Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 08-06-13, 14:56   #7171
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

e posibil ca la capricosti sa fie sudate niste "scaune" pe jub, ca sa foloseasca DOHC-ul cu suportii + tampoanele hidraulice de Sierra, caz in care s-a inaltat destul de mult motorul..zic si eu, nu stiu cum e, dar asa se facea la Granade cand se puneau 2.3/2.5D de Sierra/Scorpio in anii '90.
Daca asa e si la el, atunci acolo s-au pierdut multi cm, si de aia s-a muncit mult si inutil la tunel



Un prieten vinde un set de garnituri(superioare, fara pompa apa si baie de ulei) pt Ford 2.3 v6(chiulase + capace culbutori, simeringuri 12 buc, adm/evac si cred ca talpa carburatorului).
Daca este cineva interesat sa spuna, in august ajunge in tara cu ele. Pretul deseara mi-l spune si-l public aici

Eu am 2 garnituri chiulasa de 2.6 V6 daca vrea cineva 100lei ambele fix.

Last edited by florin_cars; 08-06-13 at 15:05.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 08-06-13, 21:21   #7172
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Nu s-au folosit tampoanele de Sierra, s-au modificat putin doar suportii de la motorul V6 2,3. Motorul nu s-a inaltat mai mult decat era motorul initial, iar mai jos nu permitea puntea si instalatia de la servodirectie sa se coboare cu DOHC-ul. Motorul V6 era mai scurt decat asta care-l am acum, si din cauza asta a trebuit modificat tunelul si cardanul...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 08-06-13, 22:49   #7173
Xdriver

Stage 5
 
Xdriver's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 930
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[CSR]
[Opel]
[Old School Cars]
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
si nu a trebuit sa modifici clopotul in niciun fel? e suficient de lunga furca la iesirea din clopot? distanta dintre cuiul de la type 9 si fata clopotului este aceeasi ca cea de la mt75? daca este asa m-ai scutit de o mod destul de laborioasa
Nu am facut nici o modificare la clopot. Am scos doar boltul in care se fixa furca si am pus in loc un surub M8.
Xdriver is offline   Reply With Quote
Old 09-06-13, 12:10   #7174
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Nu s-au folosit tampoanele de Sierra, s-au modificat putin doar suportii de la motorul V6 2,3. Motorul nu s-a inaltat mai mult decat era motorul initial, iar mai jos nu permitea puntea si instalatia de la servodirectie sa se coboare cu DOHC-ul. Motorul V6 era mai scurt decat asta care-l am acum, si din cauza asta a trebuit modificat tunelul si cardanul...
Nu mai stiu daca am vorbit sau ai precizat, dar servo este de capra poriginala sau adaptata de la Sierra sau altceva?
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 09-06-13, 13:48   #7175
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Servo este din fabrica pe masina, face parte din dotarile specifice pt varianta Ghia.

Cand am pus motorul DOHC pe carburator a trebuit sa las motorul la maximum posibil in jos pt ca era mai inalt decat V6 2,3 si nu se putea inchide capota de la motor din cauza carcasei filtrului de aer. Trebuia fie sa decupez capota si sa-i ridic ''cocoasa'', fie sa scurtez pe inaltime suportii de motor originali. Baia de ulei este cam la 1cm distanta de punte, mai jos de atat nu putea fi coborat. In plus, dupa cum am spus deja, motorul asta de acum este si mai lung, nu doar mai inalt decat era V6-le. Nota bene, la DOHC pe injectie inaltimea e mai mica decat la DOHC cu carburator pt ca nu mai vine filtrul de aer deasupra.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 09-06-13, 20:20   #7176
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Xdriver View Post
Nu am facut nici o modificare la clopot. Am scos doar boltul in care se fixa furca si am pus in loc un surub M8.
Hai ca usor-usor aflam mai multe.

In cazul asta o sa raman la planul meu care presupune cam aceeasi modificare pentru pastrarea furcii de 2.9 si a rulmentului aferent.

Last edited by Silencer Power; 09-06-13 at 20:24.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 10-06-13, 00:04   #7177
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by Silencer Power View Post
...2.0, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.8, 2.9, 3.0 (samd)?

In general, costurile pentru cresterea puterii unui astfel de motor (oricare din cele de mai sus) sunt mari, daca nu chiar foarte mari.

Spune-mi ce buget ai si o sa-ti fac cateva recomandari.

Pai nu vreau sa imi investesc casa ca sa scot 400 de caluti. Adica as vrea dar nu este... In fine ceva usor si ieftin...

Am vazut un capri la un show care o fost acuma la targu mures pun o poza poate stiti ceva detalii despre el
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	935206_560113310707498_1539330145_n.jpg
Views:	85
Size:	99.4 KB
ID:	2794598  
baga is offline   Reply With Quote
Old 10-06-13, 01:51   #7178
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

Mai baga, esti chiar asa nou ?

asta e prima Capra din club, rusinica

a tot fost la vanzare, recent i s-a facut si reclama aici, a intrebat si colegul shrink de el pt prietenul lui, care l-a si cumparat pe urma. Pe drum spre casa i s-a rupt o fuzeta spate, roata a facut ravagii in aripa cred, o masina obosita de ani de zile pe la i/legale, 3 motorizari diferite, side pipes, flame throwers, cea mai cunoscuta Capra din ro mai baga, te faci de ras

Last edited by florin_cars; 10-06-13 at 01:57.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 10-06-13, 09:43   #7179
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Eee acuma o stiu. Da in forma asta nu am mai vazuto... shhh nu mai zi la nimeni :P
baga is offline   Reply With Quote
Old 10-06-13, 12:29   #7180
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

psst, OK
chiar ieri ma uitam pe youtube si am gasit cateva masini ale unui club, anume EuroOldtimer Transilvania, si tot rasfoind prin filme am dat capra lu' vivi(2-3 filme, inclusiv la Tuning show in acelasi loc unde ai pozat-o tu), si aseara am vazut postul tau..sa fie oare coincidenta?
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 13-06-13, 22:45   #7181
baga

Stage 5
 
baga's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 383
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Nu am pozat-o eu.... e o poza de la un eveniment.
baga is offline   Reply With Quote
Old 21-06-13, 20:42   #7182
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Salut, nu am mai miscat nimic pe aici de mult dar sigur nu am lasat masinuta mea de izbeliste si doar ce mi-am achizitionat kitul de ambreiaj de care aveam nevoie.
Si pe langa asta mi-am facut o mare bucurie la care visam de mult si anume un transit de pe vremea bunicii.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	phpBFAQhhPM.jpg
Views:	62
Size:	123.2 KB
ID:	2802678   Click image for larger version

Name:	php0dNb9LPM.jpg
Views:	40
Size:	135.8 KB
ID:	2802679  
__________________
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 19:52   #7183
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

Norocosule, un mk 1 camioneta, punte dubla si motorizare diesel Perkins 2.5 sau Essex v6 3.0, care e?
Acte ro sau de dincolo?

Am pierdut si eu cateva dube v4 si ohc la preturi de 1500lei, 500eu..

Last edited by florin_cars; 22-06-13 at 19:54.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 21:55   #7184
costybanica
Opel Driver

Stage 5
 
costybanica's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of:
[Opel]
[Old School Cars]
Default Re: Club Ford Capri

Asta e diesel 2.5, motor, cutie, etc. originale si functionale. Masina merge, m-am plimbat putin cu ea pe aici, acum deja e acasa. Nu e inmatriculata in Romania, am luat-o acum o saptamana de la Liege de la un pasionat de vechituri, care mai are inca vreo cateva exemplare de toyota, vw, unele din al doilea razboi mondial fara cabina doar cu prelata, buggy de noroaie si naiba mai stie. Masina a mers pana acum cateva luni, are car-pass din 08.2012, este intretinuta si sunt foarte bucuros de ea. Sper sa o inmatriculez repede si fara taxa, ca si vehicul istoric dar mai astept sa ii fac platforma exact ca aceea din anul ei, recovery truck.
costybanica is offline   Reply With Quote
Old 23-06-13, 14:24   #7185
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

hmm, fain, deci nu-i matrasita pe la noi, de aia intrebam, ca arata destul de bine pt anii ei.
Recovery truck, pai nu-i cam scurt sasiul pt asa ceva? Sau e vorba de o bena mica pt scule si in rest o macara pt puntea fata?
florin_cars is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -