25-12-16, 17:02
|
#7486
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Din ce-am vazut pe Wiki englezii au pus V6 2.3 pe Cortina si Consul dar pe Capri n-au pus ei. Poate fi vorba de vreun transplant cum ziceai si tu in cazul Capri.
Mai jos este un istoric Ford Capri U.K. mk1,2 si 3.
http://www.fordcapri.co.uk/history/
|
|
|
03-04-17, 08:28
|
#7488
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Ba fratilor ce bate vantu pe aici
Nimeni n-a mai facut nimic la capra din dotare ?
Nu-i nimic, eu mi-am pus o palarie si am iesit cu Capri dupa capritze
|
|
|
03-04-17, 13:52
|
#7489
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
|
|
|
04-04-17, 09:03
|
#7490
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Pretul e relativ corect tinand cont ca masina a fost reconditionata, si se pare ca s-a lucrat corect, cu raspundere.
La pret ceva mai mic se poate gasi in Germania ceva asemanator (motorizare, dotari, an fabr) dar foarte probabil nereconditionat, deci ar mai fi nevoie de ceva bani pt a fi la fel ca asta visinie...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...4&pageNumber=1
( Un Capri care a fost candva in discutii aici a ajuns in TM bine revopsit, arata ok, dar avea multe probleme de ordin tehnic. Daca am retinut bine, Capri respectiv a fost cumparat cu 5 600-5 800 euroi, dar desi actualul proprietar a cheltuit inca o multime de bani (arcuri, telescoape, roti, carburator, etc) masina nu este nici acum functionala; la fiecare iesire apar noi probleme (motor, frane, ambreiaj, inst. racire, s.a.m.d.) din cauza ca la Capri respectiv s-au facut multe improvizatii de-a lungul vietii lui. )
|
|
|
04-04-17, 13:05
|
#7491
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
cam asta e problema si cu masina asta, partea tehnica
merge ceva mai bine decat o caruta
iar puntea este English Axle
daca mai pui la socoteala ca este cea mai ieftina varianta (GL) de Capri, rezulta doar ca ar merita sa o iei pentru caroserie si nimic altceva
asadar, merita 5900 de euro coaja?
|
|
|
04-04-17, 15:59
|
#7492
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Eu cred ca e un pret mult prea mare numai pt caroserie.
Incearca pe site-urile din GB, acolo gasesti la pret mai mic dar e mai greu cu adusul pana in Romania si nici nu poti sa-ti dai seama din fotografii foarte bine de starea masinii...
Pret de la 1550 Lire:
http://www.classiccarsforsale.co.uk/ford/capri
|
|
|
09-05-17, 19:33
|
#7493
|
Stage 5
Join Date: Nov 2010
Posts: 664
|
Re: Club Ford Capri
Salutare tuturor,dupa o lunga pauza am revenit,a schimbat cineva simeringul de la cutia de viteze? mai exact unde intra cardanul,daca da cu ce anume? multumesc.
|
|
|
12-05-17, 13:11
|
#7494
|
Stage 1
Join Date: Nov 2016
Posts: 18
|
Re: Club Ford Capri
Salutare tuturor!
A cumparat cineva panouri de reparatie pentru Capri? care e timpul de livrare? Am sunat la ei si nu m-au ajutat de loc. Au spus 24-48 de ore, lucru care imi este greu sa il cred. As avea nevoie de aceasta informatie pentru a putea planifica tinand cont ca trebuie sa inchiriez garaj ca sa pot lucra. Multumesc anticipat!
|
|
|
12-05-17, 17:08
|
#7495
|
Stage 1
Join Date: Nov 2013
Posts: 23
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by androneolimpiu
Salutare tuturor!
A cumparat cineva panouri de reparatie pentru Capri? care e timpul de livrare? Am sunat la ei si nu m-au ajutat de loc. Au spus 24-48 de ore, lucru care imi este greu sa il cred. As avea nevoie de aceasta informatie pentru a putea planifica tinand cont ca trebuie sa inchiriez garaj ca sa pot lucra. Multumesc anticipat!
|
De unde sa cumpere ? Nu am vazut nici un link, poate nu m-am uitat eu atent. Si eu caut ceva piese de reparatie pt capriul meu.
Ms
|
|
|
15-05-17, 22:09
|
#7496
|
Stage 1
Join Date: Nov 2016
Posts: 18
|
Re: Club Ford Capri
Da, am uitat eu sa specific, ma refeream la epiesa.ro ( http://www.epiesa.ro/panou-lateral-f.../subcat-11880/) Mi-a mai fost recomandat unul, klokkenholm, doar ca aia cred ca vand doar catre alte firme. Am gasit ceva tipi care au spus 17-20 de zile lucratoare, si au preturi similare cu epiesa.
|
|
|
04-06-17, 18:50
|
#7497
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Am mai facut si eu ceva la Capri meu.
De vreo 4 ani de cand am si A3 mi-a placut ca la capota de la motor este un telescop care o tine deschisa si reduce efortul necesar ridicarii ei.
Asa ca m-am gandit ca n-ar fi rau sa pun telescoape si la Capri, mai ales ca fiind capota lunga e mai grea ca la alte masini. Daca mai tin Capri inca vreo 10-20 de ani voi fi foarte batran si va fi tot mai greu sa deschid ditamai capota de la motor. Acum insa am scapat de grija asta
|
|
|
04-07-17, 12:22
|
#7498
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
Re: Club Ford Capri
foarte frumos
e o modificare des intalnita la englezi si nemti, si cred ca ai vazut asta, pana sa-ti cumperi A3-ul
ce telescoape ai folosit?
|
|
|
04-07-17, 12:33
|
#7499
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
E faina treaba, asta vroiam si eu la Taunus dar cum capota e de fibra...nu prea merge.
Asa ca am pus Taunele la vanzare Olx, FaceBoc boc..si l-am si dus la plimbare la munte, acum sta la 1000m altitudine prin padurile Resitei, pe muntele Semenic, se ia la tranta cu lupii
Costi, am gasit celelalte 2 grile de Capri MK2, sapalat, pozat, bag la vanzare. Mi-am adus aminte de ele dupa ce am gasit unicul MK 2 3.0 AUTO JPS din UK inca pe drum, era inorasul unde stau, lao sesiune foto pe o strada cu cladiri vechi. Misto masinuta si cand am vazut grila...Din astea am eu, cum i-am dat lui Costi
|
|
|
04-07-17, 21:09
|
#7500
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
foarte frumos
e o modificare des intalnita la englezi si nemti, si cred ca ai vazut asta, pana sa-ti cumperi A3-ul
ce telescoape ai folosit?
|
Da, vazusem Capri cu telescoape la capota motor dar am crezut ca sunt un moft inutil. Abia dupa ce am vazut la A3 ca de fapt sunt foarte practice m-am hotarat sa pun si la Capri.
Telescoapele sunt lungi de 500 mm (cand sunt deschise) si au forta de 340 N, diametrul de 18-20 mm, sunt sh (gama VAG-Seat). Nu am vrut sa pun mai tari (400-500 N) ca sa nu opuna prea mare rezistenta la inchidere. Ca sa le pot monta am facut niste suporti din tabla mai groasa.
|
|
|
|
|