Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
29-09-09, 23:57
|
#691
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 156
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by gyovannniy
ma scuzati ca va intrerup discutia,care sincer s fiu e f interesanta,ca toate de altfel,dar as mai avea si eu o mica problema.noaptea cand am luminile aprinse in interior normal ar fi s s aprinda toate utilitatile.in cazul meu nu se aprinde nimik la clima(deci nu vad,fiind intuneric)si nici butonul de la geamul din stanga.nu stiu ce s intampla pt k sigurantele nu sunt arse.si ar mai fi ceva.becul de la abs sta mereu aprins.inainte se mai stigea.dar acum sta permanent aprins.iar o ultima problema,as fi interesat dak stie cineva cat ar costa s segmentez un e36 320i din 93.va multumesc mult
|
problema de ilumaria de la panoul de clima (cel cu patru rotite) o am si eu. butoanele - cel de pornire/oprire clima - cel de dezaburiere - cel recicularea aerului - au separat iluminare. responsabil de panoul de comanda de la clima e un simplu bec alb. eu l-am inlocui insa tot nu functiona. asa in locul lui am pus un led + rezisteta si merge. apropo... mi-am scimbat toate becurile portocalii in albastru , inclusiv afisaj obc si va pot ajuta daca aveti nelamurir.
nu sunt electrician. tot e am folosit - un pistol de lipit, leduri, rezistente si pasiune.
|
|
|
30-09-09, 02:06
|
#692
|
Stage 1
Join Date: Sep 2009
Posts: 15
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
ink o chestie fratzilor ....vretzi sunet shi putin mai multa putere ...
szcoatetzi`va filtrele din toba ....eu mi le`am scos shi nu sta motor d 1.9 in fata mea:P(mai mare nu am probat :P)
|
|
|
30-09-09, 02:24
|
#693
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by lupito
ink o chestie fratzilor ....vretzi sunet shi putin mai multa putere ...
szcoatetzi`va filtrele din toba ....eu mi le`am scos shi nu sta motor d 1.9 in fata mea:P(mai mare nu am probat :P)
|
Sitele boss vrei sa spui, nu ? Si din finala si din catalizator strong noise, better hp
|
|
|
30-09-09, 02:31
|
#694
|
BMW Driver
Stage 2
Join Date: Feb 2009
Posts: 74
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by lupito
ink o chestie fratzilor ....vretzi sunet shi putin mai multa putere ...
szcoatetzi`va filtrele din toba ....eu mi le`am scos shi nu sta motor d 1.9 in fata mea:P(mai mare nu am probat :P)
|
vrei sunet si intradevar sa ai ceva cai in plus? intra ori pui de m3 E36 ori intra pe linkul de mai jos. vezi oleak ce sunt astea
sau daca nu iti convine fati la comanda..eu am facute la comanda toata evacuarea :P
__________________
Detin un E36 2.0i in curs de modificare..incet incet..doar e criza financiara :P
Nu Viteza Ne Omoara..Ci Inconstienta !!!
|
|
|
30-09-09, 02:37
|
#695
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Si Borla e destul de reusita......eu Borla am pe masina
|
|
|
30-09-09, 08:15
|
#696
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Auziti, am si eu cred ca o problema, la mine cand pornesc motorul porneste si termocupla, e normal ? la majoritatea pisicilor la care m-am uitat e la fel, nimeni nu stie de ce....La voi cum e?
|
|
|
30-09-09, 09:05
|
#697
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 156
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by trafy-vr6
Auziti, am si eu cred ca o problema, la mine cand pornesc motorul porneste si termocupla, e normal ? la majoritatea pisicilor la care m-am uitat e la fel, nimeni nu stie de ce....La voi cum e?
|
e foarte normal sa se intample asa. dar ii spune VASCOCUPLA nu termocupla. daca nu ar porni atunci ar trebui sa iti faci probleme
P.S. apropo de evacuare , eu am pe 318 un esapament eisenmann original de 320 ( se termina in 2 tevi) ce se aude ceva , nu e ca si cel stock, dar vreau sa ii scot sitele :>
Daca scot sitele din catalizator nu scoate mai mult fum? nu o sa am progbleme la ITP.
Last edited by nebundlegat; 30-09-09 at 09:18.
|
|
|
30-09-09, 10:42
|
#698
|
Purtator cuvant MR Craiova
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 397
Member of: [Midnight Racers] [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
treaba cu schimbarea evacuarii e relativa
iar cu scoaterea celulelor din catalizator sau tzeava cap-coada e o mare prostie
o sa dea impresia ca a castigat hp,motorul se tureaza mult mai rapid (moto style) castiga putere dar pierde cuplu
sfatul meu e sa va puneti o evacuare gandita pentru masina si nu va uitati sa urle ca faceti ca un prieten,care dupa cateva luni s-a saturat sa-l alerge politia prin oras si a schimbat evacuarea cu una de la Remus care nu se aude tare dar se cunoaste la mersul motorului
eu mi-am pus pe masina o finala de inox,dar cu diametru mic fiindca n-are nimic pe interior si asa am impuscat 2 iepuri : 1 sunetul e grav,ca la un urs in 6 cilindri si din cauza diametrului mic nu-mi curg gazele foarte repede
daca vreti o coloana finala de inox(adica intermediara+coloana finala care sunt dintr-o bucata),sport,excelenta pentru 318is dar care nu face zgomot mult atunci dati un mesaj
@nebundelegat
nu e normal sa porneasca bimetalu imediat cum pornesti motorul
principiul lui de functionare e urmatorul : in momentul in care se incinge apa,metalul care e in contact direct cu pompa de apa se dilata si "cupleaza" ventilatorul care trage aer si raceste apa din radiator
daca lui ii porneste bimetalu la rece inseamna ca e o problema,respectiv ca e "sudat"
si asta nu e bine fiindca-i solicita pompa de apa si o sa se duca dracu'
asa ca daca ala merge tot timpu' e problema
sper ca am inteles bine ce-ai zis acolo fiindca mi se pare ciudat ca la toate pisicile la care te-ai uitat sa faca la fel
daca sta cuplat tot timpul ar trebui sa faca un zgomot de-ala de elicopter la decolare,daca porneste doar cand e nevoie,e ok
|
|
|
30-09-09, 10:49
|
#699
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by sharpe
treaba cu schimbarea evacuarii e relativa
iar cu scoaterea celulelor din catalizator sau tzeava cap-coada e o mare prostie
o sa dea impresia ca a castigat hp,motorul se tureaza mult mai rapid (moto style) castiga putere dar pierde cuplu
sfatul meu e sa va puneti o evacuare gandita pentru masina si nu va uitati sa urle ca faceti ca un prieten,care dupa cateva luni s-a saturat sa-l alerge politia prin oras si a schimbat evacuarea cu una de la Remus care nu se aude tare dar se cunoaste la mersul motorului
eu mi-am pus pe masina o finala de inox,dar cu diametru mic fiindca n-are nimic pe interior si asa am impuscat 2 iepuri : 1 sunetul e grav,ca la un urs in 6 cilindri si din cauza diametrului mic nu-mi curg gazele foarte repede
daca vreti o coloana finala de inox(adica intermediara+coloana finala care sunt dintr-o bucata),sport,excelenta pentru 318is dar care nu face zgomot mult atunci dati un mesaj
@nebundelegat
nu e normal sa porneasca bimetalu imediat cum pornesti motorul
principiul lui de functionare e urmatorul : in momentul in care se incinge apa,metalul care e in contact direct cu pompa de apa se dilata si "cupleaza" ventilatorul care trage aer si raceste apa din radiator
daca lui ii porneste bimetalu la rece inseamna ca e o problema,respectiv ca e "sudat"
si asta nu e bine fiindca-i solicita pompa de apa si o sa se duca dracu'
asa ca daca ala merge tot timpu' e problema
sper ca am inteles bine ce-ai zis acolo fiindca mi se pare ciudat ca la toate pisicile la care te-ai uitat sa faca la fel
daca sta cuplat tot timpul ar trebui sa faca un zgomot de-ala de elicopter la decolare,daca porneste doar cand e nevoie,e ok
|
cand pornesc si plec imediat aud si la mine un sunet asa de elicopter dar dupa aceea se opreste , nu tine decat 10-15 secunde nici atat poate. Cred ca el s-a uitat chiar cand pornea motorul , iar e posibil primele secunde sa mearga ca si eu cand il poresc se invarte dar se opreste dupa scurt timp.
|
|
|
30-09-09, 11:39
|
#700
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 453
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Salut care aveti E36 320i ma intereseaza si pe mine cam cit consuma ulei ale voastre.
A mea am facut schimbu acum 4 luni (Castrol 5w/30 cam subtire) si am completat pina acum 1-1,5L 50-60Km pe zi in medie.
E bine?????????
Voi ce credeti??????
|
|
|
30-09-09, 12:43
|
#701
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by nebundlegat
Daca scot sitele din catalizator nu scoate mai mult fum? nu o sa am progbleme la ITP.
|
nu scoate mai mult fum, insa scoate mai multe noxe. la modul ca tu nu o sa vezi ceva schimbat in privinta gazelor, dar o sa polueze mai mult. la ITP o sa ai probleme, sa fii sigur, pt ca nu o sa mai scoate ea gaze de euro 2 in veci! ) insa o data la 2 ani, cand faci ITP, iti pui evac pe masina si asta e.. oricum, vedeti ce faceti acolo, la masini, ca evacuarea e f importanta daca vreti si cai, nu doar sunet/design.
@Claudiu29: in primul rand, nu stiu cine ti-a recomandat uleiul ala, insa nu prea e de pisica. prea subtire si e normal sa-ti manance. totusi tie parca ti-a mancat cam mult. ideea e in felul urmator: schimba uleiul care il ai acum cu un 10w60 si vezi daca mai mananca. teoretic, nu ar trebui sa manance deloc. verifica sa nu cumva sa-l pierzi, nu sa-l manance.
__________________
From WTF to DIY to OMG
Last edited by mistreku; 30-09-09 at 12:46.
|
|
|
30-09-09, 13:35
|
#702
|
BMW Driver
Stage 2
Join Date: Feb 2009
Posts: 74
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by claudiu29
Salut care aveti E36 320i ma intereseaza si pe mine cam cit consuma ulei ale voastre.
A mea am facut schimbu acum 4 luni (Castrol 5w/30 cam subtire) si am completat pina acum 1-1,5L 50-60Km pe zi in medie.
E bine?????????
Voi ce credeti??????
|
mananca mult prea mult..un motor sanatos..trebuie sa pape cam 1l ulei la un skimb deci..cam un litru la 10k km..gandestete la tine cat papa..scoate fum albastru? pornesteo si vezi daca improasca pe esapament ceva..nu are un miros deosebit fumul? ceva nu e bine..presupun ca segmentii..
|
|
|
30-09-09, 13:57
|
#703
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
e mult si un litru sa manance. teoretic nu ar trebui sa manance nimic.. sau hai, sa ciupa putin intre schimburi, da' nu mai mult de juma de litru.
|
|
|
30-09-09, 14:58
|
#704
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Quote:
Originally Posted by BMnWA
cand pornesc si plec imediat aud si la mine un sunet asa de elicopter dar dupa aceea se opreste , nu tine decat 10-15 secunde nici atat poate. Cred ca el s-a uitat chiar cand pornea motorul , iar e posibil primele secunde sa mearga ca si eu cand il poresc se invarte dar se opreste dupa scurt timp.
|
Multumesc ca m-ati corectat. Da. e adevarat...m`am uitat imediat ce am pornit motorul nu am stat sa ma uit daca se opreste...daca nu se opreste, ce trebuie schimbat?
|
|
|
30-09-09, 16:43
|
#705
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,383
Member of: [BMW]
|
Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36
Am eu asa ceva de dat, pe cine intereseaza PM....are in jur de 3.000km, e ca nou
|
|
|
|
|