Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FORD > Alte discutii Ford

Reply
 
Thread Tools
Old 03-07-11, 08:20   #6331
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

Treaba sta in felul urmator : trebuia sa recapat cartea de indentitate a masinii care era pierduta pentru a perfecta actele cat mai repede (proprietarul din acte avea niste probleme personale si daca nu rezolvam repejor trebuia sa mai amanam ceva vreme pana rezolva el) .
In concluzie dupa ce am montat tobele , am revizuit electrica care cum am mai spus sa dovedit aproape perfect functionala (afara de stropitorul de parbriz merge tot ) dupa care am trecut la interior pe care l-am asamblat cu succes (singura nemultumire fiind ca nu am mai gasit sub mocheta pasla aceea pt antifonare iar eu nu am pastrat asa ceva de la nici o masina , pe scurt e cam zgomotoasa din acest motiv).
Dupa ce am terminat sa o asamblez a venit momentul montarii oglinzilor (ca deh si fara ele ... si la RAR era cam urat) , ocazie cu care am observat ca cea reglabila de dreapta era defapt pt volan pe dreapta ) (de pe locul shoferului nu vezi nimic , din dreapta vezi perfect... in spate )

La omologare per total a fost ok , in sensul ca am ramas corijent cu stirea mea insa mai mult ca sigur o sa promovez la urmatorul examen caci meditatorul care ma ajutat este destul de bun si cunoscut in domeniu .

Pareri peronale legate de Ford Capri proprietate personala :

1. Mi se pare destul de comica in sensul ca imi da senzatia ca merg cu cart-ul mi se pare destul de rigida si parca simt drumul (la capitolul amortizoare , pivoti etc chiar sta ok).
2. E joasa rau... la semafoare parca esti din alt film )
3. Ideala pe post de clocitoare (mori de cald in ea fara probleme...deh negru mat )
4. Prezenta scenica produce ceva satisfactie in sensul ca "se uita lumea" tineri , batrani , culmea si fete ) ... produce pe tema asta un sentiment frumos
5. Se simte ca nu are servo , probabil ca sentimentul e intarit si de faptul ca are roti pe 15 si nu pe 13
6. Cred ca are discurile strambe caci dupa 80 la ora la franare tremura volanul , in rest Are frane , adica chiar se opreste (culmea) , asta nu inseamna insa ca nu ar fi de luat in calcul montarea pe viitor a unor discuri ventilate si a unor saboti spate noi (cu toate ca atat placutele cat si sabotii cel putin la ochi aratau foarte bine)
7. Fuge destul de zdravan (sa zicem ca dupa 140 in a3-a , tragea in continuare fara probleme sau urma de chinuiala)
8 Culmea e ca nu consuma cat China ... sub 20 clar in regim de mers nu chiar "la consum"



Abia astept sa o vopsesc dupa care sa caut un tapiser sa rezolv micile probleme de la scaunele fata si sa imbrac volanul de RS pe care il pastrez pt ea... , dar toate astea dupa ce termin cu hartogaraia.

Last edited by sile1; 03-07-11 at 08:23.
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 09:32   #6332
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Am inteles, deci meditatorul face diferenta.

Insa examenul propriu-zis in ce a constat si, eventual, in ce va consta daca nu ai dat tot din prima?

ps: cu cardanul ce ai facut?

pps: sa lasi gauri pentru emblema (as scoate-o de pe acum, dar imi intra apa in masina)
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 09:53   #6333
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by sile1 View Post
Citesc cu bucurie ultimele posturi de pe acest topic ...

.......detin 2 Sierra ... 1 2.8i XR4i (originala 2.8i cu tractiune spate) si una cu 2.0 dohc tot cu 2 usi (motorul are la propriu undeva in jur de 100mii km deci e intro stare aproape de nou din pct meu de vedere) , iar diferente intre ele ca demaraj , forta , consum sunt orice altceva sunt absolut ENORME deci credetima pe cuvand ca nu incape indoiala cand vine vorba de diferente ... Pe scurt cine vrea putere alege clar V6... dohc-ul e un motor foarte reusit (mult mai problematic insa decat V6-ele) insa net inferior ca performante din pct de vedere putere la roata .

.................................................. .......................
..........

Da, asa este, 2.0 dohc este inferior ca putere unui 2.8i, mai ales afara din localitate unde se poate merge tare; in cazul lui 2.0 dohc la peste 130-140 km/h demarajul este clar mai lent( pe cand 2.8i se duce ca vantul )
Este totusi suficient de puternic pt a fi 'distractiv' in oras

Dar 2.0 dohc este o alegere mult mai buna decat vechile V6 de 2.0 si 2.3.

Avantajul dohc-ului insa il constituie consumul mai redus de benzina (ceea ce conteaza foarte mult cand folosesti o masina in proportie de 90% in localitate) si faptul ca taxele sunt substantial mai mici (impozit, asigurare)
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 12:32   #6334
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

Elevul este prea batran pt a trece un examen modern din prima cu succes asadar a trebuit sa mai revina , mai ales ca tema lucrarii este "fara serie" si asa se vrea pastrata si in acte .
Altfel spus vrem sa ramanem la 2.0 teoretic pentru ca e cel mai rentabil pt buzunar

Problema mare cu dohc-ul este ca in primul rand nu e deloc in ton cu masina fiind clar mai modern (sau cel putin asta e parerea mea), iar celelalte probleme apar in momentul in care te lovesti de alimentare (rezervor) , transmisie si desigur nevoia de un electrician priceput si finut.

Radu ai avut dreptate , rulementii de pe spate sunt cat se poate de morti sper sa am noroc cu cei care iam oprit de la puntea masinii cu tot cu planetare si sa scap cu ocazia asta de zgomotul infernal :-<

La nivel de embleme deja am un stoc strategic de 2 seturi complete de litere F O R D + inca vreo 2 seturi descompletate (caci am vrut sa stau macar un pic linistit cand vine vorba de riscul de a ramane fara ele). Aia de la tine este asteptata cu drag la momentul in care devine disponibila , deci nu e nici o graba momentan .
Tot la nivel de detalii , am vreo 2 embleme cu V6 care erau original montate pe Taunus 20m p5 (64-67) pe care ma gandeam sa le pun pe aripi ... ce parere aveti ?

Last edited by sile1; 03-07-11 at 12:37.
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 13:11   #6335
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Hmmm, nu cu mult timp in urma acelasi lucru m-a indemnat sa fac un tip din Cluj.
Insa pentru ca parea cam dubios si nu parea sa aiba probleme cu frigul am zis sa nu tin cont de sfatul lui.
In fine, e bine ca cineva incearca si cred ca ma inspira si pe mine.
Succes in continuare si sa ne tii la curent cu demersul!

ps: daca te pot ajuta cu ceva, sa-mi spui
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 14:28   #6336
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

Daca o sa se termine cu bine promit sa te pun in legatura cu meditatoru' si poate rezolvi si tu pe aceesi cale.

Cu cardanul aparent e ok , insa tot cred ca ar mai trebuii facut ceva la prinderea de la jumate dar per total e ok in sensul ca nu am vibratii in mers .
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 15:37   #6337
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by sile1 View Post
....

Problema mare cu dohc-ul este ca in primul rand nu e deloc in ton cu masina fiind clar mai modern (sau cel putin asta e parerea mea), iar celelalte probleme apar in momentul in care te lovesti de alimentare (rezervor) , transmisie si desigur nevoia de un electrician priceput si finut.
............................
?
Sile 1, incepi sa ma enervezi !

Pai Capri s-a fabricat pana in 1986, deci a fost contemporan cu Sierra si Scorpio, iar daca ''merge'' un 2.8-2.9 de la ele de ce ar fi prea modern un dohc ?

Daca o sa cauti informatii despre masini poti afla de pe site-ul ''Automobile catalog.com'' detalii interesante;

De exemplu, pe scurt:
acceleratie....................................... ..0-100km/h....0-160km/h....1/4mile
Sierra 2.0i dohc 120cp, an 1990-1992:.....9,8s..........29,4s...........16,9s(132k m/h)
Sierra 2.9i V6 145cp ,1990-1992:............8,3s..........23,0s............16 ,0s(140km/h)

Capri mk2, 2.3 V6 108cp, an 1978..........11,1s..........38,7s...............? ??
Capri mk3, 2.3 V6 114cp, an 1981........10,3s..........33,7s..............17,5 s (129km/h)
Intre paranteze este viteza la iesire de pe sfertul de mila.

Acuma, depinde cat de 'enorme' crede fiecare ca sunt diferentele

(Cel mai tare Ford european de serie este Sierra RS 2.0 Cossworth, cu motor dohc , care mai face fata si in prezent hot hatch-urilor moderne, gen Golf GTI, Astra OPC, Leon Cupra, Focus RS, etc)

Cred ca am mai spus-o, daca reusesc sa imi mai iau un Capri, o sa-i pun si eu V6 dar numai Cosworth de vreo 200 cp, si o sa merg cu el numai in afara localitatii
Pt oras o sa pastrez dohc-ul

Last edited by capricosti; 03-07-11 at 15:46.
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 16:26   #6338
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

Nu am contestat nici o clipa avantajele si realizarile motorului 2.0 dohc de Ford , doar am spus ca nu mi se pare ca e locul lui sub capota la Capri (nu era o jignire si nicidecum nu incercam sa fiu rautacios) , altfel spus 2.0 dohc a aparut din cate stiu eu in '88 iar Capri arata a masina anii '70 pe scurt nu mi se par din acelasi film (repet este parerea mea ) cu toate ca este o evolutie din multe pct de vedere.
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 19:19   #6339
Vibrezzz

Stage 3
 
Vibrezzz's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 150
Default Re: Club Ford Capri

Salut...

1.O masina poate deveni de epoca chiar daca este modificata in proportie de 50%?
2.Cat scade consumul la un motor de 2.8i fata de unul pe carburatie...
3.Ce parere aveti despre 2.0 carburatie V6
Vibrezzz is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 20:32   #6340
Silencer Power

Stage 5
 
Silencer Power's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Default Re: Club Ford Capri

Vibrezzz, ce anume intentionezi sa faci?
Vrei sa cumperi un Capri? Vrei sa cumperi un motor? Vrei neaparat un V6? Sa fie mai contemporan sau mai vechi?
Daca vrei sa cumperi un Capri, ce ai de gand sa faci cu el, vrei sa-l modifici, vrei sa-l reconditionezi, vrei sa mergi cu el in fiecare zi sau in weekend, vrei sa rupi asfaltul cand demarezi?
Spune-ne mai multe despre intentiile tale si abia apoi poate isi vor avea sens intrebarile pe care le pui. Totodata, iti recomand calduros sa citesti cat mai mult din acest topic si sa accesezi si alte pagini pe net.

Este foarte important sa intelegi de la bun inceput ca o astfel de masina implica intai de toate foarte, extrem de multa documentare, foarte multi bani (asta daca nu vrei sa cumperi un Capri, sa-i reglezi putin carburatorul, sa dai doua-trei ture de bloc dupa care sa-l abandonezi), rabdare si sacrificii (mai mici sau mai mari).
As adauga la aceasta lista si "putin bun gust", pentru ca, din pacate, multi au facut avioane rusesti din Capriurile lor cu 60-70 cp.

Last edited by Silencer Power; 03-07-11 at 20:38.
Silencer Power is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 21:06   #6341
capricosti

Stage 5
 
capricosti's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by sile1 View Post
Nu am contestat nici o clipa avantajele si realizarile motorului 2.0 dohc de Ford , doar am spus ca nu mi se pare ca e locul lui sub capota la Capri (nu era o jignire si nicidecum nu incercam sa fiu rautacios) , altfel spus 2.0 dohc a aparut din cate stiu eu in '88 iar Capri arata a masina anii '70 pe scurt nu mi se par din acelasi film (repet este parerea mea ) cu toate ca este o evolutie din multe pct de vedere.
Culmea este ca pe Capri a fost motor DOHC inca din 1970, pe o serie limitata ,avea 16v, era pe carburator, si scotea cam 122cp. Aici cateva date despre Capri mk1, DOHC, din 1970:

http://eng.motorsporlari.net/car/tec...0273&make=Ford

E adevarat ca pe Sierra a aparut DOHC abia in toamna lui 1989, era cu 8v, scotea 108cp pe carb si 125cp pe inj, fara catalizator. Dupa 1990 cu cat euro1 au ramas 120cp, iar dupa 1992 cu cat euro2 au ramas doar 115cp...
capricosti is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 21:13   #6342
sile1

Stage 4
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 217
Default Re: Club Ford Capri

Nu vreau sa jignesc dar daca ai pus problema de cat de mare e diferenta intre 2.8 si 2.8i la consum , e clar ca nu ai gasit ce cauti... si credema iti spune asta cineva a carui masina de zi cu zi are motor de 2.8 dohc .

Capri nu este o masina pt amarati din simplul motiv ca in raport cu alte masini vechi , la astea absolut orice costa si mai important absolut orice in cel mai raspandit caz este de negasit pe meleagurile autohtone (perioadele in care in Romania se purta masina de piese , au apus pentru acest model din lipsa de "figuranti").

Un Capri demn de Retromobil costa bani si cand spun bani nu ma refer la bani de pisicuta sau logan 1.4 ci la bani care se invart in jurul sumei de 200 mil lei alterati , pe scurt o masina modificata e masina ta si atat ... nici o autoritate in materie de masini de epoca nu iti va aloca niste drepturi si facilitati fiscale sau recunostiinta internationala pentru exprimarea bunului plac pe o masina cu veleitati istorice care candva la baza a fost tipul X , modelul Y.

2.0 V6 este un motor extrem de fiabil cand e bun , daca e gunoi ca sa il repui in drepturi bagi relaxat mia de euro in el ca sa fie iarasi aproape de nou (cine spune ca faci un v6 cu 3 sutici , ii rad in fata oricand )


Cum am o vaga banuiala ca este vorba de masina lui Audioclass ce pot spune strans legat de subiect este ca masina facuta bucati si valorificata + vanzarea "cuponului" si a rotilor depasesc cel mai probabil suma de achizitie la acest moment ... altfel spus afacere buna pentru un pasionat cu buzunarul aferent (buzunar care detine mai mult decat bani de pizza+chiria pe luna in curs).



@ Costi , nu sunt si nu ma dau a fi o enciclopedie a Fordului Capri sau al oricarui alt model ... sincer sa fiu habar nu aveam ca Fordul facea in anii '70 motoare cu 16v (ca din 93 sa inceapa iar) , ci doar am precizat ca sufletul meu cand vine vorba de Capri nu simte ca 2.0 dohc e in ton cu masina ... mai precis cand spun Capri vreau sa uit ca au existat motoare de 1.3 si 1.6 pe aceasta caroserie (sa nu mai vb de V4 ) ci sa ma gandesc la un motor v6 pe carburator (sau carburatoare) cu sunetul specific si cu senzatia de anii '70 fara calcule si fara consumuri mixte ...

Last edited by sile1; 03-07-11 at 21:19.
sile1 is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 22:33   #6343
player77

Stage 5
 
player77's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 477
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[2 Roti]
[Opel]
[RENAULT]
Default Re: Club Ford Capri

salut.
ma poate ajuta cineva cu informatie? pe masina mea mk1 69 2300 gt are un carburator solex ...stie cineva codul sau nr ?

ma intereseaza deoarece vreau sa iau un filtru sport iar cei din uk imi spun ca merge pe mk1 2300 dar anul 1974...oare or fi compatibile?
__________________
FORD CAPRI MK1 V6 2300 GTO 1969-THE WHITE DREAM
Ford Capri: the car you always promised yourself"Gone in 8 sec's...
player77 is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 22:49   #6344
florin_cars
Old School Cars

Stage 5
 
florin_cars's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 10,674
Member of:
[FORD]
[Old School Cars]
[BMW]
[MERCEDES]
Default Re: Club Ford Capri

Quote:
Originally Posted by criss View Post
DA, si imi dai mie 2.8-u
pai e acelasi 2.8i de care stim si noi doi de cateva luni



Quote:
Originally Posted by capricosti View Post
Asa e cum spui tu, dar eu ma refeream la ce a fost original pe Capri mk3 (160 cp).
da, numai ca baga a zis ca motorul e cu cv AUTO, deci sigur nu provenea de pe capri mk 3, sigur Granada sau Sierra/Scorpio, de asta am zis si de 150CP.
florin_cars is offline   Reply With Quote
Old 03-07-11, 23:02   #6345
AudioClass
Ford Driver

Stage 5
 
AudioClass's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 3,228
Member of:
[FORD]
Default Re: Club Ford Capri

In legatura cu retromobilul, nu numai ca masina trebuie sa fie originala, dar trebuie sa aiba si peste 30 de ani de cand a incetat fabricarea modelului/variantei , deci, Capri MK3, nu intra in discutie.
__________________
Audio Class
Shop: Piatra Neamt , bd-ul Traian, nr. 21, bl. A5, parter
Telefon: 0748.128.720, 0333.409.329
Yahoo mess : a2tuning2009 sau audioclass_tuning

Magazin on-line Audio Class

Magazin On-line Piese Auto

Furtune siliconice - conversii turbo
AudioClass is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -