16-11-16, 17:03
|
#7471
|
Stage 1
Join Date: Nov 2016
Posts: 18
|
Re: Club Ford Capri
Salutare tuturor? are cineva chestia asta? nu stiu cum ii spune. Si imi trebe si centura fata dreapta ca nu o am de loc. Multumesc anticipat!
|
|
|
17-11-16, 09:14
|
#7472
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Centurile de siguranta sunt comune mai multor marci/tipuri auto, la fel ca alte chestii mai mult sau mai putin universale (bujii, filtre, cauciucuri, placute frana, telescoape hayon, becuri, cauciucuri, etc). Trebuie doar gasita dimensiunea necesara.
Si la mine se defectase piesa respectiva de la pasager si am inlocuit-o in urma cu 5-6 ani cu alta, dar nu mai stiu de la ce masina era. Te duci cu piesa aia la un shrot si vezi ce gasesti sa se potriveasca la lungime si priza de blocare (pt ca pot fi diferite). Daca tin bine minte cele de Sierra erau prea scurte (cam la jumate din ce este pe Capri). Atunci cand am avut nevoie de chestia aia am vazut ca era la fel modul de blocare cu cel de la masini mult mai recente dar nu mai stiu daca era de VW, Mercedes, Opel, Ford, Renault  Cum ziceam, e mai greu de gasit la aceiasi lungime, dar sistemul de blocare e relativ comun.
|
|
|
21-11-16, 01:29
|
#7473
|
Stage 1
Join Date: Nov 2016
Posts: 18
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Centurile de siguranta sunt comune mai multor marci/tipuri auto, la fel ca alte chestii mai mult sau mai putin universale (bujii, filtre, cauciucuri, placute frana, telescoape hayon, becuri, cauciucuri, etc). Trebuie doar gasita dimensiunea necesara.
|
Merci de informatii! daca nu gasesc nimic pe ebay am sa ma apuc de cutreierat. Intre timp am rezolvat cu un prieten care sta in UK sa trimit toate maruntisurile care le cumpar la el si dupa sa imi trimita el un pachet mare.
|
|
|
21-11-16, 01:47
|
#7474
|
Stage 1
Join Date: Nov 2016
Posts: 18
|
Re: Club Ford Capri
Salutare tuturor! Are cineva vreo un manual de Capri mk3 care sa includa si motoarele 2.0 V6? Cu toti englezii cu care am vb pe ebay au spus ca nu au auzit de 2.0 V6 si cred ca am citit pe Burton power ca nu s-a vandut in UK acea motorizare. Sau daca are cineva vreo una scanata? Indiferent de motorizare, poate ma ajuta sa imi mai dau seama ce mai lipseste si sa imi dau seama care ce ca deocamdata e haos  Sau macar sa posteze cineva ceva poze de la cum se monteaza alternatorul si intinzatotul de la cureaua de acesorii? ca sunt in dubii maxim acolo... eu am un intinzator de curea (sau cel putin asa cred) prin cutia aceia dar din ce am vazut pe net suportul alternatorului are si functia de intindere a curelei. Multumesc anticipat!
|
|
|
21-11-16, 17:20
|
#7475
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Da, e corect, in GB nu s-au pus pe Ford motoare V6 2.0 nici 2.3, dar s-au pus 2.8 si 3.0.
Motorul V6 2.0 90 cp s-a lansat in 1964 pe Ford Taunus 20M si s-a folosit pe urma pe toate Fordurile (Taunus 2-3, Capri 1-2-3, Granada 1-2, Sierra 1). Asa ca daca n-ai gasit pe site-urile de Capri informatii despre motorul tau, poate o sa ai mai mult noroc daca o sa cauti la celelalte modele Ford...
Ar fi bine sa incepi cu http://www.motomobil.com/ . Gasesti desene cu motoare, carburatoare, suspensii, caroserie, faruri, etc. Poate din desenele alea te poti lamuri ce si cum. Parcurge paginile pana jos, sunt imagini cu motorul intreg si dezmemrat,
Last edited by capricosti; 21-11-16 at 17:31.
|
|
|
21-11-16, 19:07
|
#7476
|
Stage 1
Join Date: Nov 2016
Posts: 18
|
Re: Club Ford Capri
Merci de sfat! Se pare ca esti printre putinii membri activi. Ai cumva idee daca merge bara de Escort MK 2 pe Capri Mk3? Mi s/a pus pata ca vreu cromate si astea de escort sunt mult mai ieftine.
|
|
|
22-11-16, 15:47
|
#7478
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by androneolimpiu
......... Ai cumva idee daca merge bara de Escort MK 2 pe Capri Mk3? Mi s/a pus pata ca vreu cromate si astea de escort sunt mult mai ieftine.
|
Merge dar nu potriveste 
Capri 2-3 are latimea de 1700mm,iar Escort 2 doar 1595mm. Asta inseamna ca bara de Escort are lungimea mai mica cu vreo 10 cm...Asa ca va trebui fie sa modifici capra (s-o ingustezi cu 10 cm pe fata), fie sa mai intinzi de bara de Escort pana potriveste pe Capri  Sau daca sunt foare ieftine cumperi 2 buc bara Escort, tai una in doua si completezi cu buc de 10-12-15 cm, cat o fi nevoie din a doua bara.
Glumeam
Daca pui bara nichelata de Capri mk2 ar trebui sa ai in vedere si ornamentele de la geamuri, care erau de asemenea cromate. Si manerele de la usi ar trebui sa fie cromate ca sa fie setul complet.
|
|
|
24-11-16, 23:47
|
#7479
|
Stage 1
Join Date: Nov 2016
Posts: 18
|
Re: Club Ford Capri
Da ar trebui mult crom sa arate cum trebuie, dar celelalte le am, dar cu nu am bare trebe sa dau banii oricum asa ca pot sa optez pt crom. Cred ca ies ca la acelasi pret daca gasesc unele mai ierftine, ca si la cele de metal mai pui capete de plastic, chestiile alea de cauciuc unde se imbina si ajungi lejer 100 de lire pe bara.
|
|
|
14-12-16, 01:30
|
#7481
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Greu mai ajung si eu pe la net.
@androneolimpiu: Din pacate am verificat cartile ce le am si nicunde nu apare motorizarea de 2L V6. Totusi Granada are si 2.3 V6 in UK si Cortina si Capri parca. Adica am vazut multe motoare de 2.3 V6 aici dar 2.0 sunt inexistente
S-ar putea sa am totusi un manual electronic undeva pe un HDD extern daca nu te grabesti.
Ref la bara, ar merge din doua bucati de Escort sa faci una, taindu-le in 2 bucati egale, la mijloc le unesti cu ceva ornament cromat(mai bine spus acoperi unirea lor) sau oricum vine numarul peste si nu se mai vede. Trebuie doar suporti creati care sa tina bucatile unite cumva la mijloc. E o varianta, cam neortodoxa dar... Eu as folosi doar 2 colturi de bari, gen Escort MK I Mexico, mi-a placut ideea aia de peste 20 de ani de cand le-am vazut, merita mai mult decat orice
Quote:
Originally Posted by zolley
Ceva poze cu evolutia incet incet :P ma bucur sa vad ca din nou e viata pe forum ! 
|
Hai Zoli cu fosta mea capra, ca ti-au pozat-o baietii la bloc in parcare si pun poze pe forumuri si pe Face Boc cu ea, se intreaba daca e de vanzare. Eu le-am spus ca nu cred sa fie, dar copii spera, stii tu, asa am fost si noi acum ~10 ani
|
|
|
14-12-16, 02:17
|
#7482
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by aurelian_mz_rt125
|
Aurelian, am intrat pe Face Boc si am dat add la grupul respectiv insa pana am reintrat sa vad, un anunt fusese sters si al doilea set de jante s-a vandut prin Aprilie dar asta ai vazut si tu deja 
Pot sa mai caut si eu sau pot sa vad doar de una, doua bucati, anunta-ma latimea dorita totusi, alea mega late sunt mega scumpe
|
|
|
14-12-16, 08:47
|
#7483
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by florin_cars
Greu mai ajung si eu pe la net.
@androneolimpiu: Din pacate am verificat cartile ce le am si nicunde nu apare motorizarea de 2L V6. Totusi Granada are si 2.3 V6 in UK si Cortina si Capri parca. Adica am vazut multe motoare de 2.3 V6 aici dar 2.0 sunt inexistente
S-ar putea sa am totusi un manual electronic undeva pe un HDD extern daca nu te grabesti.
Ref la bara,....... Eu as folosi doar 2 colturi de bari, gen Escort MK I Mexico, mi-a placut ideea aia de peste 20 de ani de cand le-am vazut, merita mai mult decat orice 
..................
|
Englezoii n-au pus pe Capri motoare V6 nici 2.0 nici 2.3 (ei au preferat L4 2.0, V6 2.8 si 3.0).
Pe Granada/Consul au montat motor 2.3 V6...
Varianta cu semi-bare ca la Escort Mexico s-a folosit din fabrica si pe Capri RS 2.6.
Unii au adaptat-o chiar pt Capri mk3...
Last edited by capricosti; 14-12-16 at 09:06.
|
|
|
18-12-16, 12:36
|
#7484
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Re: Club Ford Capri
Uite si in mk3 cu semi-bare cromate
|
|
|
25-12-16, 14:31
|
#7485
|
Old School Cars
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of: [FORD] [Old School Cars] [BMW] [MERCEDES]
|
Re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Englezoii n-au pus pe Capri motoare V6 nici 2.0 nici 2.3 (ei au preferat L4 2.0, V6 2.8 si 3.0).
Pe Granada/Consul au montat motor 2.3 V6...
Varianta cu semi-bare ca la Escort Mexico s-a folosit din fabrica si pe Capri RS 2.6.
Unii au adaptat-o chiar pt Capri mk3...
|
De aici(RS 2.6 si Escort Mk1 Mexico) m-am indragostit eu de semi-bare dar sunt scumpe pt aceste modele in schimb manufacturate pt alte modele ce n-au avut asa ceva din fabrica, sunt mai bune la pret, deci mai accesibile
P.S. si pe Cortina au pus 2.3 V6 pe Capri am spus 'cred' pt ca am vazut cel putin un Capri cu 2.3 dar probabil era transplantat.
Last edited by florin_cars; 25-12-16 at 14:37.
|
|
|
|
|