23-06-13, 14:56
|
#7186
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Nu e scurta. Nu am masurat-o dar e destul spatiu pentru platforma. Sper sa nu se supere nimeni de off-topic.
|
|
|
23-06-13, 16:18
|
#7187
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
posibil, dar eu vad ca sasiul duba cabina e cat toata cabina, ceea ce mi se pare scurt, dar poate si aparatul tau comprima imaginea..
cu asa ceva sa tot transporti masini vechi, ambele atrag privirile
|
|
|
23-06-13, 16:43
|
#7188
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
A masurat sotia sasiul masinii...are 1800 mm de la cabina la axul rotilor si 3100mm pana unde se termina sasiul. Acum ce sa zic...e cam la limita...iar daca nu merge o sa ii fac o caroserie simpla si o sa i-mi iau remorca pe doua punti si se rezolva problema de carat cotete.
__________________
|
|
|
26-06-13, 13:23
|
#7189
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
pai hai ca eu din august plec, si-mi vand platforma
uite ce era a ta inainte, recovery truck platforma sigur nu era, diferenta de sasiu intre una reala(albastra) si a ta e urmatoarea: doar ampatamentul albastrei pare la fel de lung cat e tot transitul tau, +/- ceva
deci fa-i bena sau macara pt o punte
|
|
|
27-06-13, 23:03
|
#7190
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 184
|
Re: Club Ford Capri
Salut baieti,
Felicitari Costy, se pare ca toti cei de aici si cu retro suntem "bolnavi"
eu de cam 6 luni ma uit sa gasesc un Barkas pt recovery truck.
E faina masina, chiar si fara spate, am vazut afara unu la fel faut recovery, o sa iontreb pe propietar de luingimea lui, si el are 2 capriuri, e cel de care povesteam ca construieste capri 2 cu motor de 5200
__________________
WaterTransferPRINTing import&know-how : wtprint.ro
|
|
|
28-06-13, 14:08
|
#7191
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
Re: Club Ford Capri
Poate m-am exprimat gresit, nu a fost recovery ci as vrea eu sa o fac. Dar m-m linistit. Ori retromobil si o tin doar de plimbare ori taxa platita, lungesc sasiul si fac platforma, ca altfel nu merge.
|
|
|
03-07-13, 12:57
|
#7192
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
Re: Club Ford Capri
proaspat achizitionate,
|
|
|
04-07-13, 00:19
|
#7193
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
astea-s de la piata luate?
Ovidiule, dar ce cauta aici, ca-s piese de ceva utilitar, camion, bus(tahograf...) etc ??
|
|
|
04-07-13, 14:24
|
#7194
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by duesenberg
Dle. Florin , baiatul din Iasi vrea la 1.500 de Euro - TOT , adica si masina cu acte si taxe la zi + toate piesele ! In cazul acesta , mai bine o donez ! Si imi mai pune si problema unei platforme , ca si aia il costa niste bani ! NU , hotarat NU ,
o pastrez , si sunt astfel si ultimul proprietar !
Oferta ramane valabila : cine gaseste un potential cumparator serios are comision ! Promit
|
)))
grea bisnita de masini maestre...uneori mai dai si in pierdere.. ))
|
|
|
04-07-13, 14:26
|
#7195
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by duesenberg
.......... fratilor , cred ca imi stiti masina ! Sau macar pozele din anuntul destul
de vechi ( postat pe diverse forumuri ! )
Vad ca nu reusesc sa o vand , asa ca m-am hotarat sa o bag la ,, RABLA ,, !
Am pe cineva care imi poate da un bon de casare , fara a duce si masina fizic
la Remat .Masina o voi dezmembra si vinde ca si piese de schimb , desi este
intr-o stare O.K. din punct de vedere functionare si aspect ! Am un vaporean
care ar lua-o intreaga in aceste conditii (fara acte ) !
Astept de la voi un sfat , o parere , o idee , ceva care sa ma ajute sa eliberez
locul de parcare si sa fac loc la altceva !
Dar , va rog fara ironii si mistocareli ieftine , de doi lei ( gauriti ) , ca sunt satul
de specialisti care nici macar nu stiu in ce sens se desface un surub ( caz
concret ) . Pe langa masina , prietenii stiu , mai am si multe piese BONUS - la
vanzare ! Un ,, mijlocitor ,, ( de data asta, nu ,, samsar ,, ) se alege cu un %
( comision ) demn de luat in seama !
Socoteala este cam asa : tichetul ,, rabla ,, imi aduce un beneficiu de 1500
de Euro , iar pe masina SPER sa mai iau cateva sute bune !
Sunt deja prea batran sa mai iau in calcul altceva dar, dupa cum spuneam
mai sus ........ astept si alte idei !
Cu multumiri anticipate ,
duesenberg
|
))))maxim asta cu batranetea..o mai folosesti?
|
|
|
04-07-13, 23:09
|
#7196
|
Stage 4
Join Date: Sep 2007
Posts: 193
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by florin_cars
astea-s de la piata luate?
Ovidiule, dar ce cauta aici, ca-s piese de ceva utilitar, camion, bus(tahograf...) etc ??
|
da de pe un camion sunt,
is bune daca nu sunt pe bani.
la noi pe piata nu prea mai gasesti vechituri, numai chinezesti si rusesti.
|
|
|
08-07-13, 21:12
|
#7197
|
Stage 4
Join Date: Aug 2008
Posts: 221
Member of: [Old School Cars] [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
am si eu nevoie de un sfat, din cauza unei mici probleme am schimbat garnitura de chiuloasa. Dupa montaj am urmatoarea problema la distributie:
Daca o pun la punct la inceputul celor 3 semne dupa vibrochen, trebuie sa ii dau foarte mult avans din delcou si tot nu se comporta cum ar trebui, masina este fara viata si are inclusiv acel zgomot in turatie care cere avans (sunet)
Daca ii modific pozitia cu un dinte la vibrochen, imi cade la semnul la gaura dupa vibrochen. Aici cu avans 0 merge frumos, insa daca incerc sa ii maresc putin avansul ii scade turatia si merge motorul intrerupt.
Aveti idee ce anume fac gresit? deoarce pana in desfacerea distributiei a fost folosit ca semn pe vibrochen acea gaura si se tura in momentul in care ii dadeam avans din delcou fara nici o problema.
motor 1.6
__________________
masinuta mea de suflet...
Last edited by mariuslazarina; 08-07-13 at 21:20.
|
|
|
14-07-13, 10:07
|
#7198
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by mariuslazarina
am si eu nevoie de un sfat, din cauza unei mici probleme am schimbat garnitura de chiuloasa. Dupa montaj am urmatoarea problema la distributie:
Daca o pun la punct la inceputul celor 3 semne dupa vibrochen, trebuie sa ii dau foarte mult avans din delcou si tot nu se comporta cum ar trebui, masina este fara viata si are inclusiv acel zgomot in turatie care cere avans (sunet)
Daca ii modific pozitia cu un dinte la vibrochen, imi cade la semnul la gaura dupa vibrochen. Aici cu avans 0 merge frumos, insa daca incerc sa ii maresc putin avansul ii scade turatia si merge motorul intrerupt.
Aveti idee ce anume fac gresit? deoarce pana in desfacerea distributiei a fost folosit ca semn pe vibrochen acea gaura si se tura in momentul in care ii dadeam avans din delcou fara nici o problema.
motor 1.6
|
Daca ai schimbat garnitura chiulasei trebuie neaparat sa reglezi tachetii, pentru ca cea veche in mod sigur era mai subtire.
Insa inainte sa faci asta, porneste motorul, lasa-l sa se incalzeasca si strage inca o data suruburile chiulasei la valoarea specificata in manual.
|
|
|
22-07-13, 12:01
|
#7199
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of: [FORD] [Old School Cars] [2 Roti] [Opel] [RENAULT]
|
Re: Club Ford Capri
va salut.
Poate intereseaza pe cineva 13
2 late spate ,anvelope cooper cobra ca noi
jantele vopsite in electostati,ca noi.
PRET 400 E
|
|
|
16-08-13, 20:23
|
#7200
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Xdriver
Nu am facut nici o modificare la clopot. Am scos doar boltul in care se fixa furca si am pus in loc un surub M8.
|
Am reusit sa rezolv problema. Am facut boltul cu filet dintr-o bucata.
Ce-i drept, nu a fost usor, pentru ca abia din a treia incercare a iesit 8.8-ul tratat asa cum trebuia.
Am atasat o poza cu boltul original, boltul facut din 8.8 netratat si 8.8 tratat.
|
|
|
|
|