Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 27-09-09, 00:11   #646
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

acelasi lucru l-am auzit si eu.. ca e mai robust 2.5-ul. insa daca stii ca esti un om normal, care exploateaza normal o masina.. mergi pe 2.8 cu incredere. nu e un motor prost, din contra! extrem de reusit. doar ca la solicitari extreme (si cand zic extreme chiar inseamna extreme!), are sanse mai mari sa crape decat un 2.5. daca stii ca nu ai de gand sa scoti sufletul din ea zilnic, mergi pe 2.8. daca in schimb vrei s-o omori constant si cu temei, ia mai bine un 2.5. dif de performante nu snt chiar asa mari, plus, snt mai ieftine. de diferenta de pret tragi un chip si bati 2.8-ul.
__________________
From WTF to DIY to OMG
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 02:04   #647
X-Bone
BMW Driver

Stage 2
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 74
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
acelasi lucru l-am auzit si eu.. ca e mai robust 2.5-ul. insa daca stii ca esti un om normal, care exploateaza normal o masina.. mergi pe 2.8 cu incredere. nu e un motor prost, din contra! extrem de reusit. doar ca la solicitari extreme (si cand zic extreme chiar inseamna extreme!), are sanse mai mari sa crape decat un 2.5. daca stii ca nu ai de gand sa scoti sufletul din ea zilnic, mergi pe 2.8. daca in schimb vrei s-o omori constant si cu temei, ia mai bine un 2.5. dif de performante nu snt chiar asa mari, plus, snt mai ieftine. de diferenta de pret tragi un chip si bati 2.8-ul.
la fel ca tine gandesc si eu, 2.5i non vanos (am auzit ca sunt foarte reusite si rezistente, nu bat nu trocane) +resoftat ajung la 210 cai ma gandesc si pretu..spun ca ajunge cam 1200euro, din ceea ce ma gandesc, sau cel putin daca as gasi un mecanic in zona sa nu platesc trailere, drumuri , manopere si tot ce mai trebuie. imi e foarte greu sa ma duc cu o masina fara motor 500km..de aia caut la mine in zona..inca o data, daca e cineva de prin judetul suceava care se ocupa cu schimbat motoare pe bmw'uri sa il faca din 1,8is in 2.5i sa imi lase mesaj cu numarul de telefon..eu sun, nu discut din lipsa de ocupatie , bani sunt si vreau cu adevarat sa fac asta..dar nu la un pret de imi iau alt 325 din germania..
mc mult pt raspunsuri..orice parere o astept cu bine. pt cei care ma indruma..daca vreo data ne intalnim urlati dupa mine ca dau cu bere dupa voi
__________________
Detin un E36 2.0i in curs de modificare..incet incet..doar e criza financiara :P

Nu Viteza Ne Omoara..Ci Inconstienta !!!
X-Bone is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 02:06   #648
X-Bone
BMW Driver

Stage 2
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 74
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

stie cine'va sau poate are motor de 2.8i pe bmw E36? as fi curios cat costa asigurarea, impozit un consum pt el..si ma refer la mers frumos si un consum de mers sportiv, eventual care sunt "ghibele" lui, ce se strica repede..sau eventuale defecte din fabrica..cam cat sa platesc pt un motor de 2.8 benzina cu tot ce trebuie sa fie trecut pe masina mea..

Last edited by X-Bone; 27-09-09 at 02:11.
X-Bone is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 02:13   #649
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Degeaba zici tu sa incerci sa gasesti mecanic bun de prin zona de la tine....poate o fi bun, poate nu....nu degeaba provincia se duce la Florin NSL spre exemplu (scz ca dau nume), sau Wpp, sau altii care se stiu in transplanturi de genul, E30 sau E36, sunt experti in asa ceva....dar ei ti-l fac 100% asa cum trebuie, ca la carte, chit ca poate iti ia mai mult decat mecanicul tau de prin zona, sau poate egal, dar ......totul ramane la alegerea ta Totusi poate gresesc, poate ai mecanici destul de buni acolo si nu-i stii tu

Iti ia in jur de 11 oras mers normal, asta asa c-am facut un text de curiozitate, dar nu te poti abtine sa mergi "frumos" in oras, mai mereu mergi in turatii, zgomotul motorului iti intra la suflet imediat, pana si 2.0 nu te lasa sa mergi frumos, dar 2.8-ul.....mers sportiv undeva la 14-15.
Taxele nu le cunosc si nu m-au interesat
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 08:35   #650
trafy-vr6

Stage 5
 
trafy-vr6's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of:
[Moderators]
[4Rally]
[Shadows Racing Team]
[ALFA ROMEO]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Daca il omologhezi ca motor fara serie nu merge sa tzapesti taxele ?
Am si eu o intrebare, acuma am vazut in cartea de identitate a masinii ca la mentiuni scrie asa : Masa Max Tehn Adm A Ans 2965 KG , Ce inseamna ?
__________________
trafy-vr6 is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 11:30   #651
SM 88 VOX

Stage 5
 
SM 88 VOX's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 605
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Parerea mea despre consum sub 12 nu scoti si la mers frumos daca e trafic, iar daca ii dai serios iti ia maxim pana in 17 (daca esti nebun si dai limitare tot timpu), dar de obicei 15 ia cand ii dai asa mai nervos, intr-o noapte mam apucat sa ma plimb prin oras nici o masina nu era pe sosele si am scos 9.4 consum. Deci asa e motoru, cum ii dai asa si ia.
__________________
BMW 3 Series - "Consistency of Purpose...Excellence of Execution."
SM 88 VOX is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 12:14   #652
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by X-Bone View Post
la fel ca tine gandesc si eu, 2.5i non vanos (am auzit ca sunt foarte reusite si rezistente, nu bat nu trocane) +resoftat ajung la 210 cai ma gandesc si pretu..spun ca ajunge cam 1200euro, din ceea ce ma gandesc, sau cel putin daca as gasi un mecanic in zona sa nu platesc trailere, drumuri , manopere si tot ce mai trebuie. imi e foarte greu sa ma duc cu o masina fara motor 500km..de aia caut la mine in zona..inca o data, daca e cineva de prin judetul suceava care se ocupa cu schimbat motoare pe bmw'uri sa il faca din 1,8is in 2.5i sa imi lase mesaj cu numarul de telefon..eu sun, nu discut din lipsa de ocupatie , bani sunt si vreau cu adevarat sa fac asta..dar nu la un pret de imi iau alt 325 din germania..
mc mult pt raspunsuri..orice parere o astept cu bine. pt cei care ma indruma..daca vreo data ne intalnim urlati dupa mine ca dau cu bere dupa voi
mi se pare cam mult 1200e pe un motor de 2,5. in craiova snt 500-600e si inca 150-200e montatul pe masina. si nu tre` sa mergi fara motor 500km, poti sa duci masina functionala.. iti fac ei transplantul acolo. asta in cazul in care motorul actual de pe masina mai e functional.

Last edited by mistreku; 27-09-09 at 12:18.
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 12:28   #653
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
mi se pare cam mult 1200e pe un motor de 2,5. in craiova snt 500-600e si inca 150-200e montatul pe masina. si nu tre` sa mergi fara motor 500km, poti sa duci masina functionala.. iti fac ei transplantul acolo. asta in cazul in care motorul actual de pe masina mai e functional.
Asta asa e, mistreku are dreptate aici
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 14:42   #654
X-Bone
BMW Driver

Stage 2
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 74
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by mistreku View Post
mi se pare cam mult 1200e pe un motor de 2,5. in craiova snt 500-600e si inca 150-200e montatul pe masina. si nu tre` sa mergi fara motor 500km, poti sa duci masina functionala.. iti fac ei transplantul acolo. asta in cazul in care motorul actual de pe masina mai e functional.
nu mai e functional...a suferit un stop cardiac ) i'am dat 1 cap 6k ture , 2cap 6k ture, 3cap 6k ture si din cauza la o denivelare inlok sa ii dau 4 m'am gafat si fara sa vreau am dat 3..sa'au dus turele unde'va la acu de consum..pe la 20litrii si l'am pus in cap..oricum nu eram multumit de el..manca si ulei..si la distributie avea o problema..nu era un motor gantz..ideea e de transport..imi e foarte greu sa o duc departe..nu stiu cum sa fac..trailere la noi sunt foarte scumpe..eu daca s'ar putea as vrea motor de 3.5-4.0 dar te usuca benzina..mai ales ca sunt omu care trage de masina si face multi km cu ea..+ as fi curios de impozit si asigurare cat costa..deci oricum nu cred ca e mare diferenta de la 2.5 la 2.8 ca si impozit, asigurare..si din cat m'ati "combinat" parca imi surade ideea cu 2.8 :P totusi ramane de vazut..mc mult pt help :P
X-Bone is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 16:24   #655
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by X-Bone View Post
nu mai e functional...a suferit un stop cardiac ) i'am dat 1 cap 6k ture , 2cap 6k ture, 3cap 6k ture si din cauza la o denivelare inlok sa ii dau 4 m'am gafat si fara sa vreau am dat 3..sa'au dus turele unde'va la acu de consum..pe la 20litrii si l'am pus in cap..oricum nu eram multumit de el..manca si ulei..si la distributie avea o problema..nu era un motor gantz..ideea e de transport..imi e foarte greu sa o duc departe..nu stiu cum sa fac..trailere la noi sunt foarte scumpe..eu daca s'ar putea as vrea motor de 3.5-4.0 dar te usuca benzina..mai ales ca sunt omu care trage de masina si face multi km cu ea..+ as fi curios de impozit si asigurare cat costa..deci oricum nu cred ca e mare diferenta de la 2.5 la 2.8 ca si impozit, asigurare..si din cat m'ati "combinat" parca imi surade ideea cu 2.8 :P totusi ramane de vazut..mc mult pt help :P
Daca tu vorbesti de asigurari si restul, adica in concluzie vrei sa-l omologhezi, iti zic un singur lucru: aveam motor 1.6, am facut transplant si-am pus 2.0, pentru chestia asta m-a costat 45mil lei vechi omologarea motorului(ca sa fiu in regula cu itp, impozite, asigurare.....toate cele care le vrei tu sa fie in regula)......mai departe dute tu cu gandul la c-am cat te-ar costa omologarea unui motor de 3.5 sau 4.0

Si sa-ti mai zic ceva de RCA obligatoriu ceea ce-o sa intre in vigoare.
Varsta clientului, uzura masinii, cat de des este folosita masina si zona tarii in care locuieste asiguratul sunt noile criterii dupa care mai toti asiguratorii stabilesc tarife RCA. Soferii cu varste sub 28 de ani sunt considerati de catre asiguratori soferi fara experienta si vor fi taxati mai mult, asemeni celor care locuiesc in zonele III (judetele Braila, Arges, Iasi, Sibiu, Constanta, Galati,Brasov, Bacau, Neamt, Timis, Satu Mare si Dolj), zone cu risc de accident foarte mare.

Per total si concret uite criteriile dupa ce asiguratorii calculeaza pretul RCA:
- varsta clientului
- uzura masinii
- cat de des se foloseste masina respectiva
- zona in care locuieste asiguratul/ cel care foloseste masina.
Numai ca acum inca se asteapta sa se aprobe si-o si pun in aplicare

Last edited by GOGU_VL; 27-09-09 at 16:33.
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 16:59   #656
mistreku

Stage 5
 
mistreku's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 2,239
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

parerea mea e ca nu poti sa omologhezi 3.5/4.0, una la mana, pt ca nu a fost pus motorul pe caroseria asta, a doua la mana, pt ca depaseste cu prea mult puterea de fabrica a motorului initial. stiu ca ai niste limite in care tre` sa te incadrezi cu puterea. s-ar putea sa ma insel, da' totusi intereseaza-te inainte. parerea mea e ca mai bine nu il mai omologhezi, si scapi si de impozite/taxe/RCA etc. mergi totusi pe un 2.5/2.8 si eventual sa incerci "sa-l dai" la omologare ca 2.0, sa nu te rupa cu banii. diferentele optice snt aproape inexistente intre un m50b20 si m50b25. doar seria te-ar putea da de gol, insa in general (90% din cazuri) nu se mai vede si trec motorul ca fiind ori fara serie, ori cu seria din acte. mie de ex, mi l-au trecut cu seria din actele de germania, ca pe motor nu se mai putea citi nimic. altui prieten i-a trecut-o ca fiind fara serie la motor. cum ai bafta!
mistreku is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 22:38   #657
BMnWA

Stage 5
 
BMnWA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Quote:
Originally Posted by X-Bone View Post
nu mai e functional...a suferit un stop cardiac ) i'am dat 1 cap 6k ture , 2cap 6k ture, 3cap 6k ture si din cauza la o denivelare inlok sa ii dau 4 m'am gafat si fara sa vreau am dat 3..sa'au dus turele unde'va la acu de consum..pe la 20litrii si l'am pus in cap..oricum nu eram multumit de el..manca si ulei..si la distributie avea o problema..nu era un motor gantz..ideea e de transport..imi e foarte greu sa o duc departe..nu stiu cum sa fac..trailere la noi sunt foarte scumpe..eu daca s'ar putea as vrea motor de 3.5-4.0 dar te usuca benzina..mai ales ca sunt omu care trage de masina si face multi km cu ea..+ as fi curios de impozit si asigurare cat costa..deci oricum nu cred ca e mare diferenta de la 2.5 la 2.8 ca si impozit, asigurare..si din cat m'ati "combinat" parca imi surade ideea cu 2.8 :P totusi ramane de vazut..mc mult pt help :P
ce stiu eu e ca ce e peste 2000 cm e aceeasi asigurare. la impozit din cate stiu eu ce trece de 2600 pana in 3000 e dublu fata de ce intre 2000 si 2600 . La 2.8 impozitul ar fi 9 milioane pe an si asigurarea ar fi 8.6 milioane la Euroins
BMnWA is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 22:40   #658
BMnWA

Stage 5
 
BMnWA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

[QUOTE=jm3k3rd3mik;2672906]Daca tu vorbesti de asigurari si restul, adica in concluzie vrei sa-l omologhezi, iti zic un singur lucru: aveam motor 1.6, am facut transplant si-am pus 2.0, pentru chestia asta m-a costat 45mil lei vechi

de ce te-a costat atata ? eu am vorbit aici la RAR si mi-a zis ca e 6 milioane omologarea pentru motor mai mare iar daca e acelasi motor schimbat e mai putin , in jur de 1.5 mil.
BMnWA is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 22:52   #659
GOGU_VL
BMW Driver

Stage 5
 
GOGU_VL's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 5,384
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

Depaseste nu stiu cat % din puterea motorului de 1.6.....mortii lor, ca nici nu mai tin minte......care stie mai mult sa zica
Da-mi un pm daca mai vrei alea, ca maine oricum ma duc pana la Fan
GOGU_VL is offline   Reply With Quote
Old 27-09-09, 22:55   #660
giuliomak
BMW Driver

Stage 5
 
giuliomak's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 955
Member of:
[BMW]
Default Re: Trucuri, secrete si info de care nu stiam despre E36

in cazul in care schimbi motorul,puterea noului motor nu trebuie sa fie mai mare de 40% decat cel original...
giuliomak is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -