respect pentru cei care fac toate astea bine,dar nu cred ca e cazul la o masina de 1500.
si daca ne uitam la preturile de afara ne dam seama ca in Romania pur si simplu nu mai merita sa cumperi masina de epoca sau trebuie sa ai mare noroc.
pretul de catalog unui capri mk1 cu piese originale!, stadiul 3 e in jur de 800-1200, stadiul 2 -3000 si stadiul 3 care e perfect ajunge 8000 Euro. de aici puteti sa trageti concluziile.....
__________________
WaterTransferPRINTing import&know-how : wtprint.ro
|
|
|
08-05-13, 21:49
|
#7117
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by m.dragos
Daca am 18 ani asta nu inseamna ca nu pot restaura o masina, pana acum nu am achizitionat nici o masina pentru ca am vrut sa gasesc ceva mai deosebit, si in final am gasit acel capri.
Fiind vorba de bani, prefer sa imi investesc banii intr-o masina pe placul meu decat sa ii arunc in stanga si in dreapta ca restul tinerilor de varsta mea. Este adevarat, in cazul in care achizitionez masina, restaurarea poate o sa dureze mai mult decat la o persoana mai in varsta si cu mai multa experienta decat mine, dar important este sa o duc la capat.
|
Pai, este foarte bine ca iti place Capri, e foarte bine ca vrei sa-l repari/restaurezi, e foarte bine ca esti optimist si ambitios.
Poate o sa ai noroc de meseriasi buni care sa te ajute, poate o sa ai noroc sa nu trebuiasca sa bagi dintro data foarte multi bani in masina respectiva.
Problema este ca exista putine sanse ca acel Capri sa fie de vanzare, pt ca daca ar fi fost de vanzare ar fi avut macar un anunt cu nr de telefon pus la vedere. Posibil ca proprietarul sa o fi 'lasat in asteptare' din lipsa de bani, sau poate din cauza unor probleme de ordin personal (poate probleme de sanatate, poate surmenaj/stres cu serviciu, poate necazuri in familie). Sau poate este plecat la munca in strainatate si o sa se ocupe de Capri la intoarcere...
|
|
|
08-05-13, 22:43
|
#7118
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by shrink
...............................
pretul de catalog unui capri mk1 cu piese originale!, stadiul 3 e in jur de 800-1200, stadiul 2 -3000 si stadiul 3 care e perfect ajunge 8000 Euro. de aici puteti sa trageti concluziile.....
|
Sunt si cazuri de mk1 cu piese originale care depasesc 8000 euro daca sunt in stare perfecta (RS 2600, RS 3100, Perana).
Am vazut si mk1 modificate pe care se cere peste 10 000 euro, depinde de cat era de viguros motorul si cat de speciale erau modificarile (suspensii, frane, roti, interior ,traseu esapament, etc).
Si pana la urma nu conteaza prea mult cat este evaluarea de catalog, conteaza ce vrea fiecare de la capra lui si cata satisfactie ii ofera ea Am vazut multe mk1 'replica' RS, unele doar ca aspect, altele si cu motoare ceva mai mari si mai tari decat motorul original (motor de Capri modificat, motoare de Sierra/Scorpio, de Ford USA V8 sau de Rover V8 ). Costurile ca sa obtii o astfel de masina pot fi foarte mari, dar pt unii asta nu e mare problema, e mai important sa-si faca oamenii damblaua si sa se simta bine cand sunt la volanul masinii.
|
|
|
09-05-13, 07:37
|
#7119
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
....exact!
da, bineinteles foarte multe sunt care depasesc 10000 de euro si la pret real,
sapatamana trecuta am fost in Ungaria, am trecut pe la niste pasionati de Capri, acolo am vaut un mk3 cu motor de 5200 in V, cica ar avea 400 de caluti
tot acolo un escort mk2 cu aceeasi motor participant la cursele de drag.
catalogul intr-adevar nu e relevant pentru ceimai multi dintre noi, dar de multe ori ma iau de cap cand aud preturi emise de cei care cred ca cu o uitata in garaj de generatii o sa se imbogateasca........
Last edited by shrink; 09-05-13 at 07:39.
|
|
|
09-05-13, 08:54
|
#7120
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Sunt si cazuri de mk1 cu piese originale care depasesc 8000 euro daca sunt in stare perfecta (RS 2600, RS 3100, Perana).
Am vazut si mk1 modificate pe care se cere peste 10 000 euro, depinde de cat era de viguros motorul si cat de speciale erau modificarile (suspensii, frane, roti, interior ,traseu esapament, etc).
Si pana la urma nu conteaza prea mult cat este evaluarea de catalog, conteaza ce vrea fiecare de la capra lui si cata satisfactie ii ofera ea Am vazut multe mk1 'replica' RS, unele doar ca aspect, altele si cu motoare ceva mai mari si mai tari decat motorul original (motor de Capri modificat, motoare de Sierra/Scorpio, de Ford USA V8 sau de Rover V8 ). Costurile ca sa obtii o astfel de masina pot fi foarte mari, dar pt unii asta nu e mare problema, e mai important sa-si faca oamenii damblaua si sa se simta bine cand sunt la volanul masinii.
|
Corect, un MKI restaurat foarte bine (nu perfect) indiferent (i ndiferent) de motorizare pleaca de la 10k euro si in functie de motorizare si altele ajunge si la 35-40k euro (in Germania, mai mult, ca englezii sunt in general mai ieftini).
|
|
|
09-05-13, 22:24
|
#7121
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
....din motive pe care acum nu le relatez, se pare ca Capriul meu gri o sa fie de vanzare.Forumisti sunt in prioritate , nu renunt la caprimania dar s-au ivit alte prioritati, si uneori ...........
la interior mai este de lucru, in rest ok atat mecanic cat si acte care sunt pe numele meu .
motor 1600 , fabricatie.1974 .
pretul e undeva pe la 4200 Euro.
|
|
|
10-05-13, 07:53
|
#7123
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
Costi, acela e mk2
|
|
|
10-05-13, 08:38
|
#7124
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
niste poze despre masinea mea:, de atunci are si filtru de aer
mai multe in pm, sau
0722-20.45.54
|
|
|
10-05-13, 20:54
|
#7125
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by shrink
Costi, acela e mk2
|
Pai sunt vreo 20 de Capri in pagina aia, si intradevar sunt si 3 sau 4 mk 2, restul sunt mk 1 in stare mai proasta, mai buna sau foarte buna, cu preturi de la 2 490 euro pana la 12 000 euro.
Ala verde metalizat cu 12 000 euro este cu motor 2,3 V6 + Turbo May= 179 cp Mai tare chiar decat RS-urile 2600.
Pacat ca trebuie sa-ti vinzi masiuta dupa ce ai muncit atata ca s-o pui la punct...
Bafta la vanzare !
|
|
|
|
|